۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

تعمیر لباسشویی در البرز کرج
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

تعمیر لباسشویی در البرز کرج

خواندن این مقاله 8 دقیقه طول میکشد
۱۶ خرداد ۱۴۰۱

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

تعمیر لباسشویی در البرز کرج تنها یکی از خدمات اینانلو سرویس است. اینانلو سرویس کنار شما است تا دغدغه ای با تعمیر لباسشویی و لوازم خانگی خود نداشته باشید.

ماشین لباسشویی یک دستگاه مهم در سبک زندگی امروزی لحاظ می شود. خراب شدن لباسشویی ما را با مشکلات زیادی مواجه می ‌کند و باید خیلی زود برای تعمیر لباسشویی اقدام کنیم.

اینانلو سرویس مرکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی در البرز کرج و حومه می باشد. اگر ماشین لباسشویی شما ایراد دارد می توانید با اینانلو سرویس تماس بگیرید و تعمیر لباسشویی در البرز کرج را به ما بسپارید. اینانلو سرویس نماینده رسمی بیش از 130 برند در سطح استان البرز می باشد. واحد فنی مجموعه ی اینانلو در سریع ترین زمان ممکن یکی از تکنسین های با تجربه و نمونه را جهت تعمیر ماشین لباسشویی به محل شما اعزام می کند.

خدمات ما به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته می باشد. مجموعه اینانلو سرویس به عنوان تعمیرگاه مرکزی و با سابقه ی لوازم خانگی در کرج آماده خدمت رسانی به تمام مشتریان گرامی در کرج ،گلشهر، مهرویلا، گوهردشت، باغستان، عظیمیه و… می باشد. اینانلو سرویس همان مجموعه حرفه ای است که بهترین خدمات را به شما ارائه می کند. بهترین تکنسین های البرز با اینانلو سرویس همکاری می کنند.

عیب یابی و تعمیر لباسشویی در البرز کرج

تعمیر لباسشویی در کرج
تعمیر لباسشویی در کرج

اینانلو سرویس نماینده رسمی تعمیر لوازم خانگی و تعمیر لباسشویی در استان البرز است. مرکز تخصصی و رسمی اینانلو سرویس مناسب ترین راهکار را برای تعمیر ماشین لباسشویی شما در نظر می گیرد. گروه اینانلو سرویس با تکنسین های فنی و با تجربه همکاری می کند و بهترین خدمات را به همراه گارانتی شش ماهه ارائه می دهد. اینانلو سرویس بهترین انتخاب شما برای تعمیر ماشین لباسشویی در البرز خواهد بود.

مهم نیست شما ماشین لباسشویی خود را از کجا و با چه نوع مدل یا مارکی خریده اید. تکنسین های اینانلو سرویس در زمینه تمامی برند ها همچون الجی، سامسونگ، بوش، آئگه، پاکشوما، دوو و… متخصص هستند. هدف ما در اینانلو سرویس این است که بهترین خدمات را در سریعترین زمان ممکن به مشتریان عزیز ارائه دهیم.

تعمیرات ماشین لباسشویی در منزل و محل مشتری

فرقی ندارد که دستگاه شما مارک و برند داخلی باشد یا خارجی یا حتی چه مدلی از ماشین لباس ‌شویی را در منزل دارید، کارکرد همه این دستگاه‌ ها مانند بوش و ال‌جی و سامسونگ یا اسنوا و ارج امکان دارد بنا به‌ دلایلی با اختلال و مشکل مواجه شود. در نتیجه مهم این است که اگر ماشین لباس‌ شویی‌ شما دچار خرابی شد بتوانید به‌راحتی به تعمیرات لباسشویی در منزل و تعمیرکار لباسشویی دسترسی داشته باشید، تا هم لباس ‌های کثیف‌تان روی هم تلنبار نشوند و نیز بتوانید از بروز آسیب جدی‌تر به دستگاه‌تان که احتمال دارد طول عمرش را کم کند، جلوگیری کنید.

چه‌ هنگامی احتمال دارد به متخصص تعمیر ماشین لباسشویی نیاز پیدا کنید؟

اختلالاتی که امکان دارد سر و کار شما را به متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی بیندازد متعدد و گسترده هستند. احتمال دارد لباسشویی شما نچرخد یا اصلا روشن نشود، اصلا لباس‌ ها‌یتان را خشک نکند، بدتر از همه نشتی آب داشته باشد یا برای مثال درب آن روی حالت قفل گیر کرده و بسته و باز نشود. احتمال دارد که ماشین ‌لباس ‌شویی به ‌ظاهر کار ‌کند و البسه را نیز بشوید، اما همچنان لک روی آن‌ ها باقی می‌ماند.

بعضی از این اختلالت راه حل نسبتا آسانی دارند و شاید خود شما شخصا از پس رفع آن‌ ها و راه‌انداختن دوباره دستگاهتان بر بیایید. اما پیشنهاد اینانلو سرویس این است که به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی نکنید زیرا ممکن است خطرات و آسیب های جبران ناپذیری داشته باشد. در صورت نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی در کرج با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید. شما می توانید از طریق سایت اینانلو سرویس به صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید. 

اینانلو سرویس مرکز مجرب تعمیرات لوازم خانگی و لباسشویی در البرز کرج

خدمات نمایندگی ما در زمینه نصب و تعمیر انواع لوازم خانگی همچون یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی سطلی دوقلو، ماشین لباسشویی اتوماتیک درب از جلو، ماشین لباسشویی درب از بالا در کلیه مناطق استان البرز می باشد.

ایراد های رایج و متداول ماشین لباسشویی

⦁ نشت آب از لباسشویی

برای بررسی این مشکل ابتدا شلنگ ها و فیلتر پمپ تخلیه را چک کنید. سپس لاستیک دور درب را بررسی کنید. در صورتی که نتواستید تشخیص دهید ایراد مربوط به کدام قسمت است با اینانلو سرویس تماس بگیرید.

نشت آب در ماشین لباسشویی
نشت آب در ماشین لباسشویی

اگر اطلاعات کافی از یک ماشین لباسشویی ندارید و نمی دانید برای رفع مشکل دقیقاً باید از کجا شروع کنید، اینانلو سرویس منشا مشکل را شناسایی کنید. در نهایت اقدامات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی در البرز کرج را به شما اطلاع خواهد داد.

⦁ اتصالی بدنه لباسشویی

شما می خواهید لباسشویی را روشن کنید اما بدنه لباسشویی جریان برق را منتقل می کند. اتصالی یا انتقال جریان برق در بدنه یک مشکل ساده نیست و گاهی می تواند بسیار خطرناک باشد. غالباً علت اتصالی بدنه لباسشویی برخورد آب با قسمت های الکتریکی لباسشویی می باشد. جریان برق از طریق بدنه فلزی لباسشویی منتقل می شود و شما احساس خطر می کنید.ممکن است این مشکل ناشی از چاه ارت ساختمان باشد. در صورت نبود چاه ارت در ساختمان، برق به راحتی از دستگاه به شما منتقل می شود.

اتصال بدنه ماشین لباسشویی
اتصال بدنه ماشین لباسشویی

در چنین مواقعی برق از طریق بدنه فلزی لباسشویی منتقل می شود و شما احساس خطر می کنید. البته گاهی این مشکل ناشی از چاه ارت ساختمان است. در صورت نبود چاه ارت در ساختمان، برق به راحتی از دستگاه به شما منتقل می شود. چنین پدیده ای در حد یک شوک است. طبیعی است که احساس نگرانی کنید.
این مشکلات اگر ادامه پیدا کنند، می توانند خطر آفرین باشند. با اینانلو سرویس تماس بگیرید تا هر چه زودتر با تعمیر لباسشویی، خطرات بزرگتر را از خود دور کنید.

⦁ آبگیری نکردن لباسشویی

عدم آبگیری ماشین لباسشویی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. همچنین خرابی چند قطعه باعث وارد نشدن آب  به ماشین لباسشویی می شود. در ابتدا مطمئن شوید که شیر آب ورودی ماشین لباسشویی باز است و آب داخل شیر و شلنگ جریان دارد. سپس ماشین لباسشویی را به سمت جلو بکشید و شیلنگ ها را بررسی کنید تا پیچ نخورده باشند. تاب خوردگی شیلنگ ها باعث عدم ورود آب به ماشین لباسشویی می شود.

تعمیر لباسشویی در استان البرز کرج
تعمیر لباسشویی در استان البرز کرج

شیر برقی وظیفه ورود آب به ماشین لباسشویی را بر عهده دارد. خرابی شیر برقی باعث عدم آبگیری در ماشین لباسشویی می شود. یک فیلتر بر روی شیر آکوا استاپ ماشین لباسشویی نصب شده است که مانع ورود رسوبات اضافه و خوردگی های لوله آب شهری به ماشین لباسشویی می شود. گرفتگی این فیلتر نیز یکی از دلایل  وارد نشدن آب به ماشین لباسشویی می باشد.

رفع گره خوردگی شیلنگ لباسشویی
رفع گره خوردگی شیلنگ لباسشویی

⦁ متوقف شدن شستشو در لباسشویی

اگر لباسشویی روشن باشد و هنگام انجام سیکل شستشو ناگهان متوقف شود می تواند دلایل الکترونیکی یا مکانیکی داشته باشد.وجود ایراد در برد یا سوییچ، خرابی دو شاخه، وجود ایراد در شیر برقی یا موتور دستگاه می تواند از علت های توقف لباسشویی حین شستشو باشد.

متوقف شدن شستشوی لباسشویی
متوقف شدن شستشوی لباسشویی
  • عدم تخلیه در ماشین لباسشویی

سیستم تخلیه از شلنگ های اتصال دهنده پلاستیکی، پمپ تخلیه و فیلتر تشکیل می‌شود. دلیل عدم تخلیه به صورت کامل می‌تواند سوختگی پمپ و یا بسته بودن فیلتر و مسیر های تخلیه باشد. هنگام بروز مشکل در سیستم تخلیه ماشین لباسشویی، کلیه مسیر بررسی می شود. بعد از خارج کردن اجسام ریز از مسیر تخلیه و بررسی پمپ تخلیه در صورت نیاز پمپ تخلیه تعویض می‌شود.

⦁ سروصدای زیاد لباسشویی

دلیل سروصدای زیاد ماشین لباسشویی می تواند به‌ سادگی گیر کردن یک شیء خارجی در قسمتی از دستگاه باشد. برخورد اشیایی چون سگک کمربند و دکمه های لباس به شیشه و سبد لباسشویی نیز صدا ایجاد می کند. اما گاهی سروصدای زیاد و غیرطبیعی می تواند سرنخی از وجود نقص فنی در دستگاه برای شما باشد.

سر و صدای زیاد لباسشویی
سر و صدای زیاد لباسشویی

در این مواقع باید صدای زیاد ماشین لباسشویی را جدی گرفت. دستگاه شما باید توسط تکنسین متخصص ماشین لباسشویی بازدید شود تا به‌ صورت دقیق کارشناسی، تعمیر و در صورت نیاز تعویض قطعه شود.

تعمیر لباسشویی در استان البرز
تعمیر لباسشویی در استان البرز

تعمیر لباسشویی در البرز کرج

اینانلو سرویس  با داشتن تکنسین های مجرب و با سابقه در تعمیرات لوازم خانگی همچون ماشین لباسشویی بهترین خدمات را در زمینه تعمیر،سرویس و نگهداری انواع ماشین های لباسشویی به مشتریان می دهد. برای تعمیر ماشین لباسشویی در البرز کرج می توانید با شماره 02636191 تماس بگیرید.

اینانلو سرویس همه روزه حتی در ایام تعطیل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در سراسر استان البرز می باشد. مناطق تحت پوشش اینانلو سرویس شامل باغستان غربی، شاهین ویلا، دهقان ویلا، مهرویلا، عظیمیه، جهانشهر، مهرشهر، گلشهر، هفت تیر، گوهردشت، هشتگر، کردان، کوهسار و… می شود. تعمیر لباسشویی در البرز کرج را به اینانلو سرویس بسپارید.

نکاتی برای نگهداری از ماشین لباسشویی

استفاده زیاد از پودر های شوینده باعث بیشتر تمیز شدن لباس ها نمی شود. برای تمیزی لباس ها برنامه مناسب نوع لباس را انتخاب کنید. برنامه های ماشین لباسشویی بر اساس جنس و الیاف البسه تعیین می شود.

  • دور خشک کن را متناسب با وضعیت لباس هایتان تنظیم کنید.
  • در صورت استفاده از نرم کننده کننده ابتدا با مقداری آب آن را رقیق کنید و بعد در مخزن بریزید.
  • بعد از هر بار شستشو درب ماشین لباسشویی را باز بگذارید و لاستیک دور درب را با دستمال خشک کنید.
  • هر ۳ ماه یکبار لباسشویی خود را با پودر مخصوص جرم گیری کنید. اینانلو سرویس مرغوب ترین جرم گیر را برای شما تهیه و  ارسال می کند.
  • هر 6 ماه یکبار سرویس دوره ای را برای لباسشویی انجام دهید.
  • شما می توانید قسمت بیرونی ماشین لباسشویی را با یک محلول رقیق از مایع شوینده و آب تمیز کنید و با دستمال خشک کنید. اسفنج یا دستمالی که برای تمیز کردن سطح بیرونی لباسشویی استفاده می کنید نباید زبر  باشد.
  • فیلتر تخلیه را هر 6 ماه یکبار  تمیز کنید. ممکن است اشیاء ریز و پرز داخل آن گیر کرده باشد.

اینانلو سرویس خدمات برندهای سامسونگ، ال جی ،بوش، اسنوا، دوو، باگنشت، زیرووات، بکو، پاکشوما، پارس، کنوود، آریستون، ویرپول، آاگ، آبسال و… را انجام می دهد. تامین قطعات اصلی و فابریک از طریق شرکت تولید کننده محصول تفاوت مجموعه اینانلو با مراکز غیرمجاز را نشان می دهد.

اینانلو سرویس نماینده رسمی و معتبر بیش از 130 برند می باشد و قطعات هر دستگاه را به صورت مستقیم از کارخانه تولید کننده تهیه می کند. شما می توانید برای تعمیر و سرویس دوره ای کلیه لوازم خانگی منزلتان با شماره ی 02636191 تماس بگیرید. ثبت آدرس از طریق وبسایت اینانلو سرویس ده درصد تخفیف به همراه دارد.

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

3 پاسخ

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      از تراز بودن دستگاه مطمئن هستید؟ لطفا بفرمایید چند وقته از دستگاه استفاده می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields