۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

رازهای انتخاب برنامه شستشوی مناسب برای لباسشویی ال جی
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

رازهای انتخاب برنامه شستشوی مناسب برای لباسشویی ال جی

خواندن این مقاله 9 دقیقه طول میکشد
۱۰ بهمن ۱۴۰۲

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

در این مقاله از اینانلو سرویس به بررسی کامل علامت و برنامه  های شستشوی لباسشویی ال جی می پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با معنی هر یک از این علامت ها آشنا شوید.
ماشین های لباسشویی امکانات و قابلیت های متنوعی دارند که استفاده از آنها را آسان و راحت می کند. یکی از این امکانات، وجود علامت های روی ماشین لباسشویی ال جی است. با آشنایی با علامت های روی ماشین لباسشویی و نحوه استفاده از آنها، می توان از ماشین لباسشویی به طور بهینه بهره برد. این علامت ها نشان دهنده برنامه های شستشو، دما، سرعت چرخش، زمان، حالت های خاص و تنظیمات اضافی هستند. با کمک این برنامه ها شستشوی لباس‌ها مطلوب، کارآمد و اقتصادی تر خواهد شد.
در صورت نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی با شماره 02636191 اینانلو سرویس تماس بگیرید.

نحوه استفاده صحیح از برنامه های ماشین لباسشویی ال جی
نحوه استفاده صحیح از برنامه های ماشین لباسشویی ال جی

برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی ال جی

یکی از مهمترین علامت های روی ماشین لباسشویی ال جی، برنامه های شستشو هستند. این برنامه ها برای انواع مختلف لباس ها طراحی شده اند. تا کاربر لباس های خود را با بهترین کیفیت بشوید.

برنامه شستشوی Cotton ماشین لباسشویی ال جی

اگر دنبال یک برنامه شستشویی کارآمد، کیفیت بالا و مناسب برای لباس‌های پنبه‌ای هستید. برنامه Cotton را انتخاب کنید. این برنامه با دمای 40 تا 95 درجه سانتیگراد (سرد تا 95 درجه)، لباس‌های شما را تمیز می‌کند. برنامه cotton با حرکات مختلف در دیگ لباسشویی، به بهبود کارایی و عمر مفید دستگاه کمک می‌کند. برای شستشوی لباس‌هایی مانند پیراهن، لباس خواب، پیژامه، لباس زیر و … از این برنامه کمک بگیرید.

برنامه Cotton Eco ماشین لباسشویی ال جی

چنانچه به دنبال تمیزی لباس‌های پنبه‌ای خود و حفاظت از محیط زیست هستید، برنامه Cotton Eco را امتحان کنید. این برنامه با دمای 60 درجه سانتیگراد (سرد تا 60 درجه)، لباس‌های شما را بهینه شستشو می‌دهد. همچنین باعث کاهش مصرف انرژی نیز خواهد شد.

برنامه شستشوی Easy Care ماشین لباسشویی ال جی

در صورتی که به دنبال یک برنامه شستشویی ساده، راحت و بدون نیاز به اتو کردن هستید. برنامه Easy Care را برای لباس‌های خود انتخاب کنید. این برنامه با دمای 40 تا 60 درجه سانتیگراد (سرد تا 60 درجه)، لباس‌های شما را با کیفیت بالا شستشو داده و از چین و چروک شدن آنها جلوگیری می‌کند. شستشوی لباس‌هایی مانند پلی استر، پلی آمید و اکریلیک با این برنامه انجام می شود.

برنامه شستشوی Mix ماشین لباسشویی ال جی

اگر می‌خواهید چندین لباس با پارچه‌های مختلف را همزمان بشویید. برنامه Mix بهترین انتخاب است. برنامه mix با دمای 40 درجه سانتیگراد (سرد تا 40 درجه)، لباس‌های شما را با احتیاط و دقت شستشو می‌دهد. در ضمن از آسیب دیدن آنها جلوگیری می‌کند. این برنامه جهت شستشوی لباس‌هایی مانند ابریشم، لباس تیره، لباس اسپرت، پشم، لحاف، پرده و … استفاده می شود.

برنامه شستشوی Allergy Care ماشین لباسشویی ال جی

اگر دچار حساسیت و آلرژی هستید و قصد پاک کردن لباس‌های خود از مواد آلرژی زا مانند کنه‌ها، گرده گل، موی گربه و … را دارید. برنامه Allergy Care بهترین گزینه است. برنامه Allergy Care با دمای 60 درجه سانتیگراد، لباس‌های شما را با بخار شسته و از مواد آلرژی زا ریشه کن می‌کند. این برنامه برای شستشوی لباس‌هایی مانند لباس زیر، پنبه، روتختی، روبالشی و حتی لباس نوزاد مناسب است.

برنامه شستشوی Silent Wash ماشین لباسشویی ال جی

چنانچه در جستجوی یک برنامه شستشوی هوشمند، صرفه جوی و بی صدا هستید. دکمه Silent Wash ماشین لباسشویی ال جی را تست کنید. لباس‌های خود را در طول شب و بدون نگرانی از صدا و لرزش به کمک silent wash شستشو دهید. این برنامه از برق شبانه با قیمت کمتر استفاده می‌کند. همچنین به شما در جهت صرفه جویی هزینه‌های خانه کمک می کند.
این برنامه با دمای 40 تا 60 درجه سانتیگراد کار می کند. با این برنامه لباس‌های سبک و معمولی مانند پیراهن، پیژامه، لباس زیر، لباس خواب و لباس‌های سفید پنبه‌ای را که زیاد کثیف نشده‌اند، بشویید.

برنامه شستشوی Refresh یا Crease Care ماشین لباسشویی ال جی

با برنامه Refresh ماشین لباسشویی ال جی، دیگر نیازی به اتو کردن لباس‌های خود ندارید. این برنامه با استفاده از بخار، چین و چروک‌های لباس‌های شما را در کمتر از 20 دقیقه از بین می‌برد. Crease Care برای پارچه‌های پلی استر ترکیبی مانند پیراهن، بلوز و پنبه‌ای مخلوط مناسب است. چنانچه می خواهید لباس‌های خود را تازه و صاف نگه دارید. از برنامه Refresh استفاده کنید.

برنامه شستشوی Duvet ماشین لباسشویی ال جی

برای شستشوی پارچه‌های بزرگ و سنگین مانند پتو، روتختی، روکش مبل و … از برنامه Duvet ماشین لباسشویی ال جی بهره ببرید. این برنامه با دقت و کیفیت بالا، پارچه‌های شما را تمیز کرده و از آسیب آنها جلوگیری می‌کند. از برنامه شستشوی Duvet برای شستشوی پارچه‌های ظریف و لطیف مانند پشم، ابریشم، حریر و … نباید استفاده شود.

برنامه شستشوی Sport Wear ماشین لباسشویی ال جی

ورزشکاران لباس‌های خود را به راحتی و با کیفیت مطلوب به کمک برنامه شستشوی Sport Wear شستشو می دهند. این برنامه برای شستشوی لباس‌های ورزشی مانند کفش، لباس‌های دو و میدانی و … طراحی شده است . با انتخاب sport wear لباس‌های ضد آب و برندهای معتبر ورزشی را بشویید. این برنامه برای دمای 40 درجه سانتیگراد مناسب است و لباس‌های شما را تمیز و تازه می‌کند.

Dark Wash ماشین لباسشویی ال جی

اگر خواستار شستشوی لباس‌های تیره‌، بدون تغییر رنگ هستید. برنامه شستشوی Dark Wash ماشین لباسشویی ال جی را انتخاب کنید. Dark Wash با دمای 30 درجه سانتیگراد لباس‌های تیره شما را به آرامی و با حفظ رنگ می‌شوید. فقط کافی است از شوینده مناسب برای لباس‌های تیره استفاده کنید. این برنامه برای پارچه‌های پنبه‌ای یا مخلوط نیز مناسب است.

برنامه های ماشین لباسشویی ال جی: بهترین برنامه برای هر نوع لباس
برنامه های ماشین لباسشویی ال جی: بهترین برنامه برای هر نوع لباس

برنامه شستشوی Gentle Wash ماشین لباسشویی ال جی

برای شستشوی پارچه‌های ابریشم و پشم قابل شستشو، برنامه شستشوی Gentle Wash ماشین لباسشویی ال جی را پیشنهاد می‌کنیم. این برنامه با حرکت‌های ملایم و آب‌گیری کم، لباس‌های ظریف شما را از ساییدگی، پارگی و چروک شدن محافظت می‌کند.

برنامه شستشوی Delicate ماشین لباسشویی ال جی

اگر لباس‌هایی دارید که باید با دست شسته شوند، از برنامه شستشوی Delicate ماشین لباسشویی ال جی استفاده کنید. این برنامه برای پارچه‌های ظریف مانند پیراهن، بلوز، توری، گیپور یا نازک طراحی شده است. با دمای 30 درجه سانتیگراد، لباس‌های شما را به آرامی و با حفظ کیفیت می‌شوید.

برنامه شستشوی Wool ماشین لباسشویی ال جی

برای شستشوی لباس‌های پشمی که قابل شستشو در ماشین لباسشویی هستند، برنامه شستشوی Wool ماشین لباسشویی ال جی را توصیه می‌کنیم. این برنامه با دمای 40 درجه سانتیگراد لباس‌های پشمی شما را با حفظ شکل و نرمی می‌شوید. فقط باید از شوینده مناسب برای پارچه‌های پشمی استفاده کنید.

برنامه شستشوی Quick30 ماشین لباسشویی ال جی

اگر قصد شستشوی سریع لباس‌های کوچک و با میزان کثیفی کم خود را دارید. برنامه شستشوی Quick30 ماشین لباسشویی ال جی را پیشنهاد می‌کنیم. این برنامه با دمای 30 درجه سانتیگراد لباس‌های رنگی شما را در 30 دقیقه تمیز و خشک می‌کند.

برنامه شستشوی Intensive 60 ماشین لباسشویی ال جی

برای شستشوی لباس‌های معمولی کثیف، برنامه شستشوی Intensive 60 ماشین لباسشویی ال جی را انتخاب کنید. این برنامه با دمای 60 درجه سانتیگراد ، لباس‌های شما را در 60 دقیقه با صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شوید. استفاده از Intensive 60 برای پارچه‌های پنبه‌ای مناسب است.

برنامه شستشوی Baby Care شستشوی بهداشتی لباس‌های کودک و نوزاد

اگر می‌خواهید لباس‌های کودک و نوزاد خود را به صورت بهداشتی و با حفظ رنگ و کیفیت بشویید. برنامه شستشوی Baby Care ماشین لباسشویی ال جی را پیشنهاد می دهیم. این برنامه با دمای 60 درجه سانتیگراد، لباس‌های کودک و نوزاد شما را از چربی‌ها و لکه‌ها پاک می‌کند. همچنین وسایل بزرگتر مانند روبالشی، ملحفه و … را نیز به راحتی بشویید.

برنامه شستشوی Skin Care؛ شستشوی ملایم پارچه‌هایی که با پوست در تماس هستند

برای شستشوی بدون بقایای مواد شوینده ی پارچه‌هایی مانند لباس زیر، پوشک، حوله، ملحفه، بالش و روکش تشک که مستقیماً با پوست در تماس هستند. از برنامه شستشوی Skin Care ماشین لباسشویی ال جی استفاده کنید. این برنامه با دمای 40 درجه سانتیگراد پارچه‌های شما را به آرامی و با حفظ نرمی و لطافت می‌شوید.

برنامه شستشوی Baby Steam Care؛ شستشوی عمیق لباس‌های کودک و نوزاد با بخار

اگر می‌خواهید لباس‌های کودک و نوزاد خود را از لکه و کثیفی‌های سخت پاک کنید. برنامه شستشوی Baby Steam Care ماشین لباسشویی ال جی را پیشنهاد می‌کنیم. این برنامه با استفاده از بخار در دمای بالا، لباس‌های شما را در 20 دقیقه تمیز و عاری از باکتری و آلرژن می‌کند.

برنامه شستشوی Steam Refresh، رفع چین و چروک و بوی لباس‌ها با بخار

اگر می‌خواهید لباس‌های خود را بدون نیاز به اتو کردن یا شستشوی کامل تازه و صاف کنید. برنامه شستشوی Steam Refresh ماشین لباسشویی LG بهترین انتخاب برای شماست. این برنامه با استفاده از قدرت بخار، چین و چروک و بوی لباس‌های شما را در 20 دقیقه برطرف می‌کند.

برنامه شستشوی Hygiene؛ شستشوی بهداشتی پارچه‌های پنبه‌ای

برای شستشوی پارچه‌های پنبه‌ای به صورت بهداشتی و با حفظ رنگ و کیفیت، برنامه شستشوی Hygiene ماشین لباسشویی ال جی را پیشنهاد می‌کنیم. این برنامه با دمای 60 درجه سانتیگراد، پارچه‌های شما را از آلودگی‌ها و باکتری‌ها پاک می‌کند. برنامه Hygiene؛ برای شستشوی لباس کودک، روتختی و روبالشی نیز مناسب است.

برنامه شستشوی Stain Wash، شستشوی لکه‌های نوشیدنی روی لباس‌ها

برای از بین بردن لکه‌های نوشیدنی مثل آبمیوه، چای، قهوه و … از روی لباس‌های خود برنامه شستشوی Stain Wash ماشین لباسشوییLG را اجرا کنید. این برنامه با دمای 40 درجه سانتیگراد لکه‌ روی لباس را با استفاده از بخاری داخلی دستگاه پاک می‌کند.

برنامه Rinse + Spin، آبکشی و خشک کردن لباس‌های معمولی

با استفاده از برنامه Rinse + Spin ماشین لباسشویی لباس‌های معمولی خود را بدون نیاز به شستشوی کامل آبکشی و خشک کنید. این برنامه با حرکت‌های سریع و آب‌گیری قوی، لباس‌های شما را در کمترین زمان برای استفاده آماده می‌کند. اگر از نرم کننده استفاده کرده‌اید، با این برنامه آبکشی آن‌ها را انجام دهید.

شستشوی لباس‌های کم حجم با برنامه Direct Wear ماشین لباسشویی ال جی

اگر می‌خواهید لباس‌های کم حجم و جنس‌های پلی استر، مخلوط پنبه و بلوز را به راحتی شستشو داده و خشک کنید. برنامه Direct Wear ماشین لباسشویی LG را برای شما پیشنهاد می‌کنیم. این برنامه برای لباس‌ هایی در حجم کم که نسبتاً کثیف هستند، مناسب است. با برنامه Direct Wear شستشو و خشک کردن لباس‌های خود را در یک چرخه انجام دهید. دمای مطلوب برای این برنامه ی شستشو 20 درجه سانتیگراد می باشد.

نصب برنامه‌های مورد نظر با گزینه Download Cycle ماشین لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی ال جی به کاربران خود، امکان نصب برنامه‌های مختلفی را روی دستگاه می دهد. با این کار به صورت سفارشی از ماشین لباسشویی استفاده می کنید. گزینه Download Cycle را روی Rinse+Spin مشاهده کنید و برنامه‌های مد نظر خود را از طریق اینترنت یا بلوتوث انتقال دهید. با نصب برنامه‌های مورد نیاز خود، ماشین لباسشویی ال جی خود را به روز و کارآمد نگه دارید.

<yoastmark class=

شستشوی بهداشتی لگن ماشین لباسشویی ال جی با برنامه TUB CLEAN/TUB CLEAN

برای حفظ بهداشت و بهبود عملکرد ماشین لباسشویی LG، لگن ماشین را به صورت دوره‌ای شستشو دهید. برای این کار، از برنامه TUB CLEAN/TUB CLEAN استفاده کنید. این برنامه با استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی لگن ماشین را از جرم و باکتری پاک می‌کند. برای انجام این کار، باید قبل از انتخاب برنامه، ماشین را خالی کنید و درب ماشین را باز کنید. سپس قرص یا پودر جرم گیر را درون لگن قرار دهید. اگر از مایع شوینده ماشین لباسشویی استفاده می‌کنید، آن را درون محفظه اصلی دستگاه بریزید. در انتها برنامه را انتخاب کنید. سپس دکمه START را انتخاب کرده تا شستشو آغاز شود.

نکات مهم در زمان استفاده از برنامه های ماشین لباسشویی ال جی

در هنگام استفاده از علامت های روی ماشین لباسشویی ال جی، نکات زیر را در نظر داشته باشید.
به نوع لباس ها توجه کنید. هر برنامه شستشو برای نوع خاصی از لباس ها طراحی شده است. بنابراین قبل از انتخاب برنامه شستشو، حتما به نوع لباس ها توجه کنید.
به میزان کثیفی لباس ها توجه کنید. اگر لباس ها بسیار کثیف هستند،باید از برنامه شستشوی قوی تری استفاده کنید.
به حساسیت لباس ها توجه کنید. اگر لباس ها ظریف یا حساس هستند، باید از برنامه شستشوی ملایم تری استفاده کنید.
قبل از هر بار شستشو، لباس ها را چک کنید.لباس ها را از نظر وجود لکه های مقاوم بررسی کنید. اگر لباس ها دارای لکه های مقاوم هستند، ممکن است لازم باشد از یک برنامه شستشوی خاص استفاده کنید.
لباس ها را طبق نوع و رنگ آنها دسته بندی کنید. البسه را به دو دسته لباس های سفید و لباس های رنگی تقسیم کنید. همچنین لباس های ظریف را از لباس های معمولی جدا کنید.
میزان مواد شوینده را با توجه به میزان کثیفی لباس ها و دستورالعمل های روی بسته بندی مواد شوینده تنظیم کنید.
لباس ها را به طور مساوی در دیگ لباسشویی قرار دهید تا چرخش دیگ به درستی انجام شود.
در صورت امکان، از برنامه های شستشوی اقتصادی استفاده کنید. برنامه های شستشوی اقتصادی مصرف انرژی و آب را کاهش می دهند.
بعد از هر بار استفاده، ماشین لباسشویی را تمیز کنید. برای جلوگیری از رشد کپک و قارچ، ماشین لباسشویی را بعد از هر بار استفاده تمیز کنید.

خدمات اینانلو مرکز تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

در صورت خرابی ماشین لباسشویی ال جی با خدمات پس از فروش اینانلو تماس بگیرید. اینانلو سرویس خدمات نصب، سرویس، تعمیر، تعویض قطعات و ….محصولات ال جی را ارائه می دهد.
برای استفاده از خدمات پس از فروش ال جی، می توانید با شماره 36191-026 تماس بگیرید یا به وب سایت اینانلو سرویس مراجعه کنید.

سخن پایانی

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. اگر در مورد برنامه های ماشین لباسشویی ال جی یا نحوه استفاده از آنها سوالی دارید، در بخش نظرات این مقاله سوال خود را مطرح کنید.

 

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields