۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

آموزش تعویض فیلتر ساید بای ساید ال جی
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

آموزش تعویض فیلتر ساید بای ساید ال جی

خواندن این مقاله 5 دقیقه طول میکشد
۷ بهمن ۱۴۰۲

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

آموزش تعویض فیلتر ساید بای ساید ال جی

یخچال‌های ساید بای ساید ال جی از جمله محصولات پرطرفدار و باکیفیت این شرکت هستند. تعویض فیلتر ساید ال جی یکی از نکات مهم در نگهداری این دستگاه است. فیلتر آب یخچال ساید بای ساید ال جی، آب ورودی به یخچال را از ناخالصی‌ها، کلر، فلزات سنگین و سایر آلاینده‌ها پاک می‌کند و باعث می‌شود آبی سالم و باکیفیت برای آشامیدن و مصارف دیگر در اختیار داشته باشید. در صورت فرا رسیدن زمان تعویض فیلتر ساید بای ساید شما، یا شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید.

بررسی علائم نیاز به <yoastmark class=

زمان تعویض فیلتر آب یخچال ساید بای ساید ال جی

عمر مفید فیلتر آب یخچال ساید بای ساید ال جی معمولاً شش ماه است. البته این مدت زمان با توجه به میزان استفاده شما از یخچال و کیفیت آب منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید، متفاوت باشد. در صورتی که آب منطقه شما دارای املاح و ناخالصی‌های زیادی باشد، ممکن است نیاز باشد فیلتر را زودتر تعویض کنید. توجه داشته باشید که چراغ تعویض فیلتر ساید شما، یک سنسور زمانی می باشد و نه یک آزمایشگاه تصفیه آب.

علائم نیاز به تعویض فیلتر آب یخچال ساید بای ساید

در صورتی که زمان تعویض فیلتر ساید بای ساید شما فرا رسیده باشد، ممکن است علائم زیر را مشاهده کنید:

  • کاهش فشار آب خروجی از آبسردکن
  • کاهش کیفیت آب آشامیدنی
  • ایجاد طعم و بوی نامطبوع در آب
  • رسوب گرفتن در لوله‌های آب یخچال

نحوه تعویض فیلتر آب یخچال ساید بای ساید ال جی

تعویض فیلتر آب یخچال ساید بای ساید کار بسیار ساده‌ای است و می‌توانید آن را خودتان انجام دهید. برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • یخچال را از برق بکشید.
  • درپوش محفظه فیلتر را با استفاده از پیچ‌گوشتی باز کنید.
  • فیلتر قدیمی را بیرون بکشید.
  • فیلتر جدید را از بسته بندی خارج کنید.
  • درپوش فیلتر جدید را از حلقه‌های O بردارید.
  • فیلتر جدید را تا زمانی که متوقف شود داخل محفظه قرار دهید.
  • درپوش فیلتر را با استفاده از پیچ‌گوشتی ببندید.
  • یخچال را به برق وصل کنید.

نکات ایمنی در <yoastmark class=

خرید فیلتر آب یخچال ساید بای ساید ال جی

فیلترهای آب یخچال ساید بای ساید ال جی را می‌توانید از نمایندگی‌های مجاز این شرکت یا فروشگاه‌ قطعات اینانلو خریداری کنید. هنگام خرید فیلتر آب، حتماً مدل یخچال خود را به فروشنده اطلاع دهید تا فیلتر مناسب را برای شما خریداری کند. اینانلو سرویس به عنوان نماینده مجاز و رسمی لوازم خانگی ال جی، قطعات اصل و اورجینال را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

نکات ایمنی در تعویض فیلتر آب یخچال ساید بای ساید ال جی

قبل از تعویض فیلتر، یخچال را از برق بکشید تا از آسیب دیدن آن جلوگیری کنید.
هنگام تعویض فیلتر، از دستکش استفاده کنید تا از تماس دست‌هایتان با مواد شیمیایی موجود در فیلتر جلوگیری کنید.
اگر فیلتر جدید را از جای خود خارج و قصد تعویض آن را ندارید، آن را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید و در جای خشک و خنک نگهداری کنید.
با رعایت نکات ایمنی بالا، می‌توانید تعویض فیلتر آب یخچال ساید بای ساید را به‌راحتی و بدون خطر انجام دهید.

بررسی مزایای تعویض فیلتر آب یخچال ساید بای ساید ال جی

تعویض فیلتر آب یخچال ساید بای ساید مزایای زیادی دارد که عبارتند از:

بهبود کیفیت آب آشامیدنی

فیلترهای آب یخچال ساید بای ساید ال جی، آب ورودی به یخچال را از ناخالصی‌ها، کلر، فلزات سنگین و سایر آلاینده‌ها پاک می‌کنند و باعث می‌شوند آبی سالم و باکیفیت برای آشامیدن و مصارف دیگر در اختیار داشته باشید.

افزایش طول عمر یخچال

رسوب گرفتن در لوله‌های آب یخچال، یکی از عوامل کاهش طول عمر آن است. تعویض فیلتر آب یخچال ساید بای ساید از رسوب گرفتن در لوله‌های آب جلوگیری، و طول عمر یخچال افزایش یابد.

کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری

رسوب گرفتن در لوله‌های آب یخچال، می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در عملکرد یخچال شود و هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن را افزایش دهد. تعویض فیلتر آب یخچال ساید بای ساید ال جی،موجب جلوگیری از بروز این مشکلات می شود و هزینه‌های تعمیر و نگهداری یخچال کاهش یابد.
با توجه به مزایای ذکر شده، تعویض فیلتر آب یخچال ساید بای ساید، باید به‌طور منظم انجام شود.

افزایش طول عمر فیلتر آب یخچال ساید بای ساید ال جی

با رعایت نکات زیر می‌توانید طول عمر فیلتر آب یخچال ساید بای ساید ال جی را افزایش دهید:

  • از فیلتر آب مناسب برای یخچال خود استفاده کنید.
  • فیلتر آب را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.
  • فیلتر آب را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید.
  • از آسیب و ضربه به فیلتر آب خودداری کنید.

با رعایت این نکات، می‌توانید از فیلتر آب یخچال ساید بای ساید ال جی خود برای مدت طولانی‌تری استفاده کنید.

نحوه <yoastmark class=

سوالات متداول در رابطه تعویض فیلتر آب یخچال ساید بای ساید ال جی

چه زمانی باید فیلتر آب یخچال ساید بای ساید ال جی را تعویض کرد؟

عمر مفید فیلتر آب یخچال ساید بای ساید  معمولاً شش ماه است. دراین مدت زمان توجه به میزان استفاده شما از یخچال و کیفیت آب منطقه‌ی محل زندگی، متفاوت باشد. در صورتی که آب منطقه شما دارای املاح و ناخالصی‌های زیادی باشد، ممکن است نیاز باشد فیلتر را زودتر تعویض کنید.

چگونه می‌توان تشخیص داد که زمان تعویض فیلتر آب یخچال ساید بای ساید ال جی فرا رسیده است؟

یکی از بهترین راه‌ها برای تشخیص زمان تعویض فیلتر آب یخچال ساید بای ساید، استفاده از نشانگر تعویض فیلتر است.  نشانگر در صفحه نمایش یخچال زمان تعویض فیلتر را به شما نشان خواهد داد.

دلایل تعویض فیلتر یخچال

تعویض فیلتر آب یخچال ساید بای ساید ، یک کار ساده و کم‌هزینه است که می‌تواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد. با تعویض به‌موقع فیلتر آب، می‌توانید از آبی سالم و باکیفیت برای آشامیدن و مصارف دیگر در اختیار داشته باشید و از افزایش طول عمر یخچال و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن نیز بهره‌مند شوید. با رعایت نکات در این مقاله، می‌توانید تعویض فیلتر آب یخچال ساید بای ساید ال جی را به‌راحتی و بدون مشکل انجام دهید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.
اینانلو سرویس نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی ال جی در کرج، هر زمان که نیاز به تعمیر و تعویض فیلتر ساید بای ساید داشته باشید در یک قدمی شماست.

مناطق تحت پوشش اینانلو سرویس

از مناطق تحت پوشش اینانلو سرویس می توان به فردیس، مارلیک، ملارد، محمدشهر، مشکین دشت، شهرک ناز، شهرک بعثت، واریان شهر، رزکان نو، شیخ ، حسین آباد، شهرک بنفشه، عظیمیه، مصباح ،هفت تیر، آزادگان، طالقانی، شاهین ویلا، گوهردشت، دهقان ویلا، حصارک، کمالشهر، مهرشهر، گلشهر، کوی کارمندان، باغستان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد قدیم، نظرآباد، هیو، گلسار، کردان، کوهسار، آبیک، طالقان، مهرویلا، جهانشهر، کیانمهر، کوی مهر تهران دشت، کمالشهر،صفادشت، رجائی شهر، تنکمان، مهدی آباد، چهارباغ، پیشاهنگی، لشکرآباد، شهرک رضوانیه و… اشاره کرد.

برند های تحت پوشش اینانلو سرویس

برند های تحت پوشش اینانلو سرویس شامل سامسونگ، ال جی، اسنوا، دوو، فرسان، پاکشوما، کرال، کندی، کروپ، میدیا، جنرال آدمیرال، آکس، زیرووات، دکستر، مابه، آیگه، جنرال الکتریک، وایت هاوس، فروزان، سامیا، یوش، پارس، هیوندای، مولتی مکس، تکنولایو، هاردستون، مجیک چف، دنیس، دیپوینت، فایر، تجا، بنس، الیو، بلومبرگ، مدیا، امرسان، گوردیک، گوفر، یخساران، یوشیتا، گلدن برگ، برتینو، اکسنت، یورواستار، یورو پلاس، هیمالیا، دیامونته، نیکسان، التتو، اسکای ورد، رنزو، اکولوکس، جی سان، سوزوکی، کنوود، گرنیه، برتا، ایران شرق، گراند صنعت، بلوتینی، آزمایش، سینور، سیلور آیس، لایف، تسلا، تی سی ال، ایکس ویژن، سیلوان، سونیل، نسکو، هاویلوکس، ویرپول، اورست، انیس، سایلون، جنرال بریجن، فیلور، تکسان خزر، دونار، ناب استیل، وستل و…. می شود.

 

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

4 پاسخ

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      بله موجود است.
      برای استعلام قطعات با شماره 02636191 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields