۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

علت های صدای تق تق یخچال دلایل و رفع صدای تق تق یخچال
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

علت های صدای تق تق یخچال دلایل و رفع صدای تق تق یخچال

خواندن این مقاله 10 دقیقه طول میکشد
۲۶ تیر ۱۴۰۱

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

صدای تق تق یخچال از چیست؟ صدای یخچال اتفاقی کاملاً نگران کننده است. حق با شما است اگر نگران شوید. چرا که شما نمی دانید صدا دقیقاً از کجاست و چه مشکلی پیش آمده که به یکباره صدای ناهنجاری از یخچال به گوش می رسد. اینانلو سرویس به همراه تکنسین های خود قصد دارد این مسئله را برای شما بررسی کند.

صدای تق تق یخچال از آن نوع صداهایی است که در آرامش منزلتان اختلال ایجاد می کند. یکی از لوازم خانگی ضروری هر خانه ای یخچال است که به صورت مداوم در حال کار کردن است و زمستان و تابستان نمی‌شناسد.  ممکن است این صدا، صدای بلندی هم نباشد، اما واقعا آزار دهنده است. بعضی وقت ها از یخچال فریزر صداهای ناهنجاری به گوش می رسد، تعدادی از این صداها طبیعی هستند و ممکن است خود بخود برطرف شوند. ولی برخی از آنها غیر طبیعی هستند و برای برطرف کردن آن نیاز به مراجعه تعمیرکار می باشد.
سروصدای یخچال نه تنها موضوع آزار دهنده ای می باشد بلکه می تواند نشانه مهمی برای تشخیص ایراد در یکی از قسمت ها یا اجزای یخچال باشد. وجود نقص های کوچک به مرور باعث می شود که یخچال از کار بیفتد. در صورت مواجه شدن با چنین مواردی حتما از تعمیرکار متخصص کمک بخواهید تا علت سروصدای یخچال پیدا را کند.
تیم خدمات مجاز اینانلو سرویس؛ نمایندگی معتبر تعمیرات بیش از 130 برند لوازم خانگی قصد دارد شما را با دلایل اصلی سر و صدای یخچال آشنا کند. ما نمی‌دانیم مدل و مارک یخچال شما چیست؟ ایرانی است یا خارجی؟ اما سعی کرده‌ایم دلیل هر صدایی که یخچال ها دارند را پیدا کنیم و آنها بررسی کنیم.

 

علل صدای تق تق یخچال
علل صدای تق تق یخچال

عمومی ترین ایراد ها در ایجاد صدای تق تق یخچال

  •  تراز نبودن یخچال

یکی از شایع ترین دلایلی که باعث به ایجاد سرو صدا در یخچال می شود، عدم تراز یا صاف نبودن سطح زیر یخچال است. از آنجایی که محل نصب یخچال در آشپزخانه می باشد و کف آشپزخانه نیز دارای شیب می باشد که هنگام شستشوی آشپزخانه جریان آب به سمت کف باشد تا آب به راحتی خارج شود. وجود همین شیب باعث می شود که یخچال به صورت تراز و صاف در محل خود قرار نگیرد و در نهایت حین کار سروصدای زیادی تولید کند.
با عوض کردن جای یخچال و قرار گیری دستگاه بر روی یک سطح صاف یا گذاشتن پایه هایی برای یخچال می توان این مشکل را برطرف کرد.

  • وجود ظروف نامناسب در یخچال

یکی دیگر از این دلایلی که باعث سروصدای یخچال می شود قرار دادن برخی از ظروف و اشیا شیشه ای داخل یخچال است. این ظروف در حین کار کردن یخچال به لرزش در می آیند و صدای تق تق شنیده می شود.

انواع متفاوت صدا در یخچال

عمومی ترین صداهایی که ممکن است شنیده شود به شرح زیر است

  • صدای تق تق کردن یخچال

دلیل ایجاد صدای تق تق کردن یخچال ممکن است از سیستم نوفراست باشد. هنگام گرم شدن المنت برای یخ زدایی در میان حجم زیادی از یخ و برفک صدا ایجاد می کند. اما این صدا به صورت همیشگی می باشد و چندان آزار دهنده به حساب نمی آید.

  • صدای تیک تیک یخچال که باید به آن توجه کرد

بعضی مواقع یخچال شما سرمایش ندارد و صدای تیک تیک هر چند لحظه یکبار به گوش می رسد. علت صدای تیک تیک یخچال به این معنی است که کمپرسور یخچال شما مشکل دارد و باید سریعا دستگاه یخچال فریزر را از برق بکشید.

در کمپرسور یخچال قسمتی به نام اورلود وجود دارد که باعث می شود جریان برق دستگاه قطع شده و به کمپرسور فشار نیاید. زمانی که کمپرسور به دلیل ایراد فنی آمپر زیادی می کشد، اورلود کمپرسور را از مدار خارج می کند تا کمی خنک شود و دوباره شروع به کار کند.

این قطع و وصل شدن رله صدای تیک و تیک ایجاد می کند که در این مورد حتما باید با یک نمایندگی مجاز و رسمی تماس گرفته شود تا به درستی عیب رله و موتور شما را برایتان رفع کنند.

  • صدایی مثل قولنج شکستن

در فرآیند ساخت یخچال لوله هایی را درون بدنه یخچال به کار می برند که به وسیله یک فوم پوشانده می شوند. کیفیت بد لوله ها یا کیفیت نامناسب فوم ها باعث می شود که لوله ها مقداری از فوم فاصله داشته باشند. در روند گرم و سرد شدن یا انقباض و انبساط لوله ها صدایی مانند شکستن قولنج ممکن است شنیده شود.

  • صدایی مانند زوزه کشیدن که به این مورد نیز باید توجه نمایید

گاز مبرد در داخل سیکل تبرید دستگاه در حال گردش می باشد. بر اثر فرسایش یا جنس بد لوله ها، گاز مبرد ممکن است رسوبات و خوردگی هایی از کمپرسور یا لوله ها را با خود همراه کند. وجود این رسوبات و خوردگی ها مانع چرخش مناسب گاز می شود. این موضوع باعث تولید صدای ناهنجاری مثل زوزه کشیدن می شود. معمولا با یکبار تخلیه گاز و شستشوی لوله های کندانسور و اواپراتور و شارژ گاز مجدد مشکل حل خواهد شد. این کار حتما باید توسط یک تکنسین متخصص و با تجربه انجام شود.
اینانلو سرویس به عنوان نماینده رسمی بیش از 130 برند همچون بوش، سامسونگ، ال جی، جنرال الکتریک، هاردستون، مابه، وایت هاوس، هیمالیا ،امرسان و … شارژ گاز یخچال فریزر و ساید بای ساید را با مناسب ترین قیمت و بالا ترین کیفیت انجام می دهد.

  • صدای قل قل کردن

صدای قل قل کردن می تواند بر اثر جابجایی هنگام نصب یخچال یا هر عامل خارجی دیگری باشد. دلیل این صدا روغن داخل کمپرسور است که وارد لوله های کندانسور یا اواپراتور شده است. داخل این لوله ها یا در کمپرسور صدایی مانند قل قل کردن به گوش می رسد. راه حل برطرف کردن این صدا شستشوی کامل لوله ها و شارژ گاز مجدد است. در صورت نیاز عوض کردن روغن کمپرسور نیز می تواند تاثیر گذار باشد.

صدای تق تق یخچال
صدای تق تق یخچال

خراب بودن یکی از قطعات اصلی علت صدای تق تق یخچال

اگر با بررسی موارد بالا باز هم سروصدای یخچال وجود داشت باید دلایل دیگر را بررسی کرد. ممکن است ایراد مربوط به یکی از قطعات اصلی یخچال باشد.

1. فن یخچال

فن ها قطعاتی هستند که برای خنک کردن قسمت های مختلف یخچال استفاده می شوند. در صورت شکستن و خم شدن پروانه فن و یا درست کار نکردن پره های آن ، سرو صدای زیادی تولید می شود. مزیت پروانه های فن قیمت بسیار پایین آنها می باشد در صورتی که ایراد در خراب بودن پره ها باشد می توان آنها را تعویض و رفع عیب کرد.

2. فن کمپرسور و اواپراتور یخچال

فن کمپرسور و اواپراتور بر اثر عملکرد طولانی مدت ممکن است دچار مشکل شود و یا مقدار روغن موجود در فن برای کار کردن صحیح آن کافی نباشد. برای رفع آن می توان قطعه را تعویض یا مجدد روغن کاری کرد.

3. فن کندانسور

وظیفه کندانسور این است که گاز یخچال را خنک میکند. در یخچال ها از فن برای خنک کردن کندانسور استفاده می شود. محل نصب این قطعه در قسمت زیرین یخچال می باشد. ممکن است این فن بر اثر کثیف شدن عملکرد درستی نداشته باشد یا به طور کلی از کار بیفتد.
در صورتی که صدای یخچال از خراب بودن موتور فن باشد. این صدا همراه علامت های دیگری مشاهده می شود.
این علائم شامل موارد زیر می شود
در فاصله های کوتاه مدت یخچال روشن و خاموش می شود. تجمع آب در زیر یخچال که اگر با صدا همراه باشد نیاز به تعویض قطعه دارد.

4. شل شدن پیچ های موتور یخچال

یخچال دارای محفظه ای است که کمپرسور درون آن قرار میگیرد. کمپرسور به وسیله بست و پیچ هایی به این محفظه متصل می شود و تا وقتی که به درستی در جای خود قرار گرفته باشد سروصدایی ندارد. اما در صورتی که اتصالات کمپرسور شل شوند بر اثر کارکرد زیاد در زمان طولانی، کمپرسور در حین کار کردن دچار لرزش شده و سروصدا ایجاد میکند.

مقایسه صدای تق تق یخچال و سایر صداها
مقایسه صدای تق تق یخچال و سایر صداها

مقایسه صدای تق تق یخچال و سایر صداها

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که، همه یخچال ها نوعی صدا ایجاد می کنند. اما برخی از مدل ها به گونه ای طراحی شده اند که صدای بسیار زیادی تولید می کنند. لازم به ذکر است که زمان نصب دستگاه صدای کمپرسور یخچال کاملاً طبیعی است. این صداها تا ۴۸ ساعت پس از نصب یا روشن کردن مجدد طبیعی است. اگر بیش از ۴۸ ساعت گذشت و صدای یخچال ادامه داشت با نمایندگی مجاز تماس بگیرید تا جهت کارشناسی و عیب یابی محصول اقدام کنند.

صدای سفید

صدای سفید چیست؟
سرمایش در یخچال و فریزر توسط یک سیکل تبرید با کمپرسور انجام می شود که باعث ایجاد نویز می شود. به این نویز ضعیف صدای سفید می گویند. این صدا به شما می گوید که یخچال در تلاش است تا مواد غذایی شما را خنک نگه دارد. این صدا ها در شب بیشتر شنیده می شود. شما در طول روز به دلیل وجود صداهای مختلف متوجه صدای آن نمی شوید. بنابراین شب ها این صدا را واضح تر از بقیه ی ساعات می شنوید.

"<yoastmark

صدای خس خس

صدای خس خس به احتمال زیاد یک هشدار پر ابهام است. صدایی که از یخچال خارج می شود، ممکن است خطرناک به نظر برسد. اگرچه می توان آن را به راحتی مورد بررسی قرار داد.اما در بیشتر موارد، فقط آب روی المنت یخ زدایی می چکد و سبب تولید نویز یا صدا می‌شود. در این صورت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

صدای ترک و شکستگی

صداهایی مانند شکستگی و ترک نیز ممکن است شدید باشند و طبیعی به نظر نرسند. این موارد در محیط‌های گرم بسیار شایع هستند و می‌توان آنها را به انبساط و انقباض قطعات داخلی نسبت داد.

صدای مکانیکی

این صدا غالباً مربوط به کمپرسور و کندانسور است. اگر پشت دستگاه شما خاک و گرد و غبار زیادی گرفته، آن را تمیز کنید تا از ایجاد این صدا جلوگیری کنید. مرکز تعمیر لوازم خانگی اینانلو سرویس، با انجام سرویس های دوره ای کندانسور یخچال را شستشو داده و به طول عمر مفید دستگاه کمک می کند.
ارتعاشات
کارکرد موتور یک لرزش درونی در یخچال ایجاد می کند که ممکن است ظروف شیشه ای و وسایل موجود در یخچال را حرکت دهد. این لرزش ها که بر اثر قدرت کمپرسور ایجاد می شود و باعث تولید چنین صدایی تولید می کنند.

صدای ورودی آب

بعضی مواقع در یخچال هایی که دارای یخساز هستند، صدای آب از یخچال شنیده خواهد شد که این مشکل می تواند به دلیل کارکرد یخساز مربوط باشد. زمانی که آب درون سینی تخلیه ریخته می شود نیز این صدا به گوش می رسد که مسئله مهمی نمی باشد.

هنگامی که یخچال فریزر و ساید بای ساید شما صداهای عجیب و غریبی را تولید می کند، مهم است که کمی وقت بگذارید تا منشا صدا را بررسی کنید و بدانید آیا این یک مشکل جدی است یا به سادگی قابل رفع می باشد.

رفع صدای تق تق یخچال
رفع صدای تق تق یخچال

رفع صدای تق تق یخچال

پیش از هر تصمیمی به دفترچه راهنمای دستگاه خود مراجعه کنید. تولیدکنندگان لوازم خانگی برخی از صداها را به عنوان صدای طبیعی معرفی می کنند. بسیاری از صداها در اثر کثیفی های موجود روی کندانسور بوجود می آیند. همین کثیفی ها موجب ایجاد صداها و مشکلاتی در دستگاه می شوند. دو فن در پشت یخچال قرار دارند. یک فن مربوط به کندانسور و یک فن مربوط به اواپراتور است که در قسمت فریزر قرار دارد. صدا می تواند از این دو ناحیه باشد که نیاز به بررسی تخصصی دارد.

تکنسین های اینانلو سرویس با برداشتن قسمت پشت دستگاه می توانند به شما مشکل اصلی را بگویند. هر چیزی ممکن است به آن ها گیر کرده باشد که این نیز مشکل ساز است. در چنین شرایطی می بایست آنها را تعویض کنید. تعویض فن کار یک متخصص و فنی کار است. متخصصین اینانلو سرویس تخصص و دانش لازم را برای رفع چنین مشکلاتی دارند.

علت صدای تق تق یخچال می تواند ساده تر از این حرفها باشد. به سادگی ممکن است صدا ناشی از تماس پشت یخچال با سطحی دیگر مانند دیوار یا کابینت باشد. ایجاد یک فضای تنفس در پشت یخچال می تواند به سادگی مشکل را رفع کند.

تعمیر صدای تق تق یخچال در کرج

تکنسین های اینانلو سرویس می توانند در این زمینه به شما کمک کنند و به طور تخصصی و حرفه ای صدای تق تق یخچال و هر گونه ایراد در دستگاهتان را برطرف کنند. اینانلو سرویس نماینده رسمی خدمات پس از فروش و تعمیر لوازم خانگی بیش از 130 برند همچون سامسونگ، ال جی، اسنوا، دوو، فرسان، پاکشوما، کرال، کندی، کروپ، مدیدیا، جنرال آدمیرال، آکس، زیرووات، دکستر، مابه، آیگه، جنرال الکتریک، وایت هاوس، فروزان، سامیا، یوش، پارس، هیوندای، مولتی مکس، تکنولایو، هاردستون، مجیک چف، دنیس، دیپوینت، فایر، تجا، بنس، الیو، بلومبرگ، مدیا، امرسان، گوردیک، گوفر، یخساران، یوشیتا، گلدن برگ، برتینو، اکسنت، یواستار، یور پلاس، هیمالیا، دیامونته، نیکسان، التتو، اسکای ورد، رنزو، اکولوکس، جی سان، سوزوکی، کنوود، گرنیه، برتا، ایران شرق، گراند صنعت، بلوتینی، آزمایش، سینور، سیلور آیس، لایف، تسلا، تی سی ال، ایکس ویژن، سیلوان، سونیل، نسکو، هاویلوکس، ویرپول، اورست، انیس، سایلون، جنرال بریجن، فیلور، تکسان خزر، دونار، ناب استیل، وستل و…. در کلیه مناطق استان البرز میباشد . خدماتی از قبیل تعمیر یخچال فریزر، تعمیر ساید بای ساید، تعمیر لباسشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر تصفیه آب، تعمیر کولر گازی، تعمیر جاروبرقی و تعمیر مایکروویو را به صورت تخصصی انجام می دهد.
از مناطق تحت پوشش اینانلو سرویس می توان به فردیس، مارلیک، ملارد، محمدشهر، مشکین دشت، شهرک ناز، شهرک بعثت، واریان شهر، رزکان نو، شیخ آباد، حسین آباد، شهرک بنفشه، عظیمیه، مصباح ، هفت تیر، آزادگان، طالقانی، شاهین ویلا، گوهردشت، دهقان ویلا، حصارک، کمالشهر، مهرشهر، گلشهر، کوی کارمندان، باغستان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد قدیم، نظرآباد، هیو، گلسار، کردان، کوهسار، آبیک، طالقان، مهرویلا، جهانشهر، کیانمهر، کوی مهر، تهران دشت، کمالشهر،صفادشت، رجائی شهر، تنکمان، مهدی آباد، چهارباغ، پیشاهنگی، لشکرآباد، شهرک رضوانیه و… را اشاره کرد. این مجموعه با داشتن شعب فعال در سطح استان البرز فقط یک قدم با شما فاصله دارد. پس از تماس شما با مرکز تماس اینانلو سرویس با شماره های 02636191 و 02691300200 به راحتی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

تکنسین های اینانلو سرویس با بیش از 20 سال تجربه و گذراندن جدیدترین دوره های تخصصی مربوط به تعمیر لوازم خانگی، در خدمت همه مشترکین خود می باشد. دوره های آموزشی باعث به روز شدن دانش تکنسین های مجموعه اینانلو سرویس شده و توانایی تعمیر هر دستگاهی با جدید ترین تکنولوژی روز را دارند. بیشترین خرابی های گزارش شده توسط کارشناسان و تکنسین های اینانلو سرویس مربوط به برد قطعات لوازم خانگی نظر یخچال و ماشین لباسشویی است. پیشنهاد کارشناس اینانلو سرویس به منظور افزایش عمر لوازم خانگی خصوصا یخچال، استفاده از دستگاه استابلایزر خانگی استاندارد می باشد.

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

13 پاسخ

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      علت صدای تق تق یخچال سینور دوقلو سری آنجل بعد از کار کردن موتور می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. برخی از دلایل احتمالی عبارتند از:

      خراب شدن کمپرسور،خراب شدن فن اواپراتور، وجود مشکل در لوله های مبرد، وجود مشکل در ترموستات و …
      برای تشخیص علت صدای یخچال، می توانید با شماره 02636191 تماس بگیرید.

  1. سلام 8ماه هست یخچال دوقلوخریدم یخ ساران فریزم وقتی میخوادشروع به کارکن صداتق تق میده بایدچکارکنم یک ماهی این صدارامیده نمایندگی میگه طبیعی هست ولی طبیعی نیس

  2. سلام یخچال منم یک ماه گرفتم از همون اول چند تا صدای تق تق بلند میکرد پشت سرهم و بعد ساکت میشد از نصابش پرسیدم گفت که این طبیعی موتور دوباره میخواد شروع به کار کنه این صدا رو میده ولی اصلا این صداها طبیعی نیس ؟ لطفا راهنمایی

    1. همراه عزیز اینانلو سرویس سلام
      صداهای مربوط به انبساط و انقباض طبیعی هستند.
      اگه باز هم به نظرتون غیر طبیعی میاد
      لطفا با اینانلو سرویس تماس بگیرید.

  3. سلام وقتتون بخیر.. یخچالم خیلی سرو صدا داشت باهاتون تماس گرفتم خیلی سریع مراجعه کردین و مشکلم حل شد ممنونم از خدمات سریعتون

    1. رفک زدن یخچال یوشیتا مدل EM_R20 می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. برخی از دلایل احتمالی عبارتند از:
      خرابی ترموستات
      خرابی المنت
      خرابی شیر برقی
      خرابی فن اواپراتور
      با توجه به اینکه شما گفته اید فن سالم است و مقاومت المنت 340 است، می توان احتمال خرابی ترموستات یا شیر برقی را بررسی کرد.

      1. سلام بر شما.سپاس از توضیحات مختصر و مفیدتان،یخچال من سامسونگ هست. 13 سال بدون هیچ اشکالی مرتب و منظم کار کرده ولی متاسفانه اخیرا هر از گاهی صدای تاق تاق می ده، که( امروز صبح جمعه چهارم بهمن ماه 1402) تعداد دفعات تولید این نوع صدا زیاد شده است و ظاهرا وقتی یخچال می خواد بره روی موتور،این صداها ایجاد می شود.با توجه به بُعد مسافت و عدم دسترسی به خدمات ارزنده اتان،ممنون میشم که به صورت اورژانسی راهنمایی ام بفرمایید قبل از این که هزینه کلی روی دست من بگذارد. سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields