۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی اسنوا در کرج
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی اسنوا در کرج

خواندن این مقاله 19 دقیقه طول میکشد
۱۸ بهمن ۱۴۰۲

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

اینانلو سرویس نمایندگی رسمی تعمیر لوازم خانگی اسنوا در کرج می باشد. اسنوا یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی است. محصولات این کمپانی فروش بسیار خوبی در بازار ایران دارند. تعمیرگاه ها و مراکز تعمیرات بسیاری برای این برند مشغول به فعالیت می باشند. با توجه به ساختار پیچیده این دستگاه ها، تعمیرات آن ها حتما باید توسط افراد متخصص انجام شود.

تعمیر لوازم خانگی اسنوا در محل
تعمیر لوازم خانگی اسنوا در محل

لوازم خانگی اسنوا نیز مانند دیگر محصولات برندهای ایرانی و خارجی، ممکن است خراب شوند. به همین خاطر آشنایی با یک نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا برای افرادی که لوازم خانگی این برند را دارند، بسیار ضروری و مهم است. یکی از همین نمایندگی های تعمیرات می‌باشد. این مجموعه طی سال‌های اخیر توانسته به یکی از بهترین مراکز خدمات پس از فروش انواع لوازم خانگی شرکت اسنوا تبدیل شود. برای دریافت خدمات، با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید.

اسنوا، برند ایرانی لوازم خانگی

اسنوا یک برند ایرانی تولید کننده لوازم خانگی است. این برند در سال ۱۳۸۴ در اصفهان تأسیس شد. این شرکت در ابتدا با تولید انواع اجاق گاز و کولر آبی فعالیت خود را آغاز کرد و به تدریج دامنه محصولات خود را به ماشین لباسشویی، تلویزیون و یخچال فریزر گسترش داد.

اسنوا یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی انتخاب است که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران است. این شرکت با بیش از ۵۰۰ کارگر ثابت و ۱۰۰۰ کارگر فصلی، در کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع فعالیت می‌کند.

تولید روزانه اسنوا در اوایل سال ۱۳۸۵ در حدود ۵۰ الی ۱۰۰ دستگاه بود که با بهبود و ارتقاء تکنولوژی از سال ۱۳۸۶ به بعد به روزانه ۴۰۰ الی ۸۰۰ دستگاه رسیده است. اسنوا در سال ۱۳۹۳ با تغییر هویت بصری خود، رنگ سازمانی خود را از قرمز به آبی و سبز تغییر داد. این تغییر در راستای ارائه محصولاتی با کیفیت و مدرن‌تر صورت گرفت.

محصولات اسنوا

اسنوا طیف گسترده‌ای از محصولات لوازم خانگی را تولید می‌کند که شامل موارد زیر می‌شود

  • اجاق گاز
  • کولر آبی
  • ماشین لباسشویی
  • تلویزیون
  • یخچال فریزر
  • ماشین ظرفشویی
  • جاروبرقی
  • لوازم توکار
  • لوازم خانگی کوچک

مزایای استفاده از خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج

همان‌طور که می‌دانید، لوازم خانگی اسنوا از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل، اکثر افراد ترجیح می‌دهند از این برند استفاده کنند.اگر در استفاده از این لوازم خانگی، مشکلاتی پیش بیاید. در این صورت، کمک گرفتن از نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج بسیار مفید است.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج، از تعمیرکاران متخصص و مجرب برای تعمیر لوازم خانگی استفاده می‌کند. این تعمیرکاران با انواع لوازم خانگی اسنوا آشنایی کامل دارند و می‌توانند مشکلات آن‌ها را به سرعت و با کیفیت بالا برطرف کنند.
اینانلو سرویس، از قطعات اصلی و اورجینال برای تعمیر لوازم خانگی استفاده می‌کند. این قطعات، کیفیت بالایی دارند. در نتیجه باعث می‌شوند که لوازم خانگی شما پس از تعمیر، به مدت طولانی کار کنند.

گارانتی تعمیرات لوازم خانگی

این گارانتی، تضمین می‌کند که در صورت بروز هرگونه مشکلی در تعمیرات، نمایندگی آن را رفع می‌کند. تا 180 روز پس از تعمیر، در صورتی که اختلال از همان قسمت تعمیر شده باشد،

به صورت رایگان تعمیر خواهد شد. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج، امکان تعمیر لوازم خانگی شما را در محل فراهم می‌کند. این کار باعث می‌شود که شما نیازی به حمل و نقل لوازم خانگی خود نداشته باشید و در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

در مجموع، استفاده از خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج، مزایای بسیاری دارد که باعث می‌شود تا شما بتوانید با خیال راحت از لوازم خانگی اسنوا خود استفاده کنید.

قیمت تعمیر لوازم خانگی اسنوا در کرج
قیمت تعمیر لوازم خانگی اسنوا در کرج

قیمت تعمیر لوازم خانگی اسنوا در کرج

یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا، قیمت و هزینه خدمات است. بسیاری از مراکز تعمیرات هزینه‌های بسیار بالایی را برای تعمیرات لوازم خانگی اسنوا دریافت می‌کنند.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج، با هدف جلب رضایت مشتریان خود، هزینه‌های تعمیرات را به‌صورت کاملاً منصفانه تعیین کرده است. هزینه‌های دریافتی در این نمایندگی، مطابق با نرخ مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی است.

همچنین، کیفیت بالای خدمات این نمایندگی باعث می‌شود که هزینه پرداختی شما بسیار به‌صرفه باشد. در این نمایندگی، تناسب بسیار خوبی میان کیفیت خدمات و هزینه آن‌ها وجود دارد.

به همین علت، یکی از مزیت‌های اصلی انتخاب نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج، هزینه مناسب و منصفانه خدمات این مجموعه است.

تعمیر لوازم خانگی اسنوا در کرج توسط تکنسین‌های مجرب

تجربه و تخصص تعمیرکاران لوازم خانگی، مهم‌ترین عامل در کیفیت تعمیرات است. اگر تعمیرکار تجربه و تخصص لازم در زمینه تعمیرات لوازم خانگی را نداشته باشد، تعمیر این محصولات برای او کاری دشوار و زمان‌بر خواهد بود.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج، با بهره‌گیری از تکنسین‌های مجرب و متخصص، خدمات تعمیراتی باکیفیتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

این تکنسین‌ها با تجربه و تخصص خود، می‌توانند ایراد هر یک از لوازم خانگی اسنوا را به‌سرعت و به‌طور دقیق تشخیص دهند.

علاوه بر این، تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج، به‌راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانند لوازم خانگی شما را تعمیر کنند.

به همین خاطر است که استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج، یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که به دنبال تعمیر باکیفیت و سریع لوازم خانگی خود هستند.

تعمیر لوازم خانگی اسنوا در کرج با اولویت تعمیر قطعات

هزینه تعویض قطعات لوازم خانگی معمولاً بیشتر از هزینه تعمیر آن‌ها است. به همین دلیل، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که قطعات لوازم خانگی معیوب خود را به‌جای تعویض، تعمیر کنند.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج، با اولویت تعمیر قطعات معیوب، هزینه‌های تعمیرات لوازم خانگی اسنوا را کاهش می‌دهد.  تکنسین‌ها و تعمیرکاران این نمایندگی، با تجربه و مهارت خود، می‌توانند قطعات معیوب لوازم خانگی را به‌سرعت و با کیفیت بالا تعمیر کنند.

تمامی خدمات دریافتی از این مجموعه به مدت 180 روز شامل گارانتی می باشد. در برخی موارد مانند خرابی قطعات حساس و پیچیده مانند برد الکترونیکی، امکان تعمیر آن‌ها وجود ندارد و تعویض این قطعات پیچیده به‌صرفه‌تر است.

پاسخگویی شبانه روزی نمایندگی تعمیر لوازم خانگی اسنوا در کرج

اگر لوازم خانگی اسنوا شما در هر ساعت از شبانه‌روز خراب شد، نگران نباشید. نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج، با پشتیبانی شبانه‌روزی، در کمترین زمان ممکن لوازم خانگی شما را تعمیر می‌کند.

کارشناسان اینانلو سرویس، در هر ساعت از شبانه‌روز، آماده پاسخگویی به شما هستند. این کارشناسان، با تجربه و مهارت خود، می‌توانند از طریق تماس تلفنی، عیب‌یابی لوازم خانگی شما را انجام دهند.

بعد از ثبت درخواست، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین تکنسین‌ها و تعمیرکاران نمایندگی اسنوا در کرج، به محل شما اعزام می‌شوند. این تکنسین‌ها، با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت، لوازم خانگی شما را تعمیر می‌کنند.

تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا در کرج

ماشین لباسشویی یکی از لوازم خانگی ضروری در هر خانه‌ای است. این دستگاه به‌صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین خاطر، احتمال خرابی آن نیز وجود دارد.

اگر ماشین لباسشویی اسنوا شما دچار مشکل شده است، می‌توانید برای تعمیر آن از خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج استفاده کنید.

اینانلو سرویس، با بهره‌گیری از تکنسین‌های مجرب و متخصص، خدمات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این تکنسین‌ها، با تجربه و تخصص خود، می‌توانند انواع مشکلات ماشین لباسشویی اسنوا را عیب‌یابی و تعمیر کنند.

رایج ترین خرابی های ماشین لباسشویی اسنوا

  • روشن نشدن ماشین لباسشویی
  • آبگیری نکردن ماشین لباسشویی اسنوا
  • تخلیه نشدن آب
  • کار نکردن موتور
  • لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی اسنوا
  • نشتی آب از ماشین لباسشویی اسنوا
  • خرابی قفل درب دستگاه
  • اختلال در پمپ تخلیه ماشین لباسشویی اسنوا
  • سوختن  المنت ماشین لباسشویی

 

چگونه از ماشین لباسشویی اسنوا نگهداری کنیم؟

  • متناسب با ظرفیت دستگاه، در آن لباس بریزید. یک وجب از بالای دیگ خالی بگذارید.
    درب ماشین را به آرام ببندید. درب ماشین لباسشویی با کمی بی دقتی آسیب می بیند. قفل درب نیز با فشار بیش از حد آسیب دیده و می شکند.
  • پس از اتمام کار درب ماشین را به باز بگذارید. رطوبت سبب ایجاد قارچ در ماشین لباسشویی اسنوا می شود. در نتیجه بیماری های پوستی و غیره را به همراه دارد.
  • فیلتر ماشین لباسشویی اسنوا را بررسی و تمیز کنید. فیلتر تخلیه با گذشت زمان، محل تجمع مو و پارچه های کوچک خواهد شد. اجسام خارجی باید خارج و تمیز شده تا دستگاه عملکرد صحیح خود را داشته باشد.
  • جاپودری ماشین لباسشویی اسنوا را هر چند ماه یکبار خارج کنید و آن را بشویید.
  • از تراز بودن ماشین لباسشویی اسنوا خود مطمئن شوید. سرو صدای زیاد و غیر طبیعی ماشین لباسشویی اسنوا نمایان گر تراز نبودن دستگاه است.
  • حداقل دو بار در سال برای جلوگیری از تشکیل رسوب و قارچ در ماشین لباسشویی خود، دستگاه را با آبکشی اضافی روی گرم ترین حالت قرار دهید.
  • هر شش ماه یکبار، سرویس های دوره ای منظم دستگاه خود را جدی بگیرید.

در صورت نیاز به تعمیر و یا رسیدن زمان سرویس دوره ای لوازم خانگی اسنوا ی خود با شماره ی 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید.

اگر کاربر گرامی از طریق سایت اینانلو سرویس ثبت درخواست کند شامل 10% تخفیف خواهد شد. تمامی سوالات خود را در صفحه پرسش و پاسخ سایت اینانلو سرویس مطرح کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

پیشگیری از خرابی ماشین لباسشویی اسنوا

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. در شرایط خرابی و نیاز به تعمیر لوازم خانگی اسنوا، به هیچ وجه تعمیر را به تعویق نیندازید. تولید کنندگان لوازم خانگی و ماشین لباسشویی در دفترچه راهنمای محصولات توصیه های  را برای جلوگیری از مشکلات و نحوه استفاده صحیح به مصرف کنندگان ارائه می دهند.

اما اقدامات مهمی، مانند سرویس دوره ای لوازم خانگی اسنوا باید مداوم انجام شود. سرویس های دوره ای منظم ماشین لباسشویی اسنوا سبب افزایش عمر مفید قطعات شده و از تعمیرات پرهزینه جلوگیری می کند.

اینانلو سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لوازم خانگی اسنوا در کرج سرویس دوره ای دستگاه شما را هر شش ماه به صورت منظم انجام خواهد داد.

 

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر اسنوا در کرج

یخچال فریزر یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی در هر خانه است. خراب شدن این دستگاه می‌تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند. جابجایی یخچال فریزر بسیار سخت و هزینه‌بر است و ممکن است سبب تشدید اختلال آن شود.

در نتیجه بهترین راه تعمیر یخچال، کمک گرفتن از یک تعمیرکار ماهر در محل مورد نظر است. اینانلو سرویس خدمات تعمیر لوازم خانگی اسنوا را در سراسر کشور ارائه می‌دهد.

تعمیرکاران اینانلو سرویس با تجربه و مهارت بالا، کلیه مشکلات یخچال فریزر اسنوا را در محل و با استفاده از قطعات یدکی اورجینال برطرف می‌کنند.

خدمات تعمیر یخچال فریزر اسنوا در کرج

  • اعزام تعمیرکار یخچال در محل و منزل شما
  • تعمیر یخچال فریزر در محل
  • سرویس دوره ای یخچال فریزر
  • عیب یابی یخچال
  • تعویض قطعات یخچال با قطعات اصل و اورجینال
  • تعمیر موتور یخچال
  • شارژ گاز یخچال فریزر در منزل
  • نصب و تعمیر یخچال
  • رفع ارور و کد خطا یخچال اسنوا
  • تعمیر افتادگی درب یخچال و سایر مشکلات آن
    و…

برای حفظ عمر مفید یخچال اسنوا، از انجام این کارها خودداری کنید

یخچال‌ فریزر های اسنوا با کیفیت و عملکرد بالای خود، یکی از محبوب‌ترین محصولات لوازم خانگی در ایران هستند. اما برای عملکرد بهتر و افزایش طول عمر این دستگاه ها، باید از آنها به درستی مراقبت کرد. در ادامه این مقاله به بررسی نکاتی برای افزایش عمر مفید و جلوگیری از نیاز به تعمیر لوازم خانگی اسنوا خواهیم پرداخت.

بدون اطلاع به تعمیرکار، دست به تعمیر یخچال نزنید.

در صورت نیاز به تعمیر یخچال اسنوا، هرگز تلاش به تعمیر خودسرانه آن نکنید. تعمیرات غیرحرفه‌ای اغلب مشکلات جدی‌تری را ایجاد می کند. برای تعمیر لوازم خانگی اسنوا، حتماً از خدمات نمایندگی تعمیر لوازم خانگی اسنوا در کرج استفاده کنید. اینانلو سرویس تمامی خدمات و قطعات خود را به مدت 180 روز گارانتی می کند.

مواد غذایی گرم را درون یخچال قرار ندهید.

مواد غذایی گرم تمایل به افزایش دما در داخل یخچال دارند. در نتیجه می‌توانند به دیگر مواد نیز آسیب برسانند. پیش از قرار دادن مواد غذایی گرم در یخچال، آنها را به دمای اتاق برسانید.

درب یخچال فریزر اسنوا را برای مدت طولانی باز نگه ندارید.

با باز نگه داشتن درب یخچال فریزر برای مدت طولانی، دمای داخل کابین و مصرف انرژی نیز افزایش می‌یابد. همچنین، مواد غذایی داخل یخچال نیز احتمالا گرم شوند.

دستگاه را در معرض نور مستقیم آفتاب قرار ندهید.

یخچال‌ فریزر های اسنوا باید در مکانی تاریک و خنک قرار گیرند. نور مستقیم آفتاب برای دستگاه مضر است. این شرایط دمای داخلی را افزایش داده و عمر مفید آن را کاهش می دهد.

مواد گرم را درون فریزر قرار ندهید.

مواد گرم نباید به طور مستقیم درون فریزر قرار گیرند. زیرا منجر به تولید بخار و حتی تشکیل برفک در بخش‌های داخلی دستگاه شود. پیش از قرار دادن مواد درون فریزر، آنها را به دمای اتاق برسانید.

برای دریافت خدمات تعمیر لوازم خانگی اسنوا، با شماره 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید. تماس بگیرید. خدمات تعمیر لوازم خانگی اسنوا، با استفاده از قطعات اصلی و توسط تعمیرکاران مجرب، به صورت ۲۴ ساعته و در سراسر کشور ارائه می‌شود. اینانلو سرویس تمامی خدمات خود را به مدت 180 روز گارانتی می کند. در پایان تعمیرات فاکتور رسمی اینانلو سرویس، به مشتری تحویل داده می شود.
اینانلو سرویس با داشتن شعب فعال در سطح استان البرز تمامی مناطق فردیس،مارلیک ملارد، محمدشهر، مشکین دشت، شهرک ناز، شهرک بعثت، واریان شهر، رزکان نو، شیخ ، حسین آباد، شهرک بنفشه، عظیمیه، مصباح ،هفت تیر، آزادگان، طالقانی، شاهین ویلا، گوهردشت، دهقان ویلا، حصارک، کمالشهر، مهرشهر، گلشهر، کوی کارمندان، باغستان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد قدیم، نظرآباد، هیو، گلسار، کردان، کوهسار، آبیک، طالقان، مهرویلا، جهانشهر، کیانمهر، کوی مهر تهران دشت، کمالشهر،صفادشت، رجائی شهر، تنکمان، مهدی آباد، چهارباغ، پیشاهنگی، لشکرآباد، شهرک رضوانیه و… را پشتیبانی می کند.

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا در کرج

برای انجام تعمیرات ماشین ظرفشویی، معمولاً به تخصص یک تکنسین نیاز است. تکنسین‌های مجموعه اینانلو سرویس توانایی تشخیص و رفع مشکلات مختلف این دستگاه را دارا هستند.

همچنین، مهارت‌های فنی لازم برای تعمیر اجزای مکانیکی و الکتریکی ماشین ظرفشویی اسنوا را دارند. از آنجا که ماشین ظرفشویی یک قسمت اساسی از تجهیزات خانگی است، تعمیرات منظم و سرویس های دوره‌ای می‌توانند به افزایش عمر مفید و بهره‌وری این دستگاه‌ها کمک کنند.

در نتیجه هزینه‌های تعمیرات بزرگتر را کاهش خواهند داد. توصیه ی اینانلو سرویس برای شما کاربر گرامی این است که به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر دستگاه نکنید. اقدام به تعمیرات سرخود در منزل ممکن است مشکلات مالی و جانی جبران ناپذیری را به جا بگذارد.

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا در کرج
نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا در کرج

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی اسنوا و نحوه رفع آنها

⦁ خش افتادن روی ظروف

یکی از شایع‌ترین مشکلات ماشین ظرفشویی اسنوا، ایجاد خط و خش و ماندن لک روی ظروف شیشه‌ای است. از جمله عمده‌ترین دلایل این اختلال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

⦁ استفاده از جلادهنده و مایع‌های شست‌وشوی بی‌کیفیت

استفاده از جلادهنده و مایع‌های شست‌وشوی بی‌کیفیت سبب ایجاد خط و خش روی ظروف خواهد شد. در نتیجه، بهتر است از محصولات با کیفیت و اصل استفاده کنید.

⦁ اختلال در بازوان آبپاش

بازوان آبپاش وظیفه پاشیدن آب را روی ظروف را بر عهده دارند. در صورت عدم داشتن عملکرد صحیح بازوان آبپاش، احتمالا آب به طور یکنواخت روی ظروف پاشیده نشود. بنابراین، باعث ایجاد خط و خش روی ظروف می شود.

⦁ گرفتگی فیلتر

فیلتر ماشین ظرفشویی اسنوا وظیفه جمع‌آوری مواد غذایی و چربی‌ها را بر عهده دارد. تمیز نکردن فیلتر، سبب ایجاد خط و خش روی ظروف خواهد شد.
برای رفع این اختلال، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید.

  •  از جلا دهنده و مایع‌های شست‌وشوی با کیفیت و اصل استفاده کنید.
  •  بازوان آبپاش را مرتبا تمیز کنید.
  •  فیلتر ماشین ظرفشویی را به طور منظم تمیز کنید.

 روشن نشدن ماشین ظرفشویی اسنوا

یکی از اصلی‌ترین دلایل روشن نشدن ماشین ظرفشویی اسنوا، عدم اتصال دستگاه به برق است. در صورت بررسی اتصالات الکتریکی دستگاه، مجدداً ظرفشویی اسنوا را روشن نمایید. اگر دستگاه روشن نشد، احتمالا سیم‌ها و اجزای داخلی دستگاه دچار مشکل است. در این شرایط فورا با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید.

 خشک نکردن ظروف

یکی از عمده ترین دلایل خشک نشدن ظروف پس‌ از اتمام فعالیت ماشین ظرفشویی اسنوا، ایراد در مخزن تخلیه است. وجود مواد غذایی و چربی‌ها نیز در مسیر پمپ تخلیه از دلایل خشک نشدن ظروف در این دستگاه می باشد.
برای رفع این مشکل، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید.

  • مخزن تخلیه را به طور منظم تمیز کنید.
  •  مسیر پمپ تخلیه را بررسی کرده و در صورت وجود مواد غذایی و چربی، آن را تمیز کنید.

 انتشار بوی نامطبوع

مشکل در بازوان آب‌پاش و گرفتگی آن ها، ماندن ذرات مواد غذایی در داخل دستگاه و گرفتگی صفحه صافی در قسمت پایینی دستگاه از دلایل شایع انتشار بوی بد از داخل ظرفشویی اسنوا می باشد.
برای رفع این مشکل، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید.

  •  بازوان آبپاش را به صورت منظم تمیز کنید.
  •  ظروف را پیش از چیدن در دستگاه، با دستمال تمیز کنید.
  •  صفحه صافی در قسمت پایینی دستگاه را تمیز کنید.

⦁ عدم تخلیه آب در ظرفشویی اسنوا

گاهی اوقات به دلیل استفاده مکرر از ماشین‌های ظرف‌شویی اسنوا و عدم نگهداری درست از آن ها، دستگاه پس‌ از اتمام شستشو آب را تخلیه نکرده و سبب تجمع آب در دستگاه شود.

از دلایل تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی اسنوا می‌توان به خرابی در پمپ تخلیه و همچنین گرفتگی شیلنگ تخلیه و خروجی آب دستگاه اشاره نمود.

برای رفع این اختلال، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید.

  •  پمپ تخلیه را بررسی کرده و در صورت خرابی، آن را تعویض کنید.
  •  شیلنگ تخلیه و خروجی آب دستگاه را بررسی کرده و در صورت گرفتگی، آنها را تمیز کنید.

 

تعمیر ساید بای ساید اسنوا در کرج

نکات مهم در نگهداری ساید بای ساید اسنوا

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی اسنوا در کرج رعایت برخی از نکات مهم نگهداری ساید بای ساید را الزامی می داند. با رعایت این نکات می توانید عمر محصول و راندمان آن را بالا ببرید.

  • نصب فیلتر ورودی آب در بدو نصب یخچال ساید بای ساید اسنوا
  • تعویض فیلتر ساید بای ساید اسنوا هر 6 ماه
  • نصب محافظ مخصوص یخچال در ابتدای نصب
  • سرویس سالیانه ساید بای ساید اسنوا
  • عدم استفاده از دوشاخه مشترک با سایر لوازم آشپزخانه
  • رعایت فاصله جانبی ساید بای ساید در هنگام نصب
  • تراز نمودن پایه های یخچال در بدو نصب
  • جلوگیری از باز ماندن درب یخچال بیش از سی ثانیه
  • عدم قرار دادن ظروف داغ در ساید بای ساید اسنوا

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید اسنوا در کرج

تعمیر لوازم خانگی اسنوا در محل، مزایای بی‌نظیر برای آسایش شما
سرویس و تعمیر ساید بای ساید اسنوا در محل، خدمتی نوین و ایده‌آل برای آسایش و رفاه هرچه بیشتر شماست. این سرویس با ارائه مزایای متعدد، تجربه تعمیرات سریع، آسان و به‌صرفه را برای شما رقم خواهد زد.

مزایای بی‌نظیر تعمیر لوازم خانگی اسنوا در محل

1.صرفه‌جویی در زمان و هزینه

● نیازی به جابه‌جایی و حمل و نقل ساید بای ساید به تعمیرگاه نیست.
● در زمان و هزینه‌های مربوط به حمل و نقل صرفه‌جویی خواهید کرد.

2. راحتی و آسایش

● بدون نیاز به جابه‌جایی ساید بای ساید، تعمیر در محل شما انجام می‌شود.
● تکنسین‌های متخصص در محل حاضر شده و مشکلات را رفع می‌کنند.

3. ارتباط مستقیم و نظارت بهتر

● به‌طور مستقیم با تکنسین‌ها در ارتباط خواهید بود. در نتیجه می‌توانید مشکلات را به‌طور دقیق بیان کنید.
● نظارت دقیق‌تر بر روند تعمیرات و کیفیت خدمات خواهید داشت.

4. تعمیر سریع و بدون معطلی

● تکنسین‌های مجرب به‌سرعت در محل حاضر شده و مشکل را رفع می‌کنند.
● بلافاصله پس از تعمیر، می‌توانید از ساید بای ساید خود استفاده کنید.

5. پیشگیری از آسیب‌های بیشتر

  •  با استفاده از سرویس‌های دوره‌ای، از ساید بای ساید خود به‌خوبی مراقبت می‌کنید.
  •  مشکلات در مراحل اولیه شناسایی و رفع شده و از بروز آسیب‌های بیشتر جلوگیری می‌شود.
  • با تعمیر به‌موقع، از صرف هزینه‌های اضافی در آینده جلوگیری خواهید کرد.

 

با انتخاب تعمیر لوازم خانگی اسنوا در محل، از مزایای بی‌نظیر آن بهره‌مند شده و آسایش و رفاه را به خود هدیه دهید. علاوه‌بر مزایای ذکر شده، استفاده از خدمات تعمیر در محل اسنوا، ضمانت و گارانتی معتبر را نیز به همراه خواهد داشت. اینانلو سرویس تمامی خدمات خود را به مدت 180 روز گارانتی می کند.

دلایل سر و صدای ساید بای ساید اسنوا و راهکارهای رفع آن

در صورت مشاهده سر و صدای غیر طبیعی از ساید بای ساید اسنوا، فورا به عیب یابی و تعمیر دستگاه بپردازید. برای عیب‌یابی و رفع این مشکل، بررسی موارد زیر ضروری است.

1. فن‌های داخلی

● فن‌های داخلی یخچال و فریزر در صورت آسیب دیدگی، صداهای غیرطبیعی تولید کنند.
● برای بررسی و تعمیر فن‌ها، به خدمات تعمیر لوازم خانگی اسنوا در کرج نیاز خواهید داشت.

2. فن کندانسور

● فن کندانسور وظیفه‌ی گردش هوای کمپرسور و کندانسور را بر عهده دارد. آسیب دیدن فن کندانسور منجر به تولید صداهای غیرطبیعی می شود.
● برای تعمیر و تعویض فن کندانسور، از خدمات تعمیر لوازم خانگی اسنوا استفاده کنید.

3. تراز بودن ساید بای ساید

● عدم تراز ساید بای ساید م باعث ایجاد لرزش و صداهای غیرطبیعی در حین کارکرد آن می شود.
● با استفاده از تراز و تنظیم پایه‌ها، ساید بای ساید خود را تراز کنید.
علاوه‌بر موارد ذکر شده، عوامل دیگری مانند کمبود گاز، خرابی کمپرسور، نقص در سیستم برفک‌زدایی و مشکل در لولای درب نیز منجر به تولید صداهای غیرطبیعی در ساید بای ساید اسنوا می شود.

نکاتی برای جلوگیری از سر و صدای ساید بای ساید اسنوا

  •  از قرار دادن وسایل سنگین روی ساید بای ساید اسنوا خودداری کنید.
  •  از قرار دادن ساید بای ساید در معرض نور مستقیم خورشید و یا منابع گرما خودداری کنید.
  •  به طور منظم یخچال و فریزر خود را تمیز و برفک‌زدایی کنید.
  •  از بارگیری بیش از حد یخچال و فریزر خودداری کنید.
  • در صورت مشاهده هرگونه صدا یا لرزش غیر طبیعی، به سرعت مشکل را عیب‌یابی و رفع کنید.
با رعایت این نکات و استفاده از خدمات تعمیر لوازم خانگی اسنوا در کرج، می‌توانید از عملکرد صحیح ساید بای ساید خود لذت ببرید. در صورت مشاهده هرگونه اختلال، فورا با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید.
 تعمیر کولرگازی اسنوا در کرج
تعمیر کولرگازی اسنوا در کرج

تعمیر کولر گازی اسنوا در کرج

کولر گازی اسنوا یکی از ضروری‌ترین لوازم خانگی در هر خانه و اداره‌ای است. این دستگاه در روزهای گرم تابستانی، هوای مطبوع و خنکی را به محیط می‌بخشد.

تعمیر کولر گازی اسنوا باید توسط سرویسکاران مجرب و متخصص انجام شود. تا از بروز مشکلات احتمالی در این دستگاه جلوگیری شود.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج ، با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و باتجربه، آماده ارائه خدمات تعمیر کولر گازی اسنوا در کرج است.

این مرکز با استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت، کولر گازی اسنوا شما را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تعمیر می‌کند. وظیفه کولر گازی اسنوا، جذب هوای گرم محیط و تولید هوای خنک از طریق فرآیند تبخیر مایع مبرد به گاز در اپراتور است.

کولر گازی اسنوا از اجزای مختلفی مانند کندانسور، کمپرسور، اواپراتور و شیر انبساط تشکیل شده است. اگر کولر گازی اسنوا شما دچار مشکلی است، باید از خدمات تعمیر کولر گازی اسنوا در کرج بهره‌مند شوید.

خدمات کولرگازی اسنوا در اینانلو سرویس

  •  سرویس دوره ای کولر گازی اسنوا
  • شارژ گاز کولر گازی اسنوا
  •  رفع ایراد برقی کولر گازی اسنوا
  • نشت یابی کولر گازی اسنوا
  • تعویض کمپرسور کولر گازی اسنوا
  • رفع آبریزی کولر گازی اسنوا
  •  تعمیر و تعویض خازن کولر گازی اسنوا
  •  تعمیر و تعویض برد کولر گازی اسنوا
  •  تعمیر و تعویض ترموستات کولر گازی اسنوا
  •  تعمیر و تعویض موتور فن کولر گازی اسنوا
  •  تعمیر و تعویض کویل آبگرم کولر اسنوا
  •  راه اندازی سرمایش و گرمایش کولر گازی اسنوا
    و…

رایج ترین اختلالات کولرگازی اسنوا

⦁ عدم برودت کافی کولرگازی اسنوا

دلایل عدم برودت کولر گازی

  •  مشکل در خط لوله یا فیلتر هوا
  •  اختلالات داخلی دستگاه
  •  عدم تامین برق کافی
  •  کمبود گاز مبرد

راههای رفع عدم برودت کولر گازی

  • بررسی و تعمیر خط لوله و فیلتر هوا
  •  عیب‌یابی و تعمیر بخش‌های داخلی دستگاه
  • بررسی و رفع مشکل برق
  •  شارژ گاز

⦁ سر و صدای زیاد

علل

  •  ظرفیت نامناسب سیستم سرمایشی
  •  خرابی فن دستگاه
  •  نصب نادرست دستگاه

راه‌حل‌ها

  •  انتخاب سیستم سرمایشی با ظرفیت مناسب
  •  تعمیر یا تعویض فن دستگاه
  •  بررسی و نصب صحیح دستگاه

⦁ نشت گاز مبرد

علل

  •  خرابی خطوط لوله
  •  نصب نادرست دستگاه
  •  خرابی فیلتر هوا
  •  عدم تعمیر به موقع دستگاه

راه‌حل‌ها

  •  تعمیر یا تعویض خطوط لوله
  •  بررسی و نصب صحیح دستگاه
  •  تعویض فیلتر هوا
  • تعمیر به موقع دستگاه

⦁ روشن نشدن کولرگازی

علل

  • قطع برق
  • خرابی شیر برقی
  •  خرابی کمپرسور

راه‌حل‌ها

  • بررسی و اتصال مجدد برق
  •  تعمیر یا تعویض شیر برقی
  •  تعمیر یا تعویض کمپرسور

در صورت مشاهده هرگونه خرابی و نیاز به تعمیر لوازم خانگی اسنوا در کرج با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید. در زمان خرابی لوازم خانگی به هیچ وجه از تعمیرکاران متفرقه کمک نگیرید.

اینانلو سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لوازم خانگی اسنوا در کرج، در 7 روز هفته و بدون تعطیلی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

قیمت و هزینه تعمیر کولرگازی اسنوا در کرج

کارشناسان اینانلو سرویس پس از مراجعه و عیب یابی دستگاه شما، قیمت حدودی تعمیرات را به شما اعلام می کنند. در صورت موافقت شما مشتری عزیز، به انجام تعمیرات لوازم خانگی اسنوا خواهند پرداخت.

کارشناسان ما برای رفاه حال مشتریان، اولویت را بر تعمیر قطعات می گذارند. در صورت عدم امکان تعمیر، قطعه معیوب را با قطعات اصل و اورجینال تعویض می کنند.

هزینه تعمیرات کولر گازی اسنوا به عوامل متعددی بستگی دارد. عواملی مانند کیفیت قطعات، نوع اختلال و مدل و ظرفیت کولر گازی در قیمت تعمیرات آن موثر خواهد بود.

چرا سرویس دوره‌ای کولر گازی اسنوا ضروری است؟

⦁ افزایش کارایی

سرویس دوره‌ای کولر گازی، با تمیز کردن و تنظیم قطعات مختلف، سبب افزایش کارایی و راندمان دستگاه می‌شود. این امر، منجر به خنک‌تر شدن سریع‌تر محیط و کاهش مصرف برق خواهد شد.
⦁ کاهش هزینه‌ها
سرویس دوره‌ای، با پیشگیری از بروز مشکلات و خرابی‌های احتمالی، در درازمدت سبب کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری کولر گازی می‌شود.
⦁ افزایش طول عمر
سرویس دوره‌ای، با افزایش کارایی و سلامت کولر گازی، به طور قابل‌توجهی طول عمر مفید دستگاه را افزایش می‌دهد.
⦁ سلامتی و آسایش
سرویس دوره‌ای، با تمیز کردن فیلترها و مجاری هوا، از ورود آلودگی‌ها و ذرات مضر به محیط جلوگیری می‌کند و سبب افزایش سلامتی و آسایش ساکنین می‌شود.

تعمیر جارو برقی اسنوا در کرج

برای تعمیرات جاروبرقی اسنوا خود به دنبال یک مرکز معتبر باشید. به این نکته توجه داشته باشید که معتبر ترین مکان برای تعمیر این محصولات، نمایندگی تعمیر لوازم خانگی اسنوا، مانند اینانلو سرویس می باشد.

مراکز غیر مجاز سبب آسیب به دستگاه شما و ضرر مالی شوند. به همین خاطر باید از انتخاب یک مرکز خدمات پس از فروش معتبر اطمینان حاصل کنید.

از مهم ترین خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج می توان به تعمیر و تعویض موتور، تعمیر و تعویض قطعات اصلی، تعمیر یا تعویض سیم جمع کن، تعمیرات تخصصی برد یا تعویض برد و… اشاره کرد.

بررسی علائم خرابی و سوختن موتور جاروبرقی اسنوا

موتور لوازم برقی از حساسیت بسیار زیادی برخوردار بوده و فورا مورد آسیب قرار می گیرد. از مهم ترین علائم سوختن موتور جاروبرقی اسنوا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

روشن نشدن جارو برقی اسنوا

اولین و مهم ترین نشانه سوختن موتور جاروبرقی اسنوا، روشن نشدن دستگاه است. در بسیاری از مواقع دستگاه به دلیل عدم وجود جریان برق روشن نمی شود.

مرحله اول از وجود برق در پریز های منزل خود اطمینان حاصل کنید. مرحله بعد، موتور دستگاه را بررسی کنید. به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر لوازم خانگی اسنوا نکنید.

کاهش مکش جاروبرقی

در بسیاری از مواقع موتور جاروبرقی نیم سوز شده اما دستگاه روشن می شود. پس باید به دنبال نشانه های دیگری مانند کاهش مکش جاروبرقی اسنوا بود.

با بالا بودن درجه مکش و عدم کارکرد مطلوب جارو برقی احتمال خرابی موتور جاروبرقی را باید در نظر گرفت. با آسیب دیدن موتور، قدرت آن کم و مکش دستگاه به حداقل می رسد. در این مرحله فورا با کارشناسان اینانلو سرویس تماس بگیرید.

داغ شدن بیش از اندازه موتور جاروبرقی اسنوا

بسیاری از مواقع احتمالا با گرم شدن بیش از اندازه موتور جاروبرقی مواجه شوید. یکی از علائم سوخت موتور جاروبرقی داغی بیش از اندازه این قطعه می باشد. در زمان داغ شدن موتور جاروبرقی، این قطعه به طور کامل از کار میافتد. در نتیجه جاروبرقی عملکردی نخواهد داشت. به صورت آنلاین در سایت اینانلو سرویس ثبت درخواست کنید.

سر و صدای بیش از اندازه دستگاه

از دیگر نشانه های سوختن موتور، می توان به سر و صدای بیش از اندازه جاروبرقی اشاره کرد. صداهای ناهنجار با استشمام بوی سوختگی همراه است. با مشاهده خروج دود از دستگاه، فورا دستگاه را خاموش کرده و از برق بکشید. در غیر این صورت مشکلات ناگواری برای قطعات داخلی آن رخ می دهد. فورا برای تعمیر دستگاه اقدام کنید.

از کار افتادن ناگهانی جاروبرقی

از مهم ترین علائم سوخت موتور جاروبرقی، از کار افتادن ناگهانی آن می باشد. احتمالا هنگام استفاده از دستگاه با خاموش شدن آن مواجه شوید. اما پس از آن قادر به روشن کردن مجدد دستگاه نباشید.در صورت خاموش شدن دستگاه توسط ترموستات، پس از مدتی مجددا دستگاه روشن خواهد شد.

تعمیر مایکروویو اسنوا در کرج

تعمیر مایکروفر اسنوا باید بر اساس شاخصه های اصلی حوزه تعمیرات و پارامتر ها صورت پذیرد. در این حالت تمامی مشکلات و نواقص موجود در دستگاه به صورت کاملا دقیق تشخیص داده می شود.

در نتیجه اقدامات لازم برای رفع تمام عیوب صورت می گیرد. یکی از مهمترین اصول در تعمیرات مایکروفر اسنوا، استفاده از نیرو ها و تکنسین های مجرب و متخصص می باشد.

در هنگام بررسی دستگاه توسط تکنسین با تجربه، تمامی عیوب شناسایی و به بهترین شکل برطرف خواهد شد. اصول دیگری که در روال تعمیرات مایکروفر اسنوا باید به آن توجه ویژه ای داشت، استفاده از ابزار ها و ادوات تخصصی می باشد.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج، اولویت را بر تعمیر قطعات می گذارد. در صورت عدم امکان تعمیر، قطعات معیوب را با قطعات اصل و اورجینال شرکتی تعویض می کنند. این امر برای رعایت حال مشترکین عزیز می باشد.

نمایندگی تعمیر ماکروویو اسنوا در کرج

رایج‌ترین خرابی‌های مایکروویو اسنوا و نحوه رفع آن ها
مایکروویو اسنوا، با وجود کیفیت بالا، شاید به مرور زمان دچار مشکلاتی شده و نیاز به تعمیر پیدا کند. در این قسمت از مقاله، به بررسی رایج‌ترین خرابی‌های مایکرنمایندگی تعمیر ماکروویو اسنوا در کرج

رایج‌ترین خرابی‌های مایکروویو اسنوا و نحوه رفع آن ها

  • گرم نشدن غذا

علل

  • خرابی لامپ اشعه (مگنترون)
  • نقص در سیستم برق
  • اختلال در فیوزها
  • کثیف بودن دیود ولتاژ بالا

راه‌حل‌ ها

  • تعویض لامپ اشعه توسط تعمیرکار مجرب
  • بررسی و رفع نقص در سیستم برق توسط کارشناس
  • بررسی و تعویض فیوزها
  • تمیز کردن دیود ولتاژ بالا

  • جرقه زدن مایکروویو اسنوا

علل

  • خرابی همزن
  • کثیف بودن داخل مایکروویو
  • استفاده از ظروف فلزی
  • خرابی ورقه میکا

راه‌حل‌ها

  • تعویض همزن توسط تعمیرکار مجرب
  • تمیز کردن داخل مایکروویو
  • استفاده از ظروف مناسب
  • تعویض ورقه میکا

 

  • روشن نشدن مایکروویو اسنوا

علل

  • خرابی میکروسوئیچ درب
  • خرابی مگنترون
  • نوسانات برقی

راه‌حل‌ها

  • تعویض میکروسوئیچ درب توسط تعمیرکار مجرب
  • تعویض مگنترون توسط کارشناس
  • استفاده از محافظ برق

 

  • نچرخیدن سینی مایکروویو اسنوا

علل

  • قرار نگرفتن صحیح سینی
  • آسیب دیدن سینی
  • خرابی کوپلینگ یا کوپلاژ
  • خرابی موتور گردان

راه‌حل‌ها

  • قرار دادن صحیح سینی
  • تعویض سینی
  • تعویض کوپلینگ یا کوپلاژ توسط تعمیرکار مجرب
  • تعویض موتور گردان

 

  • صدای زیاد مایکروویو اسنوا

علل

  • خرابی فن
  • نقص در بلبرینگ‌ها
  • مشکل در موتور گردان

راه‌حل‌ها

  • تعویض فن توسط تعمیرکار مجرب
  • تعویض بلبرینگ‌ها
  • بررسی و تعمیر موتور گردان

در صورت مشاهده هر یک از علائم فوق، برای تعمیر مایکروویو اسنوا به نمایندگی‌های مجاز تعمیر لوازم خانگی اسنوا مراجعه کنید.

نکاتی برای افزایش طول عمر مایکروویو اسنوا

  • مایکروویو را به طور مرتب تمیز کنید.
  • از ظروف مناسب در مایکروویو اسنوا استفاده کنید.
  • از گرم کردن بیش از حد غذا در مایکروویو خودداری کنید.
  • مایکروویو را در مکانی با تهویه مناسب قرار دهید.
  • از ابزار کنترل نوسانات برقی استفاده کنید.
  • سرویس های دوره ای منظم را جدی بگیرید.

با رعایت این نکات، از مایکروویو اسنوا خود برای سال‌های متمادی استفاده کنید. در صورت نیاز به تعمیر لوازم خانگی اسنوا، با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید.

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

16 پاسخ

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      لرزش لباسشویی دلایل متعددی دارد، از عدم تنظیم بودن پایه ها تا مشکل در بلبرینگ و سبد و …
      جهت بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام

      بله. دستگاهتون رو برای تعمیر به شعبه کرج یا هشتگرد بیارید تا تکنسین بررسی کنه دستگاه رو

  1. وقتتون بخیر لباسشویی اسنوا دارم و مدتی که دستگاه زمانی که خاموش داخل دستگاه پر از آب میشه . لطفا راهنمایی کنید ممنون

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      این ایراد می تونه به خرابی شیر برقی مربوط باشه. برای بررسی دستگاه و عیب ابی توسط متخصص با شماره 02636191 تماس بگیرید.
      همچنین از طریق وبسایت اینانلو سرویس هم می تونید درخواستتون رو ثبت کنید.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس
      ایراد ایراد نیاز به بررسی دقیق توسط تکنسین دارد، جهت بررسی و بازدید از طریق شماره 02636191 تماس بگیرید.

  2. سلام وقتتون بخیر شارژ گاز رو تکنسین در محل انجام میدن یابایددستگاه رو بیاریم کارگاهتون.ممنون

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      عمده تعمیرات در محل انجام میشود مگر در موارد خاص که نیاز به انتقال دستگاه به کارگاه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields