۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

تعویض کمپرسور یخچال جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

تعویض کمپرسور یخچال جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس

خواندن این مقاله 6 دقیقه طول میکشد
۱۵ آذر ۱۴۰۲

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

خرابی لوازم برقی خانگی یکی از موضوعاتی است که در طول زندگی بارها با آن مواجه می‌شویم. گاهی این خرابی برای وسیله‌ای اتفاق می‌افتد که یکی از لوازم ضروری به حساب می‌آید و نبود آن می‌تواند در روند زندگی اختلال به وجود آورد.

یخچال یکی از این لوازم است که اگر برای آن مشکلی به وجود آید باید به سرعت برای تعمیر آن اقدامات لازم را انجام دهید. از جمله مشکلات رایج این دستگاه، خرابی و نیاز به تعویض کمپرسور یخچال فریزر جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس می باشد.

در شرایطی که موتور یخچال به دلیل استفاده نادرست یا فرسودگی دچار نقص و خرابی شود، عملا یخچال از کار افتاده و بدون استفاده می ماند. در صورت خرابی کمپرسور، پیشنهاد اینانلو سرویس به شما تعویض موتور یخچال می باشد.

زیرا اگر بخواهید موتور را تعمیر کنید، هزینه تعمیر آن بسیار زیاد می شود و علاوه بر آن چون کمپرسور عمر مفید خود را کرده، پس از مدتی استفاده امکان خرابی مجدد آن وجود دارد. در صورت خرابی و نیاز به تعویض کمپرسور یخچال فریزر جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید.

کمپرسور یا موتور یخچال چیست و چگونه کار می کند؟

موتور یا کمپرسور یخچال جنرال الکتریک، مهم ترین قطعه دستگاه است. موتور یخچال یک قطعه‌ی سیاه رنگی است که در پشت دستگاه قرار دارد. وظیفه کمپرسور تولید سرما در محفظه داخلی یخچال می باشد. کارکرد دستگاه به این صورت است که گاز مبرد توسط لوله ی رفت  یا به عبارتی لوله فشار گاز، که روی بدنه موتور قرار دارد فشرده می شود.  سپس با فشار وارد لوله های اواپراتور شده و بعد از خنک شدن در کندانسور دوباره به لوله ی برگشت یا لوله مکش گاز، برگردانده می شود و عمل تولید سرما را انجام خواهد شد.

تعویض کمپرسور یخچال جنرال الکتریک با هزینه ی منصفانه
تعویض کمپرسور یخچال جنرال الکتریک با هزینه ی منصفانه

قیمت و هزینه های تعویض کمپرسور یخچال جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس

با توجه به تغییرات لحظه ای قیمت اجناس، هزینه دقیق نمی توان برای آن اعلام کرد. تمامی هزینه های تعمیرات در اینانلو سرویس، مطابق تعرفه های مصوب اتحادیه می باشد. با توجه به اینکه اینانلو سرویس نماینده رسمی و مجاز جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس، می باشد دیگر نگران تهیه قطعات اصل و اورجینال نباشید.  اینانلو سرویس برای رعایت حال مشتریان خود، اولویت را بر تعمیر قطعات معیوب می گذارد. در صورت عدم امکان تعمیر، قطعات معیوب را با قطعات اورجینال تعویض می کند. در صورت مشاهده خرابی و نیاز به تعویض کمپرسور یخچال جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس از طریق سایت اینانلو سرویس، به صورت آنلاین ثبت درخواست کنید تا شامل 10% تخفیف شوید.

عمر مفید و زمان تعویض کمپرسور یخچال جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس

همانطور که بیان شد قیمت موتور یخچال جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس ممکن است برای شما زیاد باشد اما در مقایسه با تعمیر این قطعه، مناسب تر به نظر می‌رسد. عمر مفیدی که برای کمپرسور یخچال جنرال الکتریک در نظر گرفته شده برابر با 15 تا 20 سال می باشد. پس از گذشت عمر مفید این قطعه، مشکلات بسیاری برای این قطعه مشاهده می شود که شما کاربر گرامی را مجاب به تعویض کمپرسور یخچال جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس می‌کند.

انواع کمپرسور های یخچال جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس

موتورهایی که در این دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند، دو نوع متفاوت دارند که این دو نوع را می‌توان اینورتری و غیر اینورتری دانست. هر یک از این مدل ها با توجه به ویژگی‌هایی که دارند، از قیمت متفاوتی برخوردار هستند. در صورت نیاز به تعویض کمپرسور یخچال جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس، تکنسین مربوطه حدود تمامی هزینه ها را به شما مشترک گرامی اعلام می کند. در صورت موافقت شما با هزینه های تعمیرات و تعویض قطعه، روند تعمیرات انجام می شود.
اغلب موتور های اینورتری قیمت بیشتری نسبت به موتور های غیر اینورتری دارند. این اختلاف قیمت به این علت است که موتور یخچال اینورتر نسبت به غیر اینورتر جدیدتر است، اما انرژی و برق کمتری مصرف می کند. لازم به ذکر است موتور های اینورتر عمر مفید بیشتری نسبت به موتور های معمولی دارند. البته در بیشتر مواقع قیمت موتور همراه با شارژ گاز و سرویس کامل آن به مشتری اعلام خواهد شد.

چگونه می توان عمر مفید کمپرسور جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس را افزایش داد؟

از آنجایی که موتور یخچال جزو اصلی ترین و پرخرج ترین قطعات این دستگاه می باشد، در این قسمت از مقاله با ذکر نکاتی شما را راهنمایی می کنیم تا با رعایت آنها بتوانید عمر مفید کمپرسور یخچال خود را افزایش دهید.

محلی که یخچال قرار دارد را چک کنید تا مطمئن شوید که یخچال از اطراف و از پشت 15 سانتی متر با دیوار فاصله داشته باشد. همچنین در معرض هوای خنک باشد.
ابتدای فصل گرما در هر سال، پوسته موتور و کندانسور را از گرد و غبار تمیز کنید.
برای فشار کمتر به کمپرسور مقدار مواد غذایی را بیش از ظرفیت یخچال بار نکنید.
با توجه به آموزش هایی که در مقالات اینانلو سرویس داده شده است، درجه یخچال را همیشه روی درجه استاندارد قرار دهید.
پس از استفاده از یخچال جنرال الکتریک مطمئن شوید که درب آن کامل بسته شده است.
لاستیک دور درب یخچال جنرال الکتریک را بررسی نمایید تا مطمئن شوید پاره نیست و به شکل صحیح کیپ می شود.
از باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال فریزر جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس خودداری کنید.
از جابه جایی زیاد یخچال بپرهیزید و  نسبت به تراز بودن آن اطمینان حاصل کنید.

تعویض کمپرسور یخچال فریزر جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس
تعویض کمپرسور یخچال فریزر جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس

چه عواملی می‌تواند سبب خرابی و نیاز به تعویض کمپرسور یخچال جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس شود؟

از آنجایی که تعویض کمپرسور یخچال جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس می‌تواند هزینه‌ی بسیاری را برای شما به وجود آورد، بهتر است مواردی را که سبب اختلال می‌شود را انجام ندهید.  مراقبت‌های لازم را داشته باشید تا کمپرسور یخچال شما طول عمر بیشتری داشته باشد. در ادامه به بررسی برخی از دلایلی که می‌توان آن‌ها را عامل خرابی کمپرسور در نظر گرفت خواهیم پرداخت.

وجود ناخالصی در کمپرسور یخچال جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس

کمپرسور یخچال باید از هرگونه آلودگی و گرد و غبار دور باشد. وجود کثیفی و آلودگی در کمپرسور سبب اختلال در عملکرد آن خواهد شد. درنتیجه دمای یخچال بالا رفته و موجب فاسد شدن مواد غذایی داخل آن می شود. داخل کمپرسور یخچال باید تنها روغن مخصوص موتور وجود داشته باشد، در غیر این صورت امکان دارد کمپرسور دستگاه شما آسیب ببیند.

محل نامناسب قرارگیری یخچال

یکی از موضوعاتی که باید در رابطه با محافظت از کمپرسور یخچال انجام دهید، نصب آن در محل مناسب است. چرا که اگر یخچال را در جایی قرار دهید که به اصلاح تراز نیست، فشار زیادی به موتور وارد می‌شود و این فشار می‌تواند به مرور سبب تضعیف و حتی سوختن موتور شود. در نتیجه برای آنکه نیازی به تعویض تعویض کمپرسور یخچال جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس نباشد، بهتر است یخچال خود را در جای مناسبی قرار دهید.

اختلال در فن کمپرسور یخچال جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس

یکی از موضوعاتی که به موتور یخچال آسیب می‌زند را می‌توان بیش از حد گرم شدن آن در نظر گرفت. فن مخصوصی که برای موتور در نظر گرفته شده است از بالا رفتن دمای کمپرسور جلوگیری می‌کند. در نتیجه باید فن موتور یخچال خود را هر چند وقت یک بار چک کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید. در صورت خرابی فن، کمپرسور برای تولید سرما مجبور به کارکرد بیشتر می شود. این فشارباعث خرابی زودرس کمپرسور شده و افزایش قبض برق را به دنبال دارد.

ولتاژ بالا و نوسانات برقی

افزایش ولتاژ و نوسانات برق می تواند به سیم پیچ های کمپرسور آسیب برساند و سبب خرابی موتور شود. توصیه می شود در زمان نصب یخچال و روشن نمودن آن حتما از محافظ برق استفاده نمایید.

اینانلو سرویس نمایندگی انحصاری تعویض کمپرسور یخچال جنرال الکتریک
اینانلو سرویس نمایندگی انحصاری تعویض کمپرسور یخچال جنرال الکتریک

خرابی کمپرسور یخچال جنرال الکتریک را چگونه تشخیص دهیم؟
عدم برودت کافی یخچال جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس
اختلال در عملکرد فن یخچال جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس
تولید صداهای عجیب و بلند یخچال جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس
روشن نشدن یخچال جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس

 

نحوه تعویض موتور یخچال جنرال الکتریک

تعویض کمپرسور یخچال جنرال الکتریک، مابه و وایت هاوس، به دلیل پیچیدگی و نیاز به مهارت زیاد، باید تنها توسط متخصصین تعمیر یخچال جنرال الکتریک انجام شود تا هیچ مشکلی پیش نیاید.

گاهی اوقات به نظر می‌رسد موتور یخچال دچار اختلال شده و نیاز به تعویض دارد، اما در بیشتر مواقع، مشکل از قسمت‌های دیگری ناشی می‌شود.

مناطق تحت پوشش اینانلو سرویس

از مناطق تحت پوشش اینانلو سرویس می توان به فردیس، مارلیک، ملارد، محمدشهر، مشکین دشت، شهرک ناز، شهرک بعثت، واریان شهر، رزکان نو، شیخ آباد، حسین آباد، شهرک بنفشه، عظیمیه، مصباح ،هفت تیر، آزادگان، طالقانی، شاهین ویلا، گوهردشت، دهقان ویلا، حصارک، کمالشهر، مهرشهر، گلشهر، کوی کارمندان، باغستان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد قدیم، نظرآباد، هیو، گلسار، کردان، کوهسار، آبیک، طالقان، مهرویلا، جهانشهر، کیانمهر، کوی مه تهران دشت، کمالشهر،صفادشت، رجائی شهر، تنکمان، مهدی آباد، چهارباغ، پیشاهنگی، لشکرآباد، شهرک رضوانیه و… اشاره کرد.

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

2 پاسخ

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      بله ، به ویدئو های اینستاگرام و مجله تخصصی اینانلو سرویس سر بزنید. انواع آموزش ها رو می تونید اونجا ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields