۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

دلیل روشن نشدن جارو برقی بعد از مکش آب چیست؟

درصورتی که سوالی در زمینه تعمیر لوازم خانگی دارید می توانید سوال خود را مطرح کنید تا توسط کارشناسان اینانلو سرویس پاسخ داده شود

ارسال شده در ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

سوال : دلیل روشن نشدن جارو برقی بعد از مکش آب چیست؟

سلام وقت بخیر به صورت غیر عمد جارو برقی من آب رو مکش کرده و حالا روشن نمیشه لطفا راهنمایی بفرمایید که چیکار کنم؟

با سلام ودرود کاربر گرامی اینانلو سرویس
لطفا فیلترها را در بیارید و کاملا خشک کنید و دیمر جاروبرقی که یک برد کوچک دارد را باز کنید و با باد ملایم سشوار خشک نمایید. در صورت برطرف نشدن ایراد با اینانلو سرویس تماس بگیرید.

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر پرسش های شما

بدون پاسخ

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

بدون پاسخ

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

بدون پاسخ

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

بدون پاسخ

چرا دیواره های یخچال سامسونگ داغ میشه؟

در یک سری از مدل های یخچال و فریزر، کندانسور در بدنه یخچال قرار داده شده و وقتی که کندانسور داغ باشد، نشانه سالم بودن دستگاه است. پس اگر دیواره یا بدنه یخچال و فریزر سامسونگ گرم است مشکلی نیست. هنگامی که  کمپرسور کار می کند کندانسور دمای بیشتری دارد و احساس داغی میکنید. برای تعمیر یخچال سامسونگ می توانید از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

بدون پاسخ

چرا یخچال بعد از چند ساعت یخ میزند؟

اواپراتور یا تریزون یخچال معمولا در یک بازه زمانی 2 الی 3 ساعته یخ میزند که قطعات دیفراست، یخ زدایی را انجام میدهند. در صورتی که یخ زدایی دستگاه به درستی انجام نمی شود با اینانلو سرویس 02636191 تماس بگیرید.

بدون پاسخ

نحوه بستن درب جاروبرقی میله به چه صورته؟

هنگامی که کیسه به خوبی در جای خود تعبیه نشود، درب دستگاه به درستی بسته نخواهد شد.