۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

تعمیر یخچال وستل، هیوندای، زیرووات و ارج در کرج
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

تعمیر یخچال وستل، هیوندای، زیرووات و ارج در کرج

خواندن این مقاله 5 دقیقه طول میکشد
۷ تیر ۱۴۰۲

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

اینانلو سرویس نماینده رسمی و مجاز 130 برند لوازم خانگی است. که با داشتن سابقه بیش از 20 سال به عنوان نماینده مولتی برند شناخته می شود. این مجموعه تمامی برند های پاکشوما، سامسونگ، سام، ال جی، بوش، جنرال الکتریک، اسنوا، دوو، بست، گرماوران، وستل، هیمالیا، امرسان و… را پشتیبانی می کند.

لازم به ذکر است خدمات رسانی این مجموعه به وسعت استان البرز است. از شرقی ترین نقطه تا غربی ترین نقطه استان البرز مانند جهانشهر، مهرشهر، فردیس، محمدشهر، مشکین دشت، کوهسار، چندار، نظرآباد، هشتگرد، شهر جدید هشتگرد و… را به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی در هفت روز هفته خدمات رسانی می کند. اینانلو سرویس در این مقاله قصد دارد به بررسی کیفیت و نحوه تعمیر یخچال فریزر وستل، هیوندای، زیرووات و ارج بپردازد.

از جمله دلایلی که سبب می شود تا ما به بررسی و تعمیر یخچال فریزر وستل خود بپردازیم، مغایرت دمای تنظیم شده با دمای حقیقی داخل یخچال فریزر است. در شرایط مواجه شدن با این اختلال بهتر است بدانید که به هیچ وجه جای نگرانی نیست. یکی از علت هایی که سبب این پدیده می شود باز بودن درب یخچال فریزر وستل برای مدت طولانی است. در مواقعی که به تازگی یخچال راه اندازی شده است و یا غذایی گرم داخل یخچال فریزر قرار داده ایم و…

برای رفع این اختلال کافی است تا یخچال فریزر خود را به مدت ۲۴ ساعت زیاد باز و بسته نکنید و اجازه دهید تا تنظیم شود. در صورتی که با راهکار های بالا مشکل دستگاهتان برطرف نشد احتمالا یخچال فریزر شما اختلالی فنی دارد. مواردی مانند اختلال های زیر را بررسی کنید.

بررسی انواع خرابی یخچال فریزر وستل
بررسی انواع خرابی یخچال فریزر وستل
  • خرابی لاستیک دور درب یخچال فریزر وستل
  • اختلال در عملکرد کمپرسور و رله یخچال فریزر وستل
  • کمبود گاز یخچال فریزر وستل
  • خرابی فن کمپرسور یخچال فریزر وستل
  • خرابی فن اواپراتور یخچال فریزر وستل

مزایای استفاده از نمایندگی تعمیر یخچال وستل، هیوندای، زیرووات و ارج در کرج

اینانلو سرویس دو شعبه در سطح استان البرز دارد که خدمت رسانی به مشتریان را آسان و سریع می‌کند. از دیگر مزیت های قابل توجه اینانلو سرویس می توان به استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید هیوندای اشاره کرد. قطعات تعویض شده به مدت ۱۸۰ روز پس از ارائه گارانتی می شوند. علاوه بر این اینانلو سرویس مرکز مجاز تعمیر یخچال هیوندای برای رضایتمندی بیشتر مشتریان، همیشه قیمت تعمیرات را منصفانه در نظر می گیرد.

  • تعمیر یخچال هیوندای شما در محل و منزل شما

لازم نیست نگران جابجایی یخچال هیوندای و احتمال آسیب دیدن آن در مسیر کارگاه باشید. اینانلو سرویس تکنسین را به منزل و محل دلخواه شما اعزام می کند.

  • ضمانت قطعات و تمامی خدمات انجام شده

اگر ایراد یخچال هیوندای شما از همان مشکلی باشد که قبلا تعمیر آن را اینانلو سرویس انجام داده و کمتر از ۱۸۰ روز گذشته باشد. طبق ضمانت 6 ماهه تعمیر و برطرف کردن ایراد دستگاه شما بدون دریافت هزینه انجام می شود.

  • تعیین زمان مراجعه تکنسین توسط مشتری

بعد از تماس تلفنی با مرکز تماس اینانلو سرویس و ثبت درخواست تعمیر یخچال هیوندا تکنسین در اسرع وقت با شما تماس می گیرد. پس از هماهنگی زمان مراجعه به دلخواه مشتری جهت بازدید و کارشناسی محصول به محل مراجعه می کند.

  • تعمیر در کوتاه ترین زمان

طول پروسه تعمیر یخچال فریزر یا ساید بای ساید هیوندای شما بسته به نوع خرابی آن تغییر می کند. با توجه به اینکه اینانلو سرویس نماینده رسمی هیوندای است و دو شعبه فعال در سطح استان البرز دارد. این تضمین را می دهیم که تشخیص عیب و تعمیر دستگاه شما در کمترین زمان ممکن انجام شود.

خطاهای یخچال فریزر و ساید بای ساید هیوندای
خطاهای یخچال فریزر و ساید بای ساید هیوندای

رایج ترین خطاهای یخچال فریزر و ساید بای ساید هیوندای

در این بخش فهرستی از ارور های مهم یخچال هیوندای که باعث تماس با مرکز تعمیر یخچال هیوندای میشود را معرفی کردیم

ارورهای یخچال فریزر هیوندای

  • خطای E1 : این ارور مربوط به سنسور دمای یخچال و موارد مربوط آن می باشد
  • خطای E2 : این ارور مربوط به سنسور دمای یخچال و عوامل مرتبط به آن می باشد
  • خطای E3 : این ارور مربوط به سنسور دیفراست می باشد
  • خطای E5 : نوسان در ولتاژ برق دلیل نمایش این کد خطا می باشد
  • خطای E8 : این ارور مربوط به سنسور دمای محیط می باشد.
  • خطای E0 : ارور مربوط به سیستم یخساز می باشد
  • خطای EE : ارور مربوط به سنسور یخساز می باشد
  • هنگامی که نمایشگر حرف H را نشان دهد یعنی عمل یخ زدایی انجام نشده است
  • هنگامی که دیسپلی حرف D را نمایش دهد به معنی ایراد در سنسور دیفراست که به اواپراتور متصا است، می باشد
  • هنگامی که نمایشگر حرف R را نشان دهد به معنی وجود ایراد در سنسور یخچال می باشد.

چرا اینانلو سرویس را برای تعمیر یخچال وستل، هیوندای، زیرووات و ارج در کرج انتخاب کنیم؟

تمامی تکنسین های مجموعه اینانلو سرویس دارای تخصص، تجربه و سابقه بالا در زمینه تعمیر یخچال زیرووات در کرج هستند.
تمام قطعات مصرفی برای تعمیر یخچال زیرووات در اینانلو سرویس تماما اورجینال بوده و دارای ضمانت می باشند.
برای آسودگی خاطر شما، تاریخ و ساعت مراجعه برای تعمیر یخچال زیرووات در کرج توسط شما مشترکین عزیز تعیین می شود.
ما در مجموعه اینانلو سرویس، تمامی خدمات تعمیر و سرویس را شش ماه ضمانت میکنیم.

خدمات تعمیر یخچال فریزر ارج در اینانلو سرویس
خدمات تعمیر یخچال فریزر ارج در اینانلو سرویس

بررسی علت یکسره کار کردن و اتومات نکردن و تعمیر یخچال فریزر ارج

درب یخچال فریزر برای مدت طولانی باز مانده است.
کویل های کندانسور یخچال فریزر کثیف هستند.
هر شش ماه یک بار، کویل های کندانسور را با استفاده از یک برس یا جاروبرقی بزرگ تمیز کنید.
لاستیک دور درب یخچال فریزر خراب شده و باید تعویض گردد.

اینانلوسرویس نمایندگی تعمیر یخچال وستل، هیوندای، زیرووات و ارج در کرج

اینانلوسرویس یک شرکت معتبر در زمینه تعمیر و خدمات پس از فروش برای یخچال‌های مختلف است. این شرکت دارای نمایندگی‌هایی برای تعمیر یخچال‌های برندهای معتبری مانند وستل، هیوندای، زیرووات و ارج است. تیم تعمیرکاران ما در این نمایندگی‌ها تجربه و دانش لازم را برای تعمیر یخچال‌ها به داشته و با استفاده از قطعات اصلی و قیمت‌های مناسب، سعی در رضایت مشتریان خود دارند.

اگر شما نیز به دنبال تعمیر یخچال خود در استان البرز هستید، می‌توانید با اینانلوسرویس تماس بگیرید. با توجه به دانش و تجربه تعمیرکاران ما و استفاده از قطعات اصلی، شما می‌توانید به راحتی یخچال خود را تعمیر کرده و از آن برای مدت طولانی‌تری استفاده کنید.

تعمیر یخچال وستل، هیوندای، زیرووات و ارج در کرج

در صورت مشاهده هرگونه خرابی و نیاز به تعمیر یخچال فریزر وستل، هیوندای، زیرووات و ارج یا هر وسایل دیگری ک در منزل دارید مانند کولر گازی، جارو برقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و… از هر برندی که باشد می توانید با شماره های 02636191 و 02691300200 با اینانلو سرویس در تماس باشید. حتی می توانید از طریق سایت اینانلو سرویس ثبت درخواست کنید تا شامل 10% تخفیف شوید.

حتی اگر سوالی در زمینه تعمیر و راه اندازی لوازم خانگی دارید می توانید در صفحه پرسش و پاسخ مطرح کنید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند. اینانلو سرویس با سابقه 20 ساله در زمینه نصب، تعمیر و سرویس لوازم خانگی نماینده رسمی 130 برند و دارای کد فعال نمایندگی است.

از جمله برند های تحت پوشش اینانلو سرویس می توان به سامسونگ، ال جی، اسنوا، دوو، فرسان، پاکشوما، کرال، کندی، کروپ، مدیدیا، جنرال آدمیرال، آکس، زیرووات، دکستر، مابه، آیگه، جنرال الکتریک، وایت هاوس، فروزان، سامیا، یوش، پارس، هیوندای، مولتی مکس، تکنولایو، هاردستون، مجیک چف، دنیس، دیپوینت، فایر، تجا، بنس، الیو، بلومبرگ، مدیا، امرسان، گوردیک، گوفر، یخساران، یوشیتا، گلدن برگ، برتینو، اکسنت، یواستار، یور پلاس، هیمالیا، دیامونته، نیکسان، التتو، اسکای ورد، رنزو، اکولوکس، جی سان، سوزوکی، کنوود، گرنیه، برتا، ایران شرق، گراند صنعت، بلوتینی، آزمایش، سینور، سیلور آیس، لایف، تسلا، تی سی ال، ایکس ویژن، سیلوان، سونیل، نسکو، هاویلوکس، ویرپول، اورست، انیس، سایلون، جنرال بریجن، فیلور، تکسان خزر، دونار، ناب استیل، وستل و…. اشاره کرد.

سوالات متداول

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

فیلد های "*" اجباری هستند