۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

راهنمای جامع ارور یخچال اسنوا و روش رفع آنها
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

راهنمای جامع ارور یخچال اسنوا و روش رفع آنها

خواندن این مقاله 5 دقیقه طول میکشد
۶ اسفند ۱۴۰۲

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا


انواع ارور یخچال فریزر اسنوا، از جمله مشکلات مهم و آزار دهنده در این دستگاه به حساب می آید. این کد های خطا و ارور ها عملکرد یخچال فریزر اسنوا را مشخص می کنند. به خاطر داشته باشید که هیچ وسیله الکترونیکی طول عمر بی نهایت نخواهد داشت. همین مسئله نیز سبب شده تا انواع یخچال پس از مدت زمان مشخصی، دچار خرابی شوند. بهترین راه موجود برای رفع این خرابی ها توجه به این کدهای خطاست. با توجه به کدخطا های این دستگاه، شما به راحتی و بدون هیچ مشکل خاصی، خطا های ایجاد شده را بررسی می کنید. بررسی کد های خطا و ارورهای لوازم خانگی کار راحتی نیست. اینانلو سرویس در این مقاله قصد دارد به بررسی و نحوه رفع کدهای خطا  یخپال اسنوا بپردازد.

مهم ترین ارور های یخچال اسنوا
مهم ترین ارور های یخچال اسنوا

مهم ترین ارور های ایجاد شده در انواع یخچال فریزر اسنوا کدامند؟

در پاسخ به این سوال، باید گفت که ارور های طراحی شده در این دستگاه هر کدام به یک قسمت خاص اشاره دارند. برخی از این کد های خطا یا ارور ها فقط به بالا رفتن دمای یخچال اشاره داشته و برخی نیز نشان دهنده خرابی های جدی در قسمت های داخلی یخچال می باشند. یخچال فریزر های اسنوا در سه دسته بندی اصلی یعنی مدل های تک، فریزر و ساید بای ساید در بازار به فروش می رسند. ارور ها و کد های طراحی شده برای هر کدام از این محصولات با دیگر تفاوت های خاصی دارند. در ادامه مقاله به بررسی کدهای خطا و ارورهای یخچال فریزر اسنوا خواهیم پرداخت. 

بررسی کد خطا و ارور H و H1 در یخچال فریزر اسنوا

محدوده دمایی پشتیبانی در یخچال به کیفیت ساخت آن متغیر است. اما به طور عمومی، اگر دمای داخلی یخچال از 18 درجه بیشتر شود، این اخطار روی صفحه نمایش آن نمایش داده می‌شود. کمبود یا عدم وجود گاز کافی در موتور از جمله دلایل مهم ایجاد این مشکل محسوب می‌شود.

گاهی اوقات، در یخچال فریزر اسنوا، ارور H و H1 به علت خرابی درب نمایش داده می‌شود. ارور H1 به فریزر اسنوا اشاره دارد و زمانی با افزایش دما در فریزر، این ارور ظاهر می‌شود. دمای فریزر همواره باید کمتر از 9 درجه باشد. در اکثر مدل‌های یخچال فریزر اسنوا، این ارور همراه با یک صدای بوق مداوم همراه است.

بررسی ارور و کد خطای F1  تا F9 در یخچال فریزر اسنوا

یکی از دسته‌بندی‌های اساسی در کدهای خطای یخچال، دسته‌بندی به کدهای F است که از ۱ تا ۹ شماره‌گذاری می‌شوند و هر کد مربوط به یک نوع خرابی خاص است. بررسی این کدها برای تعمیر بسیار اهمیت دارد. علاوه بر این، ارور یخچال مدل ۲۸۸ اسنوا و کد خطای ۸۱۰ نیز اشتراکی در این زمینه دارند، به عبارت دیگر، همهٔ مدل‌های یخچال اسنوا، کدهای F مشترک دارند و خرابی‌های آنها یکسان است. در لیست زیر می‌توانید اطلاعات تکمیلی را در این زمینه مشاهده نمایید.

بررسی کد خطا و ارور F1 یخچال اسنوا
بررسی کد خطا و ارور F1 یخچال اسنوا

 

بررسی کد خطا و ارور F1 

این کد خطا به سرد نشدن اواپراتور اشاره دارد. با خرابی لاستیک دور درب یا باز و بستن بیش از حد آن این ارور یخچال فریزر اسنوا مشاهده می شود. برای رفع این اختلال با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید. به هیچ عنوان خودتان اقدام به تعمیر دستگاه نکنید. زیرا عواقب جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

بررسی کد خطا  و ارور F2 

کد خطای  F2 یخچال اسنوا مربوط به خرابی سنسور داخل فریزر است. این خرابی بسیار مهم بوده و باید فورا پیگیری شود. تعمیرات یخچال فریزر اسنوای خود را پشت گوش نیندازید. عدم توجه به تعمیر به موقع لوازم خانگی، خرابی های بیشتری را به همراه خواهد داشت. خرابی سنسور داخل فریزر مسئله ای مهم به حساب می آید. برای حل این مشکل شما باید سنسور را عوض نمایید. برای انجام این کار از کارشناسان اینانلو سرویس کمک بگیرید.

بررسی کد خطا  F3 ارور یخچال اسنوا

این ارور مربوط به خرابی سنسور یخچال اسنوا است. با خرابی سنسور داخل یخچال، شما این کد خطا را روی نمایشگر مشاهده خواهید کرد. برای حل این مشکل، در ابتدا شما باید سوکت سنسور را بررسی نمایید. گاهی اوقات تعویض سنسور مشکل را حل می کند.

بررسی کد خطا و ارور F4 

ارور F4 یخچال اسنوا به خرابی سنسور دیفراست اشاره دارد. این سنسور نقش مهمی در عملکرد های کلی یخچال های اسنوا ایفا می کند. در این شرایط باید برد الکترونیکی یا خود سنسور را تعویض نمایید. تعویض سنسور در اکثر مواقع مشکل را حل می کند.

بررسی کد خطا و ارور F5 

این کدخطای یخچال فریزر اسنوا به عدم انجام فرایند دیفراست اشاره دارد. کد خطای F5 اختلال های شدیدی را در عملکرد کلی یخچال شما ایجاد می کند. از جمله راه حل های طراحی شده برای این مشکل می توان به بررسی المنت اشاره کرد.

راهنمای جامع ارور یخچال اسنوا
راهنمای جامع ارور یخچال اسنوا


بررسی کد خطا و ارور F6 یخچال اسنوا

ارورF6 یخچال اسنوا به علت آسیب آی سی حافظه رخ می‌دهد، که یکی از اجزای اساسی در برد الکترونیکی است. این آی سی با عملکرد قابل اعتماد خود، عملکرد صحیح دستگاه را تضمین می‌کند. در صورت خرابی، نیاز است که برد الکترونیکی یخچال را تعویض کنید. در صورت خرابی برد الکترونیکی و مشاهده این ارور از کارشناسان اینانلو سرویس کمک بخواهید. 

بررسی کد خطا و ارور F7 

 

دو کد خطا و ارور کد F7 و F8 یخچال اسنوا می توانند به یک خرابی واحد اشاره داشته باشند. این خرابی مربوط به فن فریزر یا یخچال می باشد. با خرابی فن یخچال اسنوا، شما با ارور F7 مواجه می شوید.

بررسی کد خطا F8 ارور یخچال اسنوا

نمایش این کد خطا به معنای خرابی فن فریزر است. فن فریزر را چک کنید. در صورت سوختن یا مشاهده اختلال، باید تعویض شود.

بررسی کد خطا F9 

کد خطای F9 ارور یخچال اسنوا به خرابی هیتر فریزر اشاره دارد. خرابی هیتر فریزر مسئله مهمی به حساب می آید. این اختلال، روند انجام فعالیت های خاص، مانند خنک کردن فریزر را تحت تاثیر خود قرار می دهد. در نتیجه در چنین شرایطی فورا برای تعمیر دستگاه خود اقدام کنید. از طریق سایت اینانلو سرویس به صورت آنلاین ثبت درخواست کرده و شامل 10% تخفیف شوید.

کلام آخر

در صورت بروز ارورها و کدهای خطا در یخچال و فریزر اسنوا، شما می‌توانید بلافاصله دستگاه را عیب یابی کرده و پس از تشخیص مشکل، به تعمیر آن بپردازید. اینانلو سرویس با بیش از دو دهه تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، آماده ارائه خدمات به شماست. این مجموعه با شعب فعال در سراسر استان البرز، از جمله مناطق مختلف از جمله فردیس، مارلیک، ملارد، محمدشهر، مشکین دشت، شهرک ناز، شهرک بعثت، واریان شهر، رزکان نو، شیخ ، حسین آباد، شهرک بنفشه، عظیمیه، مصباح ،هفت تیر، آزادگان، طالقانی، شاهین ویلا، گوهردشت، دهقان ویلا، حصارک، کمالشهر، مهرشهر، گلشهر، کوی کارمندان، باغستان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد قدیم، نظرآباد، هیو، گلسار، کردان، کوهسار، آبیک، طالقان، مهرویلا، جهانشهر، کیانمهر، کوی مهر، تهران دشت، کمالشهر، صفادشت، رجائی شهر، تنکمان، مهدی آباد، چهارباغ، پیشاهنگی، لشکرآباد، شهرک رضوانیه و سایر مناطق، آماده پشتیبانی و خدمات رسانی به مشتریان محترم می‌باشد.

مجموعه اینانلو سرویس تمام خدمات خود را با گارانتی 180 روز ارائه می‌دهد. این مرکز با تمرکز بر تعمیر قطعات، به رفاه حال مشتریان خود توجه ویژه‌ای دارد. در صورت عدم توانایی در تعمیر، قطعات معیوب را با قطعات اصلی و اورجینال شرکتی جایگزین می‌کند. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره‌های 02636191 و 02691300200 تماس بگیرید تا نیازهای تعمیر لوازم خانگی اسنوا خود را اعلام کنید. همچنین، می‌توانید از طریق سایت اینانلو سرویس، درخواست خود را آنلاین ثبت کنید. در صفحه پرسش و پاسخ اینانلو سرویس می‌توانید تمام سوالات خود را مطرح کنید و کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود. اینانلو سرویس به طور شبانه روزی و در هر روز از هفته، حتی در روزهای تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی است.

 

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields