۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

مروری بر مشکل خرابی هیدروستات در ظرفشویی‌های پاکشوما
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

مروری بر مشکل خرابی هیدروستات در ظرفشویی‌های پاکشوما

خواندن این مقاله 6 دقیقه طول میکشد
۱۶ تیر ۱۴۰۳

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

خرابی هیدروستات ماشین ظرفشویی پاکشوما از جمله اختلالات مهم این دستگاه است. یکی از وسایل پرکاربرد در اکثر منازل، ماشین ظرفشویی است. در این مقاله از اینانلو سرویس به بررسی دلایل خرابی هیدروستات ماشین ظرفشویی پاکشوما می پردازیم. در صورت بروز خرابی در لوازم خانگی، به هیچ وجه از مراکز غیر مجاز و متفرقه کمک نگیرید. دریافت خدمات از این مرکز سبب ایجاد آسیب های جبران ناپذیر خواهد شد. برای رفع خرابی با شماره های 02636191 و 02691300200تماس حاصل فرمایید. در صورت ثبت درخواست از طریق سایت اینانلو سرویس، از 10% تخفیف ویژه بهره مند شوید. تمامی سوالات خود را در صفحه پرسش و پاسخ اینانلو سرویس مطرح کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما کاربران گرامی می باشند. عیب یابی از مهم ترین مراحل تعمیر می باشد. این امر را با خیال راحت به کارشناسان اینانلو سرویس بسپارید.

خرابی هیدروستات ماشین ظرفشویی پاکشوما
خرابی هیدروستات ماشین ظرفشویی پاکشوما

هیدروستات ماشین ظرفشویی چیست؟

هیدروستات ماشین ظرفشویی یکی از کاربردی‌ترین قطعات است. این قطعه از نظر ظاهری شبیه به کلید تبدیل می باشد. هیدروستات وظیفه تنظیم آب ورودی و جلوگیری از آبگیری اضافه می باشد. به بیان دیگر هیدروستات کلیدی است که وقتی آب موجود در دیگ به آن فشار وارد می کند، وارد عمل می شود. نوع ساده این قطعه متشکل از سه فیش اتصال برقی است. شباهت زیادی به کلید تبدیل در سیم کشی ساختمان دارد. در ماشین ظرفشویی دو عدد از این هیدروستات ها را در کنار یکدیگر یا به شکل دوقلو نصب می شوند. خرابی هیدروستات ظرفشویی پاکشوما را جدی بگیرید. فورا برای رفع ان اقدام کنید.

نحوه عملکرد هیدروستات در ماشین ظرفشویی پاکشوما

هیدروستات ماشین ظرفشویی پاکشوما در سه زمان مختلف از خود عملکرد نشان می‌دهد.

  • زمانی که ماشین ظرفشویی پر است.
  • هنگامی که دستگاه در حال آبگیری است.
  • زمانی که دستگاه خالی است و شروع به آبگیری می‌کند.

به صورت کلی فعالیت هیدروستات به فشار ورودی آب به دستگاه بستگی دارد. جهت تنظیم مقدار آب ورودی به دستگاه روی هیدروستات تعبیه می شود. این قطعه با بررسی سطح آب داخل دیگ، از سرازیر شدن آب جلوگیری می‌کند. با مشاهده علائم خرابی هیدروستات ماشین ظرفشویی پاکشوما، فورا به فکر تعمیر آن باشید. عدم توجه به خرابی هیدروستات ظرفشویی پاکشوما، سبب آسیب به دیگر بخش های دستگاه می شود.

علت خرابی هیدروستات ماشین ظرفشویی پاکشوما چیست؟
علت خرابی هیدروستات ماشین ظرفشویی پاکشوما چیست؟

علائم خرابی هیدروستات ماشین ظرفشویی پاکشوما

  • ماشین ظرفشویی شما بیش از اندازه یا خیلی کم آب می گیرد.
  • با روشن بودن دستگاه، آبگیری انجام نمی شود.
  • آبگیری مداوم ماشین ظرفشویی
  • علت خرابی هیدروستات ماشین ظرفشویی

علت خرابی هیدروستات ماشین ظرفشویی پاکشوما شاید شل یا سفت شدگی پیچ‌های روی آن و خرابی پلاتین و … باشد. با تنظیم و تعویض آنها این مشکل را برطرف کنید. هنگامی که مشکل از شل یا سفت شدگی پیچ‌ها است با استفاده از پیچ‌گوشتی مشکل را برطرف کنید. با وجود اختلال در پلاتین‌های هیدروستات، باید آنها را تعویض کرد. در برخی موارد هم شیلنگ ورودی به هیدروستات دچار مشکل می شود. در این شرایط اجازه ورود آب را نمی‌دهد. با مشاهده اختلال با اینانلو سرویس تماس بگیرید. تنظیم صحیح هیدروستات باعث عملکرد صحیح دستگاه خواهد شد. به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر دستگاه نکنید. از کارشناسان متخصص در این حوزه کمک بگیرید.

نحوه تنظیم هیدروستات ماشین ظرفشویی چگونه است؟

نحوه تنظیم هیدروستات ماشین ظرفشویی با توجه به اختلال دستگاه انجام می شود. تنظیمات هیدروستات به کمک پیچ‌های روی قطعه انجام می گردد. تنظیم هیدروستات به چند روش انجام می شود. در ادامه به بررسی این مورد می پردازیم. اینانلو سرویس برای رفاه حال مشتریان خود، اولویت را بر تعمیر قطعات می گذارد. تا در هزینه ها صرفه جویی گردد. در صورت عدم امکان تعمیر، قطعه معیوب را با قطعات اصل و اورجینال شرکتی تعویض می کند.

تنظیم برای آبگیری استاندارد ماشین ظرفشویی

برای مثال هنگامی که می‌خواهید آب با فشار زیاد وارد دستگاه شود، باید پیچ آن را باز کنید. در صورت تمایل به ورود آب با فشار کم، پیچ آن را ببندید. اصولا این تنظیمات برای آبگیری دستگاه انجام خواهد شد.

تنظیم برای کار کردن هیدروستات پس از آبگیری درخرابی هیدروستات ظرفشویی پاکشوما

دربرخی موارد ماشین ظرفشویی به درستی آبگیری را انجام می‌دهد. ولی پس از آبگیری متوقف شده و هیچ عملکردی از خود نشان نخواهد داد. در این شرایط شاید مشکل از پلاتین‌های هیدروستات باشد. که به تغذیه موتور متصل نشده اند. برای بررسی پلاتین‌های هیدروستات در ورودی آن بدمید. در صورت عدم رفع ایراد، فورا با نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش اینانلو سرویس تماس بگیرید.

علائم خرابی هیدروستات ماشین ظرفشویی پاکشوما
علائم خرابی هیدروستات ماشین ظرفشویی پاکشوما

تنظیم برای آبگیری نکردن مداوم ماشین ظرفشویی در خرابی هیدروستات ظرفشویی پاکشوما

در برخی حالات احتمالا خرابی هیدروستات ماشین ظرفشویی سبب آبگیری مدام دستگاه شود. این امر باعث تنظیم نبودن آب در دستگاه می گردد. در این حالت برای بررسی هیدروستات، شیلنگ متصل به ورودی آن را چک کنید. در صورت مشاهده هرگونه ایراد درون آن باید شلنگ را تعویض کنید.

تنظیم هیدروستات برای کار کردن موتور ماشین ظرفشویی در خرابی هیدروستات ظرفشویی پاکشوما

در این حالت آبگیری ماشین ظرفشویی به صورت کامل انجام می شود. اما پس از آن موتور راه اندازی نخواهد شد. مشکل اصلی احتمالا از قطعی سیم رابط بین موتور و هیدروستات باشد. باید آن را بررسی کرده و در صورت وجود قطعی آن را وصل کنید. اگر مشکل از سیم رابط نبود مطمئنا مشکل از پلاتین مربوط به موتور تایمر است. هیدروستات پلاتین را به کار نمی اندازد. برای رفع این اختلال باید آن را تعویض کنید. در صورتی که با کمک موارد مذکور توانایی تنظیم، تعمیر و تعویض هیدروستات را نداشتید، با شماره 02636191 و 02691300200 تماس بگیرید. عدم تنظیم هیدروستات ماشین ظرفشویی سبب خرابی آن خواهد شد.
قیمت و هزینه تعویض و رفع خرابی هیدروستات ماشین ظرفشویی پاکشوما

قیمت و هزینه تعویض هیدروستات ماشین ظرفشویی با توجه به مدل و نوع هیدروستات آن متغیر است. اینانلو سرویس برای رفاه حال مشتریان خود، اولویت را بر تعمیر قطعات می گذارند. در صورت عدم امکان تعمیر، قطعه معیوب را با قطعات اصل و اورجینال شرکتی تعویض می کنند. در صورت مواجهه با اختلالات لوازم خانگی خود فورا با اینانلو سرویس نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در استان البرز تماس بگیرید. کارشناسان ما به صورت 24 ساعته، حتی در ایام تعطیل آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستند.

قیمت و هزینه تعویض و رفع خرابی هیدروستات ماشین ظرفشویی پاکشوما
قیمت و هزینه تعویض و رفع خرابی هیدروستات ماشین ظرفشویی پاکشوما

شعب اینانلو سرویس

این مرکز دارای شعب فعال و تعداد زیادی تکنسین متخصص در سراسر استان البرز می باشد. در هر نقطه از استان البرز که باشید، اینانلو سرویس در یک قدمی شماست. از مناطق تحت پوشش اینانلو سرویس باید به فردیس،مارلیک ملارد، محمدشهر، مشکین دشت، شهرک ناز، شهرک بعثت، واریان شهر، رزکان نو، شیخ ، حسین آباد، شهرک بنفشه، عظیمیه، مصباح ،هفت تیر، آزادگان، طالقانی، شاهین ویلا، گوهردشت، دهقان ویلا، حصارک، کمالشهر، مهرشهر، گلشهر، کوی کارمندان، باغستان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد قدیم، نظرآباد، هیو، گلسار، کردان، کوهسار، آبیک، طالقان، مهرویلا، جهانشهر، کیانمهر، کوی مهر تهران دشت، کمالشهر،صفادشت، رجائی شهر، تنکمان، مهدی آباد، چهارباغ، پیشاهنگی، لشکرآباد، شهرک رضوانیه و… اشاره کرد.

نمایندگی های اینانلو سرویس

نمایندگی رسمی و مجاز اینانلو سرویس با بیش از دو دهه تجربه در حوزه خدمات، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. این مرکز نمایندگی رسمی برند های سامسونگ، ال جی، اسنوا، دوو، فرسان، پاکشوما، کرال، کندی، کروپ، مدیدیا، جنرال آدمیرال، آکس، زیرووات، دکستر، مابه، آیگه، جنرال الکتریک، وایت هاوس، فروزان، سامیا، یوش، پارس، هیوندای، مولتی مکس، تکنولایو، هاردستون، مجیک چف، دنیس، دیپوینت، فایر، تجا، بنس، الیو، بلومبرگ، مدیا، امرسان، گوردیک، گوفر، یخساران، یوشیتا، گلدن برگ، برتینو، اکسنت، یواستار، یور پلاس، هیمالیا، دیامونته، نیکسان، التتو، اسکای ورد، رنزو، اکولوکس، جی سان، سوزوکی، کنوود، گرنیه، برتا، ایران شرق، گراند صنعت، بلوتینی، آزمایش، سینور، سیلور آیس، لایف، تسلا، تی سی ال، ایکس ویژن، سیلوان، سونیل، نسکو، هاویلوکس، ویرپول، اورست، انیس، سایلون، جنرال بریجن، فیلور، تکسان خزر، دونار، ناب استیل، وستل و… می باشد.

 

سوالات متداول

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

فیلد های "*" اجباری هستند