۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

بررسی دلایل خرابی و نحوه تعمیر فن یخچال فریزر سامسونگ
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

بررسی دلایل خرابی و نحوه تعمیر فن یخچال فریزر سامسونگ

خواندن این مقاله 6 دقیقه طول میکشد
۸ آبان ۱۴۰۲

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

در این مقاله اینانلو سرویس قصد دارد به بررسی دلایل خرابی و نحوه تعمیر فن یخچال فریزر سامسونگ بپردازد. امروزه یخچال فریزر یکی لوازم پرکاربرد و مهم در آشپزخانه است که عملکرد آن بر سلامتی شما بسیار موثر است. از جمله مهم‌ترین قطعات یخچال فریزر فن آن است که نقش بسیار مهمی را در این دستگاه ایفا می‌کند. به این دلیل که گردش هوا در فضای داخلی یخچال بر عهده فن آن می باشد. در صورت مشاهده خرابی، فورا اقدام کنید تا منجر به خرابی های بیشتر نشود.

اینانلو سرویس نماینده رسمی و مجاز 130 برند مطرح لوازم خانگی می باشد. این مجموعه با بیش از 20 سال سابقه به تعمیر و عیب یابی فن یخچال فریزر سامسونگ شما می پردازد. هر زمان که با علائم خرابی فن یخچال فریزر سامسونگ مواجه شدید با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید. شما کاربر گرامی می توانید از طریق سایت اینانلو سرویس برای ثبت درخواست اقدام کنید و شامل 10% تخفیف شوید.

انواع خرابی و نحوه تعمیر فن‌ یخچال فریزر سامسونگ
انواع خرابی و نحوه تعمیر فن‌ یخچال فریزر سامسونگ

بررسی علت عدم کارکرد فن یخچال فریزر سامسونگ

برای جلوگیری از عدم کارکرد فن یخچال فریزر سامسونگ بهتر است که آن را هر چند وقت یک‌بار سرویس کنید. تمیز کردن و روغن کاری فن‌ها سبب می‌شود که همواره سالم بمانند و بدون اختلال به عملکرد خود ادامه دهند.
با توجه به این که به گردش در آمدن هوا در اطراف کویل‌های یخچال یکی از مراحل مهم در خنک‌سازی فضای آن به شمار می‌آید، عدم کارکرد یا خرابی هر یک از فن‌ها یخچال فریزر سامسونگ، گردش هوا را دچار مشکل می‌کند و یخچال فریزر سامسونگ شما به اندازه کافی خنک نخواهد شد.
از جمله دیگر نشانه‌های عدم کارکرد فن  سامسونگ، پرسروصدا کار کردن و ایجاد صدای غیر طبیعی آن است. عیب‌یابی و تعمیر فن یخچال فریزر سامسونگ، امری تخصصی است و حتما باید توسط تعمیرکار متخصص انجام گیرد. فن‌های یخچال‌ فریزرها و ساید بای ساید های سامسونگ عملکرد یکسانی دارند و نحوه عیب‌یابی و تعمیر آن‌ها تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد.

خرابی و نحوه تعمیر انواع فن‌های سامسونگ

در یخچال فریزرهای سامسونگ فن‌های متعددی وجود دارند که مسئولیت گردش هوا در قسمت های مختلف این دستگاه به عهده آنها می باشد. اینانلو سرویس در این بخش قصد دارد به بررسی خرابی انواع فن یخچال فریزر سامسونگ بپردازد.

 

عدم کارکرد کندانسور سامسونگ

کندانسور یا کویل وظیفه خنک کردن گاز یخچال فریزر سامسونگ را بر عهده دارد و هوای محیط را به داخل لوله‌های خنک‌کننده می‌کشد. لوله های کندانسور را پس از مدتی حتما تمیز کنید تا گرد و غباری که به دلیل جریان هوا جمع می‌شود، به کندانسور فشار نیاورد و سبب خرابی آن نشود.
اختلال در فن کندانسور می‌تواند از جمله دلایل عدم کارکرد فن یخچال فریزر سامسونگ باشد. یکی از علائم خرابی فن کندانسور، صدای زیاد و غیر طبیعی دستگاه حین کارکرد آن باشد. همچنین خنک نبودن فضای داخلی کابین یخچال نیز می‌تواند نشان‌دهنده خرابی فن کندانسور یخچال فریزر سامسونگ باشد.
برای رفع این اختلال باید یخچال فریزر سامسونگ را خاموش کنید و پنل پشت آن را جدا کرده و با جاروبرقی فن کندانسور را کاملا تمیز کنید. تیغه‌ها و موتور را چک و بررسی کنید و در صورت وجود پوسیدگی، حتما آن قطعه را تعویض کنید.
در چنین شرایطی به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر فن و دیگر قطعات یخچال فریزر سامسونگ نکنید زیرا ممکن است عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. در زمان خرابی و نیاز به تعمیر فن یخچال فریزر سامسونگ، فورا با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید.

تعویض فن یخچال فریزر سامسونگ با اینانلو سرویس
تعویض فن یخچال فریزر سامسونگ با اینانلو سرویس

خرابی فن کمپرسور سامسونگ

فن کمپرسور در همه یخچال‌ها و فریزر های سامسونگ وجود دارد و وظیفه آن خنک کردن کمپرسور و موتور دستگاه است. این قطعه در بخش زیرین یخچال در کنار کمپرسور قرار دارد و هوای محیط را به سیم‌کشی‌های کمپرسور هدایت می‌کند و سبب خنک شدن کمپرسور، کندانسور و موتور دستگاه می‌شود. از جمله دلایل کار نکردن فن یخچال فریزر سامسونگ، عدم غبارروبی این قطعه است. زیرا این قطعه به مرور زمان پر از گرد و خاک می‌شود و کارایی خود را از دست می‌دهد.
لوازم سامسونگ می‌تواند به راحتی با نوسانات برق یا وارد شدن ضربه قابلیت خود را از دست بدهد. در صورتی که این قطعه را تعمیر نکنید، به موتور دستگاه فشار زیادی وارد می‌شود و حرارت بالای این بخش می‌تواند به مرگ موتور یخچال شما منجر شود. در این شرایط بدون اتلاف وقت فورا با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس بگیرید.

بررسی علت عدم کارکرد فن اواپراتور سامسونگ

موتور فن تبخیر یا به عبارتی فن اواپراتور دارای لوله‌های مارپیچی است که بیشتر در قسمت فریزر دستگاه قرار دارند و سطوح انتقال حرارت هستند. برای شناسایی مشکل در این قطعه نیز، به صدای دستگاه توجه کنید. اگر صدای زیادی تولید می‌کرد و بیشتر این صداها از قسمت فریزر دستگاه بود، احتمالا نقص فنی از این قطعه می باشد.

همچنین در صورتی که یخ‌ساز فریزر دیر به دیر یخ تولید می‌کند و هوای داخل دستگاه به خنکی همیشه نیست، اغلب اختلال از فن اواپراتور است. برای تست فن اواپراتور در مرحله اول باید یخچال فریزر سامسونگ را از برق بکشید و خاموش کنید. بعد محفظه فن اوپراتور را جدا کنید و هرگونه انجماد در سیستم یخ زدایی دستگاه و تیغه‌های فن را با دقت چک کنید. در صورت لزوم نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید.

خرابی فن داخلی یخچال فریزر سامسونگ

آخرین فنی که در یخچال فریزر سامسونگ وجود دارد، فن داخلی یخچال فریزر سامسونگ است. این فن در داخل بدنه دستگاه قرار گرفته است و وظیفه آن به گردش درآوردن هوای خنک در داخل یخچال است. این فن سبب می‌شود تا دمای تمامی قسمت‌های یخچال فریزر سامسونگ یکسان بماند. در بعضی از مدل های جدید یخچال فریزر سامسونگ، سیستم‌های جدیدتری جایگزین این فن داخلی شده‌اند. این فن نیز می‌تواند به دلیل تجمع گرد و غبار در اطراف پره‌ها و موتور خود، نوسانات برق و جابجایی یخچال آسیب ببیند. به گوش رسیدن سروصدا غیر طبیعی در زمان کارکرد یخچال فریزر سامسونگ و یکسان نبودن دما در نقاط مختلف آن می‌تواند نشان‌دهنده خرابی فن یخچال فریزر سامسونگ باشد.

عدم غبارروبی دلیل خرابی فن یخچال سامسونگ
عدم غبارروبی دلیل خرابی فن یخچال سامسونگ

در زمان خرابی فن یخچال سامسونگ چه کاری انجام دهیم؟

عدم کارکرد فن می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. در صورتی که فن یخچال فریزر سامسونگ شما با صدای بلند و غیر طبیعی کار می‌کند یا به خوبی هوای خنک را در یخچال و موتور آن پخش نمی‌کند، ممکن است دچار نقص فنی شده باشد. شما کاربر گرامی با بررسی دستورالعمل های گفته شده می‌توانید به خرابی های دستگاه ها پی ببرید و بدون اتلاف وقت با اینانلو سرویس تماس بگیرید و درخواست تعمیر خود را ثبت کنید.
در صورت مشاهده خرابی و نیاز به تعمیر فن یخچال فریزر سامسونگ می توانید با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید. شما کاربر گرامی می توانید از طریق سایت اینانلو سرویس درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. حتی می توانید سوالات خود را در صفحه پرسش و پاسخ ما مطرح کنید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

کلام پایانی

در صورت خرابی و نیاز به تعمیر، به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر نکنید زیرا ممکن است موجب آسیب بیشتر به قطعات شده و خسارات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.
اینانلو سرویس با داشتن بیش از 20 سال سابقه انجام خدمات پس از فروش لوازم خانگی، به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی و در هفت روز هفته آماده خدمات رسانی به شما مشترکین عزیز می باشد. اینانلو سرویس با داشتن شعب فعال در سطح استان البرز هر زمان که اراده کنید و اعلام خرابی نمایید، در یک قدمی شماست.
از جمله برند های تحت پوشش اینانلو سرویس می توان به سامسونگ، ال جی، اسنوا، دوو، فرسان، پاکشوما، کرال، کندی، کروپ، مدیدیا، جنرال آدمیرال، آکس، زیرووات، دکستر، مابه، آیگه، جنرال الکتریک، وایت هاوس، فروزان، سامیا، یوش، پارس، هیوندای، مولتی مکس، تکنولایو، هاردستون، مجیک چف، دنیس، دیپوینت، فایر، تجا، بنس، الیو، بلومبرگ، مدیا، امرسان، گوردیک، گوفر، یخساران، یوشیتا، گلدن برگ، برتینو، اکسنت، یواستار، یور پلاس، هیمالیا، دیامونته، نیکسان، التتو، اسکای ورد، رنزو، اکولوکس، جی سان، سوزوکی، کنوود، گرنیه، برتا، ایران شرق، گراند صنعت، بلوتینی، آزمایش، سینور، سیلور آیس، لایف، تسلا، تی سی ال، ایکس ویژن، سیلوان، سونیل، نسکو، هاویلوکس، ویرپول، اورست، انیس، سایلون، جنرال بریجن، فیلور، تکسان خزر، دونار، ناب استیل، وستل و…. اشاره کرد.
این مجموعه تمامی مناطق فردیس، مارلیک، ملارد، محمدشهر، مشکین دشت، شهرک ناز، شهرک بعثت، واریان شهر، رزکان نو، شیخ آباد، حسین آباد، شهرک بنفشه، عظیمیه، مصباح ، هفت تیر، آزادگان، طالقانی، شاهین ویلا، گوهردشت، دهقان ویلا، حصارک، کمالشهر، مهرشهر، گلشهر، کوی کارمندان، باغستان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد قدیم، نظرآباد، هیو، گلسار، کردان، کوهسار، آبیک، طالقان، مهرویلا، جهانشهر، کیانمهر، کوی مهر، تهراندشت، کمالشهر،صفادشت، رجائی شهر، تنکمان، مهدی آباد، چهارباغ، پیشاهنگی، لشکرآباد، شهرک رضوانیه و… را پشتیبانی می کند.

 

 

 

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

14 پاسخ

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      دلیل صدای فن باید با بررسی تکنسین مشخص بشه.
      لطفا با شماره 02636191 تماس بگیرید و درخواستتون رو ثبت کنید. از طریق وبسایت اینانلو سرویس هم می تونید درخواستتون رو ثبت کنید.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      بله ما نماینده رسمی دوو هستیم
      همه قطعات رو به صورت فابریک موجود داریم

    1. همراه عزیز
      ما نمایندگی رسمی بیش از 130برند همچون سامسونگ، ال جی، اسنوا، دوو، فرسان، پاکشوما، کرال، کندی، کروپ، مدیدیا، جنرال آدمیرال، آکس، زیرووات، دکستر، مابه، آیگه، جنرال الکتریک، وایت هاوس، فروزان، سامیا، یوش، پارس، هیوندای و … می باشد.
      جهت تهیه قطعه مورد نظرتتون با شماره 02636191 تماس بگیرید.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس
      لطفا با شماره 02636191 تماس بگیرید.کارشناس راهنماییتون می کنه.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      دستگاهتون باید توسط تکنسین بازدید و عیب یابی بشه.
      می تونید درخواستتون رو از طریق وبسایت یا شماره 02636191 ثبت کنید.

  1. سلام وقتتون بخیر ما یخچال سامسونگ داریم بعد اینکه داخل یخچال خیلی صدا میده به نظرتون مشکل از چیه؟

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس
      این صدا دلایل متعددی می تونه داشته باشه که نیاز به بررسی تکنسین متخصص داره
      با شماره 02636191 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields