۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

لیست ارورهای ماشین ظرفشویی بکو و راه حل آن
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

لیست ارورهای ماشین ظرفشویی بکو و راه حل آن

خواندن این مقاله 8 دقیقه طول میکشد
۵ آذر ۱۴۰۲

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

در هنگام مواجهه با ارورهای  ماشین ظرفشویی بکو پیشنهاد ما خدمات فوری و تخصصی اینانلو سرویس است.
متخصصان تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در اینانلو سرویس آماده انجام هر نوع خدمات مانند نصب، تعمیر و بازدید دوره ای بر روی ماشین های ظرفشویی بکو در سریعترین زمان ممکن می باشند. برای تماس با اینانلو سرویس از طریق شماره تلفن 36191- 026و یا ثبت درخواست خود در وبسایت اینانلو سرویس با ما در ارتباط باشید.

کدهای خطا و ارورهای ماشین ظرفشویی بکو

کدهای خطا و ارورهای دستگاه و مفهوم هر یک از آنها در عیب یابی ماشین ظرفشویی بکو بسیار مفید و کاربردی می باشد. به طوری که در هنگام بروز خطا و یا مشکلات کوچک برای ظرفشویی های بکو، به کمک دفترچه راهنما میتوان دلایل ایجاد آن را بررسی کرد. باید اشاره کرد که در هنگام بروز مشکلات جدی و یا ارورهای اساسی، لازم است تا ماشین ظرفشویی بکو حتما توسط تعمیرکار حاذق بررسی و تعمیر گردد.
ثبت سفارش در اینانلو سرویس به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته صورت می گیرد. اینانلو سرویس بیش از 20 سال سابقه دارد و نماینده رسمی بیش از 130 برند معتبر همچون بکو، بوش، سامسونگ، سام، دوو، اسنوا، امرسان، پاکشوما، جنرال هاوس، کندی، کرال، هاردستون، و … می باشد. اینانلو سرویس 150 تکنسین متخصص و دوره دیده دارد و کلیه مناطق استان البرز را تحت پوشش قرار می دهد. هر نوع خدماتی که توسط اینانلو سرویس ارائه می شود به مدت 6 ماه شامل ضمانت می شود.
ماشین های ظرفشویی بکو دارای جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا هستند. بکو یکی از باکیفیت ترین برندهای حال حاضر ماشین ظرفشویی در بازار به حساب می آید. این برند یکی از زیر مجموعه های کمپانی آرچلیک بوده و در کشور ترکیه تولید می شود.

مفهوم کد های خطا و اروز ظرفشویی بکو
مفهوم کد های خطا و اروز ظرفشویی بکو

دلایل مختلفی باعث می شود که ماشین ظرفشویی بکو کارکرد درستی نداشته باشد. هرگونه ایراد در دستگاه با ارور در صفحه نمایش ماشین ظرفشویی بکو نمایش داده می شود. در صورت آشنایی با دلیل ایجاد و نحوه برطرف کردن انواع ارورهای ماشین ظرفشویی بکو می توان مشکلات مربوطه را رفع کرد.

لیست ارورهای ماشین ظرفشویی بکو

ارورهای ماشین ظرفشویی بکو علت ارور
H2 ایراد سنسور رطوبت
H3 ایراد سوپاپ دایورتر
H4 ایراد سنسور دما NTC
H5 مشکل آبگیری بی وقفه
H6 ایراد در ورودی آب
H7 مشکل در گرمایش آب
E01 انجام نشدن آبکشی
E02 مشکل تخلیه آب
E03 خطایی مربوط به ریست شدن بویلر
E04 خطای مربوط به پر شدن آب در دستگاه
E05 و E06 مشکل دماسنج مخزن
E07 و E08 مشکل دماسنج بویلر
E09 Erorr مربوط به تایم عملکرد بویلر
ESF مشکلات مربوط به دستگاه ایمنی الکترومکانیکی
ESL مناسب نبودن سطح آب درون مخزن
E22 Erorr مربوط به تایم گرم شدن آب

1- ارور H2 ماشین ظرفشویی بکو

دلیلی که باعث می شود با ارور H2 ماشین ظرفشویی بکو مواجه شوید، خرابی سنسور رطوبت مواد شوینده واقع در کف دستگاه می باشد.
برای رفع کد ارور H2 در ماشین ظرفشویی بکو، سنسور رطوبت را چک کنید و در صورت خرابی یا سوختگی سنسور، آن را تعویض کنید.

2- ارور H3 ماشین ظرفشویی بکو

دلیل نمایش کد خطای H3 ماشین ظرفشویی بکو مربوط به خراب شدن یا نقص در سوپاپ دایورتر است. وظیفه ی دایورتر این است که آب هدایت شده به اسپری های بالا و پایین دستگاه را کنترل کند.
برای رفع ارور H3 در ماشین ظرفشویی بکو، ابتدا باید شیر دایورتر را باز کنید و مدار آن را چک کنید. اگر مشکل از دایورتر نبود، سیم کشی های دستگاه را بررسی کنید و ببینید اتصالی نداشته باشند. در نهایت برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی را بررسی کنید و از سلامت آن مطمئن شوید.

3- ارور H4 ماشین ظرفشویی بکو

دلیلی که منجر به ایجاد ارور H4 ماشین ظرفشویی بکو می شود،ایراد سنسور دمای دستگاه است که باعث شده دستگاه نتواند سنسور دما را بخواند و دمای مطلوب را تشخیص دهد. در این شرایط ماشین ظرفشویی از کار می افتد.
راه حل: برای رفع کد خطای H4 در ماشین ظرفشویی بکو توصیه می شود از متخصصین با تجربه اینانلو سرویس کمک بگیرید تا سنسور دما و سیم کشی های آن را چک کنند و با پیدا کردن منشاء خرابی، آن را تعمیر کنند.

4- ارور H5 ماشین ظرفشویی بکو

دلیل نمایش ارور H5 ماشین ظرفشویی بکو به معنی ایراد در سیستم آبگیری و آبگیری بدون توقف است که موجب سرریز شدن آب در ماشین ظرفشویی می شود. احتمالاً شیر برقی ورودی نتوانسته میزان آب ورودی را کنترل کند و اکنون این مسئله را با H5، یکی از ارورهای ماشین ظرفشویی بکو اطلاع می دهد.
برای رفع کردن کد خطای H5 ماشین ظرفشویی بکو، اولین کاری که باید انجام شود بررسی شیر برقی ورودی آب و اطمینان از سلامت و درستی عملکرد آن است. اگر این قطعه خراب شده باشد، باید سریع آن را تعمیر یا تعویض کنید.

5- ارور H6 ماشین ظرفشویی بکو

نمایان شدن ارور H6 ماشین ظرفشویی بکو یکی دیگر از خطاهای مربوط به سیستم آبگیری می باشد. در این هنگام برخلاف حالت قبل هیچ آبی وارد دستگاه نمی شود. این خطا می تواند بر اثر نشتی، ترکیدگی یا تا خوردگی شلنگ ورودی آب رخ دهد.
برای رفع خطای H6 در ماشین ظرفشویی بکو، ابتدا سیستم ورودی آب و کلیه قطعات درگیر این مجموعه اعم از فیلتر ورودی، شلنگ ورودی و شیر آب را دقیق بررسی کنید. هرگونه گرفتگی یا تاخوردگی در هرکدام از آنها را کاملاً رفع کنید. بعد ماشین ظرفشویی بکو را خاموش و روشن کنید. اگر همچنان این خطا روی صفحه نمایش دستگاه قابل مشاهده است، با مرکز تخصصی اینانلو سرویس تماس بگیرید.

6- ارور H7 ماشین ظرفشویی بکو

دلیل آن که با ارور H7 ماشین ظرفشویی بکو مواجه شده ایم، نرسیدن آب به دمای مناسب برای شروع فرآیند شستشو است. در این زمان به احتمال زیاد المنت دستگاه دچار نقص و خرابی شده است.
برای آنکه بتوانید ارور H7 را در ماشین ظرفشویی رفع کنید، باید سیستم گرمایش و سیم کشی های آن را چک کنید. ممکن است مشکل از مدار برد الکترونیکی باشد، دستگاه را از برق بکشید و با مرکز خدمات مجاز اینانلو تماس بگیرید.

اینانلو سرویس نماینده رسمی برای رفع ارور ظرفشویی بکو
اینانلو سرویس نماینده رسمی برای رفع ارور ظرفشویی بکو

7- ارور E01 ماشین ظرفشویی بکو

علتی که منجر به مواجه شدن با ارور ماشین ظرفشویی بکو E01 می شود، ایراد در فرآیند آبکشی است. اگر در انتهای چرخه شستشو سطح آب در وان به طور کامل بازیابی نشود، یکی دیگر از ارورهای ماشین ظرفشویی بکو یعنی E01 نمایان خواهد شد.
برای برطرف کردن کد خطای E01 در ماشین ظرفشویی بکو پیشنهاد می شود چک کنید که اتصالات هیدرولیکی وصل بوده و شیر آب باز باشد. در صورت برطرف نشدن ایراد با شماره 02636191 تماس بگیرید.

8- ارور E02 ماشین ظرفشویی بکو

نمایان شدن کد خطای E02 در ماشین ظرفشویی بکو از خطای سیستم تخلیه آب اطلاع می دهد. آب ماشین ظرفشویی تخلیه نمی شود یا صحیح تخلیه نمی شود.
برای رفع ارور E02 ماشین ظرفشویی بکو اولین کاری که باید انجام دهید این است که سیستم تخلیه آب را چک کنید. چنانچه شلنگ و پمپ تخلیه دچار گرفتگی باشد، آن را جدا و تمیز کنید. بعد دستگاه را خاموش و روشن کنید و یک چرخه شستشوی عادی راه اندازی کنید. اگر مشکل وجود داشت با مرکز تعمیرات مجاز اینانلو تماس گرفته و از کارشناسان مجرب آنها کمک بخواهید.

9- ارور E03 ماشین ظرفشویی بکو

دلیل نمایش ارور E03 در ماشین ظرفشویی بکو بروز خطای مربوط به ریست شدن بویلر دستگاه است. چنانچه در طول چرخه شستشو دمای بویلر در محدوده زمانی مشخص ریست نشود، این ارور نمایان خواهد شد.
برای برطرف کردن کد خطای E03 در ماشین ظرفشویی بکو، دستگاه را خاموش کرده و سپس مجدد روشن کنید. یک سیکل شستشو اجرا کنید. اگر ارور رفع نشده بود، با مرکز خدمات مجاز بکو جهت تعمیر ماشین ظرفشویی تماس بگیرید.

10- ارور E04 ماشین ظرفشویی بکو

ارور E04 ماشین ظرفشویی بکو  بروز خطای مربوط به حجم یالای آب در دستگاه است.
برای حل کد خطای E04 ماشین ظرفشویی بکو، مطمئن شوید که شیر آب منبع به ماشین ظرفشویی باز است و آب به درستی جریان دارد.

11- ارور E05 و E06 ماشین ظرفشویی بکو

دلیل مواجهه با این ارورهای E05 و E06 ماشین ظرفشویی بکو ، وجود مشکل در دماسنج است و  دمای داخل مخزن را تشخیص نمی دهد.
یکی از راه های برطرف کردن ارورهای E05 و E06 ماشین ظرفشویی بکو، خاموش و روشن کردن دستگاه است. برنامه شستشوی در حال اجرا را قطع کرده و ماشین ظرفشویی را خاموش کنید. بعد از چند دقیقه مجددا آن را روشن کنید و اجازه دهید دستگاه یک چرخه شستشوی عادی داشته باشد. در صورت برطرف نشدن با مرکز تعمیرات مجاز ظرفشویی بکو تماس بگیرید.
اینانلو سرویس به عنوان نماینده مجاز و رسمی بیش از 130 برند همچون بکو، بوش، سام، سامسونگ، الجی ، دوو، مابه، کنوود، پاکشوما، کندی و … در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیر دستگاه شما مراجعه می کند. هر یک از لوازم خانگی منزل شما همچون لباسشویی، ساید بای ساید، یخچال فریزر، مایکروفر، جاروبرقی و ظرفشویی نیاز به تعمیر داشته باشد اینانلو سرویس با قیمتی مناسب برایتان تعمیر می کند. برای ثبت درخواست با شماره 02636191 تماس بگیرید.

12- ارور E07 و E08 ماشین ظرفشویی بکو

دلیل نمایش ارور E07 و E08 در ماشین ظرفشویی بکو به معنی عدم توانایی دستگاه در تشخیص دمای بویلر است.
برای برطرف کردن این کد خطا، تنها کاری که از دست شما بر می آید خاموش و روشن کردن دستگاه است. سیکل شستشو را در حین اجرا قطع کنید و بعد از چند دقیقه یک برنامه جدید اجرا کنید.در صورت ظاهر شدن خطاها در صفحه نمایش دیجیتال، لطفاً با مرکز خدمات و تعمیرات مربوط به دستگاه خود، به عنوان اینانلو، تماس بگیرید.

13- ارور E09 ماشین ظرفشویی بکو

دلیل ایجاد کد خطای E09 ماشین ظرفشویی بکو این است که بویلر دستگاه از آب پر نشده و نمی تواند سیکل شستشو را راه اندازی کند.
برای آنکه بتوانید ارور E09 ماشین ظرفشویی بکو را خودتان برطرف کنید، باز بودن شیر آب ورودی را چک کنید. اگر شیر آب کاملاً باز است، یک چرخه شستشوی جدید راه اندازی کنید.

رفع ارور ظرفشویی بکو توسط تیم حرفه ای اینانلو سرویس
رفع ارور ظرفشویی بکو توسط تیم حرفه ای اینانلو سرویس

14- ارور ESF ماشین ظرفشویی بکو

نمایش ارور ESF در ماشین ظرفشویی بکو به معنی وجود نقصی در قسمت ایمنی الکترومکانیکی است. در این حالت یا ترموستات های ایمنی بویلر و مخزن خراب شده اند، یا سوئیچ فشار ایمنی وان فعال شده و دستگاه این مسئله را با یکی دیگر از ارورهای ماشین ظرفشویی بکو هشدار می دهد.
برای رفع کردن ارور ESF ماشین ظرفشویی بکو تنها کاری که می توانید انجام دهید تماس با مراکز مجاز و رسمی تعمیر ماشین ظرفشویی بکو می باشد.
اینانلو سرویس نماینده رسمی و مجاز بکو در استان البرز آماده ی ارائه خدمات به صورت شبانه روزی می باشد. شما عزیزان می توانید در صورت بروز هر نوع مشکل و ارور در ماشین ظرفشویی بکو با شماره 02636191 تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت برای تعمیر و رفع ایراد دستگاه مراجعه می کنند.

15- ارور ESL ماشین ظرفشویی بکو

دلیل نمایش ارور ESL در ماشین ظرفشویی بکو تشخیص نامناسب بودن سطح آب است چنانچه آب موجود در مخزن بیش از حد کم یا بیش از حد زیاد است.
برای برطرف کردن کد خطای ESL در ماشین ظرفشویی بکو، هرچه سریع تر با مرکز خدمات اینانلو تماس بگیرید.

16- ارور E22 ماشین ظرفشویی بکو

دلیل ارور E22 ماشین ظرفشویی بکو، تشخیص خطای مربوط به مدت زمان گرم شدن آب است.یکی از کارهایی که می توانید برای رفع خطا انجام دهید این است که ماشین ظرفشویی را خاموش کرده و دوباره روشن کنید. اگر با یک مرتبه خاموش و روشن کردن دستگاه خطا برطرف نشد، لازم است هیتر و سیستم گرمایشی بررسی شود.

نمایندگی های اینانلو سرویس

اینانلو سرویس یکی از مراکز معتبر تعمیر ماشین ظرفشویی، ساید بای ساید، یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و مایکروفر در استان البرز می باشد. مرکز مجاز اینانلو نماینده مجاز و رسمی بیش از 130 برند همچون بکو، بوش، سامسونگ، وایت هاوس، مابه، دوو، اسنوا، الجی، دیپوینت، پاکشوما، هیوندای، هاردستون، بلومبرگ، برتا، میدیا و … می باشد. در صورت خرابی و یا نمایش ارور بر روی هر یک از لوازم خانگی خود می توانید با شماره 02636191 تماس بگیرید. همکاران ما در اسرع وقت برای رفع عیب دستگاه مراجعه می کنند.

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

15 پاسخ

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      بله حتما
      ما نمایندگی رسمی بکو در استان البرز هستیم
      جهت دریافت خدمات فقط کافی است با شماره 02636191 تماس بگیرید.

  1. سلام وقت بخیر.ببخشید دلیل صدای زیاد ظرفشویی در دقایق آخر شستشو از چه چیزی میتونه باشه؟؟؟

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      ایجاد صدا در ماشین ظرفشویی امری طبیعی است، اما در صورت شدید یا غیر طبیعی بودن ممکنه نشانه‌ای از ایراد یا خرابی در پمپ تخلیه، فیلتر، فن، موتور و … باشد.
      جهت دریافت اطلاعات بیشتر مقاله دلیل صدای زیاد ماشین ظرفشویی را مطالعه کنید.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      بله آماده ارائه خدمات به همه ی همشهریان البرزی هستیم.
      لطفا برمایید ساکن کدوم منطقه هستید؟

  2. سلام
    ظرفشویی کندی دارم جایی ک قرص رو قرار میدم خراب شده قرص‌رو داخل ظرفشویی‌ پرتاب نمیکنه

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      محفظه قرص باید بررسی بشه، زیرا علاوه بر محفظه شوینده ممکنه قطعات دیگه هم آسیب دیده باشه.
      جهت مراجعه تکنسین از طریق وبسایت اینانلو سرویس و یا شماره 02636191 اقدام کنید.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      حل نشدن قرص و شوینده در ماشین ظرفشویی دلایل زیادی داره، لطفا جهت بازدید و عیب یابی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      لرزش ماشین ظرفشویی می تونه به دلیل عدم چینش مناسب ظروف یا تراز نبودن دستگاه باشه.
      لطفا موارد فوق رو چک کنید و در صورت رفع نشدن با شماره 02636191 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields