۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در کرج
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در کرج

خواندن این مقاله 6 دقیقه طول میکشد
۲ آبان ۱۴۰۲

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

از جمله تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر لوازم خانگی، تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ است. تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ نیز توسط تیمی از خبره ترین و مجرب ترین کارشناسان در مجموعه اینانلو سرویس انجام می شود. شما مشترک عزیز در صورت مشاهده خرابی و نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ با شماره های 02636191 و 026191300200 تماس حاصل فرمایید. شما می توان درخواست خود را در سایت اینانلو سرویس ثبت کنید تا از 10% تخفیف ویژه بهره مند شوید.

در این مقاله از اینانلو سرویس با نحوه تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ، هزینه های این امر و نحوه تعمیر یا تعویض قطعات آن خواهیم پرداخت. تکنسین های تعمیرکار ظرفشویی سامسونگ اینانلو سرویس با استفاده از تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار دارند و با تکیه بر دانش فنی و تجربه بالای خود، ماشین ظرفشویی سامسونگ را به بهترین شکل عیب یابی و تعمیر می کنند.

آشنایی با نحوه <yoastmark class=

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ اگرچه ادعای بسیاری از تعمیرگاه های فعال در سطح شهر است، اما کاربران باید توجه داشته باشند که خدمات مرتبط با تعمیر ظرفشویی سامسونگ را صرفاً از نمایندگی های مجاز دریافت نمایند. در غیر اینصورت خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ که به آنها ارائه می شود نه تنها از کیفیت لازم برخوردار نخواهد بود بلکه احتمال دارد به دلیل عدم مهارت و تخصص، سبب دوچندان شدن اختلالات دستگاه خواهد شد. اینانلو سرویس یکی از مراکز مجاز تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در کرج است. این مرکز تمامی خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ را به همراه 6 ماه ضمانت ارائه می کند. در فرآیند تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ به دلیل پیاده سازی برخی سرویس های نهایی و غبارگیری های قطعات، دستگاه عمر دوباره یافته و کیفیت نخستین خویش را باز می یابد.

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در محل و منزل مشتری

بسیاری از کاربران موقع خرابی ماشین ظرفشویی‌شان نگران جابجا کردن دستگاه هستند.  از طرفی وزن برخی از مدل های این دستگاه بالاست و جابجایی آن مشکلات خاص خود را دارد. احتمال ضربه خوردن و آسیب دیدن دستگاه در حین جابجایی نیز بسیار بالاست. در نتیجه بیشتر کاربران به دنبال این هستند که تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ شان را در منزل انجام داده و آن را به مرکز تعمیرات حمل نکنند. نصب و راه اندازی، انجام سرویس دوره ای و تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ در منزل خدمتی است که اینانلو سرویس در راستای رفع دغدغه های کاربران انجام داده است.

در صورت بروز اختلال یا نیاز به تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس بگیرید. شما کاربر ارجمند می توانید درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ خود را در سایت اینانلو سرویس ثبت کنید تا از 10% تخفیف ویژه بهره مند شوید.

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در کرج

مجموعه اینانلو سرویس با داشتن شعب فعال در سطح استان البرز، تمامی مناطق این استان را خدمات رسانی می کند. به محض ثبت درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ شما، تکنسین تعمیرکار به محل اعزام می شود. به عیب یابی دستگاه می پردازد و تمامی هزینه های احتمالی را به مشتری اطلاع می دهد. در صورت موافقت مشتری با هزینه ها، به تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ می پردازد. در پایان انجام تعمیرات فاکتور رسمی اینانلو سرویس را تحویل مشتری می دهد. تمامی خدمات و تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ در اینانلو سرویس دارای 6 ماه گارانتی می باشد. نمایندگی رسمی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ، دارای چندین شعبه مختلف است تا دسترسی ساکنین کلیه مناطق استان البرز به خدمات مورد نظرشان راحت تر باشد.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در اینانلو سرویس

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ و سایر برندها، بسته به شدت و نوع خرابی قطعات آن، متفاوت است. بهتر است بدانید اینانلو سرویس برای رعایت حال مشتریان خود، در مرحله اول به تعمیر قطعات پرداخته و در صورت عدم امکان تعمیر، به تعویض قطعات می پردازد. اینانلو سرویس در صورت نیاز به تعویض قطعه از قطعات اصل و اورجینال استفاده می کند. تمامی هزینه های تعمیر در اینانلو سرویس طبق تعرفه های مصوب اتحادیه می باشد.

<yoastmark class=

سرویس و خدمات تخصصی ماشین ظرفشویی سامسونگ

ماشین ظرفشویی سامسونگ از جمله محصولات پرفروش و البته با کیفیت این کمپانی است که مورد استفاده بسیاری از کاربران خانگی قرار گرفته است. در ماشین های ظرفشویی سامسونگ، نوین ترین تکنولوژی ها و فناوری ها هم در ساخت قطعات و هم در برنامه های شستشو بکار گرفته شده است. اما در این محصول نیز امکان بروز خرابی و نیاز به تعمیر، به دلایل مختلف وجود دارد. بروز خرابی در ماشین ظرفشویی سامسونگ به هر دلیل که اتفاق بیفتد، بهترین راه برای تعمیر آن، مراجعه به مراکز مجاز و استاندارد این حوزه است.

خرابی برد ماشین ظرفشویی سامسونگ

از جمله مهمترین قطعات ماشین ظرفشویی سامسونگ، برد آن است. برد الکترونیکی، از قطعات مختلفی تشکیل می شود. عملکرد همه قسمت های دستگاه به دستورات صادره بستگی دارد. در صورتی که برد ماشین ظرفشویی سامسونگ، دچار خرابی شود، عملکرد این دستگاه تحت تاثیر قرار می گیرد و ممکن است از کار بیفتد. در این شرایط، تشخیص و اقدام به موقع برای تعمیر ماشین ظرفشویی، احتمال دارد بتواند این قطعه را از تعویض نجات دهد و هزینه زیادی روی دست شما نگذارد. برد نیم سوز به دلیل بروز اختلال باید تعویض شود.

خرابی المنت کف ماشین ظرفشویی سامسونگ

المنت، یکی از قطعات مهم ماشین ظرفشویی سامسونگ است که با تولید گرما، سبب گرم شدن آب و شستشوی بهتر ظروف خواهد شد. به همین خاطر، در صورت خرابی این قطعه، شستشوی ظرف ها ناقص انجام می شود و شما شاهد کاهش عملکرد این دستگاه خواهید کرد. برای عیب یابی و رفع این اختلال، حتما باید از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید. در صورت مشاهده خرابی و نیاز به تعمیر لوازم خانگی سامسونگ با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید. شما مشترک عزیز اینانلو سرویس می توانید از طریق سایت مجموعه برای ثبت درخواست اقدام کنید.

خرابی میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی سامسونگ

نخستین بخشی که می بایست در تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ و اختلال روشن نشدن آن مورد توجه قرار گیرد میکروسوئیچ یا قلاب قفل درب است.میکروسوییچ درب وظیفه بسته ماندن تا پایان شستشو را بر عهده دارد. از نشت آب به بیرون جلوگیری می کند. در صورتی که درب درست بسته نشود میکروسوئیچ فعال نخواهد شد و یا اگر میکرو سوئیچ معیوب باشد، برد ماشین ظرفشویی برقی دریافت نمی‌کند و در نتیجه روشن نخواهد شد.

بررسی علت ارور و کد های خطا ماشین ظرفشویی سامسونگ

  • ارور و کد خطای E14 در ماشین ظرفشویی سامسونگ به معنای افزایش دمای ظرفشویی بیشتر از ۸۰ درجه سانتی گراد می باشد.
  • ارور و کد خطای E4 در ماشین ظرفشویی سامسونگ به معنای عدم وجود آب در دستگاه می باشد.
  • ارور و کد خطای E5 یا SE در ماشین ظرفشویی سامسونگ به معنای کند شدن عملیات تخلیه آب می باشد.
  • ارور و کد خطای E9 در ماشین ظرفشویی سامسونگ به معنای پایین بودن سطح آب دستگاه می باشد.
  • ارور و کد خطای HE در ماشین ظرفشویی سامسونگ به معنای وجود اختلال در بعضی قطعات داخلی را گزارش می دهد.
  • ارور و کد خطای OE در ماشین ظرفشویی سامسونگ زمانی به نمایش در می آید که آب دستگاه سرریز می کند.

خدمات تخصصی <yoastmark class=

کلام پایانی

اینانلو سرویس نمایندگی رسمی سامسونگ با کد فعال ir200513، دارای دو شعبه فعال در غرب و شرق استان البرز برای تعمیر لوازم خانگی سامسونگ می باشد. کلیه خدمات انجام شده توسط کارشناسان متخصص و حرفه ای تعمیر صورت می گیرد و دارای ضمانت 6 ماهه می باشد. انواع لوازم خانگی سامسونگ در اینانلو سرویس تعمیر می شود و برای تعویض قطعه از قطعات اصل و اورجینال استفاده می شود. هزینه تعمیر در این مجموعه مطابق تعرفه های اتحادیه و با مبالغ منصفانه محاسبه می شود. پس از انجام خدمات نیز، به مشتریان عزیز فاکتور رسمی اینانلو سرویس ارائه خواهد شد.
اینانلو سرویس نمایندگی رسمی سامسونگ در کرج است. این مجموعه نماینده رسمی بیش از 130 برند همچون آاگ AEG ، سام، ال جی، جنرال الکتریک ، اسنوا، ایکس ویژن، هیمالیا، دوو، امرسان، بوش، بکو، بلومبرگ، پاکشوما و… می باشد. لازم به ذکر است که انواع لوازم خانگی مثل یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، ساید بای ساید، جاروبرقی و کولر گازی را تعمیر میکند. از مناطق تحت پوشش اینانلو سرویس می توان به فردیس، مارلیک، ملارد، محمدشهر، مشکین دشت، شهرک ناز، شهرک بعثت، واریان شهر، رزکان نو، شیخ آباد، حسین آباد، شهرک بنفشه، عظیمیه، مصباح ، هفت تیر، آزادگان، طالقانی، شاهین ویلا، گوهردشت، دهقان ویلا، حصارک، کمالشهر، مهرشهر، گلشهر، کوی کارمندان، باغستان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد قدیم، نظرآباد، هیو، گلسار، کردان، کوهسار، آبیک، طالقان، مهرویلا، جهانشهر، کیانمهر، کوی مهر، تهراندشت، کمالشهر، صفادشت، رجائی شهر، تنکمان، مهدی آباد، چهارباغ، پیشاهنگی، لشکرآباد، شهرک رضوانیه و… اشاره کرد.

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

3 پاسخ

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      این ایراد میتونه به ترمیستور، المنت و برد مربوط باشه که باید توسط تکنسین بررسی بشه
      با شماره 02636191 تماس بگیرید تا برای مراجعه تکنسین براتون تایم رزرو کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields