۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

دلایل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

دلایل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ

خواندن این مقاله 5 دقیقه طول میکشد
۴ آذر ۱۴۰۲

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

دلیل اصلی داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ را می‌توان در شیوه طراحی این یخچال پیدا کرد. در طراحی یخچال های جدید، کندانسور یخچال فریزر در محلی تعبیه شده که موجب گرم شدن بدنه یخچال می‌شود. در یخچال های تولید چند سال اخیر قسمتی از لوله‌های کندانسور از کنار و دور درب یخچال عبور می کند. همین مسئله باعث شده تا در اطراف درب و بدنه یخچال گرمای شدیدی ایجاد شود.

بررسی علل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ

داغ شدن بیش از اندازه بدنه یخچال‌ های سامسونگ، شامل دلایل متعددی می شود. این دلایل ارتباطی به مدل یخچال شما ندارد و احتمالا در همه ی مدل ها یکسان باشد. در این مقاله از اینانلو سرویس هر یک از این دلایل را شرح می دهیم.

حجم زیاد مواد غذاییدلیل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگحجم زیاد مواد غذایی

دلیل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ

 

ورود میزان زیاد مواد غذایی

یکی از اصلی‌ترین علل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ و اطراف آن، گذاشتن میزان زیادی از مواد غذایی درون دستگاه به صورت یک دفعه ای است. در این وضعیت کمپرسور یخچال بالاجبار یکسره کار می کند تا مواد غذایی به سرمایش مطلوب برساند. این مسئله در نهایت باعث تولید گرمای بیش از اندازه توسط لوله‌های کندانسور می شود. نتیجه ی آن گرم شدن بدنه و اطراف درب یخچال می‌باشد.

باز ماندن خارج از استاندارد درب یخچال

گفتنی است که باز ماندن خارج از استاندارد درب یخچال نیز موجب از بین رفتن سرمای داخل دستگاه و در نتیجه کارکرد چندین برابر یخچال می شود. به همین علت توصیه می‎شود تا درب یخچال را بیشتر از اندازه نیاز باز نگذارید.

فاصله کم یخچال با دیوار پشت

یکی دیگر از عواملی که می‌تواند دلیل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ باشد. رعایت نکردن فاصله مجاز یخچال تا دیوار پشت آن است. لوله‌های کندانسور که در قسمت پشتی همه یخچال‌های سامسونگ قرار دارند، طی فرایند چرخش گاز خیلی گرم می‎شوند. در این قسمت جهت خنک شدن کویل‌های کندانسور؛ باید فاصله مناسبی تا دیوار رعایت شود و گردش هوای قابل قبولی در آنجا ایجاد شود.
عدم رعایت فاصله مناسب یخچال‌ از قسمت پشت و چسبیدن بدنه آن به کابینت‌ها مانع گردش هوا برای خنک کردن کندانسور می شود. نتیجه ی این موضوع موجب گرم شدن غیر طبیعی یخچال شما می شود.

عدم تمیزی کندانسور

یکی دیگر از موارد موثر در داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ کثیفی کندانسور می باشد. همانگونه كه عنوان شد، مسئولیت کندانسور انتقال گرما است. لوله‌های کندانسور یخچال‌، بعد از گذشت مدتی به دلیل انباشت گرد و غبار کثیف شده و توانایی جابجایی گرما و سرما سازی یخچال از دست می دهند.
انسداد لوله‌های کندانسور می‌تواند باعث افزایش بیش از حد دمای دیواره‌ها و درب یخچال شود. بهترین راه برای پیشگیری از این موضوع، انجام بازدید دوره‌ای منظم یخچال فریزر سامسونگ است. طی این بازدید ها تکنسین کویل‌های کندانسور را غبار روبی و تمیز می‎کند. انجام این کار نیاز به تخصص دارد و باید توسط تکنسین ماهر و باتجربه صورت بگیرد.
کمپرسور
کمپرسور یخچال در هنگام کار کردن، گرما تولید می کند. اگر کمپرسور در بازه ی زمانی طولانی کار کند، کمپرسور داغ خواهد شد. داغ شدن بیش از حد کمپرسور، موجب کم شدن طول عمر مفید دستگاه می شود. علاوه بر این باعث افزایش گرمای دیواره‌ها و بدنه یخچال نیز خواهد شد. از دلایل اصلی ایجاد این مشکل می‌توان به عوامل زیر اشاره کرد.

عدم رعایت فاصله مناسب دلیل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ
عدم رعایت فاصله مناسب دلیل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ

کمبود گاز مبرد در یخچال سامسونگ

عدم تنظیم بودن ترموستات بر روی دمای صحیح

طراحی یخچال های سامسونگ به نحوی صورت گرفته که گرمای تولید شده از ایجاد رطوبت بر روی دیواره های داخل و نزدیک درب یخچال و فریزر ممانعت کند. در صورتی که از مصرف کنندگان یخچال سامسونگ هستید. خوب است بدانید که توجه به بعضی نکته ها تأثیر زیادی در میزان داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ می گذارد. چنانچه داغ شدن یخچال و دیواره‌های آن غیر معمولی به نظر می‌رسد، پیشنهاد ما تماس با شماره 02636191 نمایندگی سامسونگ و ثبت درخواست تعمیر است.

روش هایی برای رفع ایراد داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ

در صورت مواجهه با مشکل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ، احتمالا راهکارهای ساده‌ی معرفی شده بتواند برای حل این ایراد به شما کمک کند. اگر چه روش‌های اعلامی در این قسمت از مقاله مخصوص یخچال های سامسونگ نیست. کاربران سایر مارک های یخچال نیز امکان استفاده از آنها را دارند. در صورت عدم رفع مشکل داغ شدن بدنه یخچال، تکنسین حتما باید از دستگاه بازدید به عمل بیاورد.

1. توجه به اندازه و حجم مواد غذایی داخل یخچال

به اندازه و حجم ورودی مواد غذایی به یخچال دقت کنید. علاوه بر این از باز نگه داشتن‌ طولانی درب یخچال جلوگیری کنید. باز نگه داشتن درب به مدت طولانی یخچال موجب از دست رفتن برودت داخل یخچال و در نتیجه کار کردن‌ مضاعف یخچال می‌شود. پیشنهاد ما باز نکردن درب یخچال تا رسیدن به دمای استاندارد و خاموش شدن اتوماتیک یخچال می باشد.

2. رعایت فاصله مناسب بین دیوار و یخچال

خنک شدن کویل های کندانسور، به گردش و جریان هوای مطلوب نیاز دارد. اگر یخچال از دیواره ها و قسمت پشتی به دیوار و کابینت چسبیده باشد. جریان هوا برای خنک شدن کندانسور به خوبی صورت نمی گیرد. سر انجام این مسئله گرم شدن بیش از حد بدنه یخچال را به دنبال خواهد شد.
به همین خاطر توصیه اکید ما به رعایت فاصله استاندارد بین یخچال و دیوار پشتی آن می باشد. فاصله مناسب حداقل ۱۵ سانتی متر از پشت و از دیواره ها 4 سانتی متر است.

3. انجام به موقع سرویس‌های دوره‌ای کندانسور

کندانسور با گذشت زمان و به دلیل تجمع گردوغبار کثیف می شود. غبار گرفتگی کندانسور توان آن را برای مبادله گرما و تولید برودت کاهش می دهد. در این وضعیت آنچه که رخ می دهد، داغ شدن بیش از اندازه کندانسور و لوله های دور درب یخچال است. جهت پیشگیری از این اتفاق، بهترین راهکار سرویس دوره‌ای و منظم یخچال فریزر سامسونگ است. طی این سرویس‌ها تکنسین متخصص کویل‌های کندانسور را غبار روبی و تمیز می کند. این امر تخصصی است و باید به وسیله افراد حرفه ای و کار بلد انجام شود.

 کثیفی کندانسور دلیل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ
کثیفی کندانسور دلیل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ

 

رفع ایراد های متداول در یخچال های سامسونگه توسط تکنسین های اینانلو سرویس

  • صدای غیر طبیعی یخچال، فریزر و ساید باید سامسونگ
  • کار کرد بدون توقف یخچال
  • خرابی، استهلاک یا پاره شدن لاستیکهای دور درب
  • داغی بیش از حد کمپرسوریخچال
  • عدم انجماد مواد غذایی در فریزر
  • برفک زدن یخچال
  • عدم کار کردن فن یخچال
  • عدم روشن شدن یخچال
  • شارژ گاز ساید بای ساید، یخچال و فریزر سامسونگ
  • همه خدمات انجام شده توسط تکنسین های اینانلو سرویس شامل 6 ماه گارانتی است.

مناطق تحت پوشش اینانلو سرویس

از مناطق فعالیت اینانلو سرویس می توان به فردیس، مارلیک، ملارد، محمدشهر، مشکین دشت، شهرک ناز، شهرک بعثت، واریان شهر، رزکان نو، شیخ آباد، حسین آباد، شهرک بنفشه، عظیمیه، مصباح، هفت تیر، آزادگان، طالقانی، شاهین ویلا، گوهردشت، دهقان ویلا، حصارک، کمالشهر، مهرشهر، گلشهر، کوی کارمندان، باغستان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد قدیم، نظرآباد، هیو، گلسار، کردان، کوهسار، آبیک، طالقان، مهرویلا، جهانشهر، کیانمهر، کوی مهر، تهران دشت، کمالشهر،صفادشت، رجائی شهر، تنکمان، مهدی آباد، چهارباغ، پیشاهنگی، لشکرآباد، شهرک رضوانیه و… اشاره کرد.

نمایندگی رسمی تعمیر یخچال سامسونگ

اینانلو سرویس نمایندگی رسمی تعمیر یخچال سامسونگ بیش از 20 سال سابقه در زمینه تعمیر لوازم خانگی دارد. این مجموعه توانسته خود را به عنوان نمایندگی معتمد و منتخب برای دریافت خدمات پس از فروش سامسونگ مطرح کند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره از نمایندگی رسمی سامسونگ ، با شماره تلفن 02636191 تماس بگیرید. این مرکز به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز البرزی می باشد.

اینانلو سرویس به عنوان نمایندگی رسمی سامسونگ مرکزی مطمئن و قابل اطمینان برای رفع مشکل داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ است. این مجموعه خدمات متنوعی در زمینه نصب، تعمیر و سرویس انواع لوازم خانگی به مشتریان ارائه می دهد. اینانلو سرویس امکانات و خدمات بسیار متنوع و کاربردی به مشترکین خود تقدیم می نماید. نمایندگی رسمی سامسونگ با مجوز رسمی و کد ir200513 در استان البرز فعالیت می کند
.

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

14 پاسخ

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      کارشناسان اینانلو سرویس هر 6 ماه یکبار برای انجام سرویس های دوره ای با مشترکین تماس می گیرند.
      جهت هماهنگی بیشتر با شماره 02636191 تماس بگیرید.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      گرم شدن بدنه در حد نرمال ایرادی ندارد. در صورتی که داغی زیادی حس می کنید فورا با نمایندگی اینانلو تماس بگیرید.
      شماره 02336191 در همه ی روزهای هفته پاسخگوی شماست.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      برای خاموش کردن یخساز اسنوا دکمه TURN OFF را بفشارید و اگر این دکمه وجود نداشت. یک سوکت به دیواره یخچال وصله که متصل به یخساز می باشد، آن را خارج کنید.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      چشمک و آلارم یخچال می تونه دلایل مختلفی از خرابی کلید لادری، سنسور و المنت گرفته تا قطعات دیگه داشته باشه.
      این موضوع باید به وسیله تکنسین فنی عیب یابی بشه.
      پیشنهاد ما تماس با شماره 02636191 و ثبت درخواست تعمیر هست.

  1. سلام یخچال مادرم اینا الجی هست بعد یه صداهایی میده بعد قطع میشه ۳ ۴ دقیقه بعد دوباره شروع میکنه به صدا دادن میشه راهنمایی کنید؟

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      در صورت امکان از صدایی که می فرمایید مستندات تهیه کنید و برای کارشناسان اینانلو سرویس اراسل کنید تا نظر تخصص بهتون اعلام بشه
      برای دریافت راهنمایی با شماره 02636191تماس بگیرید.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      شما باید در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه اقدام کنید. چون در صورت عدم رفع عیب ممکنه آسیب جدی به دستگاه وارد بشه.
      با شماره 02636191 تماس بگیرید تا تکنسین فورا برای تعمیر دستگاه مراجعه کنه.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      این صدایی که می فرمایید، نیاز به بررسی دقیق توسط تکنسین داره.
      لطفا با شماره 02636191 تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم جهت مراجعه تکنسین صورت بگیرد.
      در صورت عدم رفع ایراد ممکنه به سایر قطعات آسیب برسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields