۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

تعمیر برد ظرفشویی ال جی در کرج با بهترین کیفیت و قیمت
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

تعمیر برد ظرفشویی ال جی در کرج با بهترین کیفیت و قیمت

خواندن این مقاله 5 دقیقه طول میکشد
۱۵ بهمن ۱۴۰۲

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

اینانلو سرویس مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی با داشتن تکنسین‌های مجرب و متعهد، تعمیر یا تعویض برد ظرفشویی ال جی شما را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام می دهد. برای استفاده از خدمات اینانلو سرویس، کافیست با شماره تلفن 02636191 تماس بگیرید.
همچنین درخواست خود را از طریق وبسایت اینانلو سرویس ثبت کنید. پس از آن، یکی از تکنسین‌های ما در اسرع وقت به محل مراجعه کرده و با بررسی دقیق دستگاه؛ علت خرابی برد ظرفشویی ال جی را تشخیص خواهد داد. سپس، با استفاده از ابزارهای مناسب و قطعات اصلی، برد ظرفشویی ال جی شما را تعمیر یا تعویض خواهد کرد.
تکنسین قبل از شروع تعمیر، روند کار را به مشتری اطلاع خواهد داد. در ضمن، خدمات ارائه شده توسط اینانلو سرویس دارای ضمانت‌نامه 6 ماهه خواهد بود. با این وجود مشترکین عزیز با اطمینان خاطر، تعمیر برد ظرفشویی ال جی خود را به اینانلو سرویس می سپارند.

عیب یابی و <yoastmark class=

نمایندگی اینانلو مرکز تعمیر برد و لوازم خانگی ال جی

اینانلو سرویس با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی، افتخار دارد که به عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیر برد ظرفشویی ال جی در استان البرز شناخته شده است. این مجموعه همواره در تلاش است با ارائه خدمات با کیفیت، سریع و اقتصادی، رضایت مشتریان خود را جلب کند. بنابراین، اگر برد ظرفشویی ال جی شما خراب است. نگران نباشید و به ما اعتماد کنید. همکاران ما در اینانلو سرویس همیشه آماده پاسخگویی به شما هستند

.
چرا برد ظرفشویی ال جی خراب می‌ش ود و چگونه آن را تعمیر کنیم؟

تعمیر برد ماشین ظرفشویی ال جی، یکی از خدمات مهم ارائه شده توسط اینانلو سرویس می باشد. برد ظرفشویی ال جی یکی از مهم‌ترین قطعات این دستگاه است. برد مسئول کنترل عملکرد تمامی بخش‌های دستگاه است. اگر برد ظرفشویی ال جی شما خراب شود. با مشکلات مختلفی مانند روشن و خاموش نشدن دستگاه، تخلیه نشدن آب، نمایش خطاهایی روی صفحه نمایش یا هنگ کردن ظرفشویی مواجه می شوید. برای رفع این مشکلات، باید برد ظرفشویی LG خود را تعمیر یا تعویض کنید. اما چه عواملی باعث خرابی برد می شوند و چگونه باید آن را تعمیر کنیم؟ در این مقاله از اینانلو سرویس به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

عوامل خرابی و نیاز به تعمیر برد ماشین ظرفشویی ال جی

برد ظرفشویی ال جی مانند مغز دستگاه عمل می‌کند. این قطعه به دلیل عوامل مختلفی دچار خرابی می شود. بعضی از این عوامل عبارتند از:

فرسودگی برد

امکان دارد برد ظرفشویی ال جی پس از مدتی از کارکرد، فرسوده شده و عملکرد خود را از دست بدهد. این موضوع می‌تواند باعث خراب شدن برد دستگاه شود.

نفوذ آب به برد

اگر ظرفشویی شما نشتی آب داشته باشد. احتمالا آب به قطعات داخلی دستگاه و به ویژه برد ظرفشویی ال جی نفوذ کند. در نتیجه باعث ایجاد اتصالات ناخواسته و سوختن برد می شود.

نوسان برق

چنانچه جریان برق در منزل شما ناپایدار باشد. موجب سوختگی فیوزها و خازن‌های برد ظرفشویی ال جی می شود. این قطعات برای حفاظت از برد در برابر نوسانات برق طراحی شده‌اند. در صورت خراب شدن، باید تعویض شوند.

اتصالی در سیم‌ها

اگر سیم‌های داخلی دستگاه که به برد ظرفشویی ال جی متصل هستند. دچار اتصالی شوند، باعث خراب شدن برد خواهند شد. این اتصالات به دلیل پاره شدن، گره خوردن یا آسیب دیدن سیم‌ها ایجاد شوند.

روش تعمیر برد ظرفشویی ال جی

برای تعمیر برد ظرفشویی ال جی، در ابتدا باید علت و نوع خرابی تشخیص داده شود. برخی از خطاهایی که روی صفحه نمایش ظرفشویی نشان داده می‌شوند. به خرابی برد مربوط هستند. برای مثال، اگر خطای OE را مشاهده کردید. در صورت سالم بودن پمپ تخلیه به معنی خرابی و ایراد در برد ظرفشویی ال جی شما است.
پس از تشخیص خرابی توسط تکنسین، باید برد ظرفشویی ال جی را از دستگاه جدا کرد. سپس با کمک ابزارهای مناسب، قطعات آسیب دیده تعویض شود. برای این کار، از اینانلو سرویس مرکز تعمیر انواع لوازم خانگی در استان البرز کمک بگیرید. برای تعمیر برد ظرفشویی LG بهتر است از یک نمایندگی رسمی و تکنسین متخصص استفاده کنید. چرا که برد یک قطعه بسیار حساس است. اگر برد به درستی تعمیر نشود، به احتمال زیاد به طور کامل از کار می افتد. در این شرایط مجبورید که یک برد جدید خریداری کنید.
چنانچه ساکن استان البرز هستید و به دنبال یک تکنسین متخصص برای تعمیر برد ظرفشویی ال جی می گردید. از خدمات اینانلو سرویس استفاده کنید. اینانلو سرویس مرکز تخصصی تعمیر انواع لوازم خانگی همچون ماشین ظرفشویی، لباسشویی، ساید بای ساید، ماکروفر، کولر گازی و…است.

این مجموعه با همکاری تکنسین‌های مجرب و قطعات اصلی، برد ظرفشویی ال جی شما را تعمیر یا با برد اورجینال شرکتی تعویض می کند. برای استفاده از خدمات اینانلو سرویس، کافیست با شماره تلفن 02636191 تماس بگیرید. همچنین از طریق وبسایت اینانلو سرویس درخواست خود را ثبت کنید. پس از آن، یکی از تکنسین‌های اینانلو سرویس در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

 <yoastmark class=

چه مدت زمانی برای تعمیر یا تعویض برد ال جی نیاز است؟

زمان لازم برای تعمیر یا تعویض برد ظرفشویی ال جی بستگی به نوع و شدت خرابی دارد. البته این زمان ممکن است با توجه به شرایط محلی و موجودی قطعات تغییر کند. اگر از خدمات اینانلو سرویس استفاده کنید. از سرعت و کیفیت بالای تعمیر برد ظرفشویی ال جی خود مطمئن خواهید بود. اینانلو سرویس با داشتن تکنسین‌های مجرب و قطعات اصلی، برد ظرفشویی LG شما را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تعمیر یا تعویض می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست تعمیر، می‌توانید با شماره تلفن 02636191 تماس گرفته یا به وبسایت اینانلو سرویس مراجعه کنید.

نکات مهم در تعمیر برد ماشین ظرفشویی ال جی

برای ماشین ظرفشویی و سایر لوازم خانگی خود از محافظ یا استابلایزر استاندارد استفاده کنید. با استفاده از استابلایزر مانع از آسیب های احتمالی به دلیل نوسانات برق خواهید شد.
در صورت نشتی آب از دستگاه، فورا آن را از برق جدا کرده و برای رفع مشکل با شماره 02636191 تماس بگیرید .
تعمیر برد یک کار کاملا تخصصی است. هرگز نباید خودتان نسبت به آن اقدام نمایید.

هزینه تعمیر برد ظرفشویی ال جی

برد یکی از گران‌ترین قطعات در ظرفشویی به شمار می‌رود .در صورت خرابی برد هزینه زیادی برای کاربر دستگاه ایجاد می شود. هزینه تعمیر برد ظرفشویی LG به عوامل متعددی از جمله نوع قطعه خراب شده، تعداد قطعات، قیمت قطعه و… بستگی دارد.

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

نمایندگی اینانلو مرکز تعمیر ظرفشوییLG یک مجموعه جامع و کامل است. این واحد معتبر خدمات پس از فروش بیش از بیست سال سابقه دارد. برای این مجموعه نمونه و برجسته فرقی ندارد که شما کاربر کدام مدل و کدام برند از ماشین ظرفشویی باشید. تعمیرکاران و تکنسین های اینانلو سرویس همگی با ساختار درونی این دستگاه به خوبی آشنایی دارند. همچنین عیوب دستگاه را شناسایی و برطرف می سازند.
نمایندگی اینانلو به ابزار و تجهیزات مدرن عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی مجهز است. اینانلو سرویس مجموعه ای از قطعات جانبی اصل و اورجینال نیز در اختیار دارد که مسیر تعویض را نیز برای کاربر و تکنسین امن و ایمن می سازد. همچنین مشتریان عزیز انواع مواد شوینده مربوط این دستگاه از جمله نمک ظرفشویی، قرص های شستشوی اورجینال، مایع جلا دهنده و … را از اینانلو تهیه کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات نمایندگی اینانلو مرکز تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

 

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields