۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ در کرج
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ در کرج

خواندن این مقاله 6 دقیقه طول میکشد
۱۲ آذر ۱۴۰۲

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

اینانلو سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ در محل و منزل شما می باشد. اینانلو سرویس برای تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ شما البرزی های عزیز، متخصصانی را گرد هم آورده که به صورت ماهرانه و در کوتاه ترین زمان به تعمیر ماشین لباسشویی شما می پردازند.
در نتیجه می توانید برای رفع اختلال، ایرادات و عیب یابی ماشین لباسشویی خود از اینانلو سرویس کمک بگیرید. در صورت نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ در محل و منزل مشتری

 

حمل و نقل ماشین لباسشویی از منزل به تعمیرگاه امریست دشوار و نیاز به صرف زمان و هزینه خواهد داشت. مجموعه اینانلو سرویس برای جلوگیری از پرداخت هزینه حمل و نقل و صرف زمان برای مراجعه به تعمیرگاه، اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ در محل می کند. در این شرایط و با وجود این اقدام می توانید به عملکرد تکنسین نظارت داشته باشید.

<yoastmark class=

عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ

 

لازم به ذکر است در صورتی که عیب یابی توسط افراد نا بلد انجام شود، هم روند تعمیر طولانی می شود و هم آسیب های جبران ناپذیری به همراه دارد. عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ از جمله خدماتی است که توسط مجموعه اینانلو سرویس انجام می شود. زمانی که عیب یابی توسط افراد بدون تخصص انجام شود اختلالات پنهان ماشین لباسشویی پیدا و رفع نمی شوند. در نتیجه توصیه می شود عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ را به تکنسین های اینانلو سرویس بسپارید تا از بابت تعمیرات آسوده خاطر باشید.

سرویس دوره ای منظم ماشین لباسشویی بلومبرگ

سرویس دوره ای ماشین لباسشویی بلومبرگ از دیگر خدمات تخصصی اینانلو سرویس است. هدف از انجام سرویس های دوره ای بالا بردن طول عمر قطعات است. این امر باید هر 6 ماه یکبار توسط کارشناسان مجرب انجام شود. سرویس دوره ای ماشین لباسشویی بلومبرگ مجموعه اقداماتی است که موجب بهبود عملکرد دستگاه شده و افزایش طول عمر ماشین لباسشویی و جلوگیری از تعمیرات خواهد شد.

ضمانت 6 ماهه تعمیرات ماشین لباسشویی بلومبرگ

کلیه خدماتی که توسط تکنسین های مجموعه اینانلو سرویس انجام می شوند دارای گارانتی 6 ماهه می باشد. در پایان تعمیرات ماشین لباسشویی بلومبرگ، فاکتور رسمی اینانلو سرویس تحویل مشتری خواهد شد.

چرا برای تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ مشترک اینانلو سرویس شویم؟

تضمین تعمیر صد در صدی ماشین لباسشویی
وجود تعمیرکاران متخصص و ماهر در مجموعه اینانلو سرویس
خدمات در اسرع وقت انجام می شود
استفاده از قطعات اصل و اورجینال
تمامی هزینه ها، طبق تعرفه های مصوب اتحادیه می باشد
پشتیبانی 24 ساعته مجموعه اینانلو سرویس
حفظ حریم شخصی مشتری در زمان تعمیر در منزل
تعیین زمان انجام تعمیرات ماشین لباسشویی بلومبرگ توسط شخص مشتری

بررسی، عیب یابی و <yoastmark class=

نکاتی که در رابطه با ماشین لباسشویی بلومبرگ باید بدانیم!!!!

به علامت روی دستگاه همیشه دقت داشته باشید. به خصوص هنگامی که مایلید برنامه خشک کن را انتخاب کنید چرا که منجر به بالا رفتن حرارت می شود و اگر به دما دقت نداشته باشید و حرارت بالا برود سبب چروک شدن لباس خواهد شد. در نتیجه پیش از استفاده از برنامه خشک کن باید یک دور تند آبگیری داشته باشد.
توجه به ظرفیت دیگ ماشین لباسشویی بلومبرگ امر مهمی است. نباید بیشتر از ظرفیت دستگاه لباس داخل ماشین قرار دهید.

میزان استفاده از مواد شوینده نیز باید متناسب باشد زیرا زیاد بودن آن بر روند تمیزی تأثیری نمی گذارد.همیشه باید محفظه و فیلتر پودر را پس از چندین بار شستشو تمیز کنید.
حتی کوچکترین نشتی آب از ماشین لباسشویی را جدی بگیرید.
در صورت شنیدن صدا غیر عادی دستگاه را خاموش کنید و با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس بگیرید و برای تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ اقدام کنید.

بررسی و نحوه تعمیر رایج ترین خرابی های ماشین لباسشویی بلومبرگ

عدم روشن شدن و تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ

احتمال دارد پریز برق دچار اختلال شده باشد. چک و بررسی نمایید که لباسشویی به یک پریز مستقل وصل باشد، قفل کودک فعال نباشد و دوشاخه برق مشکلی نداشته باشد. در غیر این صورت با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس بگیرید.

صدای غیر طبیعی و تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ

سر و صدا دستگاه احتمال دارد به مرور زمان اتفاق بیفتد که امری آزار دهنده است. بی توجهی به این صداها ممکن است عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. در این شرایط کارشناسان اینانلو سرویس تمامی اجزای دستگاه را بررسی می کنند.

لرزش و حرکت دستگاه و تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ

لرزش و حرکت دستگاه ممکن است به علت عدم تراز بودن و زیاد بودن حجم لباس ها باشد. برای بررسی تراز بودن دستگاه و تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ با شماره های 02691300200 تماس بگیرید.

اینانلو سرویس نمایندگی رسمی و مجاز <yoastmark class=

قفل شدن درب دستگاه و تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ

درب ماشین لباسشویی به صورتی طراحی شده است که در زمان شستشو قفل می شود و بعد از اتمام فرآیند شستشو پس از مدت کوتاهی می شود. گاهی با به وجود آمدن اختلال در دستگاه درب ماشین لباسشویی باز نمی شود که می‌تواند دلایل مختلفی همچون خرابی قفل درب دستگاه، عدم تخلیه آب، فعال بودن قفل کودک و… باشد. برای بررسی موارد ذکر شده از یک کارشناس مجرب کمک بخواهید.

بررسی علل نشت آب و تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ

نشتی آب ماشین لباسشویی امری طبیعی نیست.. در صورت بروز این اختلال در مرحله اول ماشین لباسشویی را خاموش کنید. در مرحله بعد مسیر تخلیه و شلنگ تخلیه را چک و بررسی کنید و در صورت مسدود بودن آن را برطرف نمایید. مطمئن شوید اتصالات شیر ورودی و شلنگ ورودی محکم باشد.

عدم گرم شدن آب دستگاه و تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ

عدم گرم شدن آب دستگاه ممکن است به دلیل خرابی المنت و یا اختلال در ترموستات باشد که آب گرم نمی شود در نتیجه لازم است این قطعات تعویض شوند. اینانلو سرویس برای تعویض قطعات، از قطعات اصل و اورجینال شرکتی استفاده می کند.

بررسی عدم چرخش دیگ دستگاه و تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ

عدم چرخش دیگ دستگاه می تواند به علت خراب شدن موتور و یا اختلال در تسمه باشد که سبب کند شدن چرخش یا متوقف شدن آن می شود. در این شرایط بهتر است برای تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ از متخصصان مشورت بگیرید.

<yoastmark class=

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ

در صورتی که اختلالی در ماشین لباسشویی شما مشاهده شود، شما می‌ توانید با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس گرفته و درخواست تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ خود را ثبت کنید. تمامی هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی بلومبرگ در اینانلو سرویس، طبق تعرفه های مصوب اتحادیه محاسبه می گردد. مجموعه اینانلو سرویس برای رفاه حال مشتریان خود، در صورتی که دستگاه نیاز به تعویض قطعات داشته باشد در مرحله اول به تعمیر آن ها می پردازد. تعمیر قطعات سبب صرفه جویی و کاهش هزینه های تعمیر ماشین لباسشویی خواهد شد. در صورت عدم امکان تعمیر، قطعات معیوب را با قطعات اصل و اورجینال شرکتی جایگزین می کند.

نمایندگی های اینانلو

اینانلو سرویس نمایندگی رسمی و مجاز تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ در کرج، در هفت روز هفته به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. در صورت خرابی و نیاز به تعمیر  این ماشین لباسشویی با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید. پس از تماس شما با مجموعه ما، کارشناسان اینانلو سرویس در اسرع وقت با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را هماهنگ کرده و فورا به محل اعزام خواهند شد.

با توجه به اینکه اینانلو سرویس نماینده رسمی و مجاز 130 برند لوازم خانگی می باشد در صورت نیاز به تعویض قطعه، از قطعات اصل و اورجینال شرکتی استفاده می کند. خدمات و تعمیرات اینانلو سرویس در محل و منزل شما انجام خواهد شد و نیاز به جا به جایی و انتقال دستگاه به کارگاه نخواهد بود. شما در هر نقطه از استان البرز که باشید، اینانلو سرویس با داشتن شعب فعال در سطح استان در یک قدمی شماست.

مناطق تحت پوشش اینانلو سرویس

اینانلو سرویس تمامی مناطق فردیس، مارلیک، ملارد، محمدشهر، مشکین دشت، شهرک ناز، شهرک بعثت، واریان شهر، رزکان نو، شیخ آباد، حسین آباد، شهرک بنفشه، عظیمیه، مصباح ، هفت تیر، آزادگان، طالقانی، شاهین ویلا، گوهردشت، دهقان ویلا، حصارک، کمالشهر، مهرشهر، گلشهر، کوی کارمندان، باغستان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد قدیم، نظرآباد، هیو، گلسار، کردان، کوهسار، آبیک، طالقان، مهرویلا، جهانشهر، کیانمهر، کوی مهر، تهران دشت، کمالشهر،صفادشت، رجائی شهر، تنکمان، مهدی آباد، چهارباغ، پیشاهنگی، لشکرآباد، شهرک رضوانیه و… را پشتیبانی می کند.

 

 

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

6 پاسخ

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      این خرابی می تونه دلایل مختلفی از جمله انسداد فیلتر تخلیه، ایراد در پمپ تخلیه و …. داشته باشه
      جهت بررسی دقیق دستگاه توسط تکنسین با شماره 02636191 تماس بگیرید.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      آبریزی لباسشویی دلایل زیادی مثل خرابی شیر برقی، هیدروستات، پمپ تخلیه، لباسشویی و … داشته باشه.
      جهت بررسی بیشتر دستگاه با شماره 0236191 تماس بگیرید تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کنه.

    1. صدای زیاد لباسشویی می‌تواند دلایل مختلفی مثل خرابی بلبرینگ‌ها،خرابی موتور، خرابی تسمه،خرابی پمپ تخلیه، آسیب دیدن قطعات داخلی و … باشد.
      جهت بررسی بیشتر دستگاه و عیب یابی دقیق با شماره 02636191 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields