۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

بهترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی بوش
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

بهترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی بوش

خواندن این مقاله 9 دقیقه طول میکشد
۲ مهر ۱۴۰۱

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

یکی از مطرح ترین شرکت‌های تولیدکننده ابزار آلات صنعتی و لوازم خانگی در جهان می باشد. تاریخ تاسیس این شرکت به سال 1886 که جوانی به نام رابرت بوش در اشتوتگارت آلمان به فکر تولید لوازم خانگی افتاد بر می گردد. شاید آن روزها رابرت بوش به ذهنش خطور نمی کرد روزی یک کارگاه کوچک به یکی از مشهورترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی، لوازم صنعتی و ساختمانی تبدیل شود.

امروزه بیشتر محصولات شرکت بوش در کشور آلمان تولید می شود، اما این شرکت بزرگ کارخانه های بسیاری در کشورهای دیگر دنیا نیز دارد. رابرت بوش با آرمان “بهتر است پول خود را از دست بدهیم تا اعتماد و اطمینانی که مشتری به ما می‌کند را از کف دهیم” شروع به تولید لوازم خانگی کرد.

کیفیت و ویژگی های لوازم خانگی بوش

اختراع یک وسیله برای زندگی، چیزی بیشتر از یک راه و روش در کسب و کار است. بوش عمیقا باور دارد لوازم خانگی با طراحی مناسب، هم موجب زیبایی دکوراسیون منزل می شود، هم بر روی کیفیت سبک زندگی تاثیر گذار است. بوش یکی از نام های پیشتاز در صنعت تولید لوازم خانگی است و ماشین ظرفشویی و یخچال فریزر جزء پرطرفدارترین محصولات آن محسوب می شوند.
محصولات این شرکت، با طراحی حرفه ای، زیبایی هر آشپزخانه ای را کامل تر می کند، اما دلایل دیگری بیشتر از زیبایی، برای انتخاب لوازم خانگی وجود دارد. کیفیت محصولات تولیدی این برند بسیار بالاست و طول عمر و ماندگاری از مهم ترین ویژگی های آن لحاظ می شود. کیفیت لوازم خانگی بوش قبل از ترک کارخانه و عرضه به بازار، بارها و بارها زیر نظر واحد کنترل کیفیت چک می شود. پس عادی است هر فردی که از محصولات بوش در سراسر جهان استفاده میکند، این مارک را یکی از قابل اعتمادترین برندهای لوازم خانگی آشپزخانه بداند.
بوش BOSCH به عنوان یکی از مطرح ترین مارک های جهان، همواره در ارائه محصولات خود آپدیت ترین تکنولوژی را به کار گرفته است. با ارائه هر محصول، کیفیت زندگی شما را یک پله بالاتر می برد. یکی از مهم ترین تکنولوژی های به کار رفته در محصولات بوش، سازگاری با محیط زیست می باشد. محصولات بوش سلامت انسان و هم سلامت طبیعت را مدنظر قرار داده است. محصولات بوش BOSCH با صرفه جویی در مصرف انرژی و سازگاری با محیط زیست، به شما کمک می کنند حامی محیط زیست باشید.

لوازم خانگی بوش دوستدار طبیعت
لوازم خانگی بوش دوستدار طبیعت

ویژگی های منحصر به فرد محصولات بوش

شاید برایتان جالب باشد که بدانید دستگاه های بوش دارای تکنولوژی سبز می باشد. شرکت بوش در حین داشتن عملکرد کم نظیر بر پایه تکنولوژی روز دنیا، سیستم تولید لوازم خانگی را به سمتی برده که در مصرف آب و برق صرفه جویی شود. عمده فعالیت شرکت بوش بر پایه کاهش مصرف انرژی است.هنگام خرید لوازم خانگی دقت نمایید و همچنین این نکته را در نظر بگیرید که لوازم خانگی بوش در مصرف برق و آب صرفه جویی می کند.
اولویت بوش؛ بهینه سازی مصرف است.
امروزه برند بوش با پیشرفت روز افزون خود شرایط کنترل لوازم خانگی را با تلفن همراه فراهم نموده است. این نشان از اهمیت این شرکت به ضریب نفوذ تلفن همراه در میان مردم جهان دارد.
بوش تنها مارک در بازار فروش لوازم خانگی می باشد که نشان انرژی استار را در تمام محصولات خود دارد. محصولاتی از قبیل یخچال، یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، گاز هود و …

لوازم خانگی بوش در چه کشوری تولید می‌شود

در حالت کلی بوش به کشور آلمان تعلق دارد. ولی در سال های گذشته با تاسیس کارخانه تولید لوازم خانگی در ترکیه بیش از ۷۰ درصد محصولات را در کشور ترکیه تولید می کنند.

چگونه لوازم خانگی بوش اصلی از تقلبی را تشخیص دهیم؟

تمامی محصولات شرکت بوش BOSCH دارای یک کد شناسایی بوده که مشخصات کامل دستگاه بر روی آن نوشته شده است. شما می توانید اطلاعات دستگاهی را که خریداری کرده اید در سایت اصلی شرکت بوش بررسی کنید.

با توجه به وجود تحریم آیا قطعات اورجینال بوش تامین می شود؟

متاسفانه در سال های اخیر به دلیل تحریم ها تامین قطعات اصلی لوازم خانگی بوش با مشکلاتی مواجه شده است. اما نگران نباشید! از سوی تیم پشتیبانی اینانلو سرویس به عنوان مرکز رسمی تعمیرات لوازم خانگی بوش، تمهیداتی صورت گرفته تا قطعات اصلی با قیمت مصوب اتحادیه به دست مشتریان می رسد. تیم قدرتمند اینانلو سرویس، به عنوان نمایندگی رسمی خدمات بوش، به شما بابت تامین قطعات اصلی با نرخ مشخص تضمین می دهد.

محصولات تولید بوش ترکیه کیفیت بهتری دارد یا بوش آلمان؟

اگر ابهامی در خصوص اصل بودن دستگاهتان دارید باید به اطلاعتان برسانیم که هر دو کارخانه مربوط به بوش BOSCH بوده و کیفیت تمامی محصولات تولید شده توسط این دو کارخانه، یکسان می باشد.
اما سوال اکثر افراد این است که تولیدات کدام کارخانه کیفیت بهتری دارد؟ در پاسخ باید گفت که از لحاظ کیفیت هیچگونه تفاوتی وجود ندارد.

لوازم خانگی برند بوش
لوازم خانگی برند بوش

ماشین لباسشویی بوش

لباسشویی بوش یکی از محبوب ترین محصولات این برند در عرصه ی لوازم خانگی می باشد. کاهش مصرف انرژی از مهمترین نکاتی است که شرکت بوش در هنگام تولید به آن توجه کرده است. این برند توانسته دو سال برنده‌ی ستاره‌ی انرژی شود.

قابلیت های مهم ماشین لباسشویی بوش

  • حالت مصرف بهینه ECO
  • آبکشی با چرخش، چرخش اضافی
  • لباس های بچه Baby Care
  • لباس های تیره
  • شستشوی سریع به مدت زمان 15 دقیقه
  • شستشوی میکس
  • شستشوی الیاف نخی
  • حالت شست و شوی دستی HAND WASH




    بررسی دلیل عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی بوش

    از جمله اختلالات رایج دستگاه ماشین لباسشویی بوش، عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی است. عدم چرخش دیگ شستشوی ماشین لباسشویی بوش به عوامل زیادی بستگی دارد. در ادامه مطالب برخی از دلایلی که منجر به بروز چنین اختلالی می‌شوند را بررسی خواهیم کرد.

    • خرابی قفل درب ماشین لباسشویی بوش

    خرابی قفل درب یا به عبارتی میکروسوئیچ، یکی از عوامل به وجود آورنده‌ی این اختلال است. در شرایطی که ایراد از این قطعه باشد، با تعویض آن با یک قطعه‌ی نو، اختلال برطرف خواهد شد.

    • پر کردن دیگ ماشین لباسشویی بوش، بیش از حد مجاز

    زمانی که شما ماشین لباسشویی را بیشتر از حد ظرفیت آن پر می‌کنید و دستگاه دچار اختلال می‌شود، دیگر نیازی نیست به دنبال رفع این ایراد ماشین لباسشویی بوش باشید. زیرا مشکل همین عدم رعایت ظرفیت ماشین لباسشویی است. پر کردن ماشین لباسشویی بیش از حد مجاز، سبب فشار آمدن به کوپلینگ موتور خواهد شد. در شرایطی که این قطعه‌ی مهم ماشین لباسشویی دچار آسیب شود، تنها کاری که باید انجام داد تعویض این قطعه می باشد.

    • خرابی چرخ و تسمه متحرک ماشین لباسشویی بوش

    از جمله دیگر دلایل عدم چرخش دیگ شستشوی ماشین لباسشویی خرابی چرخ و تسمه متحرک می باشد. این تسمه به کمک موتور شروع به چرخاندن دیگ شستشو می‌کند. اگر به هر دلیلی این چرخ دچار خرابی شود یا اینکه به تسمه آسیبی وارد شود، دیگ شستشو با اختلال مواجه خواهد شد.

    چک، بررسی و عیب یابی ماشین لباسشویی بوش در ارتباط با این مشکل، از جمله کارهای تخصصی است که حتما باید توسط تکنسین مجرب انجام شود. اینانلو سرویس تعمیر لوازم خانگی بوش را به صورت تخصصی و مسلط به دانش روز تعمیرات انجام می دهد. تعهد اینانلو سرویس به شما در زمان خرابی لوازم خانگی تان، تحویل دستگاه در سلامت کامل می باشد. 

ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش پرقدرت و کم مصرف است و با استفاده از فناوری روز، شستشوی ظروف را بسیار آسان کرده است. برخی از ویژگی های ماشین ظرفشویی بوش را در ادامه اشاره می نماییم.

  • سطح داخل تمام استیل
  • سنسور تشخیص تعداد ظروف
  • سنسور تشخیص میزان ورودی آب
  • سیستم مصرف بهینه آب
  • آلارم پایان برنامه
  • جلوگیری از نشت آب Aqua Stop
  • سیستم مراقبت از ظروف شیشه‌ای Aqua Mix
  • نمایشگر داخلی باریک
  • چراغ نشان دهنده ی میزان نمک و جلادهنده
  • انواع برنامه های شستشو
  • سیستم تنظیم مصرف مواد شوینده
  • قابلیت تنظیم ارتفاع سبد ها به دلخواه

یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش

یخچال های بوش با کیفیت عالی، قیمتی مناسب، با رنگ و مدل های متنوع و توجه به مصرف بهینه انرژی، طراحی شده و تولید می شوند. صدای کم و مصرف پایین انرژی از مزایای این محصول به حساب می آید و اگر قصد انتخاب و خرید یخچال بوش را دارید، خیالتان از این دو موضوع راحت باشد.

برخی از ویژگی های یخچال فریزر و ساید با ساید بوش

ظرفیت بالای یخچال فریزر بوش توانایی بالا در انجماد
قابلیت دیفراست
جعبه غذای یخ زده BIGBOX
سیستم حفاظتی آنتی باکتریال
نورپردازی با ال ای دی
درب های بلند
کشو با قابلیت تنظیم دما و رطوبت
سیستم چرخش جریان هوای تازه
آلارم باز بودن درب
برد دیجیتال

جارو برقی بوش

از مزایای جاروبرقی بوش می توان به تنوع مدل‌های این برند اشاره کرد. جاروبرقی‌های کیسه‌ای و مخزن دار مارک بوش، کار نظافت را برای شما راحت‌ می‌کنند. می‌توانید با توجه به سلیقه و شرایط استفاده خود، هر مدلی که برایتان مناسب‌تر است را انتخاب و خریداری کنید. قدرت مکش بالا، موتور قوی و فیلترهای HEPA، بی صدا بودن و سبکی از برتری های جارو برقی های بوش می باشد.

جارو برقی بوش
جارو برقی بوش

هزینه تعمیر لوازم خانگی بوش چقدر است؟

زمانی که کارشناس نمایندگی رسمی بوش برای هماهنگی تعمیر دستگاهتان با شما تماس می گیرد، با توجه به اطلاعات شما، هزینه حدودی تعمیر دستگاه را تخمین می زند. اما باید بدانید که اعلام مبلغ قطعی بدون بازدید امکان پذیر نیست. هزینه ای که برای تعمیر لوازم خانگی بوش می پردازید به عوامل زیر بستگی دارد
طول عمر و شرایط دستگاه
مدل محصول
قیمت قطعه ای که در صورت نیاز توسط تکنسین تعویض خواهد شد
باید بدانید مبلغ پرداختی شما، هزینه عیب یابی و کارشناسی دستگاه و ایاب و ذهاب را نیز شامل می شود. نکته مهم دیگر این است که، قطعه تعویض شده توسط کارشناسان اینانلو سرویس 6 ماه گارانتی می شود.

اینانلو سرویس،نماینده رسمی خدمات پس از فروش لوازم خانگی بوش

لوازم خانگی منزل شما جهت استفاده مفید و طولانی ساخته شده اند و زمانی که به تعمیرات نیاز دارند، باید یک متخصص فنی از دستگاه بازدید کند. تعمیر دستگاهتان را به سرویس کار غیر مجاز نسپارید، اجازه دهید نمایندگی رسمی تعمیرات بوش به مشکلات دستگاهتان رسیدگی کند.
در دو دهه گذشته، اولویت نمایندگی اینانلو سرویس عیب یابی و تعمیر دستگاه در اولین مراجعه تکنسین بوده است. این مجموعه برای تحقق این کار، تکنسین ها و تعمیرکاران خود را با علم روز این حوزه آموزش داده و در به روز رسانی دانش فنی آنها تمرکز خاصی داشته است.
سرویس کاران این مرکز در زمینه ی تعمیرات لوازم خانگی بوش متخصص می باشند. تعمیرات انواع لوازم خانگی همچون بوش را صدها بار در طول هر هفته انجام می دهند. دادن فاکتور رسمی و گارانتی شش ماهه برای تعمیرات انجام شده به عنوان یکی از حرفه ای ترین اقدامات اینانلو سرویس، در جهت جلب رضایت کامل و اطمینان خاطر مشتریان عزیز انجام می شود.

چرا اینانلو سرویس را برای تعمیرات بوش انتخاب کنید؟

اینانلو سرویس دارای شعب فعال در کل مناطق استان البرز می باشد و همه ی مناطق کرج همچون عظیمیه ،جهان شهر ، باغستان ، مهرشهر، فردیس و … را تحت پوشش دارد.
اینانلو سرویس نماینده رسمی لوازم خانگی بوش بوده و پروسه ی تعمیر لوازم خانگی شما را به نحو احسن انجام خواهد داد.
همه ی قطعات مورد استفاده در تعمیر لوازم خانگی بوش شما کاملا اورجینال و فابریک دستگاهتان خواهد بود.
تمامی تکنسین های مرکز اینانلو سرویس در همان روزی که خرابی دستگاهتان را ثبت می کنید به محل سکونت شما مراجعه کرده و اقدام به تعمیر لوازم خانگی بوش شما خواهند نمود.
هزینه تمامی تعمیرات انجام شده و قطعات مورد استفاده طی یک فاکتور رسمی به شما ارائه خواهد شد.
تمامی تکنسین های اینانلو سرویس به صورت کامل و تخصصی دوره های تعمیر انواع لوازم خانگی از جمله بوش، ال جی، سامسونگ، هیتاچی و … را دیده اند.
در صورت تماس با اینانلو سرویس تکنسین های ما در اولین اقدام شما را به صورت تلفنی راهنمایی می کنند تا در صورت امکان خودتان مشکل را حل کنید.
علاوه بر تخصص کارشناس در تعمیر لوازم خانگی بوش، وجود قطعه اورجینال بسیار حیاتی می باشد. بارها این موضوع مشاهده شده است که پس از تعمیرات لوازم خانگی بوش توسط افراد غیر مجاز، دستگاه کیفیت مطلوب قبل را بدست نیاورده است.
در 70 درصد تعمیرات غیرمجاز، دلیل اصلی استفاده از قطعات غیر استاندارد برای سود بیشتر توسط کارشناسان غیر رسمی بوده است. در مابقی موارد، می توان به عدم تخصص کافی تکنسین و تعمیرکار غیر رسمی اشاره نمود.

نمونه های استفاده از قطعه غیر اورجینال در لوازم خانگی بوش

فن غیراصلی اگر برای ساید بای ساید بوش استفاده شود ،مجددا به صدا می افتد.
پمپ تخلیه متفرقه برای لباسشویی بوش،دستگاه را با مشکلات تخلیه مواجه خواهد کرد.
تعویض موتور و قطعات متفرقه برای جاروبرقی بوش به مشکل شما می افزاید.
تعمیرات ظرفشویی چنانچه از قطعات اصلی استفاده نکنید مشکل شما برطرف نخواهد شد.
چنانچه می خواهید کیفیت شستشوی ظرفشویی بوش همراه شما باشد نیاز دارد از شوینده و قرص مناسب استفاده کنید، اینانلو سرویس می تواند شوینده مناسب دستگاه تان را درب منزل تحویل تان دهد.
سرویس دهی در سریع ترین زمان وارائه خدمات صادقانه در محل و همکاری با بهترین تکنسین های دوره دیده از ویژگی های کم نظیر تیم اینانلو سرویس می باشد. شما هر زمان در هر نقطه از استان البرز نیاز به تعمیر انواع لوازم خانگی خود از جمله لوازم خانگی بوش را داشته باشید، فقط کافی است با شماره 02636191 تماس گرفته یا با مراجعه به سایت اینانلو سرویس خرابی دستگاه خود را ثبت کرده و از 10 درصد تخفیف بهره مند شوید.

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields