۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

شارژ گاز یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو در محل و فوری
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

شارژ گاز یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو در محل و فوری

خواندن این مقاله 5 دقیقه طول میکشد
۱۹ فروردین ۱۴۰۳

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

شارژ گاز یخچال دوو در زمان نشت گاز مبرد یا سردکننده دستگاه و تعویض کمپرسور انجام می شود. کم بودن گاز یخچال قطعا بر برودت دستگاه تاثیر گذار خواهد بود.برای رفع اختلالات عدم سرمایش مناسب ناشی از کمبود گاز باید به شارژ گاز یخچال دوو بپردازید. این نوع از تعمیرات کاملا تخصصی است. در نتیجه حتما باید توسط کارشناسان مجرب لوازم خانگی دوو صورت گیرد. به توصیه اینانلو سرویس، به هیچ وجه تعمیرات دستگاه خود را به افراد و مراکز متفرقه و غیر مجاز نسپارید. خدمات دریافتی از این مراکز از هیچ ارگان و سازمانی قابل پیگیری نخواهد بود.

شارژ گاز یخچال دوو
شارژ گاز یخچال دوو

نشانه‌های نشتی و خالی شدن گاز یخچال دوو

در گذشته‌های دور از نوعی گاز خاص به نام آمونیاک برای ایجاد سیستم سرما سازی در یخچال استفاده می‌شد. این گاز سمی بوده و در صورت انتشار می‌توانست کشنده باشد. با پیشرفت علم و فناوری، گاز تجاری فریون جایگزین آمونیاک شد. این گاز نه تنها سمی نبوده، بلکه فاقد بو و رنگ نیز می باشد. در صورت نشت گاز فریون، دستگاه قادر به سرماسازی و برودت نخواهد بود. نشت یا کاهش گاز یخچال با علائم مختلفی نمایان خواهد شد.
علائم کمبود گاز یخچال دوو

  • برودت کم
  • یکسره کار کردن و عدم اتومات
  • فریزر خنک اما یخچال گرم
  • صدای زیاد کمپرسور یا موتور
  • عدم یخ ساختن یخساز
  • نمایش ارور یا کد خطا روی نمایشگر
  • موارد ایمنی و مهم در شارژ گاز یخچال فریزر دوو

در نظر داشته باشید که تمامی مراحل نشت یابی و شارژ گاز یخچال فریزر دوو باید توسط کارشناسان مجرب و متخصص دوو صورت گیرد.
باید دقیقا گازی که روی کمپرسور درج شده به موتور تزریق شود.
هنگام شارژ گاز یخچال دوو باید درب و پنجره ها باز باشند. تا هوا و بوی گاز از منزل خارج گردد.
بیماران دارای آسم و تنگی نفس و مشکلات قلبی محل را ترک کنند.
ترجیحا تا 6 ساعت پس از شارژ گاز درب دستگاه را باز نکنید.
احتمالا یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت استراحت کمی داشته باشد. در نتیجه عدم اتومات یخچال در این بازه زمانی امری طبیعی خواهد بود.

یکسره کار کردن یخچال ناشی از کمبود گاز

یکی از دلایل یکسره کار کردن یخچال ها کمبود گاز یا مبرد سرد کننده می باشد. با کاهش گاز یخچال موتور دستور کار بیشتر می دهد. تا برودت از دست رفته را جبران کند. اما به دلیل کاهش کمبود گاز، موتور تایم استراحت نداشته و این امر سبب کاهش برودت و خرابی موتور دستگاه خواهد شد. در صورت مواجهه با عدم برودت کافی دستگاه فورا به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در کرج اطلاع دهید. در این شرایط به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر و عیب یابی دستگاه نکنید.

خنک نشدن فضای یخچال دوو

یکی از مهم‌ترین نشانه‌های کاهش گاز یخچال سرد نشدن محیط داخلی و گرم شدن مواد غذایی است. نشتی یخچال سبب کاهش کارایی و افزایش دمای محیط داخلی دستگاه می شود. در نتیجه مشاهده گرم شدن یا کپک زدن مواد غذایی، یکی از نشانه‌های نیاز به شارژ گاز یخچال فریزر دوو می باشد.

یکسره کار کردن کمپرسور

از جمله جذابیت‌های یخچال، فعال بودن سایر بخش ها و قطعات آن هنگام نشتی گاز است. در چنین مواقعی قطعات دیگر یخچال برای جبران شرایط حاکم، سعی در خنک کردن مواد غذایی و فضای درونی دستگاه دارند. در این صورت کمپرسور بی‌وقفه کار می‌کند. تا جایی که بتواند دمای بالا رفته را دوباره به حد طبیعی و استاندارد برساند.

از سویی دیگر کندانسور نیز در چنین شرایطی همگام با کمپرسور به صورت مداوم کار می‌کند. تا به کاهش دمای یخچال تا رسیدن به حد نرمال کمک کند. پس با مشاهده عدم اتومات و کارکرد بی وقفه موتور، باید به نشتی گاز شک کنید. کار کردن مداوم موتور سبب فشار بیش از حد به یخچال می شود. در صورت عدم توجه و عیب‌یابی به موقع، احتمالا با مشکلات جدیدتری در کمپرسور و سایر قطعات یخچال دوو مواجه شوید.

خرابی کمپرسور از نشانه های نیاز به شارژ گاز یخچال دوو
خرابی کمپرسور از نشانه های نیاز به شارژ گاز یخچال دوو

بالا رفتن میزان مصرف برق یخچال دوو

همان‌گونه که بیان شد قطعات مختلف یخچال در شرایط نشت گاز یکسره کار می‌کنند. در این شرایط مصرف برق بیش از اندازه معمول بالا رفته و دستگاه فشار زیادی را تحمل خواهد کرد. دستگاه در این شرایط برای انجام فعالیت خود نیاز به مصرف الکتریسیته بیشتری دارد. در این شرایط نیز دستگاه باید توسط کارشناس بررسی، نشت یابی و حتی شارژ گاز شود.

نشت بوی گاز فریون

گاز فریون در حالت عادی بی رنگ و بو است. احتمالا در موارد کمتری هنگام نشتی متوجه بوی آن خواهید شد. گاهی شاید نزدیک فضای یخچال با بویی تازه و البته عجیب و غریب مواجه شوید. این امر نشان از نشت یک ماده شیمیایی است. در صورت مشاهده هر یک از علائم کاهش و نیاز به شارژ گاز یخچال فریزر دوو فورا با کارشناسان اینانلو سرویس تماس بگیرید. ثبت درخواست تعمیر خود را پشت گوش نیندازید. اینانلو سرویس نمایندگی رسمی دوو و 130 برند دیگر لوازم خانگی مانند اکسنت، یواستار، یور پلاس، هیمالیا، دیامونته، نیکسان، التتو، اسکای ورد، رنزو، اکولوکس، جی سان، سوزوکی، کنوود، گرنیه، برتا، ایران شرق، گراند صنعت، بلوتینی، آزمایش، سینور، سیلور آیس، لایف، تسلا، تی سی ال، ایکس ویژن، سیلوان، سونیل، نسکو، هاویلوکس، ویرپول، اورست، انیس، سایلون، جنرال بریجن، فیلور، تکسان خزر، دونار، ناب استیل، وستل و… می باشد.

کمبود گاز و تاثیر آن روی موتور یخچال دوو

قطعا کمبود گاز تاثیر بسیار منفی روی موتور یا کمپرسور یخچال می گذارد. ادر مرحله اول سبب یکسره کار کردن و عدم اتومات یخچال دوو می شود. اگر فورا و نهایتا تا 48 اختلال برطرف نگردد، موتور می سوزد. در نتیجه علاوه بر هزینه شارژ گاز مجبور به پرداخت هزینه تعویض موتور نیز می باشید.

شارژ گاز یخچال ساید بای ساید دوو

یخچال های ساید بای ساید دوو طرفداران بسیاری میان دستگاه های ایرانی دارد. در صورت بروز اختلال در ساید بای ساید دوو، ارور و کد خطا روی نمایشگر دستگاه ظاهر می شود. اگر موتور یا کمپرسور یخچال ساید بای ساید دوو شما از نوع اینورتر باشد اغلب گاز R600a به آن تزریق می شود. در غیر این صورت گاز مصرفی R134a خواهد بود.

قیمت یا هزینه شارژ گاز یخچال فریزر دوو

هزینه شارژ گاز یخچال دوو بستگی به گاز مصرفی و داشتن یا نداشتن نشتی و کیپی لوله های گاز و… دارد. شارژ گاز یخچال فریزر دوو بسته به نوع خرابی متفاوت بوده و نیاز به بررسی توسط کارشناس مجرب دارد. به توصیه اینانلو سرویس به هیچ وجه تعمیرات دستگاه را خودتان در منزل بدون دانش و تخصص انجام ندهید.

مناطق تحت پوشش ایتاتلو سرویس

اینانلو سرویس با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در حوزه خدمات رسانی و تعمیرات لوازم خانگی تمامی مناطق استان البرز اعم از فردیس،مارلیک ملارد، محمدشهر، مشکین دشت، شهرک ناز، شهرک بعثت، واریان شهر، رزکان نو، شیخ ، حسین آباد، شهرک بنفشه، عظیمیه، مصباح ،هفت تیر، آزادگان، طالقانی، شاهین ویلا، گوهردشت، دهقان ویلا، حصارک، کمالشهر، مهرشهر، گلشهر، کوی کارمندان، باغستان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد قدیم، نظرآباد، هیو، گلسار، کردان، کوهسار، آبیک، طالقان، مهرویلا، جهانشهر، کیانمهر، کوی مهر تهران دشت، کمالشهر،صفادشت، رجائی شهر، تنکمان، مهدی آباد، چهارباغ، پیشاهنگی، لشکرآباد، شهرک رضوانیه و…. را خدمات رسانی می کند.

در صورت مشاهده هر گونه اختلال و حتی نیاز به شارژ گاز یخچال دوو با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید. تمامی سوالات خود را در صفحه پرسش و پاسخ اینانلو سرویس مطرح کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما کاربران گرامی خواهند بود. با ثبت درخواست از طریق سایت اینانلو سرویس شامل 10% تخفیف خواهید شد. اینانلو سرویس اورژانس لوازم خانگی شماست.

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields