۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

بررسی علل باد گرم کولر گازی سامسونگ و نحوه رفع آن
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

بررسی علل باد گرم کولر گازی سامسونگ و نحوه رفع آن

خواندن این مقاله 5 دقیقه طول میکشد
۲۴ آبان ۱۴۰۲

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

اینانلو سرویس در این مقاله قصد دارد به بررسی علل باد گرم کولر گازی سامسونگ و نحوه رفع آن بپردازد. در صورت مواجه شدن با وزش باد گرم کولر گازی با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید.

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در زمان روشن کردن کولر گازی بجای خنک شدن اتاق، کولر گازی باد گرم بزند. این مسئله به خصوص در تابستان‌های گرم می‌تواند سبب آزرده خاطر شدن کاربران گردد. دلایل زیادی وجود دارد که سبب می شود که کولر گازی در وضعیت مناسبی قرار نگرفته و باد گرم بزند.

بررسی علت باد گرم کولر گازی سامسونگ

در فصل تابستان یکی از اساسی ترین نیازهای خانواده‌ها وجود کولر گازی در منزل است. در این شرایط زمانی که در اوج گرما کولر گازی شما باد گرم میزند، قطعا اتفاق ناخوشایندی خواهد بود. علت باد گرم کولر گازی متفاوت است حتی گاهی به علت تنظیم نکردن دکمه mod روی حالت cool این اتفاق افتاده بیفتد و کولر گازی شما در سلامت کامل باشد.

برای بررسی تمامی علت های باد گرم کولر گازی سامسونگ، این مقاله که توسط متخصصین اینانلو سرویس گردآوری شده است را مطالعه فرمایید. در صورتی که برای رفع مشکل باد گرم کولر گازی به یک تکنسین تعمیرکار نیاز دارید با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس بگیرید و یا بصورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.

کم شدن گاز مبرد دلیل باد گرم کولر گازی سامسونگ
کم شدن گاز مبرد دلیل باد گرم کولر گازی سامسونگ

بررسی علل اصلی باد گرم کولر گازی و نحوه رفع کردن آن ها

کثیف بودن فیلتر هوا

شایع ترین علت خنک نکردن و باد گرم کولر گازی شما کثیفی فیلتر های هوا است. در صورتی که فیلتر کثیف یا دچار گرفتگی گرد و غبار باشد، ممکن است سبب بروز مشکلات مختلفی شود. این امر می‌تواند در عملکرد صحیح ترموستات اختلال ایجاد کند. گرد و غبار موجود در فیلترهای کولر گازی، مانع جریان هوا شده و مسیر را مسدود می کنند. همچنین می‌تواند سیم پیچ تبخیر کننده را منجمد کند، در نتیجه مانع عبور هوای خنک از خروجی می‌شود. در چنین شرایطی توصیه می‌شود در صورت گرفتگی فیلتر هوای کولر گازی با کارشناسان اینانلو سرویس تماس بگیرید تا اقدام به سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ شما نمایند.

تنظیمات نادرست ترموستات

در صورت مشاهده باد گرم کولر گازی سامسونگ، شما باید عملکرد ترموستات کولر گازی را بررسی کنید. در زمان مواجه با چنین شرایطی، تنظیمات ترموستات را به حالت خودکار تبدیل کنید. به این ترتیب فن تنها در صورت خنک شدن هوا کار می‌کند. برای رفع این اختلال همیشه به جای تنظیم روی حالت روشن، ترموستات کولر گازی را روی حالت Auto نگه دارید. این یک دلیل متداول است که سبب وزش باد کولر گازی سامسونگ می‌شود.

کثیف بودن یونیت بیرونی کولر گازی

برای اطلاع از چگونگی کثیف بودن یونیت بیرونی روی عملکرد کولر گازی، بهتر است ابتدا نحوه کار این بخش را بررسی کنید.

اواپراتور (یونیت داخلی) گرما را از هوای اطراف خود جذب می‌کند و آن را به واحد تهویه مطبوع خارجی منتقل می‌کند.
کندانسور (یونیت بیرونی) هوای گرم را در هوای خنک متراکم می‌کند.

در چنین شرایطی کندانسور مسدود، اجازه خنک سازی مناسب سیستم کولر گازی را نمی‌دهد. زباله‌ها و حتی خاک انتقال حرارت را مسدود می‌کنند. در این شرایط با از بین بردن گردوغبار و خاک اطراف یونیت بیرونی، کندانسور را تمیز کرده و به آن فضای کافی برای تنفس دهید. برای جلوگیری از هزینه‌های سنگین تعمیرات، کولر گازی خود را مرتباً تمیز کنید. سرویس های دوره ای را جدی بگیرید تا با باد گرم کولرگازی سامسونگ و از این قبیل خرابی ها روبه رو نشوید.

تنظیمات ناصحیح دلیل باد گرم کولر گازی سامسونگ
تنظیمات ناصحیح دلیل باد گرم کولر گازی سامسونگ

خرابی موتور فن کولر گازی

عدم کار کردن فن کولر گازی سبب می‌شود کولر گازی شما با مشکلات زیادی مواجه گردد. در صورتی که موتور فن خراب یا معیوب باشد، واحد فضای باز قادر به از بین بردن گرما نخواهد بود، در نتیجه در سیکل خنک کردن هوا تداخل ایجاد می کند. در صورت مشاهده آسیب دیدگی موتور فن هرچه زودتر با متخصصین تعمیرکار تماس حاصل فرمایید. و جهت تعمیر و تعویض آن اقدام کنید.

کم شدن گاز مبرد و نیاز به شارژ گاز

مبرد مایع مهمی‌است که گرما را از هوای اطراف جذب می‌کند.که کمبود آن، منجر به باد گرم زدن کولر گازی سامسونگ شما شود. در صورتی که کولر گازی شما باد گرم میزند، ممکن است به دلیل نشت گاز مبرد باشد. سرویس کولر گازی خود را در فواصل منظم انجام دهید تا این اختلال برطرف شود. در صورت مشاهده علائم کم شدن گاز مبرد دستگاه و باد گرم کولر گازی سامسونگ با شماره های 02636191 و 02191300200 تماس حاصل فرمایید.

معیوب بودن کمپرسور کولرگازی سامسونگ

کمپرسور یکی از اجزای مهم و اساسی یک کولر گازی است. این قطعه جریان مبرد را بین تبخیر کننده و کندانسور کنترل می‌کند. در نتیجه، یک کمپرسور آسیب دیده هوا را به اندازه کافی خنک نمی کند در این حالت، قطعا کمپرسور آسیب دیده نیاز به تعویض دارد. در صورتی که ساکن استان البرز هستید با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم برای جلوگیری از باد گرم کولر گازی سامسونگ

برای حفظ صحیح عملکرد کولر گازی، توصیه می‌شود کولر گازی خود را توسط یک متخصص سرویس و نگهداری کنید. سرویس دوره ای کولر گازی سامسونگ را هر شش ماه یکبار انجام دهید. برای درخواست سرویس های دوره ای با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس بگیرید. تا راندمان و بازدهی کولر گازی خود را افزایش دهید. از کولر گازی سامسونگ خود به اندازه کافی مراقبت کنید تا احتمال بارگیری و تعمیرات گران قیمت آن را کاهش دهید.

خرابی کمپرسور دلیل باد گرم کولرگازی سامسونگ
خرابی کمپرسور دلیل باد گرم کولرگازی سامسونگ

آیا می دانید در مواقع کاهش سرمایش کولر گازی چه اقداماتی باید انجام دهید؟

ما به عنوان یک تعمیرکار کولر گازی با تجربه به شما توصیه می کنیم اگر روزی وزش باد گرم کولر گازی سامسونگ را احساس کردید، ابتدا ریموت کنترل دستگاه را چک کنید و از روی حالت کول بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید. در مرحله بعد سریعا دستگاه را خاموش کنید سپس موارد زیر را یکی یکی برسی کنید. اگر در زمینه عیب یابی و تعمیرات کولر گازی تخصصی ندارید با نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در کرج تماس بگیرید تا برای عیب یابی دستگاه شما در محل حاضر شوند. اگر کولر گازی سامسونگ شما، هنگامی که باد گرم میزند کار کند می تواند سبب سوختگی کمپرسور شود. در نتیجه ی این اتفاق، می تواند برای شما خسارت مالی زیادی به بار آورد.

مناطق تحت پوشش اینانلو سرویس

اینانلو سرویس با سابقه ای  20 ساله در زمینه تعمیر لوازم خانگی سامسونگ و 130 برند آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است. این مجموعه تمامی مناطق فردیس، مارلیک، ملارد، محمدشهر، مشکین دشت، شهرک ناز، شهرک بعثت، واریان شهر، رزکان نو، شیخ آباد، حسین آباد، شهرک بنفشه، عظیمیه، مصباح ،هفت تیر، آزادگان، طالقانی، شاهین ویلا، گوهردشت، دهقان ویلا، حصارک، کمالشهر، مهرشهر، گلشهر، کوی کارمندان، باغستان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد قدیم، نظرآباد، هیو، گلسار، کردان، کوهسار، آبیک، طالقان، مهرویلا، جهانشهر، کیانمهر، کوی مهر، تهران دشت، کمالشهر،صفادشت، رجائی شهر، تنکمان، مهدی آباد، چهارباغ، پیشاهنگی، لشکرآباد، شهرک رضوانیه و… را پشتیبانی می کند.

یرندهای تحت پوشش اینانلو سرویس

از برند های تحت پوشش اینانلو سرویس می توان به سامسونگ، ال جی، اسنوا، دوو، فرسان، پاکشوما، کرال، کندی، کروپ، مدیدیا، جنرال آدمیرال، آکس، زیرووات، دکستر، مابه، آیگه، جنرال الکتریک، وایت هاوس، فروزان، سامیا، یوش، پارس، هیوندای، مولتی مکس، تکنولایو، هاردستون، مجیک چف، دنیس، دیپوینت، فایر، تجا، بنس، الیو، بلومبرگ، مدیا، امرسان، گوردیک، گوفر، یخساران، یوشیتا، گلدن برگ، برتینو، اکسنت، یواستار، یور پلاس، هیمالیا، دیامونته، نیکسان، التتو، اسکای ورد، رنزو، اکولوکس، جی سان، سوزوکی، کنوود، گرنیه، برتا، ایران شرق، گراند صنعت، بلوتینی، آزمایش، سینور، سیلور آیس، لایف، تسلا، تی سی ال، ایکس ویژن، سیلوان، سونیل، نسکو، هاویلوکس، ویرپول، اورست، انیس، سایلون، جنرال بریجن، فیلور، تکسان خزر، دونار، ناب استیل، وستل و…. اشاره کرد.

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

20 پاسخ

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      برای درخواست فیلتر تصفیه هوا از شرکت سامسونگ مدل و سریال دستگاهتون رو بفرستید تا کارشناس فیلتر اورجینال رو براتون تهیه کنه

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      ما نمایندگی رسمی الجی و 130 برند دیگه هم هستیم.
      کلیه خدمات مربوط به انواع لوازم خانگی توسط تکنسین های ماهر اینانلو سرویس انجام می شود.

    1. همراه عزیزاینانلو سرویس سلام
      از طریق فرم درخواست وبسایت اینانلو سرویس و شماره 02636191 می توانید درخواست خود را ثبت کنید.

    1. کولر گازی از دو مدار مجزا برای تولید هوای سرد و گرم استفاده می‌کند. اگر کولر گازی شما فقط باد سرد تولید می‌کند، ممکن است یکی از مدارهای آن دچار مشکل شده باشد.
      برای بررسی دقیق با شماره 02636191 تماس بگیرید تا تکنسین متخصص از دستگاه باردید کند.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      بله تکنسین های متخصص اینانلو سرویس این کار رو براتون انجام میدن. فقط کافیه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      صدای زیاد دستگاه کولر گازی دلایل متعددی دارد.
      جهت بررسی و مراجعه تکنسین متخصص با شماره 02636191 تماس بگیرید.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      بله
      ما تعمیر و سرویس انواع لوازم خانگی مثل یخچال،ساید، لباسشویی، ظرفشویی، کولر گازی و … رو انجام می دیم.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      برای ثبت درخواست و دریافت خدمات با شماره 02636191 تماس بگیرید.
      همچنین از طریق وبسایت اینانلو سرویس نیز می توانید ثبت درخواست را انجام دهید.

  1. سلام کولر گازی مادرم اینا میزاریم رو حالت گرم کن ولی یهو صدای خیلی بدی میده مجبوریم خاموش کنیم ممنون میشم راهنمایی کنید!!

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      جهت بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیزید.
      توصیه می شود با پیگیری فوری از آسیب جدی به قطعات پیشگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields