۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی LG در محل فوری
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی LG در محل فوری

خواندن این مقاله 20 دقیقه طول میکشد
۱۶ دی ۱۴۰۲

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

تعمیر لوازم خانگی ال جی  از جمله تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی، تعمیر یخچال فریزر  ال جی، تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی،تعمیر جاروبرقی ال جی در کرج ،تعمیر کولر گازی ال جی ، تعمیر جارو برقی ال جی ، تعمیر ماکرو ویو ال جی در نمایندگی کرج، به نحوی است که خیال شما را بابت حساسیت بالای لوازم این کمپانی نسبت به تعمیرات درست و دقیق، برطرف خواهد کرد. در صورتی که دستگاه های خود را به مراکز و افراد متفرقه بسپارید،

ممکن است به دلیل عدم شناخت کافی از تکنولوژی های به کار گرفته شده در آنها، دستگاه شما صدمه بیشتری ببیند. لازم به ذکر است ازین قبیل صدمات وارد شده به دستگاه، ممکن است قابل جبران نباشد.

چرا اینانلو سرویس

عدم نیاز به جابه‌جایی دستگاه شما می تواند یکی از مثبت ترین مزایای نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی در کرج باشد. تکنسین ها و کارشناسان ما به منزل محل مورد نظر شما مراجعه می کنند. تمامی هزینه پرداختی در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی در کرج، براساس تعرفه های مصوب اتحادیه می باشد. همچنین این مساله مورد رصد ارگانهای مربوطه نیز قرار می گیرد، در نتیجه کاملا منصفانه خواهد بود.

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی در کرج
نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی در کرج

اینانلو سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی در کرج، برای شما خدمات پس از تعمیر ویژه دیگری نیز در نظر گرفته است. در صورتی که دستگاه شما پس از تعمیرات باز هم از همان قسمت دچار اختلال شود، تا یک ماه پس از انجام تعمیرات، دستگاه به صورت رایگان رفع عیب خواهد شد. نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی در کرج با اعزام فوری تکنسین به محل ، خدمات تعمیرات لوازم خانگی شما را در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام خواهد داد.

تعمیر لوازم خانگی LG ال جی در کرج

تعمیر دستگاه در محل و منزل شما

کرج شهری شلوغ با جمعیتی بالاست. در نتیجه طبیعی است که زمان گذاشتن برای جابه‌جایی لوازم و حمل آنها تا تعمیرگاه برای شهروندان این کلانشهر، امری سخت و عذاب آوری باشد. اما ما می توانیم خدمات تعمیر لوازم خانگی ال جی  را در محل مورد نظر شما به شکل 24 ساعته انجام دهیم.  در صورتی که در هر ساعتی از شبانه روز نیاز به تعمیر داشتید، تعمیرکاران اینانلو سرویس به صورت فوری  در محل شما حاضر می شوند و اختلال دستگاه شما را رفع می نمایند.

گارانتی 180 روز

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی در کرج، تمامی خدمات و تعویض قطعات را همراه با گارانتی و ضمانت ارائه خواهد داد. اگر به هر دلیلی تا 180 روز پس از تعمیر دستگاه، از همان قسمت مجدد دچار مشکل شدید، خدمات بعدی ما به شما کاملا رایگان خواهد بود.

استفاده از قطعات اصل و اورجینالدر صورت خرابی قطعات دستگاه شما، اینانلو سرویس با در نظر گرفتن رفاه حال مشتریان، اولویت را بر تعمیر قطعات می گذارد و نه تعویض آن ها. در صورت عدم امکان تعمیر قطعه، قطعه اصل و اورجینال را جایگزین قطعه معیوب می کند. استفاده از قطعه های بی کیفیت و یا فیک، به دلیل حساسیت بالای لوازم ال جی در تکنولوژی، می تواند خیلی راحت و سریع به دستگاه صدمه اساسی وارد کند.

متخصصین با تجربه ال جی

نقش اصلی در زمینه تعمیرات را تعمیرکار بر عهده دارد. هر چه تجربه و مهارت تکنسین بالاتر باشد، تعمیرات با کیفیت بالاتری انجام خواهد شد. تمام تکنسین های ال جی کار اینانلو سرویس، بیشتر از 5 سال سابقه کار داشته و دوره های آموزشی خود را زیر نظر آکادمی اینانلو سرویس گذرانده اند. تمامی این عزیزان دارای مدرک رسمی معتبر می باشند.

خدمات شبانه روزی و بدون تعطیلی تعمیر لوازم خانگی الجی در کرج
خدمات شبانه روزی و بدون تعطیلی تعمیر لوازم خانگی الجی در کرج

خدمات شبانه روزی و بدون تعطیلی

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی در کرج، با در نظر گرفتن رفاه بیشتر مردم تصمیم به ارائه خدمات به شکل 24 ساعته گرفته است. شما کاربر گرامی در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به تعمیر لوازم خانگی ال جی در کرج داشتید، اینانلو سرویس به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته و بدون تعطیلی آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

تعمیر یخچال فریزر LG ال جی در کرج

یخچال فریزر از جمله مهم‌ترین لوازم خانگی برقی در هر خانه‌ است. این دستگاه برای نگهداری مواد غذایی ضروری است و خرابی آن می‌تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند. اگر یخچال فریزر ال جی شما دچار مشکل شده است، بهتر است برای تعمیر آن از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید. در کرج، چندین نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی وجود دارد که خدمات تعمیر این دستگاه را ارائه می‌دهند. این نمایندگی‌ها دارای تکنسین‌های متخصص و با تجربه هستند که می‌توانند به‌درستی و دقیق مشکلات یخچال فریزر ال جی را شناسایی و برطرف کنند.


به دلیل گران‌قیمت بودن یخچال فریزر ال جی، تعویض آن مرسوم نیست. به همین خاطر تعمیر یخچال یکی از مهم‌ترین کارهایی است که در جهت استفاده مجدد آن می­توان انجام داد. همانگونه که بیان شد، برند ال­‌جی یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده یخچال فریزر است که به دلیل کیفیت بالای محصولات آن، سهم زیادی در بازار ایران و جهان دارد.

بررسی رایج ترین خرابی های یخچال فریزر ال جی

  • عدم کارکرد موتور یا کمپرسور یخچال فریزر ال­ جی
  • سروصدای زیاد و غیر طبیعی موتور یخچال هنگام کار کردن
  • عدم برودت و سرما سازی یخچال فریزر ال جی
  • نشت آب از قسمت آب‌سردکن یا بدنه یخچال فریزر ال جی
  • داغ شدن دیواره های یخچال فریزر ال جی
  • برفک زدن قسمت فریزر ال جی
  • بوی نامطبوع داخل یخچال فریزر ال جی
  • اتومات نکردن یخچال فریزر ال جی
  • بسته نشدن درب یخچال فریزر ال جی
  • یخ زدن مواد داخل یخچال ال جی 
  • و… 

بررسی دلایل صدای زیاد و غیر طبیعی یخچال فریزر ال جی

  •  خرابی و اختلال در سیستم خنک‌کننده

موتور یا کندانسور از اجزای اصلی یخچال فریزر هستند، که امر سرما سازی یخچال به عهده آن ها است. مانند بقیه موتورها، موتور یخچال نیز توسط یک فن خنک می­ شود و هوا داخل آن جریان می یابد. این فن در پشت یخچال و نزدیک رادیاتور آن قرار دارد. اگر در زمان باز شدن درب یخچال فریزر، سروصدای آن بیشتر می­ شود، نشان‌دهنده خراب بودن فن آن است. ممکن است تیغه های فن آسیب‌دیده باشند، یا پره ها یخ‌زده باشند. همچنین تجمع گرد و خاک و جرم روی پره ها موجب سوختن موتور فن می ­شود. گاهی نیز ممکن است چیزی لابه لای پره­ های فن گیر کند. تعمیرکاران اینانلو سرویس اولویت را بر تعمیر قطعه معیوب می گذارند. در صورت عدم امکان تعمیر فن، توصیه می ­شود آن را تعویض کنید. در شرایط خرابی و نیاز به تعمیر لوازم خانگی ال جی در کرج با شماره گیری 02636191 و 02691300200 با اینانلو سرویس در ارتباط باشید.

  • اختلال در فن اواپراتور

فن اواپراتور نیز از دیگر اجزایی است که خراب شدن آن باعث ایجاد صدای زیاد و غیر طبیعی یخچال می ­شود. در این حالت نیز با باز شدن درب یخچال، سروصدای آن بیشتر می­ شود. در صورت مواجه شدن با این خرابی از طریق سایت اینانلو سرویس به صورت آنلاین ثبت درخواست کنید. پس از ثبت درخواست شما، به صورت فوری کارشناسان نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی در کرج با شما تماس می گیرند.

  • ایراد در کمپرسور

موتور یخچال فریزر ال جی هم با گذشت زمان فرسوده و مستهلک می­شود و همین امر موجب می­شود که به‌مرورزمان سروصدای موتور نیز افزایش یابد. برای پیشگیری از خراب شدن زودهنگام موتور و ایجاد آسیب ­های اساسی در آن پیشنهاد می ­شود، یخچال را به موقع سرویس کنید. از آنجایی که موتور گران قیمت ترین بخش یخچال فریزر ال جی شماست، باید برای تعمیر آن حتماً از  تعمیرکاران خبره و تکنسین­های ماهر تعمیر یخچال فریزر ال جی کمک بگیرید. تعمیر و رفع ایراد از موتور توسط افراد ناآگاه و غیر متخصص، بار مالی زیادی را به شما تحمیل می­کند. در صورت مشاهده علائم خرابی موتور یخچال فریزر، فورا با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی تماس بگیرید.

  • خرابی شیر برقی یخچال فریزر LG  ال جی

محل قرارگیری شیر برقی در کنار موتور دستگاه است. کار شیر برقی تقسیم کردن گاز داخل یخچال است. در واقع این شیر میزان گاز موجود در لوله های یخچال فریزر ال جی را تنظیم می­کند. شیر برقی تنوع زیادی در بازار دارد. خراب شدن شیر برقی موجب افزایش صدای یخچال می­ شود. تعویض شیر برقی امری تخصصی بوده و حتما باید توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی صورت گیرد.


دلیل گرم بودن بدنه یخچال فریزر LG ال جی چیست؟

همان‌طور که می ­دانید بدنه یخچال فریزر پر از لوله‌هایی است که نقش آن‌ها انتقال گاز در بین بخش­های مختلف یخچال فریزر ال جی است. موتور یخچال این گاز را سرد می­ کند، سپس گاز در سراسر یخچال جریان می یابد و فضای داخل کابین را سرد می­کند. در این حالت گرمی هوای داخل یخچال به گاز منتقل می­ شود و همین گرم شدن گاز سبب داغ شدن بدنه خارجی یخچال فریزر ال جی می گردد. گرم شدن بدنه یخچال تا حد کم، طبیعی است و نقص فنی برای یخچال فریزر شما محسوب نمی ­شود.

تعمیر ماشین لباسشویی LG ال جی در کرج

ال جی انواع مختلفی از ماشین های لباسشویی را برای مصارف خانگی تولید می‌کند. این دستگاه‌های پیشرفته اغلب رتبه بالایی از نظر عملکرد، مقرون به صرفه بودن، ظرفیت و طراحی در بین مصرف‌کنندگان دارند. اما ممکن است به دلایل مختلف گاهی مشکلاتی در ماشین لباسشویی ال جی دیده شود. اما جای نگرانی نیست، بسیاری از آنها را به راحتی می‌توان برطرف کرد. شما کاربر گرامی در صورت مشاهده هرگونه خرابی می توانید با شماره های 02636191 و 02691300200 با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در کرج تماس بگیرید.

تعمیر ماشین ظرفشویی LG ال جی در کرج

ماشین های ظرفشویی ال جی می‌توانند یکی از مفید و پر مصرف ترین وسایل منزل شما باشند. این دستگاه قدرت تمیز کنندگی عالی بشقاب‌ها، لیوان‌ها، ظروف و موارد دیگر را دارد. یک آشپزخانه مدرن نیز به یک ماشین ظرفشویی عالی نیاز دارد که همیشه در اوج راندمان کار کند، اما ایرادات رایج ماشین‌های ظرفشویی می‌تواند این احساس رضایت را مختل کند. مانند هر لوازم خانگی دیگر، ماشین ظرفشویی LG نیز امکان دارد نیاز به نگهداری و تعمیر داشته ‌باشد. برای کمک به تشخیص و رفع این مشکلات، گاهی به خدمات حرفه‌ای نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در کرج نیاز خواهید داشت. این مجموعه به‌ صورت شبانه‌روزی آماده امدادرسانی تخصصی به شما عزیزان خواهند بود.

تعمیر لباسشویی و لوازم خانگی LG ال جی در کرج
تعمیر لباسشویی و لوازم خانگی LG ال جی در کرج

تعمیر ماشین لباسشویی LG ال جی در کرج

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی از تیم تعمیرکاران متخصص و تیم مشاوره رایگان تشکیل شده است. همکاری این دو تیم منجر به ارائه خدمات بهینه به مشتریان خواهد شد.در ادامه به بررسی مهم ترین اقدامات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی خواهیم پرداخت.

  •  تیم مشاوره رایگان طی تماس مشتری با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی و اعلام خرابی برای ماشین لباسشویی خود، در مرحله اول به مشتری کمک می کنند تا علت اختلال را بیابند.  در صورتی که خود مشتری بتواند، مشاورین ما به او کمک خواهند کرد تا بدون نیاز به حضور تکنسین، خرابی را رفع نمایند. در صورتی که این مشکل توسط  تکنسین متخصص حل می شود، فورا تکنسین تعمیرکار به محل اعزام می شود.
  •  به محض تماس مشتری با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی و در صورت نیاز به حضور تکنسین، این مجموعه به موجب جلب رضایت مشتریان گرامی، در کوتاه ترین زمان ممکن، تکنسین متخصص را به منزل مشتری اعزام نموده و تمام تعمیرات در محل صورت می گیرد.
  •  در صورتی که  از نظر تعمیرکار دستگاه نیاز به تعویض قطعه داشته باشد،تعمیر کار از قطعات اورجینال و اصل برای این تعمیرات استفاده می کند.بنا بر این با تعویض این قطعات، افت کیفیتی برای دستگاه شما به وجود نخواهد آمد.
  • نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در کرج برای اطمینان و آسودگی خاطر مشتریان، ضمن تاکید بر کیفیت خدمات ارائه شده توسط مجموعه اینانلو سرویس، کلیه خدمات و تعمیراتی که توسط نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی ارائه می گردد، به مدت 180 روز گارانتی خواهد شد.

عواقب دریافت خدمات از تکنسین های غیر مجاز و متفرقه

توصیه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی به شما این است که هیچ گاه سراغ تعمیرکاران متفرقه نروید. در صورت نیاز حتما از مراکز معتبر تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی کمک بگیرید. در ادامه به بررسی معایب دریافت خدمات از کارشناسان متفرقه خواهیم پرداخت.

 

  •  تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی با استفاده از قطعات غیر استاندارد و بی کیفیت
  • تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی توسط تعمیرکار بی تجربه و بدون تخصص
  • در صورت سپردن تعمیر دستگاه به تکنسین غیر مجاز، امکان پیگیری از طریق مراجعه قانونی وجود نخواهد داشت.
  • تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی با هزینه های غیر معقول


علائم شایع در خرابی ماشین ظرفشویی چیست؟

  • ظروف از داخل ماشین ظرفشویی ال جی، کثیف بیرون می‌آیند.
  • ماشین ظرفشویی ال جی نشت آب دارد.
  • ماشین ظرفشویی ال جی ظروف را خشک نمی‌کند.
  • ماشین ظرفشویی ال جی بوی بدی می‌دهد.
  • ماشین ظرفشویی ال جی شروع به کار نمی‌کند.
  • ماشین ظرفشویی ال جی به درستی تخلیه نمی‌کند.
  • روی ظروف کریستالی لکه های سفید ایجاد می‌شود.
  • ماشین ظرفشویی ال جی سرو صدای زیادی ایجاد می‌کند.

راه‌های پیشگیری از تعمیر و نگهداری صحیح ماشین ظرفشویی ال جی 

با رعایت بعضی نکات و توصیه ها ی ساده می توانید عمر دستگاه خود را افزایش دهید. برای مراقبت و نگهداری از ماشین ظرفشویی ال جی خود فقط کافیست که از تجربیات نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی در کرج استفاده کنید.

همانطور که میدانید دستگاه ماشین ظرفشویی کاربرد زیادی داشته و از وسایل مهم و مفید هر آشپزخانه است. به دلیل حساسیت زیاد تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی، این امر هزینه های قابل توجهی را به همراه دارد.  زیرا با بروز هرگونه اختلال در این دستگاه، قطعات باید تعمیر یا تعویض شوند.  برای پیشگیری از بروز اختلال در دستگاه ظرفشویی ال جی خود، باید نکات و اصول آن را رعایت کنید.

  • تمیز نگه داشتن دستگاه و قطعات آن

یکی از راه های پیشگیری از خرابی و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی، تمیز نگه داشتن قطعات و خود دستگاه می باشد، که این نکته شامل نظافت قطعات زیر در ماشین ظرفشویی ال جی است. 

  • تمیز کردن فیلتر ماشین ظرفشویی ال جی 

در صورت عدم تمیزی فیلتر ماشین ظرفشویی ال جی، لکه ها و کثیفی روی ظروف باقی می مانند. در نتیجه برای اجتناب از چسبندگی غذا به ظروف، ایجاد بوی بد در دستگاه و نیز محافظت از پمپ در برابر انسداد، باید به صورت منظم فیلتر دستگاه تمیز گردد.

  •  تمیز کردن بازوهای چرخان ماشین ظرفشویی ال جی 

اسپری آب توسط بازوهای در حال چرخش در بخش بالای دستگاه  شستشو را به خوبی انجام می دهد. در صورت مسدود شدن این بازوها یا عدم چرخش درست آن ها، ظرفشویی ال جی به مرور زمان، دچار خرابی می شود. در درصورت انسداد بازوها، با تکه ای سیم نازک یا خلال، سوراخ های آن را باز کنید.

  •  تمیز کردن واشر و درب ماشین ظرفشویی ال جی 

تمیز نکردن بخش بیرونی و لبه های دستگاه، سبب ایجاد بوی بد در آن می شود. زیرا ذرات غذا در این قسمت در طول شستشو، تمیز نمی شوند. برای تمیزی لبه و واشر دستگاه، از دستمال مرطوب به همراه مقداری مایع ظرفشویی کمک بگیرید.

  • تمیز کردن لوله تخلیه ماشین ظرفشویی ال جی 

لوله تخلیه دستگاه باید به صورت مداوم، باز و تمیز شود. زیرا رسوبات و باقی مانده ی مواد غذایی در آن جمع می شوند. هر چقدر این قسمت دیرتر تمیز شود، عملکرد منفی آن بر دستگاه بیشتر خواهد بود.

  • تمیز کردن درب ماشین ظرفشویی ال جی

ذرات غیر قابل حل، سبب ایجاد انسداد در دروازه و سپس خرابی قطعات داخلی دستگاه می شوند. در نتیجه بهتر است درب ماشین ظرفشویی ال جی خود را به صورت منظم تمیز کنید.

  • نظافت قفسه ‌های ماشین ظرفشویی ال جی

بهتر است در بازه زمانی مشخصی، قفسه ها و نگهدارنده های ظروف داخل دستگاه را خارج کنیم و با مایع ظرفشویی و آب گرم بشوییم.

  •  تمیز کردن داخل دستگاه ال جی

لازم است که دیواره های ماشین و محفظه مواد شوینده را به وسیله آب گرم و مایع ظرفشویی، به خوبی تمیز کنید.

 

تعمیر ساید بای ساید LG ال جی در کرج

اینانلو سرویس یکی از بهترین مراکز تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی در کرج است. این مرکز با داشتن کادری مجرب و متخصص، می تواند انواع مشکلات یخچال ساید بای ساید ال جی را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کند. اینانلو سرویس از قطعات اصلی و اورجینال در تعمیر یخچال ساید بای ساید ال جی استفاده می کند. این مرکز همچنین دارای ضمانت نامه کتبی برای خدمات خود است. این مجموعه با عنوان نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی در کرج، به صورت 24 ساعته و در تمام ایام هفته در تمامی نقاط استان البرز، در خدمت شما عزیزان است.

 

بررسی رایج ترین خرابی های ساید بای ساید LG ال جی 

  • عدم برودت ساید بای ساید ال جی

در صورتی که ساید بای ساید ال جی شما دچار افت سرما شده باید چندین مسئله مورد بررسی قرار گیرد.  مواردی از قبیل کمپرسور، فن ها، لاستیک دور درب، ترموستات و میزان شارژ گاز دستگاه باید توسط نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی در کرج بررسی گردد و در صورت خرابی قطعات باید تعمیرات لازم انجام گردد.  چنانپه مشکل از نشت گاز و یا اتمام گاز باید شارژ گاز توسط کارشناس مجرب انجام شود. اگر در ساید بای یاید نشتی گاز وجود داشت باید اقدامات لازم جهت نشت یابی توسط یک تعمیرکار حرفه ای از نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی صورت بگیرد.

  • منجمد نشدن مواد غذایی در فریزر ال جی

مواد غذایی برای جلوگیری از فاسد شدن در قسمت فریزر باید منجمد شوند. در صورتی که انجماد صورت نگیرد، احتمالا اختلالی از قبیل چیدمان نامناسب مواد غذایی، تنظیمات دمایی اشتباه، خرابی موتور فن اواپراتور، خرابی کمپرسور، نشت گاز یا کمبود گاز مبرد، خرابی لاستیک دور درب، باز ماندن درب یخچال برای طولانی مدت، خرابی برد و… وجود دارد.

  • وجود یخ و برفک در یخچال نوفراست ال جی

گاهی ممکن است که یخچال های نوفراست یا به عبارتی بدون برفک، در قسمت فریزر دچار یخ زدگی و برفک شوند یا این که متوجه شوید مواد غذایی بیش از حد سرد شده اند. در این شرایط دستگاه ساید بای ساید ال جی باید توسط کارشناس مجرب نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی بررسی و رفع عیب گردد. 

  • نشت آب از ساید بای ساید ال جی 

یکی از مشکلات رایج در یخچال فریزر نشت آب می باشد. نشت آب می تواند بنا به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. این موارد می توانند فرسودگی یا آسیب دیدگی سینی تخلیه آب، گرفتگی لوله تخلیه آب، وجود اختلال در فرایند دیفراست، جابه جا شدن لوله تخلیه، خرابی لوله های آبسردکن و یخساز، خرابی اتصالات و خرابی شیر ورودی آب به دستگاه و… اتفاق بیفتد. بررسی این اختلال امری تخصصی بوده و حتما باید توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی صورت گیرد.

  • داغ شدن بیش از حد کمپرسور ساید بای ساید ال جی

کمپرسور در زمان کارکرد، از خود گرما تولید می کند، در نتیجه گرم بودن کمپرسور یک امر طبیعی خواهد بود. اما در صورتی که این گرما خیلی زیاد باشد، احتمال دارد که بدنه دستگاه نیز داغ شود. گرم شدن زیاد کمپرسور و دستگاه به هیچ وجه اتفاق خوبی نیست. زیرا سبب سوختن کمپرسور یا مشکلات دیگری می شود و باید سریعا نسبت به رفع عیب آن اقدام کنید. از مهم ترین دلایل داغ شدن بیش از حد کمپرسور ساید بای ساید می توان به خرابی ترموستات، کم بودن مبرد، کثیفی سیم پیچ های کندانسور، خرابی کمپرسور و… اشاره کرد. در چنین شرایطی، حتما با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید و با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در ارتباط باشید.

  • روشن نشدن صفحه نمایش ساید بای ساید ال جی

صفحه نمایش ساید بای ساید ال جی، اطلاعات بسیار مفیدی را به ما نشان میدهد. به عنوان مثال مواردی از قبیل تنظیمات یخچال، درجه حرارت یخچال، ارور ها و کد های خطا و… . روشن نشدن صفحه نمایش یخچال، می تواند کاربر را آگاه سازد تا فورا به فکر تعمیر ساید بای ساید خود باشد. تعمیر ساید بای ساید ال خود را از نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی در کرج بخواهید.

 

تعمیر کولر گازی LG ال جی در کرج

همانطور که کولرهای گازی دستگاه‌های دوست داشتنی و مطبوع هستند، خرابی این دستگاه‌ها نیز به همین نسبت می‌تواند ناراحت کننده باشد. تشخیص صحیح و زودهنگام اختلالات کولر گازی اهمیت زیادی دارد.  بهتر است برای تعمیرات کولرهای گازی ال جی حتما از نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی در کرج کمک بگیرید. کولرگازی‌ها، نسل جدیدی از کولرهایی بودند که به دردسرها و نگرانی‌های کولرهای آبی پایان میداد، تنظیم دمای دلخواه، هوای خنک و بدون رطوبت، قدرت سرمایش قوی و سریع از جمله مزیت‌های آن نسبت به کولرهای آبی بود. البته در کنار همه‌ی مزایایی که دارد اگر مراقبت و رسیدگی به آن به درستی انجام نشود،  می‌تواند سبب خرابی و مشکلات دستگاه در آینده شود.

 

تعمیر کولر گازی LG ال جی در کرج

در مجموعه اینانلو سرویس استفاده از تجهیزات پیشرفته و مهارت و تجربه بالای تعمیرکاران، تعمیرات کولر گازی ال جی را هم سطح با آخرین استانداردهای روز دنیا انجام دهند.  در صورت نیاز به تعمیر کولر گازی با شماره گیری 02636191 و 02691300200  با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در کرج در ارتباط باشید.  تعمیر کولرگازی ال جی در این مرکز محدود به مدل خاصی نیست. خدمات تمامی مدل های کولرگازی ال جی اعم از ایستاده، پنجره‌ای، کولرگازی و … به صورت تخصصی در این مرکز انجام می گردد.

تعمیرات کولر گازی ال جی در محل و منزل شما به صورت فوری

با توجه به وزن کولر گازی و نحوه نصب آن، ضروری است که برای جلوگیری از آسیب دیدگی دستگاه، تعمیرات آن در محل انجام شود. تعمیرات کولر گازی ال جی در محل به شما این امکان را می دهد که بدون کوچکترین دردسر یا مشکلی، دستگاه خود را تعمیر کرده و مشکلات آن را برطرف نمایید. پس از ثبت درخواست شما کاربر گرامی، تعمیرکار با تجهیزات کامل در محل مورد نظر شما حاضر می شود.

شارژ گاز کولر گازی ال جی در محل و فوری

واقعیت آن است که عده کثیری از صاحبان کولرهای گازی نمی‌دانند چه زمانی باید برای شارژ گاز کولر خود اقدام کنند. در صورتی که شما نیز  از جمله این گروه از کاربران هستید بد نیست بدانید که خالی شدن گاز کولر گازی نشانه‌هایی را با خود به همراه دارد.اکنون به بررسی نشانه های خرابی و نیاز به شارژ گاز کولر گازی ال جی خواهیم پرداخت. در صورت مشاهده چنین مواردی فورا با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی در محل تماس بگیرید.

عدم سرمادهی کافی، برفک زدن فین‌های اواپراتور در حالت سرمایش کولر و در نهایت یخ زدن لوله رفت یا همان لوله نازک کندانسور، از جمله نشانه های نیاز به شارژ گاز کولر گازی ال جی می باشند. توصیه اینانلو سرویس به شما عزیزان این است که در صورت خرابی لوازم خانگی خود حتما از نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در کرج کمک بگیرید و به هیچ وجه تکنسین های متفرقه و غیر مجاز را به محل خود راه ندهید.

سرویس دوره ای کولر گازی ال جی 

کارشناسان اینانلو سرویس توصیه می‌کنند سرویس و تعمیر کولر گازی ال جی به دست یک تکنسین مجاز انجام شود تا از بروز اشتباهات احتمالی پیشگیری شود. عدم توجه به سرویس دوره ای به موقع کولر گازی و به تاخیر انداختن آن، افت عملکرد قطعات این دستگاه را به همراه خواهد داشت. اما اگر سرویس دوره ای و تعمیر کولر گازی ال جی به موقع انجام گردد، به دلیل غبار گیری ها و رفع نواقص احتمالی، افزایش عمر مفید این دستگاه را در پی خواهد داشت.

 

تعمیر جاروبرقی LG ال جی در کرج

تصور اینکه زندگی‌ های امروزی بدون جاروبرقی به چه شکلی در می‌ آید سخت است! اهمیت و کاربرد این دستگاه برقی برای کمک در سرعت کارهای خانه هر روز بیش‌تر از دیروز می‌شود. اما اگر برای یک مدت خراب شود، کارهای هر خانه‌ای را لنگ می‌گذارد. در این زمان است که متوجه می‌شوید وجود این دستگاه در هر خانه‌ای چقدر ضروری است. در صورت مشاهده هرگونه خرابی در جاروبرقی ال جی فورا با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در کرج تماس بگیرید. برای ثبت درخواست میتوانید به راحتی از طریق سایت اینانلو سرویس اقدام کنید تا شامل 10% تخفیف شوید.

بررسی دلیل خاموشی ناگهانی جارو برقی ال جی

خاموش شدن ناگهانی دستگاه در صورت استفاده با حداکثر قدرت در زمان بیش از 20 دقیقه و با حداقل قدرت در زمان بیش از 30 دقیقه امری طبیعی است.  به دلیل وجود ترموستات در دستگاه زمانی  که موتور داغ می‌شود،  دستگاه خود به خود خاموش می‌شود. همچنین اختلال می‌تواند ناشی از قطعی در سیم و دوشاخه دستگاه نیز باشد.  که با تکان خوردن دستگاه ناگهان سبب قطعی شود. راه حل آن چک کردن اتصالات برق دستگاه می‌باشد. همینطور چک و بررسی شود که دوشاخه دستگاه از نظر شکل ظاهری مشکلی نداشته باشد. عوامل دیگری نیز می‌تواند باعث خاموشی ناگهانی جاروبرقی شود که در ادامه توضیح خواهیم داد. توجه داشته باشید که در صورت مشاهده خرابی در جاروبرقی ال جی، حتما از نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در کرج کمک بگیرید.

 

  • در صورت پر بودن محفظه زباله یا مسدود بودن لوله یا حتی گرفتگی فیلتر دستگاه فورا داغ شده و به وسیله ترموستات سریع خاموش می‌ شود.
  • وجود خرابی در خرطومی و کلید دستگاه نیز می‌تواند سبب خاموشی ناگهانی دستگاه شود.
  • جهت کنترل وضعیت دستگاه باید تمامی فیلترها را مطابق دستورالعمل ثبت شده در دفترچه راهنما تمیز نمایید.
  • کیسه  یا سطل زباله دستگاه را به صورت کامل تخلیه نمایید.
  • همچنین لوله خرطومی و تلسکوپی و پارویی دستگاه را بررسی نمایید که گرفتگی نداشته و جسمی در آن گیر نکرده باشد.
  • بررسی نمایید که دوشاخه به صورت صحیح در پریز قرار داشته باشد و پریز را با وسیله برقی دیگری جهت تست بررسی نمایید.

    بررسی علت روشن نشدن جاروبرقی ال جی

هنگامی که جاروبرقی ال جی اصلا روشن نمی‌شود موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید.

 

  • در این شرایط برای پیدا کردن دلیل اینکه چرا دستگاه روشن نمی‌شود باید، از سالم بودن پریز اطمینان حاصل کنید.
  • دستگاه باید مستقیما به یک پریز مستقل وصل باشد و از سه راهی استفاده نشود.
  • دوشاخه کاملا داخل پریز باشد و شکل ظاهری آن دفرمه نشده باشد.
  • لوله خرطومی بطور صحیح به دستگاه وصل شده باشد.

در صورت رفع نشدن ایراد با موارد ذکر شده، با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی تماس بگیرید. با شماره گیری 02636191 و 02691300200 با اینانلو سرویس در ارتباط باشید. 

بررسی علت مکش نداشتن جاروبرقی ال جی

هنگامی که جاروبرقی مکش ندارد مواردی را باید چک و  بررسی چک کنید.

  •   فیلترها، سطل زباله یا کیسه، لوله خرطومی و متعلقات آن را چک و تمیز کنید.

توجه داشته باشید در صورتی که دکمه ON/OFF روی خرطومی بود، نباید شسته شود. اما  در صورتی که دکمه ON/OFF  روی بدنه دستگاه بود می‌توان لوله را شست.

  • چنانچه کیسه زباله پارچه‌ای است حتما باید با دست شسته شود.
  •  فیلترها در تمام مدل‌ها باید با آب سرد و بدون استفاده از مواد شوینده شسته شده و دور از نور و حرارت مستقیم خشک گردد. لازم به ذکر است فیلتر خروجی که در پشت دستگاه قرار دارد نباید شسته شوند.
  • بررسی کنید که خرطومی سوراخ یا پاره نشده باشد که در این صورت باید تعمیرکار متخصص، از نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی کمک بگیرید.

بررسی دلیل خاموشی ناگهانی جارو برقی ال جی

خاموش شدن ناگهانی دستگاه در صورت استفاده با حداکثر قدرت در زمان بیش از 20 دقیقه و با حداقل قدرت در زمان بیش از 30 دقیقه امری طبیعی است. به دلیل وجود ترموستات در دستگاه زمانی  که موتور داغ می‌شود، دستگاه خود به خود خاموش می‌شود. همچنین اختلال می‌تواند ناشی از قطعی در سیم و دوشاخه دستگاه نیز باشد. که با حرکت  دستگاه ناگهان سبب قطعی شود. راه حل آن چک کردن اتصالات برق دستگاه می‌باشد. همینطور چک و بررسی شود که دوشاخه دستگاه از نظر شکل ظاهری مشکلی نداشته باشد. عوامل دیگری نیز می‌تواند باعث خاموشی ناگهانی جاروبرقی شود که در ادامه توضیح خواهیم داد.

توجه داشته باشید که در صورت مشاهده خرابی در جاروبرقی ال جی، حتما از نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در کرج کمک بگیرید.

  دلایل خاموش شدن ناگهانی جارو برقی ال جی

  • در صورت پر، مسدود یا گرفتگی محفظه زباله دستگاه فورا داغ  و به وسیله ترموستات سریع خاموش می‌ شود.
  • وجود خرابی در خرطومی و کلید دستگاه نیز می‌تواند سبب خاموشی ناگهانی دستگاه شود.
  • جهت کنترل وضعیت دستگاه باید تمامی فیلترها را مطابق دستورالعمل در دفترچه راهنما تمیز نمایید.
  • کیسه  یا سطل زباله دستگاه را به صورت کامل تخلیه نمایید.
  • همچنین لوله خرطومی و تلسکوپی و پارویی دستگاه را بررسی نمایید که گرفتگی نداشته و جسمی در آن گیر نکرده باشد.
  • بررسی نمایید که دوشاخه به صورت صحیح در پریز قرار داشته باشد و پریز را با وسیله برقی دیگری جهت تست بررسی نمایید.

بررسی علت روشن نشدن جاروبرقی ال جی

هنگامی که جاروبرقی ال جی اصلا روشن نمی‌شود موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید.

  • در این شرایط برای پیدا کردن دلیل اینکه چرا دستگاه روشن نمی‌شود باید، از سالم بودن پریز اطمینان حاصل کنید.
  • دستگاه باید مستقیما به یک پریز مستقل وصل باشد و از سه راهی استفاده نشود.
  • دوشاخه کاملا داخل پریز باشد و شکل ظاهری آن دفرمه نشده باشد.
  • لوله خرطومی بطور صحیح به دستگاه وصل باشد.

در صورت وجود ایراد ، با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی تماس بگیرید. با شماره گیری 02636191 و 02691300200 با اینانلو سرویس در ارتباط باشید. 


بررسی علت مکش نداشتن جاروبرقی ال جی

هنگامی که جاروبرقی مکش ندارد مواردی را باید چک و  بررسی چک کنید.

  •   فیلترها، سطل زباله یا کیسه، لوله خرطومی و متعلقات آن را چک و تمیز کنید.

توجه  در صورتی که دکمه ON/OFF روی خرطومی بود، نباید  لوله شست.  اما  در صورتی که دکمه ON/OFF  روی بدنه دستگاه بود می‌توان لوله را شست.

  •  کیسه زباله پارچه‌ای، حتما باید با دست شست.
  •  فیلترها در تمام مدل‌ها باید با آب سرد و بدون استفاده از مواد شوینده شسته و دور از نور و حرارت مستقیم خشک گردد.  فیلتر خروجی که در پشت دستگاه قرار دارد را نباید شست.
  • بررسی کنید که خرطومی سوراخ یا پاره نشده باشد که در این صورت باید تعمیرکار متخصص، از نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی کمک بگیرید.

 

تعمیر مایکروویو LG ال جی در کرج

مایکروویو، ماکروفر یا ماکروویو دستگاهی که با نام‌های متفاوت تلفظ می‌شود و البته صحیح آن واژه ی مایکروویو است. دستگاهی که بیشتر مواقع برای گرم کردن، یخ زدایی مواد غذایی و موارد مشابه استفاده می‌کنیم.  این دستگاه در مدل‌های حرفه‌ای تر برای پخت غذا، کیک و شیرینی‌استفاده می شود. مایکروویو ها از جمله محصولاتی هستند که مثل ماشین لباسشویی و ظرفشویی به کارهای روزمره ما سرعت بخشیدند و توانستند هم‌ زمان کار چند دستگاه مثل فر و اجاق گاز را انجام دهند. مایکروویو ال جی نیز مانند باقی برند های این دستگاه نیز ممکن است دچار خرابی شود. در صورت مشاهده خرابی و نیاز به تعمیر مایکروویو ال جی حتما با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

تعمیر مایکروویو LG ال جی در کرج

مایکروفر ال جی از جمله دستگاه های با کیفیت و پرطرفدار در بین  کاربران است. خرابی های کمی در این دستگاه مشاهده می شود. تعمیر لوازم خانگی ال جی امری تخصصی بوده و حتما باید زیر نظر کارشناسان مجرب صورت گیرد. در صورتی که امور تعمیری لوازم خانگی خود را به افراد و تکنسین های متفرقه بسپارید از هیچ مرکز و ارگانی قابل پیگیری نخواهد بود. 

یکی از پر تکرار‌ترین و شایع‌ترین علل خرابی‌ مایکروفر ال جی گرم نکردن مواد غذایی می باشد. که ما برای برطرف کردن مشکل داریم در این مقاله راهکارهایی را بیان کنیم، تا بتوانید تا حد امکان خودتان مشکلات را برطرف کنید. در غیر این صورت نگران تعمیر مایکروفر ال جی نباشید. تکنسین‌های مجرب و متخصص اینانلو سرویس تعمیرات مایکروویو ال جی را برای شما آسان کرده‌اند. پیش از هر چیزی بهتر است که با برنامه‌های ماکروویو تان آشنا شوید تا بتوانید به خوبی از آن استفاده کنید.


آشنایی با برنامه‌ های مایکروویو ال جی

 

  • مایکرو (MICRO )
    از این حالت برای پخت توسط امواج مایکروویو استفاده می‌شود .
  • سرخ کن  (GRILL )
    از این حالت برای برشته یا پخت سطوح غذا استفاده می‌شود .
  • کانوکشن (CONVECTION )
    از این حالت برای پیش گرمایش و یا پخت کیک و شیرینی استفاده می‌شود .
  • پخت ترکیبی  (COMBINATION )
    از این حالت برای ترکیب حالات مایکرو ، سرخ کن و کانوکشن استفاده می‌شود .
  • یخ زدائی (DEFROST )
    از این حالت برای آمادگی قبل از پخت مواد یا غذاهای یخ زده استفاده می‌شود .
  • بوزدایی خودکار  (EZ clean)
    از این برنامه برای رفع بوی داخل دستگاه می‌توان استفاده کرد.

 

دلایل صدا دادن مایکروفر ال جی

  • قرار گرفتن سینی و ریل زیر سینی به طور نامناسب: سینی و ریل زیر سینی باید درست در جای خود بمانند. اگر سینی یا ریل کج یا خم باشد،  سبب ایجاد صدا شود.
  • وجود مواد غذایی یا ذرات اضافی روی ریل زیر سینی: ریل زیر سینی را تمیز کنید تا از وجود مواد غذایی یا ذرات اضافی روی آن اطمینان حاصل شود.
  • وجود ظرف سنگین روی سینی:وجود ظرف سنگین روی سینی  سبب ایجاد صدای غیر طبیعی شود.
  • صدای فن دستگاه: فن دستگاه در حین کار باعث ایجاد صدایی شبیه به صدای چرخش سینی یا قطعات داخل دستگاه شود.
  • صدای فن پس از اتمام کار: پس از اتمام کار مایکروفر، فن دستگاه برای خنک کردن آن روشن می‌ماند. این امر طبیعی است و پس از مدتی فن خاموش می‌شود.
  • صدای غیرعادی در برنامه مایکرو: اگر در برنامه مایکرو صدای غیرعادی و بلندی از مایکروفر می شنوید، احتمالا مشکلی در دستگاه وجوددارد. در این صورت،  از تعمیر لوازم خانگی ال جی توسط تکنسین‌های متخصص کمک بگیرید.

تعمیر درب مایکروویو ال جی 

درب مایکروفر ال جی از اجزای مهم دستگاه است و هرگونه اختلال در عملکرد آن می‌تواند خطرناک باشد. اگر درب مایکروفر شما به خوبی بسته نمی‌شود، از آن  استفاده نکنید. درب مایکروویو ال جی از تعدادی چفت، فنر و قلاب تشکیل شده.  برای بررسی درب مایکروفر، ابتدا برق دستگاه را قطع و سپس موارد زیر را بررسی کنید:

  • شکستگی یا پوسیدگی چفت‌ها و فنرها:  اگر چفت‌ها یا فنرها  پوسیده یا شکسته، باید تعویض شوند.
  • گیر کردن درب در ریل: اگر درب در ریل گیر می‌کند، ریل را تمیز کنید یا در صورت نیاز آن را تعویض کنید.
  • شکستگی یا خرابی قفل درب: اگر قفل درب شکسته یا خراب باشد، باید تعویض شود.

در صورتی که خودتان قادر به تعمیر درب مایکروفر خود نیستید، از نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در کرج کمک بگیرید.

 

 

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

17 پاسخ

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      بله انواع کیسه برای همه ی برند ها رو موجود داریم.
      برای تهیه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      صدای زیاد ماکروفر در هنگام استارت می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. برخی از رایج ترین دلایل عبارتند از:
      خرابی سینی ماکروفر
      سوختن دیود ماکروفر
      خرابی مگنترون
      خرابی فن ماکروفر
      خرابی کوپلینگ ماکروفر
      برای بررسی بیشتر دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

  1. عذر میخوام ساید ال جی من به صدا افتاده چیکار کنم؟ میترسم کمپرسورش آسیب دیده باشه از وقتی برق رفت و اومد به صدا افتاد

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس
      توصیه می‌کنیم در اولین فرصت با شماره 02636191 اینانلو سرویس نمایندگی رسمی یخچال ال جی تماس بگیرید. صدای غیرعادی یخچال می‌تواند نشانه‌ای از یک مشکل جدی در دستگاه باشد، مانند آسیب دیدگی کمپرسور. کمپرسور قطعه‌ای مهم در یخچال است که وظیفه‌ی پمپاژ گاز مبرد را بر عهده دارد. اگر کمپرسور آسیب ببیند، یخچال نمی‌تواند به درستی کار کند و ممکن است مواد غذایی داخل آن فاسد شوند. تعمیرکار با بررسی دستگاه می تواند علت صدای ایجاد شده را شناسایی کرده و در صورت نیاز نسبت به تعمیر یا تعویض قطعات اقدام کند.

  2. سلام لباسشویی من الجی ۹کیلویی هستش برای جرمگیری باید ازچه برنامه ای استفاده کنم و چقدر جرمگیر بریزم داخل دستگاه؟

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      برای جرمگیری لباسشویی ال جی ۹ کیلویی، می توانید از برنامه جرمگیری خودکار دستگاه استفاده کنید. این برنامه معمولاً با نام “Self Clean” یا “Auto Clean” شناخته می شود.

      برای استفاده از این برنامه، مراحل زیر را دنبال کنید:

      لباسشویی را خاموش کنید.
      مخزن مواد شوینده را خالی کنید.
      جرمگیر را طبق دستور العمل سازنده آن در مخزن مواد شوینده بریزید.
      لباسشویی را روشن کنید.
      برنامه جرمگیری را اجرا کنید.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      تعویض فیلتر همه ی برند ها توسط اینانلو سرویس انجام میشه

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      این ایراد می تونه دلایل متعددی داشته باشه که باید توسط تکنسین بررسی بشه.
      جهت تعمیر دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      شماره 02636191 در همه ی روز های هفته و بدون تعطیلی پاسخگوی شماست
      همچنین از طریق وبسایت اینانلو سرویس نیز می توانید با ما در ارتباط باشید.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      برای درخواست قطعه می توانید با شماره 02636191 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields