۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

بررسی علل بوی سوختگی جاروبرقی اسنوا
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

بررسی علل بوی سوختگی جاروبرقی اسنوا

خواندن این مقاله 4 دقیقه طول میکشد
۲۱ اسفند ۱۴۰۲

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

بوی سوختگی جاروبرقی اسنوا، امری بسیار قابل توجه است. بی توجهی به این موضوع سبب آسیب به دستگاه خواهد شد. جاروبرقی‌ها امروزه وسایل پرکاربرد اما گران قیمت اند. در نتیجه مشاهده علائم خرابی یا استشمام بوی سوختگی برای هر شخصی دلهره آور است.  استشمام بوی سوختگی همیشه به معنای خرابی موتور یا سوختن دستگاه نیست. گردوغبار، خرابی تسمه، پر بودن کیسه جاروبرقی و … در ایجاد این بو تأثیرگذارند. نحوه رفع هر یک از این اختلالات راه مخصوص به خود را دارد. اینانلو سرویس در این مقاله به بررسی دلایل بوی سوختگی جاروبرقی اسنوا خواهد پرداخت.

اصلی‌ترین علت بوی بد سوختگی جاروبرقی اسنوا چه چیزی است؟

  • عدم شستشوی فیلتر جاروبرقی اسنوا
  • استفاده از جاروبرقی در محیط‌های خیس
  • عدم تعویض به‌موقع کیسه زباله دستگاه
  • سنگینی و پر شدن بیش از حد کیسه زباله و فشار روی موتور
  • ایجاد مشکل در تسمه جاروبرقی اسنوا
  • سوختگی فیوز دستگاه
  • استفاده بدون استراحت از دستگاه با حداکثر قدرت جاروبرقی

 

دلایل ایجاد بوی سوختگی جاروبرقی اسنوا
دلایل ایجاد بوی سوختگی جاروبرقی اسنوا
  • سوختن موتور جاروبرقی

سوختن یا اختلال در عملکرد موتور جاروبرقی قطعا ترسناک‌ترین دلیل ایجاد بوی سوختگی در دستگاه خواهد بود. دلایل زیادی سبب ایجاد اختلال در موتور جاروبرقی خواهد شد. اصلی‌ترین علت آن مربوط به عدم نگهداری صحیح از جاروبرقی است. دلایلی مانند استفاده مداوم از پاکت‌های دائمی جاروبرقی، عدم تعویض به‌موقع کیسه، عدم شستشوی فیلترهای دستگاه و ورود گردوغبار به موتور از جمله مواردی تاثیرگذار بر سوختن موتور دستگاه هستند. 

برای پیشگیری از این اختلال کیسه جاروبرقی را به موقع تعویض کنید. در مناطقی مانند شهر های جنوب کشور که با گرد و غبار بسیاری رو به رو هستیم، فیلتر دستگاه را به صورت مداوم شستشو دهید. در صورت استشمام بوی سوختگی جاروبرقی اسنوا و در پی آن روشن نشدن دستگاه، احتمالا اختلال از موتور است. با ثبت درخواست به صورت آنلاین در سایت اینانلو سرویس، از 10% تخفیف ویژه استفاده کنید.در صورت بروز مشکل با شماره های 02636191 و 02691300200 در تماس باشید.

  •  مشکل در تسمه جاروبرقی اسنوا

با توجه به جنس لاستیکی تسمه های موتور جاروبرقی در صورت کارکرد مداوم داغ می شوند. در نتیجه ایجاد بوی سوختگی می کنند. جنس تسمه‌های موتور جاروبرقی از لاستیک است. کاربرد این ابزارهای لاستیکی کمک به چرخش برس و جمع آوری بهتر مو و پرز و دیگر زباله هاست. با مشاهده اختلال در این قطعه با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس بگیرید.

  •  مشکل در برد جاروبرقی و تعمیر آن

جاروبرقی اسنوا نیز مانند دیگر لوازم برقی دارای برد الکتریکی است. اتصالی در مدارهای برد یکی از دلایل اصلی برای ایجاد بوی سوختگی در جاروبرقی اسنوا می باشد. همچنین در برخی مواقع این اختلال فیوز برق خانه را قطع کرده و باعث ایجاد اختلال در برق خواهد شد. به کمک یک مولتی متر نسبت به بررسی مدارهای برد جاروبرقی اسنوا خود اقدام کنید. به توصیه اینانلو سرویس به هیچ وجه اقدام به تعمیر خودسرانه دستگاه نکنید. در ضمن از افراد غیر متخصص و متفرقه نیز خدمات دریافت نکنید. در صورت وجود مشکل، عملکرد این افراد از هیچ ارگانی قابل پیگیری نخواهد بود.

  •  عدم تعویض به موقع کیسه جارو برقی

تمامی مسائل مسبب ایجاد بار اضافه روی موتور از دلایل ایجاد بوی سوختگی جاروبرقی اسنوا هستند. پر شدن کیسه دستگاه نیز سبب وارد شدن فشار به موتور و در پی ان ایجاد بوی سوختگی خواهد شد. برای رفع این اختلال پس از پر شدن نصف حجم پاکت، آن را خالی کرده و فیلتر کیسه را نیز شستشو دهید.

عدم تعویض به موقع کیسه از دلایل ایجاد بوی سوختگی جاروبرقی اسنوا

 

  • سوختگی فیوز جاروبرقی

سوختن فیوز جاروبرقی از جمله دلایل ایجاد بوی سوختگی جاروبرقی اسنوا است. در صورت نداشتن تخصص فنی به هیچ وجه اقدام به تعمیر دستگاه نکنید. تعمیر و رفع عیب دستگاه خود را از مراکز معتبر بخواهید. اینانلو سرویس با سابقه بیش از دو دهه فعالیت در حوزه تعمیرات لوازم خانگی آماده خدمات رسانی شبانه روزی به شما عزیزان است.

 

  • ورود رطوبت به دستگاه و خاموش شدن جاروبرقی

ورود رطوبت و قطرات آب به داخل جاروبرقی سبب ایجاد اختلال در موتور و برد دستگاه خواهد شد. همین موضوع سبب ایجاد اتصالی در سیم‌ها شده و بوی سوختگی منتشر خواهد کرد. این مشکل در جاروبرقی‌های بوش بیشتر از باقی دستگاه‌ها وجود دارد. یکی از علت‌های اصلی آن حساسیت زیاد موتور جاروبرقی‌های این برند است.

اینانلو سرویس نماینده رسمی تعمیرات لوازم خانگی اسنوا و 130 برند دیگر از جمله اکسنت، یورواستار، یورو پلاس، هیمالیا، دیامونته، نیکسان، التتو، اسکای ورد، رنزو، اکولوکس، جی سان، سوزوکی، کنوود، گرنیه، برتا، ایران شرق، گراند صنعت، بلوتینی، آزمایش، سینور، سیلور آیس، لایف، تسلا، تی سی ال، ایکس ویژن، سیلوان، سونیل، نسکو، هاویلوکس، ویرپول، اورست، انیس، سایلون، جنرال بریجن، فیلور، تکسان خزر، دونار، ناب استیل، وستل و… می باشد.

  •  افزایش قدرت مکش جاروبرقی و ایجاد بوی سوختگی

در صورتی که قدرت مکش جاروبرقی را در حالت حداکثری قرار داده و از آن به مدت 20 الی 30 دقیقه به‌صورت مداوم استفاده کنید، احتمالا متوجه بوی سوختگی خواهید شد. البته این مشکل امری طبیعی بوده و در اکثر جاروبرقی‌ها نیز دیده می‌شود.

اما در صورت استشمام بوی سوختگی و در پی آن روشن نشدن دستگاه، فورا باید به فکر تعمیر آن باشید. در این شرایط با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان اینانلو سرویس در اسرع وقت در محل حاضر خواهند شد.

  • عدم شستشو فیلتر جاروبرقی و خرطومی آن

شستشوی اجزا و قطعات جاروبرقی برای جلوگیری از ایجاد خرابی یا بوی سوختگی در دستگاه امری الزامی است. فیلتر کیسه و خرطومی جاروبرقی پس از چند ماه کار کثیف و ذرات زیادی در آن‌ها گیر خواهد کرد. عدم توجه به بهداشت دستگاه از جمله موارد مخرب برای جاروبرقی اسنوا است.

مناطق تحت پوشش اینانلو سرویس

برای استفاده از جاروبرقی اسنوا باید به نکات نگهداری و مراقبت از آن توجه داشته باشید. تعویض نکردن به‌موقع کیسه دستگاه و عدم شستشو فیلتر آن سبب ایجاد بوی سوختگی خواهد شد. علل دیگری نیز برای ایجاد بوی سوختگی جاروبرقی اسنوا وجود دارد. تمامی این موارد را با کارشناسان اینانلو سرویس درمیان بگذارید و سلامت دستگاهتان را از آنها بخواهید. کارشناسان این مرکز به احیا ی دستگاه شما می پردازند.

علت‌های دیگری نیز برای ایجاد این مشکل وجود دارد. اینانلو سرویس با داشتن شعب فعال در سطح استان البرز، تمامی مناطق فردیس،مارلیک ملارد، محمدشهر، مشکین دشت، شهرک ناز، شهرک بعثت، واریان شهر، رزکان نو، شیخ ، حسین آباد، شهرک بنفشه، عظیمیه، مصباح ،هفت تیر، آزادگان، طالقانی، شاهین ویلا، گوهردشت، دهقان ویلا، حصارک، کمالشهر، مهرشهر، گلشهر، کوی کارمندان، باغستان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد قدیم، نظرآباد، هیو، گلسار، کردان، کوهسار، آبیک، طالقان، مهرویلا، جهانشهر، کیانمهر، کوی مهر تهران دشت، کمالشهر،صفادشت، رجائی شهر، تنکمان، مهدی آباد، چهارباغ، پیشاهنگی، لشکرآباد، شهرک رضوانیه و… را به صورت 24 ساعته خدمات رسانی می کند. 

 

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields