۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون در کرج
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون در کرج

خواندن این مقاله 6 دقیقه طول میکشد
۷ آذر ۱۴۰۲

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

 

تعمیر لباسشویی هاردستون در اینانلو سرویس که مرکز تعمیرات لوازم خانگی 130 برندمی باشد، تعمیرات ماشین لباسشویی هاردستون را به صورت تخصصی انجام می دهد. این مجموعه با داشتن دو شعبه فعال در شرق و غرب استان البرز، تمامی مناطق کرج را خدمات رسانی می کند. در صورت مشاهده خرابی و نیاز به تعمیرات ماشین لباسشویی هاردستون با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید.

در ضمن می توانید با ثبت درخواست در سایت اینانلو سرویس از 10% تخفیف ویژه بهره مند شوید. از دیگر خدمات قابل توجه این نمایندگی رسمی تعمیر ماشین لباسشویی، استفاده از قطعات اصل و اورجینال شرکتی می باشد. تمامی خدمات انجام شده در این مرکز شامل 6 ماه ضمانت می باشد. درپایان انجام خدمات و تعمیرات ماشین لباسشویی هاردستون، فاکتور رسمی اینانلو سرویس تحویل مشتری خواهد شد.

تعمیرات ماشین لباسشویی هاردستون در محل و منزل مشتری

دیگر نگران حمل و نقل دستگاه برای تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون و احتمال آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه نباشید. اینانلو سرویس، تعمیرکاران خود را به منزل و محل مورد نظر شما اعزام خواهد کرد. در این صورت تمامی روند تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون، در حضور مشتری انجام خواهد شد.

تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون با ضمانت 6 ماهه
تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون با ضمانت 6 ماهه

ضمانت 6 ماهه خدمات و تعمیرات ماشین لباسشویی هاردستون

 

تمامی خدمات و تعمیرات انجام شده در اینانلو سرویس، به مدت شش ماه شامل ضمانت خواهد شد. به عبارتی در صورتی که به مدت شش پس از انجام تعمیرات، خرابی و اختلالی، مشابه و در همان بخش تعمیر شده رخ دهد، اینانلو سرویس رایگان به رفع عیب آن می پردازد.

اینانلو سرویس، نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون

 

مجموعه اینانلو سرویس از جمله با سابقه ترین مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی است. این مجموعه با مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی مشغول به خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. اینانلو سرویس به عنوان نماینده رسمی 130 برند لوازم خانگی به صورت تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی هاردستون را انجام می دهد. لازم به ذکر است که برخی شرکت ها برای کسب درآمد بیشتر و سودجویی شرکت خود را با عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی هاردستون معرفی می کنند و با این عنوان هزینه های بالا و غیر قانونی از مشتری دریافت می‌نمایند. در صورت نیاز به تعمیرات ماشین لباسشویی هاردستون با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید.

خرابی ها و اختلالات رایج ماشین لباسشویی هاردستون

ماشین های لباسشویی شرکت هاردستون،از بهترین قطعات و بالاترین تکنولوژی برخوردارند اما گاهی دچار اختلالات جزیی و یا جدی می شوند. در ادامه به بررسی مشکلات ماشین لباسشویی عاردستون می پردازیم.

بررسی عدم تخلیه آب و تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون

احتمالا زمانی که با عدم تخلیه ماشین لباسشویی هاردستون مواجه می شوید پمپ تخلیه دستگاه اختلال دارد. همچنین توجه داشته باشید فیلتر پمپ یا شیلنگ تخلیه مسدود شده باشد. در چنین شرایطی فورا با شماره های مجموعه اینانلو سرویس تماس گرفته و اعلام خرابی کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به محل و منزل شما مراجعه کنند.

اینانلو سرویس، نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون
اینانلو سرویس، نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون

بررسی برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی

علت برق داشتن بدنه لباسشویی می تواند مربوط به چاه ارت ساختمان باشد. همچنین ممکن است موتور سوخته باشد اتصال بدنه بدهد و یا اینکه سیستم برق کشی اتصال داشته باشد. برای بررسی این نوع از خرابی از کارشناسان مجموعه ما کمک بخواهید.

بررسی علت قطع نشدن آبگیری و تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون

در صورتی که در زمان آﺑﮕﯿﺮی، آب درون دﯾﮓ ﺑﺴﯿﺎر زﯾﺎد ﺷﺪه، به‌گونه‌ای ﮐﻪ از ﺷﯿﺸﻪ درب ﻧﯿﺰ دﯾﺪه می‌شود، ﻣﺸﺮوط ﺑﻪ ﺻﺤﯿﺢ ﮐﺎر ﮐﺮدن ﻫﯿﺪرواﺳﺘﺎت، اختلال، سوراخ بودن هیدروستات است. ﺷﯿﻠﻨﮓ ﻣﺬﮐﻮر را ﺗﻌﻮﯾﺾ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ. اﻣﺎ در صورتی که آب درون ﻣﺨﺰن ﺟﻤﻊ نمی‌شود و از زﯾﺮ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻧﯿﺰ آب جاری‌شده، ﯾﺎ ﺷﯿﻠﻨﮓ ﺗﺨﻠﯿﻪ روی زﻣﯿﻦ اﻓﺘﺎده، ﯾﺎ ﭘﺎره ﺷﺪه اﺳﺖ، دستگاه را از برق بکشید. در این شرایط از کارشناسان اینانلو سرویس کمک بخواهید. ﺷﯿﻠﻨﮓ ﯾﺎ شیلنگ‌های ﭘﺎره و ﻓﺮﺳﻮده را ﺗﻌﻮﯾﺾ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ ﺗﺎ ﻋﯿﺐ برطرف ﺷﻮد.

تعمیر برد ماشین لباسشویی

 

برد قطعه ی مهمی در هر سیستم دیجیتالی از جمله ماشین لباسشویی می باشد. این قطعه نقش قلب تپنده ی دستگاه را ایفا می کند. در صورت خرابی برد الکترونیکی کلیه ی برنامه های ا ماشین لباسشویی مختل خواهد شد. مختل شدن پنل جلویی ماشین لباسشویی و یا خاموش شدن ناگهانی دستگاه در حین کار از علائم اصلی وجود اختلال در برد است. در صورت مشاهده خرابی و نیاز به تعمیر برد ماشین لباسشویی هاردستون فورا با شماره های 02636191 و 02691300200 با اینانلو سرویس تماس بگیرید.

بهتر است بدانید کلیه ی مراحل مرتبط با تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون در نمایندگی رسمی هاردستون براساس پارامترهای استاندارد و اصولی انجام می شوند. این نمایندگی با به کارگیری دانش به روز تکنسین های ماهر خود و استفاده از قطعه های اصل و اورجینال ، تمامی اختلالات فنی لباسشویی های هاردستون را در سطح کیفی بالایی مرتفع می سازد.

بررسی ارور و کدهای خطای ماشین لباسشویی هاردستون

در صورتی که کد خطا و ارور روی نمایشگر ماشین لباسشویی هاردستون شما ظاهر شد، شما میتوانید با بررسی آن به تعمیر و رفع ارور بپردازید. در زمان بروز خطاهای ساده به راحتی می توانید به کمک کارشناسان اینانلو سرویس آن‌ها را برطرف کرده و از لباسشویی برای شستشوی لباس‌های مختلف استفاده کنید.  بهتر است بدانید هر کد خطا مربوط به خرابی در قسمت و بخش خاصی است.

کدهای خطا یا ارور ماشین لباسشویی هاردستون به علت بروز اختلال در برد، شیر برقی و حتی سنسور تنظیم دما باشد. در ادامه اینانلو سرویس به بررسی علل نمایان شدن رایج ترین ارور ها و کد های خطای ماشین لباسشویی هاردستون پرداخته است.

تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون در محل
تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون در محل

ارورهای رایج در ماشین لباسشویی هاردستون

کد خطا  E10  به دلیل عدم تراز آب داخل دیگ می باشد.
ارور E11 ماشین لباسشویی هاردستون یعنی آب گیری بیش از حد، و سر ریز شدن آب می باشد
کد خطا  E20 در ماشین لباسشویی به معنای عدم تخلیه آب می باشد
کد خطا و ارور E21 ماشین هاردستون به معنی اختلال در تخلیه آب است.
ارور E30 در این ماشین لباسشویی یعنی باز بودن درب دستگاه می باشد
کد خطا E31 ماشین لباسشویی ازمشکل ذرمیکروسوئیچ درب می باشد
ارور E33 لباسشویی هاردستون به خاطر اختلال از سنسور دما می باشد
ارور E34 ماشین لباسشویی هاردستون به خاطر خرابی سنسور المنت می باشد
کد خطا E35 لباسشویی هاردستون یعنی خطای کم نشان دادن دمای آب است

ارور E40 ماشین لباسشویی ز خرابی مدار برد می باشد
ارور E50 ماشین لباسشویی هاردستون از بالا رفتن ولتاژ برق شهری است
کد خطار E60 ماشین  هاردستون به معنای اختلال در موتور است
کد خطا E61 هاردستون یعنی که ﺳﺮﻋﺖ ﻣﻮﺗﻮر در ﺳﻪ دﻗﯿﻘه ﺑﺪون ﻫﯿﭻ ﺳﯿﮕﻨﺎﻟﯽ ﺑﯿﺶ از ۰ شده است.
ارور E62 ماشین لباسشویی هاردستونبه خاطر عدم چرخش صحیح موت

اینانلو سرویس نماینده 130 برند در استان البرز

اینانلو سرویس مرکز تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون در انواع مدل ها بصورت شبانه روزی در ۷ روز هفته در استان البرز آماده ارائه خدمات به البرزهای عزیز می باشد. ما در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون پشتیبان ۲۴ ساعته می باشیم و تلاش داریم که با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهیم.

اینانلو سرویس تکنسین های متخصص و مجربی دارد که به صورت اختصاصی در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون در انواع مدل ها فعالیت می کنند. این تکنسین ها توسط اینانلو سرویس برای تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی هاردستون آموزش دیده اند و این امر سبب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز گردیده است.

از جمله برند های تحت پوشش اینانلو سرویس می توان به سامسونگ، ال جی، اسنوا، دوو، فرسان، پاکشوما، کرال، کندی، کروپ، مدیدیا، جنرال آدمیرال، آکس، زیرووات، دکستر، مابه، آیگه، جنرال الکتریک، وایت هاوس، فروزان، سامیا، یوش، پارس، هیوندای، مولتی مکس، تکنولایو، هاردستون، مجیک چف، دنیس، دیپوینت، فایر، تجا، بنس، الیو، بلومبرگ، مدیا، امرسان، گوردیک، گوفر، یخساران، یوشیتا، گلدن برگ، برتینو، اکسنت، یواستار، یور پلاس، هیمالیا، دیامونته، نیکسان، التتو، اسکای ورد، رنزو، اکولوکس، جی سان، سوزوکی، کنوود، گرنیه، برتا، ایران شرق، گراند صنعت، بلوتینی، آزمایش، سینور، سیلور آیس، لایف، تسلا، تی سی ال، ایکس ویژن، سیلوان، سونیل، نسکو، هاویلوکس، ویرپول، اورست، انیس، سایلون، جنرال بریجن، فیلور، تکسان خزر، دونار، ناب استیل، وستل و…. اشاره کرد.

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

9 پاسخ

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      لطفا هیچ نوع فشاری به دستگیره وارد نکنید و سعی نکنید که به زور درب رو بازکنید.
      این موضوع باعث آسیب به برد میشه.
      لطفا جهت باز کزدن درب لباسشویی با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای حل مشکل مراجعه می کنه

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      نخ کش شدن لباس می تونه به دلیل خرابی سبد آبکش باشه یا چیزی داخل دیگ گیر کرده باشه.
      لطفا جهت بررسی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

      1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
        بدنه لباسشویی که خیلی گرم می شود می تواند به دلیل خرابی المنت حرارتی، خرابی ترموستات، استفاده از برنامه های شستشوی طولانی و پرسرعت باشد.
        جهت بررسی بیشتر با شماره 02636191 تماس بگیرید

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      خطای OEمربوط به اختلال در تخلیه میشه.
      پیشنهاد ما یانه در ابتدا مسیر تخلیه رو چک کنید. در صورت حل نشدن با شماره 02636191 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields