۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

علائم سوختن موتور جاروبرقی اسنوا و نحوه رفع مشکل
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

علائم سوختن موتور جاروبرقی اسنوا و نحوه رفع مشکل

خواندن این مقاله 5 دقیقه طول میکشد
۱۶ اسفند ۱۴۰۲

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

سوختن موتور جاروبرقی اسنوا علائم بسیاری دارد. اغلب در صورت استفاده نادرست با سوختن این قطعه رو به رو خواهید شد. دستگاه جاروبرقی اسنوا در میان ایرانیان بسیار محبوب است. چرا که این محصول از مزایای بسیاری برخوردار است. در نتیجه به خوبی نیاز معمولی افراد را برای جمع آوری آشغال از روی سطوح برطرف می کند. در این مقاله به بررسی دلایل  سوختگی موتور جاروبرقی اسنوا خواهیم پرداخت. 


از کجا بفهمیم که موتور جاروبرقی اسنوا سوخته است ؟

 

مواجهه با هریک از علائم زیر مبنی بر سوختگی موتور جاروبرقی اسنوا می باشد. به این نشانه ها توجه داشته و فورا به فکر تعمیر دستگاه باشید. تعمیر و بررسی سوختگی موتور جارو برقی اسنوا را به هیچ وجه به تکنسین های متفرقه و آزاد نسپارید. اینانلو سرویس نمایندگی تعمیر لوازم خانگی اسنوا در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است. 

<yoastmark class=

  • داغ شدن بیش از حد جاروبرقی اسنوا

  • تغییر در قدرت مکش جاروبرقی
  • خاموش شدن جاروبرقی حین کار
  • بوی سوختگی از جاروبرقی
  • روشن نشدن دستگاه
  • صدای زیاد جاروبرقی
  • پخش خاک از جاروبرقی
  • نشنیدن صدای موتور و نداشتن مکش


بررسی علائم خرابی و سوختگی موتور جاروبرقی اسنوا

 

موتور لوازم برقی از حساسیت بسیار زیادی برخوردار بوده و فورا مورد آسیب قرار می گیرند. از مهم ترین علائم سوختگی موتور جاروبرقی اسنوا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

  • روشن نشدن دستگاه 

اولین نشانه سوختگی موتور جاروبرقی اسنوا، روشن نشدن دستگاه است. در بسیاری از مواقع دستگاه به دلیل عدم جریان برق قادر به روشن شدن نیست. به همین خاطر در مرحله اول از وجود برق در پریز های منزل خود اطمینان حاصل نمایید. پس بررسی وجود جریان برق اقدام به بررسی موتور کنید. به توصیه اینانلو سرویس به هیچ وجه خودتان اقدام به بررسی و تعمیر دستگاه نکنید. تعمیر جاروبرقی اسنوا را به نمایندگی ها ی مجاز و معتبر سراسر کشور بسپارید.

 

  • کاهش مکش جاروبرقی 

گاهی با نیم سوز شدن موتور جاروبرقی همچنان دستگاه روشن است. در این شرایط باید به دنبال نشانه های دیگری همچون کاهش مکش جاروبرقی باشید. با بالا بودن درجه و پایین بودن قدرت مکش باید سلامت موتور جاروبرقی اسنوا شک کرد. در زمان آسیب دیدن موتور، قدرت آن کمتر شده و مکش دستگاه به حداقل می رسد. تشخیص کاهش مکش جاروبرقی امری ساده و قابل تشخیص است. 

 

  • داغ شدن بیش از اندازه موتور جاروبرقی اسنوا 

در بسیاری از مواقع با حرارت بیش از اندازه موتور جاروبرقی مواجه شده اید. از دیگر علائم سوختگی موتور جاروبرقی باید به داغ شدن بیش از اندازه آن اشاره کرد. در ادامه داغ شدن موتور جاروبرقی، این قطعه به طور کامل از کار می افتد. در نتیجه جاروبرقی اسنوا عملکردی نخواهد داشت. با استفاده کمتر از 30 دقیقه از دستگاه و خاموشی ناگهانی آن، باید به سوختگی موتور جاروبرقی پی برد.  اما با استفاده بیش از 30 دقیقه از دستگاه و خاموشی ناگهانی آن، این اقدام توسط ترموستات صورت گرفته است. در نتیجه جای نگرانی نبوده و پس از ده دقیقه مجددا قادر به روشن کردن دستگاه خواهید بود.

 

  • سر و صدای بیش از اندازه دستگاه 

سرو صدای بیش از اندازه دستگاه، از دیگر نشانه های سوختگی موتور جاروبرقی اسنوا است. با وارد شدن فشار زیاد به موتور دستگاه، قطعا سر و صدای بیشتری را از خود بروز می دهد. اغلب این صداهای ناهنجار با استشمام بوی سوختگی همراه است. اگر متوجه خروج دود از دستگاه شدید، فورا دستگاه را خاموش کرده و از برق بکشید. 

 

  • خاموشی ناگهانی جاروبرقی 

از مهم ترین نشانه های سوختگی موتور جاروبرقی اسنوا، از خاموشی ناگهانی آن می باشد. احتمالا هنگام آغاز به کار دستگاه با خاموشی ناگهانی آن مواجه شده باشید. پس از آن نیز قادر به روشن کردن مجدد دستگاه نخواهید بود. در این شرایط احتمال سوختگی موتور دستگاه شما افزایش  می یابد. چرا که در صورت خاموشی دستگاه توسط ترموستات، پس از مدتی مجددا دستگاه روشن خواهد شد.

<yoastmark class=

  • تجمع گرد و غبار در محفظه جاروبرقی اسنوا 

با ورود گرد و غبار به موتور دستگاه، احتمال سوختگی این قطعه زیاد است.  در این شرایط به هیچ وجه اقدام به تعمیر و دستکاری دستگاه نکنید. در اسرع وقت با کارشناسان اینانلو سرویس تماس بگیرید. از طریق شماره گیری 02636191 و 02691300200 به راحتی با کارشناسان ما در ارتباط باشید. از طریق سایت اینانلو سرویس نیز قادر به ثبت درخواست و استفاده از تخفیف های ویژه خواهید بود. برای جلوگیری از سوختگی موتور جاروبرقی خود باید هر از چندگاهی قطعات داخلی دستگاه را با دقت تمیز کنید. 

 

  • خروج دود از دستگاه 

از دیگر علائم نشان دهنده سوختگی موتور جاروبرقی اسنوا، باید به داغ شدن بیش از اندازه موتور و همچنین خروج دود از آن اشاره کرد. با نیم سوز شدن موتور، فشار بسیار زیادی به آن وارد می شود. نیم سوز شدن موتور سبب داغی قطعه میگردد. در نتیجه سیم پیچ ها دچار سوختگی و اتصال خواهند شد. این موضوع به تنهایی سبب خروج دود از دستگاه می شود. در این شرایط فورا به فکر تعمیر دستگاه باشید. به هیچ وجه بررسی دستگاه را پشت گوش نیندازید.

آیا سوختگی موتور جاروبرقی برند اسنوا قابل تعمیر است؟

 

برای پاسخ به این سوال در مرحله اول باید موتور دستگاه توسط کارشناس مورد بررسی قرار گیرد. میزان خرابی دستگاه باید کاملا سنجیده شوید. در صورت از کار افتادگی قطعات داخلی، امکان تعمیر و تعویض آن ها وجود دارد. در غیر این صورت تعویض موتور جاروبرقی گزینه بهتری خواهد بود. کارشناسان اینانلو سرویس برای رفاه حال مشتریان، اولویت را بر تعمیر قطعات می گذارند. در صورت عدم امکان تعمیر، به تعویض آن ها می پردازند. هنگام تعویض قطعات، قطعات معیوب را با قطعات اصل و اورجینال شرکتی تعویض می کنند. 

 

سخن پایانی

 

با مواجهه با هر کدام از نشانه های سوختگی موتور جاروبرقی اسنوا فورا با اینانلو سرویس تماس بگیرید. این مجموعه با داشتن شعب فعال در سطح استان البرز، تمامی مناطق فردیس،مارلیک ملارد، محمدشهر، مشکین دشت، شهرک ناز، شهرک بعثت، واریان شهر، رزکان نو، شیخ ، حسین آباد، شهرک بنفشه، عظیمیه، مصباح ،هفت تیر، آزادگان، طالقانی، شاهین ویلا، گوهردشت، دهقان ویلا، حصارک، کمالشهر، مهرشهر، گلشهر، کوی کارمندان، باغستان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد قدیم، نظرآباد، هیو، گلسار، کردان، کوهسار، آبیک، طالقان، مهرویلا، جهانشهر، کیانمهر، کوی مهر تهران دشت، کمالشهر،صفادشت، رجائی شهر، تنکمان، مهدی آباد، چهارباغ، پیشاهنگی، لشکرآباد، شهرک رضوانیه و… را خدمات رسانی می کند.

 

 اینانلو سرویس نمایندگی رسمی اسنوا و 130 برند دیگر مانند اکسنت، یواستار، یور پلاس، هیمالیا، دیامونته، نیکسان، التتو، اسکای ورد، رنزو، اکولوکس، جی سان، سوزوکی، کنوود، گرنیه، برتا، ایران شرق، گراند صنعت، بلوتینی، آزمایش، سینور، سیلور آیس، لایف، تسلا، تی سی ال، ایکس ویژن، سیلوان، سونیل، نسکو، هاویلوکس، ویرپول، اورست، انیس، سایلون، جنرال بریجن، فیلور، تکسان خزر، دونار، ناب استیل، وستل و…. می باشد.

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields