۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

اصلی ترین دلایل صدای بلند جاروبرقی و نحوه رفع آن
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

اصلی ترین دلایل صدای بلند جاروبرقی و نحوه رفع آن

خواندن این مقاله 6 دقیقه طول میکشد
۱ آذر ۱۴۰۲

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

صدای بلند در جاروبرقی سامسونگ  ممکن است به عوامل مختلفی برگردد و نشانه‌ای از مشکلات فنی یا سایر مسائل دستگاه باشد. جاروبرقی جزء لوازم خانگی پر سر و صداست. ممکن است صدای جاروبرقی دغدغه‌ی کاربران نباشد. زمانی که صدای جارو برقی غیر طبیعی می شود  باید فورا برای عیب یابی آن اقدام کرد. علت صدای زیاد جارو برقی سامسونگ اغلب یک مشکل فنی جدی خواهد بود. در صورت عدم عیب یابی و رسیدگی فوری، ممکن است خسارت بیشتری به دستگاه وارد شود. برای رفع صدای زیاد جارو برقی سامسونگ با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید.

علل صدای زیاد جاروبرقی سامسونگ رو بشناسید!

یکی از عمده دلایل صدای زیاد جاروبرقی سامسونگ توجه نداشتن به استفاده‌ی صحیح و سرویس نکردن دستگاه می باشد. گاهی اوقات زیاد شدن صدای جاروبرقی سامسونگ مربوط به خرابی قطعات داخلی است. در ادامه به بررسی دلایل صدای زیاد جارو برقی سامسونگ خواهیم پرداخت.

مشکل موتور علت صدای زیاد جارو برقی سامسونگ
مشکل موتور علت صدای زیاد جارو برقی سامسونگ

تمیز نکردن فیلتر از جمله دلایل صدای زیاد جاروبرقی سامسونگ

یکی از علت‌های صدای زیاد جاروبرقی سامسونگ مربوط به کثیف شدن فیلترها و عدم نظافت آن می باشد. هوای داخل محفظه‌ی جاروبرقی از فیلتر عبور می‌کند و نقش اساسی فیلترها در دستگاه جاروبرقی، گرفتن گرد و خاک هوای اطراف هست. فیلترها از ورود گرد و غبار به داخل محفظه‌های موتور نیز جلوگیری می‌کنند. هوایی که از این قسمت عبور می‌کند در برخورد با گرد و غبار صدای زیادی ایجاد می‌کند. در این مواقع باید فیلتر را خارج کرده و در صورت امکان، آن را شستشو دهید. در این شرایط  فیلتر باید تعویض شود،

صدای چرخش موتور

اغلب چرخش موتور خود یکی از علت‌های صدای زیاد جاروبرقی سامسونگ است. بعضی از موتورها نسبت به سایر موتورها صدای بیشتری ایجاد می‌کنند. موتورهای AC از موتورهای DC صدای کمتری دارند. در نتیجه اگر تمایل دارید جاروبرقی شما صدای کمتری داشته باشد مدلی رو انتخاب کنین که موتورش صدای کمتری دارد.

لرزش در بدنه‌ از جمله دلایل صدای زیاد جارو برقی سامسونگ

گاهی ممکن است صدای زیاد جارو برقی سامسونگ با لرزش بدنه دستگاه همراه باشد. در چنین شرایطی احتمالا بخشی از بدنه‌ی جاروبرقی شما شل شده و امکان دارد سبب ایجاد صدای زیاد و غیر طبیعی شود. در جاروبرقی‌های قدیمی این اختلال بیشتر مشاهده می شود. حتی ممکن است که یکی از قطعات جانبی داخل جاروبرقی شما شکسته باشد. لرزش نشون دهنده‌ی شکستن قطعه نیز می باشد. یک قطعه شکسته ممکنه داخل جاروبرقی به دام افتاده باشد و علاوه بر سر و صدای بلند سبب لرزش دستگاه نیز گردد.

گرفتگی و انسداد در لوله ها از جمله دلایل صدای زیاد جارو برقی سامسونگ

از جمله دیگر علل صدای زیاد جاروبرقی سامسونگ گیر کردن اشیاء یا زباله‌ها داخل لوله و خرطومی جاروبرقی می باشد. این اتفاق سبب ایجاد صدای غیر طبیعی در دستگاه می شود. برای جلوگیری از چنین اختلالاتی، پیشنهاد اینانلو سرویس، سرویس و تمیز کردن مداوم دستگاه است. البته انسداد و گرفتگی هر یک از این قطعات دلیل اصلی کم شدن مکش جاروبرقی شما نیز می باشد. در صورت خرابی و مشاهده صدای زیاد جاروبرقی سامسونگ به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر نکنید. شما کاربر گرامی می توانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرابی فن موتور از جمله دلایل صدای زیاد جاروبرقی سامسونگ

یکی از اجزای موتور جاروبرقی فن آن است که بر اثر شکستگی پروانه یا خراب، در حین کار صدای زیادی تولید می کند. عیب یابی و تعمیر فن موتور حتما باید توسط کارشناسان مجرب انجام گیرد. تعمیر این قطعه امری کاملا تخصصی است. به همین خاطر در صورت خرابی و نیاز به تعمیر جارو برقی سامسونگ با شماره هالی 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید. در صورت تمایل از طریق سایت اینانلو سرویس هم می توانید به صورت آنلاین ثبت درخواست کنید.

پارگی یا پوسیدگی در اتصالات، از جمله دلایل صدای زیاد جارو برقی سامسونگ

جاروبرقی ها دارای یک سری اتصالات هستند که مکش از برس شروع و از خرطومی و تلسکوپی عبور کرده تا به سمت پاکت زباله که در داخل دستگاه تعبیه شده است می‌رسد. هنگامی که هر قسمتی از خرطومی یا دیگر قسمت ها سوراخ، پوسیده یا پاره شده باشند، ممکن است حین کار با صدای زیاد جارو برقی سامسونگ مواجه شوید. حتما اتصالات رو چک و بررسی کنید. اگر از جایی خروج باد را احساس کردید حتما از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید. تکنسین های تعمیر کار جارو برقی سامسونگ در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه را در سلامت کامل تحویل شما کاربران گرامی خواهند داد.

صدای زیاد جاروبرقی سامسونگ به دلیل انسداد لوله ها
صدای زیاد جاروبرقی سامسونگ به دلیل انسداد لوله ها

اجسام فلزی داخل دستگاه از جمله دلایل صدای زیاد جارو برقی سامسونگ

برخورد این اجسام با محیط اطراف علت ایجاد صدای زیاد در جاروبرقی سامسونگ شما خواهد شد. در صورت مواجه با این اختلال جاروبرقی را خاموش کرده و سپس اجسام فلزی را از داخل کیسه زباله خارج کنید. وجود این اجسام در دستگاه، ممکن است سبب صدمه به دستگاه شما گردد.

خرابی موتور از دلایل صدای زیاد جارو برقی سامسونگ

در مراحل پایانی برای تشخیص صدای زیاد جاروبرقی سامسونگ، اگر مشکل از موتور  باشد،شاید صدای وحشتناک و بسیار زیادی تولید کند. در این حالت، باید به مواردی مانند حرارت بیش از حد، بوی سوزشی یا صدای نامطلوب توجه کرد. عدم عملکرد صحیح موتور ممکن است به دلیل ارتفاع دما، نقص در سیم بندی، فرسودگی قطعات داخلی یا حتی اشتباهات در استفاده و نگهداری باشد.

با صدای زیاد جارو برقی فوراً دستگاه را خاموش و به تعمیرکار متخصص مراجعه، تا موتور را بررسی و اگر لازم به تعمیر یا تعویض آن را انجام دهد. عدم توجه به سرویس های دوره ایباعث  آسیب دائمی به دستگاه می شود

توجه نکردن به سرویس های دوره ای از دلایل صدای زیاد جارو برقی سامسونگ

اگه چند ساله از جاروبرقی استفاده می‌کنین و از خدمات سرویس دوره‌ای استفاده نکرده اید، احتمالا علت سر و صدای زیاد و غیر طبیعی جاروبرقی سامسونگ شما این است که قطعات جاروبرقی شما به صورت منظم سرویس نشده اند. در نتیجه دچار فرسودگی جدی و خرابی خواهند شد. هدف از سرویس های دوره ای یرای طول عمر قطعات و جلوگیری از خرابی و هزینه های زیاد تعمیرات می باشد. فراموش نکنید ک علاوه بر جارو برقی، تمامی لوازم خانگی شما کاربر گرامی هر ۶ ماه نیاز به سرویس دوره ای دارد. برای انجام سرویس های دوره ای حتما از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز و رسمی تعمیر لوازم خانگی کمک بگيريد. برای دریافت سرویس های دوره ای با شماره های ۰۲۶۳۶۱۹۱ و ۰۲۶۹۱۳۰۰۲۰۰تماس حاصل فرمایید. شما کاربر گرامی میتوانید از طریق سایت اینانلو سرویس به صورت آنلاین ثبت درخواست کنید. در صورتی ک سوالی در رابطه با لوازم خانگی دارید، در صفحه پرسش و پاسخ سایت اینانلو سرویس مطرح کنید تا کارشناسان ما پاسخ گوی شما باشند.

 لرزش در بدنه‌ علت صدای زیاد جارو برقی سامسونگ
لرزش در بدنه‌ علت صدای زیاد جارو برقی

شعب فعال اینانلو سرویس

اینانلو سرویس در سطح استان شعب فعال دارد. به همین خاطر تمامی مناطق فردیس، مارلیک، ملارد، محمدشهر، مشکین دشت، شهرک ناز، شهرک بعثت، واریان شهر، رزکان نو، شیخ آباد، حسین آباد، شهرک بنفشه، عظیمیه، مصباح ،هفت تیر، آزادگان، طالقانی، شاهین ویلا، گوهردشت، دهقان ویلا، حصارک، کمالشهر، مهرشهر، گلشهر، کوی کارمندان، باغستان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد قدیم، نظرآباد، هیو، گلسار، کردان، کوهسار، آبیک، طالقان، مهرویلا، جهانشهر، کیانمهر، کوی مهر، تهران دشت، کمالشهر،صفادشت، رجائی شهر، تنکمان، مهدی آباد، چهارباغ، پیشاهنگی، لشکرآباد، شهرک رضوانیه و… را پشتیبانی می کند.

نمایندگی های اینانلو سرویس

این مجموعه با سابقه 20 ساله در زمینه نصب، تعمیر و سرویس لوازم خانگی نماینده رسمی 130 برند و دارای کد فعال نمایندگی است. از جمله برند های تحت پوشش اینانلو سرویس می توان به سامسونگ، ال جی، اسنوا، دوو، فرسان، پاکشوما، کرال، کندی، کروپ، مدیدیا، جنرال آدمیرال، آکس، زیرووات، دکستر، مابه، آیگه، جنرال الکتریک، وایت هاوس، فروزان، سامیا، یوش، پارس، هیوندای، مولتی مکس، تکنولایو، هاردستون، مجیک چف، دنیس، دیپوینت، فایر، تجا، بنس، الیو، بلومبرگ، مدیا، امرسان، گوردیک، گوفر، یخساران، یوشیتا، گلدن برگ، برتینو، اکسنت، یواستار، یور پلاس، هیمالیا، دیامونته، نیکسان، التتو، اسکای ورد، رنزو، اکولوکس، جی سان، سوزوکی، کنوود، گرنیه، برتا، ایران شرق، گراند صنعت، بلوتینی، آزمایش، سینور، سیلور آیس، لایف، تسلا، تی سی ال، ایکس ویژن، سیلوان، سونیل، نسکو، هاویلوکس، ویرپول، اورست، انیس، سایلون، جنرال بریجن، فیلور، تکسان خزر، دونار، ناب استیل، وستل و…. اشاره کرد.

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

12 پاسخ

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      در ابتدا باید کیسه و فیلتر رو چک کنید.
      جهت بررسی تخصصی لطفا با شماره 02636191 تماس بگیرید تا کارشناس راهنماییتون کنه

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      فیلتر جارو برقی بسته به مدل تفاوت داره، برای تهیه فیلتر با شماره 02636191 تماس بگیرید.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      متناسب با بودجه و میزان استفاده اتون می تونید جاروبرقی مناسب رو خریداری کنید.
      نحوه مراقبت و استفاده از دستگاه در ایجاد صدا موثر هستند.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر ویدئو های مجله تخصصی اینانلو سرویس رو مشاهده کنید.

  1. سلام جارو‌برقی‌من بعد یکم کار کردم خاموش میشه مشکل از کجا میتونه باشه میشه راهنماییم کنید

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      پیشنهاد ما این هست که بعد از جارو کشیدن هر فرش، ده دقیقه استراحت به دستگاه بدین.
      اما دستگاه حتما باید بررسی بشه، با شماره 02636191 تماس بگیرید.کارشناس راهنماییتون می کنه.

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      لطفا ویدئوهای وبسایت و اینستاگرام اینانلو سرویس رو بببنید. کمک میتونه بهتون

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      منظورتون از گرفتگی چیه؟؟؟
      لطفا دقیق توضیح بدین تا بنونیم راهنماییتون کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields