۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

علت صدای زیاد جاروبرقی اسنوا و نحوه رفع ایراد
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

علت صدای زیاد جاروبرقی اسنوا و نحوه رفع ایراد

خواندن این مقاله 5 دقیقه طول میکشد
۲۰ اسفند ۱۴۰۲

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

صدای زیاد جاروبرقی اسنوا، از موارد آزار دهنده هنگام استفاده از آن است. این دستگاه از برند اسنوا طرفداران بسیاری در میان ایرانیان دارد. این دستگاه مزایای بسیاری را در خود جای داده و نیاز مشتریان  را به خوبی برطرف می کند. احتمالا با صدای زیاد جاروبرقی اسنوا آزرده خاطر شوید. اما هیچ جای نگرانی نیست.

به راحتی با بررسی قطعات این دستگاه قادر به رفع آن خواهیم بود. اینانلو سرویس نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش لوازم خانگی اسنوا از پس تمامی خرابی های دستگاه شما برمی آید. در صورت مشاهده هرگونه خرابی با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید. از طریق سایت اینانلو سرویس نیز به راحتی قادر به ثبت درخواست هستید. سوالات خود را در صفحه پرسش و پاسخ اینانلو سرویس مطرح کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود. در این مقاله به بررسی دلایل و نحوه رفع عیب صدای زیاد جاروبرقی اسنوا خواهیم پرداخت. 

علت صدای زیاد جاروبرقی اسنوا چیست؟

گاهی اوقات زیاد بودن صدای جاروبرقی اسنوا اصلاً طبیعی نیست. در چنین مواردی جاروبرقی حتما باید توسط فردی ماهر از نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی اسنوا بررسی شود. در ادامه این مقاله به بررسی گسترده این اختلال پرداخته ایم.

علت صدای زیاد جاروبرقی اسنوا
علت صدای زیاد جاروبرقی اسنوا


بررسی دلایل صدای زیاد جاروبرقی اسنوا

دلایل بسیار زیادی سبب ایجاد صدای ناهنجار در جاروبرقی اسنوا می شوند. در صورت عدم توجه به رفع به موقع این اختلالات،  سبب آسیب به قطعات داخلی این دستگاه خواهد شد. از مهمترین دلایل سر و صدای غیر طبیعی جاروبرقی اسنوا باید به موارد زیر اشاره کرد.

  • کثیف بودن فیلتر دستگاه 

اولین و مهمترین دلیل افزایش صدا جاروبرقی اسنوا عدم نظافت فیلتر جارو برقی است. فیلتر جاروبرقی وظیفه رد و بدل هوا را در داخل محفظه دارد. در صورت وجود گرد و غبار زیاد روی فیلتر، با صدای غیر طبیعی جاروبرقی اسنوا مواجه خواهید بود. در نتیجه به توصیه اینانلو سرویس، فیلتر را از دستگاه خارج کرده و آن را تمیز کنید.

  • چرخش موتور 

چرخش موتور جاروبرقی خود به تنهایی سبب ایجاد سر و صدای زیاد در دستگاه خواهد شد. این امر از موارد حائز اهمیت است. اغلب موتورهای اینورتر صدای کمتری نسبت به باقی موتور ها ایجاد می کند. در مرحله اول با شماره گیری 02636191 ثبت درخواست کنید. در صورت تشخیص خرابی موتور، کارشناسان اینانلو سرویس قطعه معیوب را با قطعات اصل و اورجینال شرکتی تعویض می کنند. اینانلو سرویس برای رفاه حال مشتریان خود، اولویت را بر تعمیر قطعات می گذارد. در صورت عدم امکان تعمیر به تعویض آن ها با قطعات درجه یک می پردازد.

  • شل شدن بدنه دستگاه 

از دیگر دلایل ایجاد سر و صدای زیاد در جاروبرقی اسنوا باید به شل شدن بدنه دستگاه اشاره کرد. شل شدن بدنه دستگاه جاروبرقی با صدای زیاد و لرزش همراه است. در صورت شکستن بدنه دستگاه یا شل شدن آن باید به تعویض بدنه بپردازید. تعویض بدنه دستگاه چندان هزینه‌بر نخواهد بود. به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر دستگاه نکنید. اینانلو سرویس بدون تعطیلی، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است.

  • انسداد لوله های جاروبرقی 

یکی از مهمترین دلایل ایجاد سر و صدای زیاد در جاروبرقی برند اسنوا انسداد لوله های آن است. تجمع زباله در لوله های دستگاه، سبب سر و صدای بسیار زیادی خواهند شد. برای رفع این اختلال باید انسداد لوله خرطومی را با استفاده از سیم مفتول، سیخ یا قلاب های بافندگی برطرف نمایید. در نهایت بهتر است تعمیر و رفع عیب دستگاه را به افراد متخصص بسپارید.

انسداد لوله ها، عامل صدای زیاد جاروبرقی اسنوا
انسداد لوله ها، عامل صدای زیاد جاروبرقی اسنوا
  • خراب شدن فن موتور 

فن موتور از قطعات اصلی جاروبرقی اسنوا است. با خرابی این قطعه با صدای زیاد جاروبرقی اسنوا مواجه خواهید بود. در صورت تعمیر غیر اصولی این قطعه نه تنها اختلال برطرف نخواهد شد بلکه سبب خرابی های بیشتر نیز می گردد. کارشناسان اینانلو سرویس کل دستگاه و قطعات داخلی آن را بررسی می کنند. در نتیجه اختلال موجود را به خوبی برطرف خواهند کرد.

  • سوراخ شدن اتصالات دستگاه 

سوراخ شدن اتصالات دستگاه نیز سبب ایجاد سرو صدای غیر طبیعی در جاروبرقی اسنوا خواهد شد. با شنیدن صدایی شبیه به سوت، باید تمامی اتصالات را مورد بررسی قرار داد. تمامی قطعات جانبی را بررسی و از سلامت آن ها اطمینان حاصل کنید. در صورت خرابی و نیاز به تعویض لوازم جانبی دستگاه، قطعات اصل و اورجینال را از اینانلو سرویس بخواهید. برای آگاهی از دیگر دلایل سر و صدای زیاد و غیر طبیعی جاروبرقی اسنوا با ما همراه بمانید.

  • ورود اجسام فلزی به داخل دستگاه 

ورود اجسام فلزی هنگام جارو کشیدن به داخل دستگاه، سبب ایجاد صدای غیر طبیعی و زیاد جاروبرقی اسنوا خواهد شد. زیرا برخورد این اجسام فلزی  با محیط اطراف شان سبب ایجاد صدای غیر طبیعی می شود. ورود این اجسام به دستگاه باعث آسیب به سایر قطعات نیز خواهند شد. به همین خاطر فورا این اجسام را از دستگاه خارج کرده و از خرابی دستگاه خود جلوگیری کنید.

  • عدم سرویس جاروبرقی اسنوا  

پشت گوش انداختن و عدم توجه به انجام سرویس منظم دستگاه خود، سبب ایجاد خرابی و سر و صدای زیاد از آن خواهید شد. برای جلوگیری از خرابی دستگاه به صورت ماهیانه به سرویس جاروبرقی اسنوا خود بپردازید. اینانلو سرویس هرشش ماه یکبار سرویس دوره ای تمامی لوازم برقی منزل شما را انجام خواهد داد. سرویس دوره ای به منظور بالا بردن طول عمر دستگاه انجام می شود. سرویس دوره ای از خرابی لوازم خانگی جلوگیری می کند. 

در زمان خرابی جاروبرقی اسنوا چه کنیم؟

در صورت مشاهده علائم خرابی و شنیدن صدای غیر طبیعی از جاروبرقی اسنوا فورا با کارشناسان ما تماس بگیرید. از طریق سایت اینانلو سرویس نیز قادر به ثبت درخواست و استفاده از تخفیف ویژه خواهید بود. به هیچ وجه تعمیرات دستگاه را به تعمیرکار متفرقه و غیر مجاز نسپارید. عدم توجه به سر و صدای بیش از حد دستگاه، سبب ایجاد خرابی های بیشتر خواهد شد.

مجموعه اینانلو سرویس به داشتن بیش از  دو دهه سابقه در زمینه تعمیر لوازم خانگی، هر زمان که اراده کنید، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است. اینانلو سرویس بیش از 300 تکنسین تعمیرکار دارد. تمامی این افراد آشنا به علم روز جهان هستند. هر شش ماه یکبار تکنسین های اینانلو سرویس، اطلاعات خود را در آکادمی اینانلو سرویس به روز می کنند. مجموعه اینانلو سرویس با انجام سالها فعالیت، رضایت مشتریان خود را در دست دارد. در کمترین زمان ممکن کارشناسان ما به محل مورد نظر شما اعزام و به رفع خرابی دستگاه خواهند پرداخت. 

برندهای تحت پوشش اینانلو سرویس

اینانلو سرویس نمایندگی مجاز و رسمی اسنوا و 130 برند دیگر مانند سامسونگ، ال جی، اسنوا، دوو، فرسان، پاکشوما، کرال، کندی، کروپ، مدیدیا، جنرال آدمیرال، آکس، زیرووات، دکستر، مابه، آیگه، جنرال الکتریک، وایت هاوس، فروزان، سامیا، یوش، پارس، هیوندای، مولتی مکس، تکنولایو، هاردستون، مجیک چف، دنیس، دیپوینت، فایر، تجا، بنس، الیو، بلومبرگ، مدیا، امرسان، گوردیک، گوفر، یخساران، یوشیتا، گلدن برگ، برتینو، اکسنت، یواستار، یور پلاس، هیمالیا، دیامونته، نیکسان، التتو، اسکای ورد، رنزو، اکولوکس، جی سان، سوزوکی، کنوود، گرنیه، برتا، ایران شرق، گراند صنعت، بلوتینی، آزمایش، سینور، سیلور آیس، لایف، تسلا، تی سی ال، ایکس ویژن، سیلوان، سونیل، نسکو، هاویلوکس، ویرپول، اورست، انیس، سایلون، جنرال بریجن، فیلور، تکسان خزر، دونار، ناب استیل، وستل و… می باشد.

مناطق تحت پوشش اینانلو سرویس

این مجموعه تمامی مناطق سطح استان البرز مانند فردیس،مارلیک ملارد، محمدشهر، مشکین دشت، شهرک ناز، شهرک بعثت، واریان شهر، رزکان نو، شیخ ، حسین آباد، شهرک بنفشه، عظیمیه، مصباح ،هفت تیر، آزادگان، طالقانی، شاهین ویلا، گوهردشت، دهقان ویلا، حصارک، کمالشهر، مهرشهر، گلشهر، کوی کارمندان، باغستان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد قدیم، نظرآباد، هیو، گلسار، کردان، کوهسار، آبیک، طالقان، مهرویلا، جهانشهر، کیانمهر، کوی مهر تهران دشت، کمالشهر،صفادشت، رجائی شهر، تنکمان، مهدی آباد، چهارباغ، پیشاهنگی، لشکرآباد، شهرک رضوانیه و… را خدمات رسانی می کند.  در هر نقطه از استان البرز با هر برندی از دستگاه که باشید، اینانلو سرویس آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است. این مجموعه تعطیلی ندارد. در هفت روز هفته، حتی در ایام تعطیل، آماده خدمات رسانی است.

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields