۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی اسنوا و نحوه رفع ایراد
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی اسنوا و نحوه رفع ایراد

خواندن این مقاله 5 دقیقه طول میکشد
۸ اسفند ۱۴۰۲

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

برای یافتن علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی اسنوا باید قطعات مختلفی مورد بررسی قرار گیرد. اینانلو سرویس به عنوان مرکز تعمیرات خدمات پس از فروش لوازم خانگی اسنوا تعطیلی ندارد. این مجموعه برای رفاه حال مشتریان خود، اولویت را بر تعمیر قطعات می گذارد. در صورت عدم امکان تعمیر، قطعات معیوب را با قطعات اصل و اورجینال شرکتی تعویض می کند. پس از انجام خدمات و تعمیرات دستگاه، فاکتور رسمی تحویل مشتری خواهد شد. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به مدت 180 روز شامل گارانتی خواهد شد.با مشاهده هرگونه علائم خرابی در دستگاه، با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید.

علت نچرخیدن دیگ لباسشویی اسنوا چیست؟
علت نچرخیدن دیگ لباسشویی اسنوا چیست؟

 

علت نچرخیدن دیگ لباسشویی اسنوا چیست؟

دلایل مختلفی برای نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی اسنوا وجود دارد. در ادامه به بررسی هر کدام از دلایل به صورت جداگانه خواهیم پرداخت. خرابی هر یک قطعات زیر منجر به نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی اسنوا خواهد شد.

  • اختلال در پمپ تخلیه
  • خراب بودن تسمه موتور و میکروسوئیچ
  • خرابی موتور
  • ایراد در پمپ فرمان
  • اختلال در زبانه و چفت درب
  • خراب شدن بلبرینگ و کلاچ

بنا بر تصور غلط کاربران مبنی بر چرخیدن دیگ، باید گفت که آبکش داخلی آن می چرخد. آبکش ها توسط اتصالاتی مانند شفت و نظام به قسمت بیرونی آن متصل می شوند. هر گونه ایراد و خرابی در قسمت اتصالات منجر به نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی اسنوا می شود. دو جز دیگر موجود در قسمت دیگ و آبکش فولی نامیده می شوند. فولی بزرگ روی شفت متصل می شود. محل اتصال فولی کوچک روی موتور دستگاه است. هر گونه اختلال در قسمت های ذکر شده سبب نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی اسنوا خواهد شد.

خرابی پمپ تخلیه لباسشویی اسنوا

 

خرابی پمپ تخلیه از جمله عوامل موثر بر نچرخیدن دیگ لباسشویی است. با انسداد فیلتر تخلیه، آب به درستی تخلیه نشده و سبب توقف عملکرد دستگاه خواهد شد. برای رفع این اختلال پمپ تخلیه را به صورت دوره ای تعویض یا تمیز کنید. بعد از شستشو از عملکرد و چرخش صحیح پمپ اطمینان حاصل کنید. در صورت سلامت فیلتر تخلیه شاید اختلال از شلنگ باشد. انسداد شلنگ تخلیه چرخش دیگ را با اختلال مواجه می کند. در صورت روشن بودن دستگاه و عدم چرخش دیگ احتمالا اختلال از قطعات تسمه، برد الکترونیکی، خازن و تاکو می باشد.

خرابی تسمه یا تاکو از دلایل نچرخیدن دیگ لباسشویی اسنوا

لباسشویی های قدیمی دارای تسمه هستند. آبکش داخل دیگ به واسطه موتور می چرخد. برد الکترونیکی و خازن ها نیز در عملکرد موتور تاثیر گذارند. اختلالات زیر منجر به نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی اسنوا خواهد شد. 

  • پاره شدن یا خرابی تسمه ماشین لباسشویی اسنوا
  • شکستگی شفت یا فولی، که وظیفه چرخش موتور را برعهده دارند.
  • ساییدگی و فرسودگی بلبرینگ 
  • موتور حکم قلب ماشین لباسشویی را دارد.  هرگونه خرابی در قطعات داخلی موتور سبب نچرخیدن دیگ خواهد شد.

ماشین لباسشویی های جدید دیگر دارای تسمه نیستند. در آن ها به جای فولی از بوبین یا تاکو استفاده می شود. تاکو می تواند دور موتور را تنظیم کند. بروز هرگونه اختلال در تاکو سبب نچرخیدن دیگ لباسشویی خواهد شد. خرابی بلبرینگ و شکستگی شفت نیز در این امر بی تاثیر نخواهد بود. می تواند عملکرد دیگ را دچار مشکل کرده و مانع از چرخیدن صحیح آن شود. خرابی متصل کننده موتور درایو نیز سبب نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی می شود. در طراحی بسیاری از ماشین های لباسشویی از یک موتور و یک درایو برای انتقال دادن برق استفاده می شود. هرگونه خرابی در این قطعات سبب بروز ایراد در عملکرد دستگاه خواهد شد.

<yoastmark class=

 

خرابی موتور ماشین لباسشویی اسنوا

خرابی موتور از دیگر موارد موثر در نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی اسنوا است. در بسیاری از ماشین های جدید از روش موتور معکوس استفاده می شود. در این روش دیگ ماشین لباسشویی در دو جهت شروع به چرخش می کند. این نحوه چرخش سبب  شستشو بهتر البسه خواهد شد. سوختگی یا خرابی موتور علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی می باشد. پیش از تعویض موتور، تمامی قطعات دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. به هیچ وجه تعمیر دستگاه خود را به افراد متفرقه و تعمیرکاران آزاد نسپارید. خدمات رسانی این افراد از هیچ سازمانی قابل پیگیری نخواهد بود. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج خیال شما را از بابت تعمیرات وسایلتان راحت می کند. 

خراب شدن چفت درب ماشین لباسشویی

قفل درب با مکانیسم های هوشمندی عمل می کند.  در صورت بسته شدن کامل درب، سیگنالی به موتور ارسال شده و دیگ شروع به چرخش می کند. گاهی حتی با روشن بودن دستگاه، دیگ نمیچرخد. در این شرایط باید قطعات دیگر را بررسی کنید. خراب بودن قفل درب ماشین لباسشویی نیز از دلایل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی اسنوا است. با بسته نشدن درب دستگاه، میکروسوئیچ درست عمل نمیکند. در نتیجه سیگنالی بابت بسته بودن درب به برد ارسال نخواهد شد. گاهی خرابی و ساییدگی نوار پلاستیکی اطراف درب ماشین لباسشویی نیز مانع از بسته شدن درب می شود. این امر نیز در نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی اسنوا تاثیر گذار است.

بررسی دیگ ماشین لباسشویی اسنوا

از دیگر دلایل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی اسنوا وجود اختلال در خود دیگ دستگاه می باشد. با وجود ترک یا مستهلک شدن دیگ، این قطعه قادر به چرخش نخواهد بود. قطعات دیگر که به دیگ ماشین لباسشویی اسنوا مربوط می شود کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی است. خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ و کاسه نمد نیز تاثیر گذار خواهد بود. 

 

نمایندگی های اینانلو سرویس

در نهایت با توجه به دلایل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی اسنوا ، شما باید به صورت دوره ای و منظم به سرویس و تعمیرات دستگاه خود بپردازید.  تا از این خرابی ها جلوگیری کنید.

لطفا نسبت به انجام سرویس های دوره ای و تعمیر به موقع دستگاه خود بی اهمیت نباشید. بی توجهی به خرابی های دستگاه، سبب ایجاد اختلالات بیشتر خواهد شد. 

اینانلو سرویس با بیش از دو دهه تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی نماینده رسمی و معتبر اسنوا و 130 برند دیگر در کل استان البرز می باشد. 

 ازاین برندها می توان  سامسونگ، ال جی، اسنوا، دوو، فرسان، پاکشوما، کرال، کندی، کروپ، مدیدیا، جنرال آدمیرال، آکس، زیرووات، دکستر، مابه، آیگه، جنرال الکتریک، وایت هاوس، فروزان، سامیا، یوش، پارس، هیوندای، مولتی مکس، تکنولایو، هاردستون، مجیک چف، دنیس، دیپوینت، فایر، تجا، بنس، الیو، بلومبرگ، مدیا، امرسان، گوردیک، گوفر، یخساران، یوشیتا، گلدن برگ، برتینو، اکسنت، یواستار، یور پلاس، هیمالیا، دیامونته، نیکسان، التتو، اسکای ورد، رنزو، اکولوکس، جی سان، سوزوکی، کنوود، گرنیه، برتا، ایران شرق، گراند صنعت، بلوتینی، آزمایش، سینور، سیلور آیس، لایف، تسلا، تی سی ال، ایکس ویژن، سیلوان، سونیل، نسکو، هاویلوکس، ویرپول، اورست، انیس، سایلون، جنرال بریجن، فیلور، تکسان خزر، دونار، ناب استیل، وستل و….اشاره کرد.

 

مناطق تحت پوشش اینانلو سرویس


این مجموعه تمامی نقاط استان البرز را خدمات رسانی می کند. از مناطق تحت پوشش این مرکز می توان از فردیس،مارلیک ملارد، محمدشهر، مشکین دشت، شهرک ناز، شهرک بعثت، واریان شهر، رزکان نو، شیخ ، حسین آباد، شهرک بنفشه، عظیمیه، مصباح ،هفت تیر، آزادگان، طالقانی، شاهین ویلا، گوهردشت، دهقان ویلا، حصارک، کمالشهر، مهرشهر، گلشهر، کوی کارمندان، باغستان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد قدیم، نظرآباد، هیو، گلسار، کردان، کوهسار، آبیک، طالقان، مهرویلا، جهانشهر، کیانمهر، کوی مهر تهران دشت، کمالشهر،صفادشت، رجائی شهر، تنکمان، مهدی آباد، چهارباغ، پیشاهنگی، لشکرآباد، شهرک رضوانیه و… نام برد.

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields