۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

نمایندگی سام سرویس در کرج
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

نمایندگی سام سرویس در کرج

خواندن این مقاله 5 دقیقه طول میکشد
۲۹ آبان ۱۴۰۲

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

یکی از نگرانی های ساکنین شهر های بزرگ مانند کرج ، پیدا کردن نمایندگی رسمی سامسونگ می باشد. این موضوع از منظر ارائه خدمات نصب و تعمیر لوازم خانگی سامسونگ به همراه ضمانت حائز اهمیت است. اینانلو سرویس به عنوان نمایندگی رسمی سام سرویس ، بیش از 20 سال سابقه فعالیت در زمینه تعمیر لوازم خانگی دارد. این مجموعه به صورت شبانه روزی در همه ی روزهای هفته، حتی در ایام  تعطیل آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز البرزی  می باشد.

خدمات پس از فروش لوازم خانگی سام سرویس در کرج
خدمات پس از فروش لوازم خانگی سام سرویس در کرج

 

وجه تمایز نمایندگی رسمی سام سرویس برای  تعمیر لوازم خانگی سامسونگ

تعمیر در محل و اعزام تکنسین

نمایندگی اینانلو با توجه به گرفتاری های روزمره مردم، امکان ثبت درخواست تعمیر را به صورت شبانه روزی برای مشترکین خود ایجاد کرده است. شما می توانید در همه ی ساعات شبانه روز درخواست خود را ثبت کنید. تکنسین در اسرع وقت به محل شما مراجعه کرده و در همان محل تعمیر دستگاه را انجام می دهد.

تضمین خدمات ارائه شده

کلیه خدماتی که توسط اینانلو سرویس ارائه می شود دارای 6 ماه ضمانت می باشد. در صورت بروز هرگونه ایراد در بخش تعمیر شده ، رفع ایراد به صورت رایگان انجام خواهد شد. رضایت مشتری دستور کار تیم اینانلو سرویس است.

استفاده از قطعات اصل و فابریک


نمایندگی رسمی سامسونگ به واسطه ی مجوزهایی که دارد، قطعات فابریک را از شرکت سام سرویس تهیه می کند. به دلیل این که محصولات سامسونگ دارای تکنولوژی و ظرافت بالایی هستند، استفاده از قطعات بی کیفیت عملی غیر حرفه ای است. این موضوع موجب آسیب به سایر  قطعات خواهد شد. اینانلو سرویس برای تعمیر لوازم خانگی فقط از قطعات فابریک استفاده می کند.

تکنسین سامسونگ باتجربه


تکنسین و تیم فنی در هر نمایندگی حکم قلب آن مرکز را دارند. این افراد هر چقدر که دارای مهارت و تخصص بیشتری باشند، خدمات با کیفیت مطلوب تری خواهند داشت.
همه ی تکنسین های فعال در نمایندگی اینانلو سابقه و مهارت بالایی دارند. مرکز خدمات پس از فروش اینانلو  برای تکنسین ها دوره های آموزشی برگزار می کند. این افراد در دوره های  کمپانی سامسونگ نیز شرکت کرده و دارای مدرک رسمی هستند.

تعمیرات بدون تعطیلی نمایندگی رسمی سام سرویس

اینانلو سرویس نمایندگی رسمی سامسونگ، جهت آسایش مشترکین خود اقدام به ارائه خدمات 24 ساعته کرده است. جهت تماس و دریافت خدمات از نمایندگی اینانلو مرکز تعمیر سامسونگ با شماره 02636191  تماس بگیرید .

استفاده از قطعات اصل و فابریک در نمایندگی رسمی سام سرویس
استفاده از قطعات اصل و فابریک در نمایندگی رسمی سام سرویس

 

نمایندگی رسمی تعمیر سامسونگ


بخشی از تولیدات کمپانی سامسونگ، لوازم خانگی است. لوازم خانگی سامسونگ با استفاده از تجهیزات پیشرفته وارد بازار می شود

 متخصصان اینانلو سرویس با حضور در دوره های تخصصی و به روز  در راستای بالا بردن مهارت خود تلاش می کنند. در حقیقت تکنسین های نمایندگی اینانلو به همراه پیشرفت تکنولوژی، خود را آپدیت کرده تا در تعمیر لوازم خانگی خبره شوند. داشتن تخصص و تجربه از فاکتورهای اصلی برای هر تکنسین به شمار می آید.

تکنسین های اینانلو سرویس باید در کمال احترام به حقوق مشتریان خود، مشکل دستگاه را فورا برطرف کنند. پاسخگویی به سوالات مشتریان، بدون هیچ قصوری از وظایف اصلی آن هاست.
لوازم خانگی سامسونگ هم مثل سایر برندها، با وجود داشتن قطعات با کیفیت و اصلی، بعد از مدتی استفاده، خراب می شوند. در این شرایط مراجعه به یک نمایندگی مجاز تعمیرات سامسونگ جهت تعمیر محصولات سامسونگ خود، مراجعه نمایید. 

اینانلو سرویس یکی از برترین نمایندگی های رسمی تعمیرات سام سرویس در استان البرز است.  در طی سالها تلاش و تکریم مشتری توانسته ایم رضایت حداکثری مشتریان را جلب کنیم. رضایت و اعتماد مشتریان با مراجعه ی مجدد آنها به وضوح قابل مشاهده است.


چرا باید با نمایندگی سام سرویس جهت تعمیر لوازم خانگی سامسونگ تماس بگیریم ؟

نمایندگی اینانلو ، با اعزام تکنسین های کار بلد و با تجربه و با بهره گیری از قطعات با کیفیت و اورجینال لوازم خانگی معیوب شما را به خوبی تعمیر می کند. تکنسین های این مجموعه با پیشرفت فناوری به کار رفته در دستگاه ها، خود را در جهت هر انجام بهتر تعمیرات به روز می کنند.
نمایندگی اینانلو مرکز تعمیر لوازم خانگی سامسونگ، علاوه بر تسهیل روال تعمیر برای مشتریان، فرصتی را برای ایجاد شغل و پرورش تکنسین های حرفه ای و متخصص نیز ایجاد کرده است.
یکی از مزیت های این مرکز، وجود دو شعبه فعال در شرق و غرب استان البرز است. فقط با یک تماس و ثبت درخواست و اطلاعات در کوتاه ترین زمان ممکن، تکنسین متخصص سامسونگ به محل مراجعه می کند. شما اگر در شمال البرز زندگی می کنید، تکنسین از شعبه ی نزدیک به منزل یا محل کارتان مراجعه می کند.

تعمیرات بدون تعطیلی نمایندگی رسمی سام سرویس
تعمیرات بدون تعطیلی نمایندگی رسمی سام سرویس

 

خدمات شبانه روزی نمایندگی رسمی سام سرویس


نمایندگی اینانلو مرکز تعمیر سامسونگ با ارائه ی خدمات بدون تعطیلی و شبانه روزی از نگرانی و دغدغه مشتریان خود کاسته است. اگر در یک روز تعطیل، یخچال فریزر شما خراب شود جای نگرانی نیست با گرفتن شماره 02636191 مرکز تعمیر لوازم خانگی سامسونگ،ذر همان روز مشکل شما برطرف خواهد شد.
داشتن بیش از 20 سال سابقه نمایندگی اینانلو ، درجه ای از اطمینان خاطر  را برای مشتریان به وجود آورده که به مراکز غیر مجاز اعتماد نکنند. این مجموعه با قدمت خود توانسته نامی ماندگار درابن حوزه ی ت بر جای بگذارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی از نمایندگی رسمی سام سرویس ، با شماره تلفن 02636191  تماس بگیرید. این نمایندگی به صورت شبانه روزی و حتی در روز های تعطیل در حال ارائه خدمات به همشهریان عزیز کرجی می باشد.

نمایندگی تعمیر یخچال، لباسشویی، ظرفشویی و مایکروفر سامسونگ

اگر ساکن استان البرزید و قصد تعمیر یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروفر سامسونگ را دارید. تعمیر دستگاه به نمایندگی رسمی و مجاز اینانلو در کرج بسپارید. اینانلو سرویس خدمات تعمیر انواع لوازم خانگی را با قیمتی منصفانه و متعارف انجام می دهند.

خدمات پس از فروش لوازم خانگی سام سرویس در کرج

چنانچه تصمیم به استفاده از خدمات پس از فروش لوازم خانگی سامسونگ در کرج یا نیاز به راهنمایی در این زمینه دارید.با گارشناسان اینانلو سرویس  در تماس باشید

نمایندگی رسمی سام سرویس در کل استان البرز

اینانلو سرویس نمایندگی رسمی تعمیر لوازم خانگی سامسونگ با دو شعبه فعال در سطح استان البرز آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی می باشد.
از مناطق فعالیت اینانلو سرویس می توان به فردیس، مارلیک، ملارد، محمدشهر، مشکین دشت، شهرک ناز، شهرک بعثت، واریان شهر، رزکان نو، شیخ آباد، حسین آباد، شهرک بنفشه، عظیمیه، مصباح، هفت تیر، آزادگان، طالقانی، شاهین ویلا، گوهردشت، دهقان ویلا، حصارک، کمالشهر، مهرشهر، گلشهر، کوی کارمندان، باغستان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد قدیم، نظرآباد، هیو، گلسار، کردان، کوهسار، آبیک، طالقان، مهرویلا، جهانشهر، کیانمهر، کوی مهر، تهران دشت، کمالشهر،صفادشت، رجائی شهر، تنکمان، مهدی آباد، چهارباغ، پیشاهنگی، لشکرآباد، شهرک رضوانیه و… اشاره کرد.
تکنسین های این مجموعه در سریعترین زمان ممکن؛ بهترین کیفیت و با هزینه ای منصفانه تعمیرات را انجام می دهند. اینانلو سرویس به عنوان نمایندگی رسمی سامسونگ مرکزی مطمئن و قابل اطمینان است. این مجموعه خدمات متنوعی در زمینه نصب، تعمیر و سرویس انواع  لوازم خانگی به مشتریان ارائه می دهد. اینانلو سرویس امکانات و خدمات بسیار متنوع و کاربردی به مشترکین خود تقدیم می نماید. نمایندگی رسمی سامسونگ با مجوز رسمی و کد ir200513 در استان البرز فعالیت می کند. 

کلیه خدمات نمایندگی اینانلو مرکز تعمیر لوازم خانگی سامسونگ همراه با ضمانت 6 ماهه می باشد. مصرف کنندگان عزیز با انتخاب این نمایندگی یک خدمات پس از فروش متمایز را تجربه خواهند کرد.همچنین  از سرویس های ویژه مشترکین اینانلو سرویس بهره مند خواهند شد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس بگیرید.

 

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

14 پاسخ

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      بفرمایید ساکن کدوم منطقه هستید تا آدرس شعبه نزدیک به منزلتون رو اعلام کنم خدمتتون.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      این خطا مربوط به ایراد در موتور گرید می باشد. جهت بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید. اینانلو سرویس نماینده رسمی سامسونگ در استان البرز

        1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
          خطای le مربوط به نشت آب هست. جهت بررسی و تعمیر دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      خدمات رسانی اینانلو سرویس شامل همه ی نقاط استان البرز میشه، با شماره 02636191 تماس بگیرید تا تکنسین از دستگاه بازدید کنه

        1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
          این خطا در لباسشویی می تونه به خرابی برد و موتور باشه
          جهت بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      انواع شوینده و اکسسوری مرغوب و با کیفیت رو با قیمتی مناسب از فروشگاه مرکزی اینانلو سرویس تهیه کنید.
      همچنین ارسال برای مشترکین عزیز رایگان خواهد بود

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس درود
      بله ما نماینده رسمی فریدولین و 130 برند دیگه هستیم.
      برای دریافت خدمات با شماره 02636191 تماس بگیرید. از طریق وبسایت هم می تونید درخواستتون رو ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields