۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در کرج
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در کرج

خواندن این مقاله 6 دقیقه طول میکشد
۱۴ آذر ۱۴۰۲

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

ماشین لباسشویی مجیک از جمله دستگاه های با کیفیت است که طرفداران بسیاری دارد. اما با کیفیت بودن محصول دلیل بر خراب نشدن آن نخواهد بود. در صورتی که با اینانلو سرویس آشنا باشید دیگر نگران خرابی و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی مجیک خود نخواهید بود.
حمل و نقل و جا به جایی دستگاه برای تعمیر ماشین لباسشویی مجیک، ممکن است برای کاربران مشکل باشد. اینانلو سرویس با توجه به در نظر گرفتن رفاه حال مشتریان خود در صورت بروز هر گونه اختلال و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی مجیک، تکنسین تعمیرکار را به محل و منزل شما اعزام می کند. مجموعه اینانلو سرویس به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته بدون تعطیلی، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

بررسی، عیب یابی و <yoastmark class=

تعمیر ماشین لباسشویی مجیک در اینانلو سرویس

اینانلو سرویس با بیش از 20 سال سابقه نماینده رسمی و مجاز 130 برند لوازم خانگی است. این مجموعه با بهره مندی از تکنسین های مجرب و آموزش دیده، بهترین کیفیت خدمات را ارائه می دهد. تکنسین های مجموعه اینانلو سرویس هر شش ماه اطلاعات فنی خود را در آکادمی اینانلو سرویس به روز می کنند. تمامی خدمات انجام شده در اینانلو سرویس دارای 6 ماه ضمانت می باشد. اینانلو سرویس برای رعایت حال مشتریان خود، اولویت را بر تعمیر قطعات معیوب می گذارد و در صورت عدم امکان تعمیر به تعویض آن ها با قطعات اصل و اورجینال می پردازد.

هزینه های تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک

نکته ای که همواره برای مشتریان در زمان تعمیر ماشین لباسشویی مجیک اهمیت بسیار دارد هزینه و صرفه اقتصادی انجام آن است. بهتر است بدانید تشخیص و اعلام دقیق هزینه بدون عیب یابی توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی مجیک امری نشدنی است. اما پس از کارشناسی دستگاه و عیب یابی آن میتوان هزینه حدودی تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک را به مشتری اعلام کرد. در صورت موافقت مشتری، تکنسین تعمیرکار ماشین لباسشویی مجیک به تعمیر دستگاه می پردازد.

بررسی و عیب یابی ماشین لباسشویی مجیک

شاید بتوان نشتی آب، بوی نامطبوع، صداهای بلند و اختلال در تخلیه یا ایراد در چرخش همه از جمله مشکلاتی هستند که ممکن است در دستگاه ماشین لباسشویی مجیک رخ دهد. توصیه تعمیرکاران اینانلو سرویس این است که پیش از انجام مراحل عیب یابی، فیلتر پمپ تخلیه را برای تمیز کردن از پرز، زباله یا آب کثیف بررسی و چک کنند.
بروز این اختلالات با نصب صحیح و تمیز کردن و انجام سرویس های دوره ای منظم دستگاه کاهش می یابد. بررسی و عیب یابی اختلالات و در نتیجه تعمیر ماشین لباسشویی مجیک، امری بسیار تخصصی است و حتما باید توسط کارشناسان مجرب انجام گیرد. هر زمان که دستگاه شما دچار خرابی شد یا نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی مجیک داشتید، فورا با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس بگیرید.

بررسی اختلالات رایج و تعمیر ماشین لباسشویی مجیک

بررسی اختلال عدم تخلیه و تعمیر ماشین لباسشویی مجیک
احتمال دارد شلنگ تخلیه پیچ خورده، در ارتفاع نادرست قرار گرفته یا سرعت چرخش دیگ نادرست انتخاب شده باشد، که باعث عدم تخلیه صحیح ماشین لباسشویی شما یا خروج لباس‌های خیس می‌شود.
در شرایطی که متوجه شدید لباس های شما خیس تر از حد معمول از سیکل شستشو خارج می شود، تنظیم سرعت چرخش انتخابی را مجددا چک و بررسی کنید. برای جلوگیری از باقی ماندن آب اضافی، ماشین لباسشویی را روی چرخه ای با سرعت بالاتر، مانند چرخه معمولی، تنظیم کنید.
دقت داشته باشید که شیلنگ تخلیه را در پشت ماشین لباسشویی خود قرار دهید. در صورتی که شلنگ له شده یا پیچ خورده است، آن را صاف کنید تا آب آزادانه از آن عبور کند. برای چک و بررسی گرفتگی در شیلنگ یا لوله تخلیه، برای دستورالعمل‌های نحوه باز کردن شلنگ از دستگاه، به راهنمای استفاده و مراقبت دستگاه خود مراجعه کنید. در صورت بروز چنین اختلالاتی و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی مجیک با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید.

<yoastmark class=

ماشین‌های لباسشویی دارای حداقل و حداکثر ارتفاع تخلیه هستند که به آنها اجازه می‌دهد به درستی کار کنند. اکثر ماشین های لباسشویی مجیک نیاز دارند که لوله تخلیه بیش از 2.5 متر از کف و کمتر از 1 متر پشت دستگاه نصب شود.
لوله های تخلیه نصب شده بالاتر از حداکثر ارتفاع سبب برگشت آب به داخل دستگاه می شود. طبق مدل دستگاه خود، با نصاب یا تعمیرکار ماشین لباسشویی مجیک مشورت کنید و ارتفاع شلنگ را در صورت نیاز تنظیم کنید. برای نصب و تعمیر ماشین لباسشویی مجیک می توانید با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس بگیرید.

بررسی و عیب یابی عدم چرخش و تعمیر ماشین لباسشویی مجیک

برای شستشوی مناسب لباس ها و تخلیه آب از دستگاه، دیگ ماشین لباسشویی باید بچرخد. در صورتی که دیگ ماشین لباسشویی مجیک شما به درستی نمی چرخد، بار نامتعادل، قطع برق یا اختلال عدم تراز بودن دستگاه ممکن است سبب خرابی باشد. برخی لباس ها ممکن است آب بیشتری به خود جذب کنند و سبب سنگین شدن دیگ گردند.در صورتی که در طول شستشو قطعی یراق رخ دهد و از رسیدن ماشین لباسشویی به سرعت چرخش کامل جلوگیری شود،  حجم لباس‌های دیگر را کاهش دهیم.

عدم تراز بودن ماشین لباسشویی مجیک نیز ممکن است سبب نامتعادل شدن دیگ و چرخش نادرست دستگاه یا ایجاد صدای بیش از حد در طول چرخه شود. تراز کردن دستگاه باید در زمان نصب و توسط نصاب صورت گیرد تا عواقب این چنین نداشته باشد. عدم توجه به تراز بودن میتواند سبب خرابی کمک ها، دیگ، بلبرینگ ها و حتی موتور باشد که سرانجام برای رفع خرابی نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی مجیک پیدا خواهید کرد.

بررسی و عیب یابی نشت آب و تعمیر ماشین لباسشویی مجیک

در صورتی که متوجه شدید که آب از ماشین لباسشویی شما نشت می کند، چند راه حل ساده وجود دارد که می توانید امتحان کنید. سفت کردن اتصالات شلنگ یا تمیز کردن لاستیک دور درب و فیلتر پمپ تخلیه، همگی راه حل های ممکن برای تعمیرات ماشین لباسشویی مجیک هستند.
در مرحله اول اطمینان حاصل کنید که هر دو شیلنگ پرکننده و تخلیه به درستی به دستگاه شما متصل شده اند و واشرهای لاستیکی آسیب دیده، شل یا گم شده را چک و بررسی کنید. هر گونه اتصالات شل یا واشر درآمده را در صورت نیاز سفت و محکم کنید. در صورت عدم دسترسی به لوله های خرطومی زیر دیگ، برای بررسی دقیق تر با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مجیک تماس بگیرید.
در مرحله بعد لاستیک دور درب را چک و بررسی کنید. لاستیک دور درب را با استفاده از یک پارچه مرطوب پاک کنید تا زباله ها و کثیفی ها تمیز شوند. در صورتی که این اختلال برطرف نشد، ممکن است چیزی در زیر آن گیر کرده باشد. در صورتی که با پارگی لاستیک دور درب مواجه شدید، برای تعمیر ماشین لباسشویی مجیک اقدام کنید.

بررسی اختلالات رایج و <yoastmark class=

نمایندگی رسمی ومجاز ماشین لباسشویی مجیک در البرز

اینانلو سرویس نمایندگی رسمی تعمیر ماشین مجیک در استان البرز، هفت روز هفته به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی، خدمات خود را برای شما عزیزان فراهم می‌کند. در صورت خرابی و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی مجیک با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید.
بپس از تماس شما با مجموعه ما، کارشناسان اینانلو سرویس در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند و زمان مراجعه را هماهنگ می‌کنند و در اسرع وقت به محل اعزام می‌شوند. باتوجه به اینکه اینانلو سرویس نماینده رسمی و مجاز 130 برند لوازم خانگی می باشد.
در صورت نیاز به تعویض قطعه، از قطعات اصل و اورجینال شرکتی استفاده می کند. خدمات و تعمیرات اینانلو سرویس در محل و منزل شما انجام خواهد شد و نیاز به جا به جایی و انتقال دستگاه به کارگاه نخواهد بود.

شعب فعال  تعمییر لوازم خانگی اینانلو سرویس در استان البرز

شما در هر نقطه از استان البرز که باشید، اینانلو سرویس با داشتن شعب فعال در سطح استان در یک قدمی شماست. از جمله برند های تحت پوشش اینانلو سرویس می توان به سامسونگ، ال جی، اسنوا، دوو، فرسان، پاکشوما، کرال، کندی، کروپ، مدیدیا، جنرال آدمیرال، آکس، زیرووات، دکستر، مابه، آیگه، جنرال الکتریک، وایت هاوس، فروزان، سامیا، یوش، پارس، هیوندای، مولتی مکس، تکنولایو، هاردستون، مجیک چف، دنیس، دیپوینت، فایر، تجا، بنس، الیو، بلومبرگ، مدیا، امرسان، گوردیک، گوفر، یخساران، یوشیتا، گلدن برگ، برتینو، اکسنت، یواستار، یور پلاس، هیمالیا، دیامونته، نیکسان، التتو، اسکای ورد، رنزو، اکولوکس، جی سان، سوزوکی، کنوود، گرنیه، برتا، ایران شرق، گراند صنعت، بلوتینی، آزمایش، سینور، سیلور آیس، لایف، تسلا، تی سی ال، ایکس ویژن، سیلوان، سونیل، نسکو، هاویلوکس، ویرپول، اورست، انیس، سایلون، جنرال بریجن، فیلور، تکسان خزر، دونار، ناب استیل، وستل و…. اشاره کرد.

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

2 پاسخ

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      قبل از تمیز کردن، ماشین لباسشویی را خاموش کرده و از برق بکشید.
      لاستیک دور درب را به طور کامل با آب گرم خیس کنید سپس با شوینده ی ملایم بشویید.
      اجازه دهید محلول شوینده به مدت 30 دقیقه روی لاستیک بماند تا جرم ها و کثیفی ها به خوبی از بین بروند.
      لاستیک را با یک اسفنج یا مسواک نرم تمیز کنید. سپس با یک دستمال خشک کنید.
      جهت تهییه جرمگیر و شوینده مناسب با شماره 02636191 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields