۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

تکنیک‌های تضمینی برای سرویس و تعمیر کولر گازی اسنوا
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

تکنیک‌های تضمینی برای سرویس و تعمیر کولر گازی اسنوا

خواندن این مقاله 6 دقیقه طول میکشد
۸ فروردین ۱۴۰۳

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی اسنوا در استان البرز توسط بهترین تکنسین های کولر گازی کرج ، تیم فنی خدمات اینانلو سرویس انجام می شود. کلیه خدمات تعمیر کولر گازی، سرویس کولر گازی، عیب یابی کولر گازی، جابجایی، نصب کولرهای گازی اسنوا و تعویض قطعات کولر گازی اسنوا به وسیله ی تعمیرکاران متخصص و مجرب در سراسر استان البرز انجام می شود.

مناطق خدمات رسانی اینانلو سرویس مرکز تعمیر و سرویس کولر گازی اسنوا

اینانلو سرویس به کلیه مناطق استان البرز خدمات رسانی می کند. وجود دو شعبه فعال در سطح استان البرز موجب تسهیل خدمات رسانی به همشهریان عزیز البرزی شده است. از مناطق تحت پوشش اینانلو سرویس می توان به فردیس، مارلیک، ملارد، محمدشهر، مشکین دشت، شهرک ناز، شهرک بعثت، واریان شهر، رزکان نو، شیخ آباد، حسین آباد، شهرک بنفشه، عظیمیه، مصباح ، هفت تیر، آزادگان، طالقانی، شاهین ویلا، گوهردشت، دهقان ویلا، حصارک، کمالشهر، مهرشهر، گلشهر، کوی کارمندان، باغستان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد قدیم، نظرآباد، هیو، گلسار، کردان، کوهسار، آبیک، طالقان، مهرویلا، جهانشهر، کیانمهر، کوی مهر، تهراندشت، کمالشهر، صفادشت، رجائی شهر، تنکمان، مهدی آباد، چهارباغ، پیشاهنگی، لشکرآباد، شهرک رضوانیه و … اشاره کرد. در صورت نیاز به سرویس کولر گازی اسنوا و سایر برندها از خدمات اینانلو سرویس کمک بگیرید.

سرویس کولرگازی اسنوا

تشخیص عیب کولر گازی اسنوا

احتمال دارد در هنگام استفاده از کولر گازی اسنوا با ایراد یا خرابی دستگاه مواجه شوید. به کمک بهترین متخصصین کولر گازی اینانلو سرویس تشخیص عیب، سرویس و تعمیر کولر گازی اسنوا خیلی راحت انجام می شود.

تامین و فروش قطعات اصلی کولر گازی اسنوا

اگر هنگام سرویس کولر گازی نیاز به تعویض قطعه باشد. تکنسین اینانلو سرویس آن را با قطعات اصلی و فابریک جایگزین می کند. اینانلو سرویس به عنوان نماینده رسمی اسنوا با داشتن سالها تجربه و تخصص در زمینه تعمیر و سرویس انواع کولر گازی از قطعات اورجینال شرکتی استفاده می کند.

انجام مشاوره و کارشناسی در هنگام خرید کولر گازی اسنوا

مشرکین عزیز اینانلو سرویس در زمان خرید کولر گازی با واحد پشتیبانی تماس می گیرند. همچنین افرادی که با تخصص اینانلو سرویس آشنا هستند. برای خرید کولر گازی از ما مشورت می گیرند. ما هم بر اساس درخواست کاربران و اهمیت این موضوع، کارشناسی در هنگام خرید را جزو خدمات خود قرار دادیم. اگر برای خرید کولرهای گازی مردد هستید و در انتخاب برند و ظرفیت دستگاه نیاز به راهنمایی دارید. با اینانلو سرویس و کارشناسان متخصص ما در تماس باشید. کارشناسان خبره ی اینانلو سرویس بهترین راهنمایی را برای خرید کولر گازی اسنوا و سایر برندها به شما ارائه می دهند.

گارانتی 180 روزه خدمات ارائه شده

امکان دسترسی به تکنسین های مراکز غیر مجاز پس از پایان تعمیر کولر گازی تقریبا وجود ندارد. حتی در صورت تکرار ایراد بعد از تعمیر یا عدم رفع ایراد برای تعمیر مجدد بدون دریافت هزینه تعمیر را انجام نمی دهند.
اما در مجموعه اینانلو سرویس برای خدمات ارائه شده فاکتور رسمی و ضمانت معتبر ارائه می دهیم.
در صورت عدم رفع ایراد از قطعه ای که قبلا تعمیر شده، خدمات ما بدون هزینه خواهد بود. هدف اینانلو سرویس کسب رضایت مشترکین عزیز از خدمات ماست.

انواع خدمات مربوط به تعمیر کولر گازی اسنوا

تعمیر قطعات معیوب کولر گازی اسنوا، تعویض قطعات با قطعات اصلی کولر گازی اسنوا، شارژ گاز کولر گازی اسنوا، تعمیر کندانسور کولر گازی، تعمیر یونیت داخلی و خارجی کولر گازی ، رفع ایراد از سیم کشی و لوله کشی کولر گازی، جابجایی مطابق اصول کولر گازی اسنوا، نصب حرفه ای کولر گازی اسنوا، مشاوره در هنگام خرید کولر گازی اسنوا، تعمیر و تعویض شیر برقی و موتور فن کولر گازی ، تعمیرات مربوط به ترموستات کولر گازی، تشخیص عیب کولر گازی، سرویس و بازدید دوره ای کولر گازی اسنوا، تعویض و تعمیر برد کولر گازی، آماده کردن لوله کشی روکار و توکار کولر گازی و …

انواع خرابی در هنگام سرویس و تعمیر کولر گازی اسنوا

  • کولر گازی اسنوا صدای غیر طبیعی دارد. صدای کارکرد دستگاه گوش خراش است.
  •  خالی شدن گاز کولر
  •  آبریزی از کولر گازی اسنوا
  •  عدم وزش باد خنک از کولر گازی
  •  ضعیف شدن پرتاب باد کولر اسنوا
  •  نمایش ارورهای مختلف بر روی نمایشگر کولر گازی
  • عدم عملکرد کمپرسور کولر گازی اسنوا
  •  روشن نشدن کولر گازی اسنوا
  • عدم کارکرد سیستم گرمایشی کولر گازی اسنوا
  • روشن نشدن دستگاه اسنوا
  •  خرابی ریموت کنترل

انواع خرابی در هنگام سرویس و تعمیر کولر گازی اسنوا

ارور و کد های خطای کولر گازی اسنوا

در این قسمت از مقاله ی سرویس کولر گازی اسنوا، به بررسی ارور و خطاهای این دستگاه می پردازیم. با مطالعه این بخش با آگاهی بیشتری از کولرگازی اسنوا استفاده می کنید. ارور و کدهای خطای کولر گازی های برند اسنوا به شرح زیر است.

ارور ظاهر شده
دلیل نمایش ارور

ارور E0

وجود ایراد در اتصالات یونیت بیرونی و داخلی

خطای EC

عدم وصل بودن یونیت بیرونی

خطای E1

نقص در سنسور یونیت بیرونی

خطای E2

ایراد در سنسور دمای سیم پیچ داخلی

ارور E3

معیوب بودن سنسور دمای سیم پیچ

خطای E4

غیر طبیعی بودن وضعیت سیستم

ارور E5

مطابقت نداشتن قطعات

 

در ادامه معلومات بیشتری در خصوص هر یک از کدهای خطا این دستگاه بدست آورید.

خطای E0

یکی از ارور های مهم در کولر گازی اسنوا، خطای E0 می باشد. در صورت مواجهه با چنین خطایی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

خطای EC

در پی قطع اتصال یونیت بیرونی ارور EC بر روی نمایشگر ظاهر خواهد شد. در چنین شرایطی سریعا دستگاه را خاموش کرده و با اینانلو سرویس نمایندگی رسمی اسنوا تماس بگیرید. پس از ثبت درخواست تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

ارور E1

وجود اختلال در سنسور یونیت بیرونی منجر به ظاهر شدن خطای E1 می شود. در این شرایط کاربر دستگاه برای رفع خطا نباید اقدام خودسرانه ای را انجام دهد. با نمایندگی اینانلو تماس بگیرید. مشکل دستگاه خیلی فوری توسط تکنسین متخصص رفع می شود.

ارور E2

در برخی از مواقع کولر گازی های برند اسنوا دچار خرابی سنسور دمای سیم پیچ داخلی می شوند. این امر نیز می تواند مشکلات و دردسرهای زیادی را در کولر گازی های مذکور به وجود آورد.

ارور E3

بهترین روش برای رفع ارور یاد شده زمانی می باشد که شما بلافاصله این ارور را در صفحه ی نمایشی خود مشاهده کنید. جهت رفع ارور مذکور می توانید هزینه های مناسبی را پرداخت کنید.

ارور E4

غیر عادی بودن وضعیت سیستم می تواند به دنبال خود ارور یاد شده را داشته باشد. برای رفع این مشکل می تواند کارایی دستگاه را با مشکل مواجه سازد. تعمیرکاران ما تجربه ی زیادی را در زمینه رفع ارورهای یاد شده دارند.

ارور E5

شما نیز در صورت مشاهده ارور یاد شده می توانید با سرویس کاران ما در ارتباط باشید. عدم تطابق قطعات می تواند عمر مفید دستگاه تان را با مشکل مواجه سازد. در این صورت مجبور خواهید بود که هزینه های زیادی را برای رفع مشکل مذکور خرج کنید.

چه برندهایی در اینانلو سرویس تعمیر می کنیم؟

مرکز تعمیر لوازم خانگی اینانلو سرویس به عنوان نماینده رسمی و مجاز بیش از 130 برند در زمینه نصب، عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی از جمله کولر گازی، یخچال، یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، مایکروفر و … مشغول به فعالیت می باشد.

نحوه سرویس کولرگازی اسنوا

اینانلو سرویس نماینده رسمی برندهای مختلفی از جمله اسنوا، سامسونگ، ال جی، دوو، فرسان، پاکشوما، کرال، کندی، کروپ، مدیا، جنرال آدمیرال، آکس، زیرووات، دکستر، مابه، آیگه، جنرال الکتریک، وایت هاوس، فروزان، سامیا، یوش، پارس، هیوندای، مولتی مکس، تکنولایو، هاردستون، مجیک چف، دنیس، دیپوینت، فایر، تجا، بنس، الیو، بلومبرگ، مدیا، امرسان، گوردیک، گوفر، یخساران، یوشیتا، گلدن برگ، برتینو، اکسنت، یواستار، یور پلاس، هیمالیا، دیامونته، نیکسان، التتو، اسکای ورد، رنزو، اکولوکس، جی سان، سوزوکی، کنوود، گرنیه، برتا، ایران شرق، گراند صنعت، بلوتینی، آزمایش، سینور، سیلور آیس، لایف، تسلا، تی سی ال، ایکس ویژن، سیلوان، سونیل، نسکو، هاویلوکس، ویرپول، اورست، انیس، سایلون، جنرال بریجن، فیلور، تکسان خزر، دونار، ناب استیل، وستل و….افتخار دارد تا خدمتگذار شما مشتریان گرامی باشد. در هنگام خرابی هر کدام از لوازم خانگی تان با شماره 36191-026 تماس بگیرید. کارشناسان ما فورا برای تعمیر دستگاهتان مراجعه می کنند

چه نوع مدلهایی از کولر گازی را در کلیه برندها تعمیر می کنیم؟

نصب، سرویس و تعمیر انواع کولر های زیر در اینانلو سرویس انجام می شود.

  •  انواع کولر گازی ایستاده
  •  انواع کولر گازی دیواری
  •   انواع کولر گازی پنجره ای
  •  انواع کولر گازی پرتابل

در صورت نیاز به سرویس و تعمیر کولر گازی اسنوا در کرج ، از خدمات اینانلو سرویس و تکنسین متخصص کولر ما کمک بگیرید.

سرویس کولر گازی اسنوا

بسیاری تصور می‌کنند که سرویس کولر گازی اسنوا کاری خاصی ندارد و می‌توانند خیلی راحت دستگاه را جهت استفاده مجدد سرویس و تمیز کنند. در صورتی که اگر از تخصص کافی برخوردار نباشید، ممکن است حین شستشو آب وارد اجزای داخلی کولر گازی شود و خطر برق گرفتگی وجود داشته باشد. البته فقط شستشو نیست. بلکه نکات مهم دیگری نیز هست.
بهتر است که سرویس کولر گازی همیشه در ابتدای فصل گرما و قبل از استفاده از کولر گازی اسنوا صورت گیرد. با انجام این کار از خیلی از هزینه های دیگر جلوگیری می شود. اما اگر میخواهید اطلاعات بیشتری درباره خدمات مربوط به سرویس کولر گازی در تاسیسات سرویس داشته باشید نکات زیر را بخوانید.

چرا باید سرویس کولر گازی اسنوا را به صورت فصلی انجام دهیم؟

۱) باعث کاهش مصرف برق می شود.
۲) عدم خرابی زود به زود کولر گازی
۳) تشخیص کوچکترین خرابی که از هزینه های دیگر جلوگیری می کند.
۴) جلوگیری از خرابی کندانسور که هزینه بسیار زیادی خواهد داشت.
۵) با تمیز کردن فیلترهای کولر گازی بادی ملایم و کاملا خنک کننده را در منزل خود مشاهده کنید.
در سایت تاسیسات سرویس به هر کدام از خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی اسنوا نیاز داشتید می توانید درخواست خدمات خود را با شماره های پشتیبانی اطلاع دهید.

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields