۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی اسنوا و نحوه رفع مشکل
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی اسنوا و نحوه رفع مشکل

خواندن این مقاله 5 دقیقه طول میکشد
۱ فروردین ۱۴۰۳

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

در صورت مواجهه با روشن نشدن ماشین ظرفشویی اسنوا فورا با شماره 02636191 تماس بگیرید. دستگاه اسنوا از ساختار تخصصی و پیچیده ای برخوردار است. به همین خاطر تمامی اختلالات این دستگاه باید توسط کارشناسان مجرب بررسی گردد. شما کاربر گرامی با ثبت درخواست در سایت اینانلو سرویس شامل 10% تخفیف خواهید شد. برای جلوگیری از خرابی های این دستگاه، سرویس های دوره ای آن را جدی بگیرید. سرویس دوره ای، طول عمر قطعات را بالا برده و از هزینه های گزاف تعمیرات جلوگیری می کند. در ادامه به بررسی دلایل روشن نشدن ماشین ظرفشویی اسنوا می پردازیم.

در صورت روشن نشدن ماشین ظرفشویی اسنوا چه باید کرد؟

به توصیه اینانلو سرویس به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر لوازم خانگی نکنید. از افراد غیر متخصص و متفرقه نیز کمک نگیرید. خدمات دریافتی از این افراد از هیچ سازمانی قابل بررسی نخواهد بود. با مشاهده علائم خرابی دستگاه خود، در سایت اینانلو سرویس به صورت آنلاین ثبت درخواست کنید. از طریق شماره های 02636191 و 02691300200 نیز با کارشناسان اینانلو سرویس در تماس باشید.

در صورت <yoastmark class=

دلایل روشن نشدن ماشین ظرفشویی اسنوا

  • اتصال به برق

گاهی دلیل روشن نشدن ماشین ظرفشویی اسنوا عدم اتصال به برق است. از اتصال ایمن دستگاه به برق اطمینان حاصل کنید. از بررسی کلیدهای قطع‌کننده مدار غافل نشوید.

  • روشن بود قفل کودک

برخی از مدل‌های ماشین ظرفشویی دارای ویژگی قفل کودک برای جلوگیری از روشن شدن ماشین ظرفشویی هستند. با بررسی دفترچه راهنما از فعال نبودن قفل کودک اطمینان حاصل کنید.

  • بازنشانی ماشین ظرفشویی اسنوا

اگر با روشن بودن چراغ ها، دستگاه شروع به کار نمیکند، احتمالا دکمه استارت را بیش از یکبار فشرده اید. با یکبار فشار دکمه شروع، چرخه شستشو آغاز می شود. با فشار مجدد دکمه استارت، دستگاه مجددا تنظیم و چرخه تخلیه به مدت 90 ثانیه اجرا می شود. صبر کنید.پس از تکمیل چرخه تخلیه ماشین ظرفشویی را روشن کنید.

  • سلامت قفل درب دستگاه

مجموعه گیره درب در طول چرخه شستشو درب را بسته نگه داشته و از نشت آب جلوگیری می کند. با بسته نشدن درب دستگاه، تکمیل چرخه شستشو برق دریافت نکرده و روشن نمی‌شود. برا بررسی و رفع عیب این قطعه از کارشناسان مجرب اینانلو سرویس کمک بگیرید. قیمت تمامی خدمات در این مرکز مطابق تعرفه های مصوب اتحادیه است. همه ی خدمات انجام شده در اینانلو سرویس، شامل 180 روز ضمانت می باشد.

  • اختلال در تایمر و کنترل الکترونیکی

پس از اطمینان از بسته بودن درب، تایمر و کنترل الکترونیکی را بررسی نمایید. اختلال در عملکرد این قطعات سبب روشن نشدن ماشین ظرفشویی اسنوا خواهد شد. پس از اینکه مطمئن شدید که درب به درستی چفت می‌شود، به تایمر یا کنترل الکترونیکی نگاه کنید. این قطعات مسئول میزان برق، اجزای ماشین ظرفشویی در یک چرخه شستشو هستند. در نتیجه هرگونه اختلال در عملکرد این قطعات سبب روشن نشدن ماشین ظرفشویی اسنوا خواهد شد. برای بررسی موارد ازین قبیل حتما از کارشناسان اینانلو سرویس کمک بگیرید.

اختلال در برد، از دلایل <yoastmark class=

  • سوئیچ انتخابگر را بررسی کنید

این کلید امکان انتخاب گزینه‌های مختلف شستشو، خشک کردن و گرم کردن را برای یک چرخه شستشو فراهم می کند. اختلال در عملکرد این قطعه نیز سبب روشن نشدن ماشین ظرفشویی اسنوا خواهد شد. سوئیچ انتخابگر را روی صفحه کنترل پیدا کنید. مطمئن شوید که بین تنظیمات گیر نکرده باشد. بررسی این مسیر را به کارشناسان مجرب و حرفه ای اینانلو سرویس بسپارید.

  • اختلال در رله استارت موتور

در صورت روشن نشدن دستگاه و اطمینان از دریافت برق آن، احتمالا رله استارت موتور معیوب است. قسمت کنار موتور را پیدا کنید. از یک مولتی متر برای بررسی تداوم آن استفاده کنید. بخش سیم پیچ رله باید پیوستگی را همیشه نشان دهد. تا دلیلی بر روشن نشدن ماشین ظرفشویی اسنوا نباشد.

  • اختلال در فیوز حرارتی

با از کار افتادگی فیوز حرارتی، برد کنترل هیچ برقی دریافت نمیکند. در نتیجه با روشن نشدن ماشین ظرفشویی مواجه خواهید شد. به هیچ وجه خودتان اقدام به عیب یابی و تعمیر نکنید. این امر کاملا تخصصی بوده و حتما باید توسط کارشناسان مجرب صورت گیرد. وقتی فیوز حرارتی از کار بیفتد، برد کنترل هیچ برقی دریافت نمی‌کند.

  • مشکل در موتور محرک ماشین ظرفشویی اسنوا

موتور محرک ماشین ظرفشویی آب را در طول یک چرخه شستشو به گردش در می‌آورد. در صورت روشن نشدن ماشین ظرفشویی پس از ارسال برق به موتور توسط رله استارت، احتمالا موتور محرک شما معیوب است. با شنیدن صدای زمزمه از موتور باید به خرابی این قطعه پی برد. در این شرایط فورا با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی اسنوا تماس گرفته و درخواست کمک کنید.

  • نحوه رفع، اختلال روشن نشدن ماشین ظرفشویی اسنوا

گاهی، با تکان کلید چراغ اختلال برطرف خواهد شد. ماشین‌های ظرفشویی اسنوا دارای یک کلید در کنار کلید چراغ‌های دفع زباله هستند. با خاموشی سوئیچ چراغ دستگاه برق را قطع کرده و دلیل بر روشن نشدن ماشین ظرفشویی اسنوا است. در نتیجه، اولین قدم در رفع اختلال روشن نشدن ماشین ظرفشویی اسنوا، بررسی کلید چراغ است. احتمالا روشن کردن سوئیچ چراغ فورا مشکل را حل کند. در ضمن برخی از مدل‌های ماشین ظرفشویی اسنوا این کلید را در کنار سینک نصب نمی‌کنند.

نحوه رفع، اختلال <yoastmark class=

  • مدار شکن خانه را بازنشانی کنید.

با روشن نشدن ماشین ظرفشویی باید دریافت که اختلال در قطع‌کننده مدار باعث روشن نشدن ماشین ظرفشویی شما می‌شود. بررسی این امر را حتما به کارشناسان متخصص اینانلو سرویس بسپارید. به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیرات نکنید. تعمیرات لوازم خانگی بدون داشتن دانش تخصصی عواقب جانی و مالی جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

  • سیم برق ماشین ظرفشویی را چک بررسی کنید.

نوع اتصال سیم برق را بررسی کنید. برخی از ماشین ظرفشویی‌های اسنوا دارای سیم برقی هستند که به پریز برق زیر سینک متصل می‌شود. در مدل‌های دیگر، سیم برق مستقیماً از دیوار به سیم جعبه‌های اتصال وصل می‌شود. در صورت اتصال سیم برق به پریز از محکم بودن ۀن اطمینان حاصل کنید. با وصل کردن یک لامپ کوچک به پریز، از سالم بودن آن مطمئن شوید. اگر لامپ روشن نشد، پریز برق مشکل دارد.

  • سیم کشی جعبه اتصال را بررسی کنید

در صورت عدم اتصال سیم برق ماشین ظرفشویی به پریز برق زیر سینک ، منبع تغذیه به جعبه متصل می‌شود. اتصالات سیم برق را در جعبه اتصال بررسی کنید. برای انجام این کار از کارشناسان متخصص اینانلو سرویس کمک بگیرید.

بردهای تحت پوشش اینانلو سرویس

اینانلو سرویس نمایندگی رسمی اسنوا در استان البرز است این مجموعه به غیر از اسنوا، 130 برند دیگر مانند سامسونگ، ال جی، اسنوا، دوو، فرسان، پاکشوما، کرال، کندی، کروپ، مدیدیا، جنرال آدمیرال، آکس، زیرووات، دکستر، مابه، آیگه، جنرال الکتریک، وایت هاوس، فروزان، سامیا، یوش، پارس، هیوندای، مولتی مکس، تکنولایو، هاردستون، مجیک چف، دنیس، دیپوینت، فایر، تجا، بنس، الیو، بلومبرگ، مدیا، امرسان، گوردیک، گوفر، یخساران، یوشیتا، گلدن برگ، برتینو، اکسنت، یورواستار، یورو پلاس، هیمالیا، دیامونته، نیکسان، التتو، اسکای ورد، رنزو، اکولوکس، جی سان، سوزوکی، کنوود، گرنیه، برتا، ایران شرق، گراند صنعت، بلوتینی، آزمایش، سینور، سیلور آیس، لایف، تسلا، تی سی ال، ایکس ویژن، سیلوان، سونیل، نسکو، هاویلوکس، ویرپول، اورست، انیس، سایلون، جنرال بریجن، فیلور، تکسان خزر، دونار، ناب استیل، وستل و…. را پشتیبانی می کند.

شعب اینانلو سرویس در استان البرز

این مرکز با داشتن شعب فعال در سطح استان البرز تمامی مناطق فردیس،مارلیک ملارد، محمدشهر، مشکین دشت، شهرک ناز، شهرک بعثت، واریان شهر، رزکان نو، شیخ ، حسین آباد، شهرک بنفشه، عظیمیه، مصباح ،هفت تیر، آزادگان، طالقانی، شاهین ویلا، گوهردشت، دهقان ویلا، حصارک، کمالشهر، مهرشهر، گلشهر، کوی کارمندان، باغستان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد قدیم، نظرآباد، هیو، گلسار، کردان، کوهسار، آبیک، طالقان، مهرویلا، جهانشهر، کیانمهر، کوی مهر تهران دشت، کمالشهر،صفادشت، رجائی شهر، تنکمان، مهدی آباد، چهارباغ، پیشاهنگی، لشکرآباد، شهرک رضوانیه و… را خدمات رسانی می کند.

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields