۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

بررسی علل کاهش مکش جاروبرقی اسنوا
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

بررسی علل کاهش مکش جاروبرقی اسنوا

خواندن این مقاله 5 دقیقه طول میکشد
۱۵ اسفند ۱۴۰۲

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

کاهش مکش جاروبرقی اسنوا از جمله رایج ترین اختلالات این دستگاه است. این امر مشکلات بسیاری را با خود به همراه خواهد داشت. با کاهش مکش جاروبرقی اسنوا، اشغال و زباله ها به خوبی از روی سطوح جمع آوری نخواهد شد. کاهش مکش جاروبرقی اسنوا دلایل متعددی خواهد داشت. در ادامه این مقاله از اینانلو سرویس به بررسی دلایل و نحوه رفع عیب کاهش مکش جاروبرقی خواهیم پرداخت. در صورت مشاهده هرگونه علائم خرابی و نیاز به تعمیر لوازم خانگی اسنوا با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید. از طریق سایت اینانلو سرویس نیز می توانید به صورت آنلاین ثبت درخواست کنید. سوالات خود را  در زمینه تعمیر و خرابی لوازم خانگی در صفحه پرسش و پاسخ اینانلو سرویس مطرح کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.


بررسی علل کاهش مکش جاروبرقی اسنوا

در صورت مشاهده کاهش مکش جاروبرقی فورا به فکر رفع ان باشید. با عدم توجه به این اختلال، سبب ورود فشار زیاد به موتور دستگاه خواهد شد. فشار به موتور دستگاه سبب از کار افتادن جاروبرقی خواهد شد. از مهمترین علل کاهش مکش جاروبرقی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

بررسی علل کاهش مکش جاروبرقی اسنوا
بررسی علل کاهش مکش جاروبرقی اسنوا
  • پر بودن کیسه جاروبرقی 

پر بودن کیسه جارو برقی از اولین دلایل کاهش مکش این دستگاه است. درون جاروبرقی اسنوا پاکت یا کیسه مخصوصی برای انباشته شدن زباله ها وجود دارد. این کیسه از ورود زباله ها به موتور جلوگیری می کند. برای جلوگیری از این اختلال باید کیسه جاروبرقی را مرتبا تعویض کنید. استفاده از پاکت های نامرغوب سبب آسیب به موتور دستگاه خواهد شد. کیسه ها و لوازم جانبی جاروبرقی اسنوا را حتما از فروشگاه ها و مراکز معتبر تهیه کنید. 

 

  • سوراخ بودن کیسه جاروبرقی

از دیگر دلایل کاهش مکش جاروبرقی اسنوا باید به سوراخ بودن کیسه جاروبرقی اشاره کرد. وجود هوا در مسیر سبب کاهش مکش دستگاه خواهد شد.  در این شرایط به بررسی کیسه بپردازید. با یافتن سوراخ، به تعویض کیسه جاروبرقی بپردازید. در غیر این صورت از کارشناسان اینانلو سرویس کمک بخواهید.

 

  • ارتفاع زیاد لوله 

در صورت زیاد بودن ارتفاع لوله جاروبرقی هرچه سریعتر به تعویض آن بپردازید. ارتفاع زیاد لوله سبب کاهش مکش در جاروبرقی اسنوا می شود. خریداری لوازم جانبی و قطعات یدکی جاروبرقی اسنوا را حتما از مراکز معتبر انجام دهید.  فروشگاه اینانلو سرویس، تمامی قطعات مورد نیاز شما را به صورت اصل و اورجینال در اختیارتان قرار می دهد.

 

  • خرابی موتور جاروبرقی اسنوا  

یکی از قطعات حساس موجود در جاروبرقی ها موتور آن است. خرابی و آسیب به موتور جاروبرقی اختلالات متعددی همچون کاهش مکش را همراه خواهد داشت.  اگر هنگام کشیدن جاروبرقی با کاهش مکش آن یا  ایجاد بوی سوختگی از دستگاه مواجه شدید فورا دستگاه را خاموش کنید. پس از خاموش کردن دستگاه با یک تعمیرکار متخصص تماس گرفته و اعلام خرابی کنید. بی توجهی به این اختلال سبب آسیب به باقی قطعات خواهد شد.

خرابی موتور از دلایل کاهش مکش جاروبرقی اسنوا
خرابی موتور از دلایل کاهش مکش جاروبرقی اسنوا
  • کثیف شدن برس پارویی جاروبرقی اسنوا  

با کثیف شدن بیش از حد برس پارویی جاروبرقی قطعاً دستگاه مکش مناسبی نخواهد داشت. در نتیجه نمی تواند تمامی آشغال و گرد و غبار های موجود روی سطوح را جذب کند. به همین خاطر هر از چند گاهی برس پارویی جاروبرقی خود را شست و شو قرار داده و به تمیز کردن آن بپردازید.

 

  • نشت هوا از اتصالات جاروبرقی 

از مهمترین دلایل مسبب کاهش مکش جاروبرقی اسنوا، نشت هوا از اتصالات و قطعات داخلی دستگاه است. برای بهره مندی از مکش مناسب جاروبرقی نباید هوای داخل محفظه به بیرون از دستگاه نفوذ کند. با ایجاد ترک یا شکستگی روی قطعات دستگاه مکش جاروبرقی به طور چشمگیری کاهش می یابد. در نتیجه دیگر قادر به استفاده از دستگاه نخواهید بود. با مشاهده خراشیدگی روی قطعاتی همچون لوله خرطومی و بدنه دستگاه فورا به فکر تعویض آن ها باشید. تعمیرات دستگاه خود را پشت گوش نیندازید. فورا به فکر تعمیر بوده تا خرابی های بیشتر گریبانگیر شما نشود.

 

  • انسداد فیلتر جاروبرقی

 

گرفتگی و انسداد فیلتر جاروبرقی سبب کاهش مکش دستگاه خواهد شد. هنگامی که فیلتر ها با گرد و غبار نصب می شوند جریان هوا در داخل دستگاه کم شده و در نتیجه نمی توان با استفاده از جاروبرقی سطوح مختلف را تمیز کرد. در نتیجه برای جلوگیری از این امر هر شش ماه یکبار به تعویض فیلترهای جاروبرقی بپردازید. تعویض فیلتر ها شما را از چنین مشکلاتی در امان نگه می دارد. در صورت قابل شستشو بودن فیلتر ها، هر چند وقت یکبار به شستشو آنها بپردازید.

 

  • عدم تنظیمات جاروبرقی اسنوا 

جاروبرقی های پیشرفته دارای دکمه های تنظیمات هستند. با استفاده از این دکمه ها می توان میزان مکش جاروبرقی را تعیین کرد. با اشتباه بودن تنظیمات جاروبرقی، قطعاً مکش دستگاه کاهش خواهد یافت. برای رفع این اختلال تنها باید با استفاده از دکمه تنظیمات مکش جاروبرقی را بروی بیشترین حالت خود قرار دهید.

 

  • گرفتگی لوله خرطومی جاروبرقی 

در قسمت پایانی مقاله به بررسی گرفتگی لوله خرطومی جاروبرقی و در نهایت کاهش مکش دستگاه خواهیم پرداخت. انسداد لوله خرطومی، مانع از عبور هوا خواهد شد. در نتیجه دستگاه قادر به جمع آوری زباله ها نخواهد بود. برای رفع گرفتگی لوله خرطومی از تجهیزاتی همچون سیم مفتول قلاب های بافندگی و غیره استفاده نمایید. در انجام این امر دقت کافی داشته باشید.

گرفتگی لوله خرطومی از دلایل کاهش مکش جاروبرقی اسنوا
گرفتگی لوله خرطومی از دلایل کاهش مکش جاروبرقی اسنوا

 

بهترین راه های افزایش مکش جاروبرقی اسنوا چیست؟

 

  • تعویض کیسه جاروبرقی در زمان مناسب

یکی از روشهای افزایش مکش جاروبرقی اسنوا تعویض به موقع پاکت آن است. تعویض به موقع کیسه از وارد شدن فشار روی موتور دستگاه جلوگیری کرده و مکش جاروبرقی به طور چشمگیری افزایش می یابد.

  • تمیز کردن فیلتر ها 

به پیشنهاد اینانلو سرویس فیلتر های درون جاروبرقی را به طور مداوم تمیز کرده و از انسداد آن جلوگیری کنید. با این کار از کاهش مکش جاروبرقی اسنوا جلوگیری می کنید.

 

  • بررسی لوله خرطومی 

برای در امان ماندن از کاهش مکش جارو برقی، به بررسی لوله خرطومی و باقی لوازم جانبی بپردازید. با انجام این کار از انسداد قطعات جلوگیری خواهید کرد.

مراکز تحت پوشش اینانلو سرویس

 

به توصیه اینانلو سرویس همواره در کنار استفاده از لوازم خانگی خود به فکر مراقبت از آن ها نیز باشید. اینانلو سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در کرج با داشتن شعب فعال در سطح استان تمامی مناطق فردیس،مارلیک ملارد، محمدشهر، مشکین دشت، شهرک ناز، شهرک بعثت، واریان شهر، رزکان نو، شیخ ، حسین آباد، شهرک بنفشه، عظیمیه، مصباح ،هفت تیر، آزادگان، طالقانی، شاهین ویلا، گوهردشت، دهقان ویلا، حصارک، کمالشهر، مهرشهر، گلشهر، کوی کارمندان، باغستان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد قدیم، نظرآباد، هیو، گلسار، کردان، کوهسار، آبیک، طالقان، مهرویلا، جهانشهر، کیانمهر، کوی مهر تهران دشت، کمالشهر،صفادشت، رجائی شهر، تنکمان، مهدی آباد، چهارباغ، پیشاهنگی، لشکرآباد، شهرک رضوانیه و… را خدمات رسانی می کند.

نمایندگی های اینانلو سرویس

این مرکز نماینده رسمی و معتبر اسنوا و 130 برند دیگر مانند اکسنت، یواستار، یور پلاس، هیمالیا، دیامونته، نیکسان، التتو، اسکای ورد، رنزو، اکولوکس، جی سان، سوزوکی، کنوود، گرنیه، برتا، ایران شرق، گراند صنعت، بلوتینی، آزمایش، سینور، سیلور آیس، لایف، تسلا، تی سی ال، ایکس ویژن، سیلوان، سونیل، نسکو، هاویلوکس، ویرپول، اورست، انیس، سایلون، جنرال بریجن، فیلور، تکسان خزر، دونار، ناب استیل، وستل و… می باشد. اینانلو سرویس به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان است. این مرکز تعطیلی نداشته و در تمام ایام هفته آماده خدمات رسانی است.

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields