۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

بررسی دلایل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی دوو و نحوه رفع ایراد
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

بررسی دلایل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی دوو و نحوه رفع ایراد

خواندن این مقاله 5 دقیقه طول میکشد
۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی دوو دلایل بسیاری دارد. در این مقاله از اینانلو سرویس به بررسی دلایل عدم آبگیری این دستگاه و نحوه رفع آن خواهیم پرداخت. با مواجهه با هرگونه اختلال در دستگاه لباسشویی دوو خود، با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید. شما کاربر گرامی از طریق سایت اینانلو سرویس نیز قادر به ثبت درخواست هستید. این مرکز به صورت 24 ساعته، حتی در ایام تعطیل، آماده خدمات رسانی به شما کاربران گرامی خواهد بود. در صورت خرابی دستگاه، به هیچ وجه خودتان برای تعمیرات اقدامی انجام ندهید. تعمیرات دستگاه را به افراد متفرقه و مراکز غیر مجاز نسپارید. دریافت خدمات از این مراکز از هیچ سازمانی قابل پیگیری نخواهد بود. اینانلو سرویس به عنوان نماینده رسمی، در پایان انجام تعمیرات، فاکتور رسمی تحویل مشتری خواهد داد. تمامی خدمات این مرکز به مدت شش ماه، شامل گارانتی خواهد شد.

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی دوو
آبگیری نکردن ماشین لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی دوو شاید به هر دلیلی عملیات آبگیری را انجام ندهد. در نتیجه در صورتی که آب وارد دستگاه نشود، در ابتدا دستگاه برای تراز کردن لباس ها چند دور میچرخد، اما اگر مشکلاتی در آبگیری وجود داشته باشد، آبگیری انجام نخواهد شد. در این صورت، دستگاه ارور مربوط به عدم آبگیری را نمایش می دهد. همچنین وضعیت دستگاه به حالت توقف در می آید. در شرایط خرابی دستگاه، حتما از کارشناسان اینانلو سرویس کمک بگیرید.

ارور آبگیری نکردن ماشین لباسشویی دوو

در صورت عدم آبگیری ماشین لباسشویی دوو، ارور IE نمایش داده می شود. این ارور به معنای اختلال در مراحل آبگیری دستگاه می باشد. در این مرحله شما باید مواردی از قبیل لوله آب ورودی، شیر برقی دستگاه، شیر آب منزل و سایر موارد را بررسی کنید.

ارور مربوط به آبگیری نکردن لباسشویی دوو
ارور مربوط به آبگیری نکردن لباسشویی دوو

علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی دوو

  • خرابی شیر ورودی آب منزل
  • اختلال در شیر برقی ماشین لباسشویی دوو
  • خرابی شیلنگ ورودی آب دستگاه
  • ایراد در عملکرد سوئیچ سطح آب لباسشویی
  • اختلال در عملکرد برد الکترونیکی
  • خرابی جا پودری دستگاه

خرابی شیر ورودی آب منزل

در اکثر مواقع آبگیری نکردن ماشین لباسشویی دوو، به دلیل بسته بودن شیر آب متصل به دستگاه است. رفع این مشکل، امری دشوار نیست. تنها کافیست تا شیر آب را باز کنید. در صورت خرابی شیر آب منزل، باید آن را تعویض کنید.

خرابی شیر برقی ماشین لباسشویی دوو

از دیگر موارد مسبب آبگیری نکردن ماشین لباسشویی دوو، خرابی شیر برقی است. با خرابی شیر برقی، زمانی که دستور باز شدن و ورود آب از طریق برد، داده می شود، شیر برقی باز نمی شود. در نتیجه آب وارد دستگاه نخواهد شد. در چنین شرایطی حتما با مراکز معتبر برای تعمیرات دستگاه خود تماس بگیرید. اینانلو سرویس به عنوان نمایندگی رسمی و مجاز دوو، همواره آماده خدمات رسانی به شما کاربران گرامی می باشد.

خرابی شیلنگ ورودی آب از دلایل آبگیری نکردن لباسشویی دوو
خرابی شیلنگ ورودی آب از دلایل آبگیری نکردن لباسشویی دوو

خرابی شیلنگ ورودی آب دستگاه

شلنگ ورودی ماشین لباسشویی دوو، یک شلنگ از جنس پلاستیک می باشد که می تواند دارای 2 تا 3 متر طول باشد. احتمال انسداد این شیلنگ بر اثر موارد متعدد وجود دارد. انسداد شیلنگ توسط رسوبات آب سخت یا گیر افتادن جسم خارجی و یا هر دلیل دیگری سبب عدم انتقال آب از شیر آب خانه به شیر برقی دستگاه می شود. در نتیجه آبرسانی به دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد. در این مرحله باید شلنگ ورودی بررسی شود. شیلنگ را از نظر انسداد، پوسیدگی و سوراخ چک کنید.

خرابی سوئیچ سطح آب ماشین لباسشویی دوو

سنسور سطح آب، وظیفه تشخیص میزان آب مورد نیاز در دستگاه را برعهده دارد. مقدار آب وارد شده به دستگاه توسط سوئیچ، کنترل می شود. سوئیچ سطح آب روی شیر برقی دستگاه عمل می کند. در نتیجه به این شکل میزان سطح آب کنترل می شود. با خرابی سوئیچ سطح آب، احتمالا آب به میزان معین نرسد. یا این که، اصلا شیر برقی باز نشود. در این شرایط با آبگیری نکردن ماشین لباسشویی دوو مواجه خواهید بود. بنابراین در چنین شرایطی باید سوئیچ سطح آب به دقت توسط تکنسین مجرب بررسی شود. با خرابی سوئیچ، این قطعه حتما باید تعویض گردد. تمامی خرابی های لوازم خانگی شما توسط اینانلو سرویس قابل حل خواهد بود.

اختلال در برد الکترونیکی ماشین لباسشویی دوو

برد الکترونیکی لباسشویی دوو را مغز دستگاه می دانند. به عبارتی تمامی فرمان ها از برد الکترونیکی صادر می شود. بنابراین با خرابی برد احتمالا دستوراتی مانند وارد شدن آب را نیز تحت الشعاع قرار می دهد. بررسی و تعمیر برد الکترونیکی امری تخصصی بوده و حتما باید توسط کارشناسان مجرب صورت گیرد. به هیچ وجه تعمیرات برد دستگاه را به افراد متفرقه و مراکز غیر مجاز نسپارید.

اینانلو سرویس نمایندگی رسمی دوو و 130 برند دیگر لوازم خانگی مانند سامسونگ، ال جی، اسنوا، دوو، فرسان، پاکشوما، کرال، کندی، کروپ، مدیدیا، جنرال آدمیرال، آکس، زیرووات، دکستر، مابه، آیگه، جنرال الکتریک، وایت هاوس، فروزان، سامیا، یوش، پارس، هیوندای، مولتی مکس، تکنولایو، هاردستون، مجیک چف، دنیس، دیپوینت، فایر، تجا، بنس، الیو، بلومبرگ، مدیا، امرسان، گوردیک، گوفر، یخساران، یوشیتا، گلدن برگ، برتینو، اکسنت، یواستار، یور پلاس، هیمالیا، دیامونته، نیکسان، التتو، اسکای ورد، رنزو، اکولوکس، جی سان، سوزوکی، کنوود، گرنیه، برتا، ایران شرق، گراند صنعت، بلوتینی، آزمایش، سینور، سیلور آیس، لایف، تسلا، تی سی ال، ایکس ویژن، سیلوان، سونیل، نسکو، هاویلوکس، ویرپول، اورست، انیس، سایلون، جنرال بریجن، فیلور، تکسان خزر، دونار، ناب استیل، وستل و…. به صورت تخصصی آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است.

خرابی جا پودری از دلایل آبگیری نکردن لباسشویی دوو
خرابی جا پودری از دلایل آبگیری نکردن لباسشویی دوو

خرابی جا پودری دستگاه لباسشویی

از دیگر موارد مسبب آبگیری نکردن لباسشویی دوو، کثیفی و یا خرابی جاپودری می باشد. زمانی که آب توسط شیر برقی، وارد جاپودری می شود، مواد شوینده در جا پودری را در خود حل می کند. در مرحله ی بعدی این مواد را به داخل دیگ دستگاه انتقال می دهد. اما در صورت انسداد کامل سوراخ های درون جا پودری، احتمالا فشار آب داخل جاپودری قطع شود. در این شرایط جاپودری را خارج کرده و به خوبی بشویید. در صورت مشاهده شکستگی، قطعه باید تعویض گردد.

نکات تکمیلی

در این مقاله به بررسی دلایل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی دوو و نحوه رفع آن ها پرداختیم. باید توجه داشته باشید که که رفع برخی از ایرادات نیازمند تخصص و مهارت بالا می باشند. در نتیجه در صورتی که دستگاه توسط افراد غیر متخصص تعمیر شوند، احتمالا سبب آسیب به باقی قسمت های دستگاه خواهد شد. پس در صورتی که دانش کافی برای تعمیرات و رفع عیب دستگاه ندارید به هیچ وجه اقدام به تعمیر نکنید. از مراکز غیر معتبر نیز خدمات دریافت نکنید.

مناطق تحت پوشش اینانلو سرویس

اینانلو سرویس با سابقه بیش از دو دهه فعالیت در زمینه خدمات پس از فروش لوازم خانگی، همواره پشتیبان شما عزیزان می باشد. این مرکز تمامی مناطق سطح استان البرز از جمله فردیس،مارلیک ملارد، محمدشهر، مشکین دشت، شهرک ناز، شهرک بعثت، واریان شهر، رزکان نو، شیخ ، حسین آباد، شهرک بنفشه، عظیمیه، مصباح ،هفت تیر، آزادگان، طالقانی، شاهین ویلا، گوهردشت، دهقان ویلا، حصارک، کمالشهر، مهرشهر، گلشهر، کوی کارمندان، باغستان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد قدیم، نظرآباد، هیو، گلسار، کردان، کوهسار، آبیک، طالقان، مهرویلا، جهانشهر، کیانمهر، کوی مهر تهران دشت، کمالشهر،صفادشت، رجائی شهر، تنکمان، مهدی آباد، چهارباغ، پیشاهنگی، لشکرآباد، شهرک رضوانیه و… را خدمات رسانی می کند. اینانلو سرویس اورژانس لوازم خانگی شماست. در صورت مشاهده هرگونه خرابی با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید.

 

 

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields