۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر گلدپوینت در کرج
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر گلدپوینت در کرج

خواندن این مقاله 5 دقیقه طول میکشد
۲۹ مهر ۱۴۰۳

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

نمایندگی تعمیر یخچال گلدپوینت در کرج، مجهز به، به روز ترین ابزار آلات روز دنیا است. این تیم از دانش روز تعمیرات لوازم خانگی برخوردارند. این مرکز با داشتن شعب فعال تمامی نقاط سطح استان البرز را خدمات رسانی می کند. همه ی هزینه های خدمات در این مرکز، مطابق تعرفه های مصوب اتحادیه است. در صورت نیاز به دریافت خدمات، با شماره 02636191 تماس بگیرید. سایت اینانلو سرویس، امکان ثبت درخواست آنلاین را نیز برای شما فراهم کرده است.

نمایندگی تعمیر یخچال گلد پوینت
نمایندگی تعمیر یخچال گلد پوینت

نمایندگی تعمیر یخچال گلد پوینت در کرج

در صورت مشاهده هرگونه خرابی در لوازم خانگی خود در منزل یا محل کار، با اینانلو سرویس، نمایندگی تعمیر یخچال گلد پوینت در کرج تماس بگیرید. اینانلو سرویس دارای تعداد زیادی تکنسین فعال و با تجربه می باشد.

آن ها هر شش ماه یکبار اطلاعات خود را در آکادمی اینانلو سرویس به روز می کنند. کارشناسان در کمترین زمان ممکن در محل حاضر می شوند. به عیب یابی دستگاه می پردازند. سپس هزینه حدودی را به مشتری اعلام می کنند. با موافقت مشتری با هزینه، فورا برای رفع ایراد اقدام می شود. همچنین در صورت نیاز به تمیز کردن و نگهداری یخچال نیز خدمات ما را دریافت کنید.

مزایای دریافت خدمات از نمایندگی تعمیر یخچال گلد پوینت در کرج
مزایای دریافت خدمات از نمایندگی تعمیر یخچال گلد پوینت در کرج

مزایای دریافت خدمات از نمایندگی تعمیر یخچال گلد پوینت در کرج

با نمایندگی تعمیر یخچال گلد پوینت در کرج، هر شش ماه لوازم خانگی خود را سرویس کنید. تا از خرابی ها و تعمیرات پر هزینه در امان باشید. تمامی خدمات ما با ضمانت انجام می‌شود. با درخواست تعمیر از اینانلو سرویس در هر کجای استان البرز که باشید، اینانلو سرویس در یک قدمی شماست.

همه ی خدمات این مرکز به مدت شش ماه شامل گارانتی است. در پایان انجام خدمات نیز فاکتور رسمی اینانلو سرویس، تحویل مشتری گرامی می شود. خدمات ما در سراسر استان البرز در دسترس است. تمامی هزینه های خدمات در این مرکز نیز مطابق تعرفه های مصوب اتحادیه محاسبه می شود.

با انتخاب خدمات ما، از تجربه‌ی کارآمد و حرفه‌ای در تعمیر و خدمات یخچال فریزر گلدپوینت بهره‌مند برای دریافت خدمات و یا کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن نمایندگی تعمیر یخچال گلدپوینت تماس بگیرید. ما همواره آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما خواهیم بود.

نمایندگی تعمیر یخچال گلد پوینت در کرج بهترین انتخاب برای تعمیرات

یخچال وسیله ای برای نگهداری بهتر مواد غذایی است. عدم برودت این دستگاه، خرابی مواد غذایی را به همراه دارد. در این شرایط به هیچ وجه از مراکز غیر مجاز و نامعتبر خدمات دریافت نکنید.

اینانلو سرویس، نمایندگی تعمیر یخچال گلد پوینت در کرج، به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته آماده خدمات رسانی به کاربران خود می باشد. تیم اینانلو سرویس با تخصص بالا در تعمیر یخچال گلد پوینت، تمامی اختلالات را برطرف میسازد. عوامل زیادی سبب خرابی لوازم خانگی می شوند. تمامی این موارد در اینانلو سرویس قابل حل است.

خرابی های رایج در یخچال فریزر گلدپوینت

یکی از اصلی ترین دلایل خرابی یخچال گلدپوینت، خرابی موتور دستگاه است. در این شرایط یخچال و فریزر خاموش شده و اصلا روشن نمیشود. در این شرایط باید موتور تعویض شود. این کار حتما باید توسط یک تعمیرکار حرفه‌ای انجام گردد. در صورت روشن شدن آلارم فیلتر تصفیه آب، باید فیلتر داخلی و پشتی تصفیه آب تعویض شود. سر و صدای زیاد و غیر طبیعی یخچال به عوامل مختلفی بستگی دارد. این اختلال حتما باید توسط تعمیرکاران متخصص در این حوزه صورت گیرد.

نمایندگی تعمیر یخچال گلد پوینت در کرج بهترین انتخاب برای تعمیرات
نمایندگی تعمیر یخچال گلد پوینت در کرج بهترین انتخاب برای تعمیرات

خرابی ترموستات باعث سرمای زیاد می شود. انجماد مواد غذایی داخل یخچال از نشانه های خرابی ترموستات است. یا اگر لوله بلو از جای اصلی خود جدا شود، نیز این اتفاق می‌افتد. نبودن ولتاژ کافی در این وسیله باعث می شود به خوبی کار نکند. که باید ولتاژ خروجی آن را با دستگاه ولت سنج اندازه گیری کنید.

در صورت داغ شدن موتور یخچال گلدپوینت احتمالا مشکل از کندانسور یا کمپرسور و یا از فن خنک کننده باشد. برای بررسی و رفع این اختلال، حتما با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر گلدپوینت در کرج تماس بگیرید. سایت اینانلو سرویس به صورت آنلاین در اختیار کاربران می باشد.

نکات مهم در مورد نگهداری یخچال فریزر گلدپوینت

در این قسمت از مقاله به بررسی نکاتی برای افزایش طول عمر یخچال فریزر گلدپوینت می پردازیم:

برای کندن برفک و یخ از ابزار نوک تیز استفاده نکنید. زیرا احتمالا سوراخ ایجاد شود. که سبب خروج گاز یخچال می گردد.

از محافظ برقی مناسب یخچال فریزر استفاده کنید. یخچالی با مصرف انرژی پایین خریداری کنید.

یخچال فریزر گلدپوینت را دور از اجاق گاز قرار دهید.

دستگاه باید حداقل پنج سانت از دیوار فاصله داشته باشد.

به هیچ وجه از مراکز متفرقه، خدمات دریافت نکنید. خدمات دریافتی از این مراکز به هیچ عنوان قابل پیگیری نیست.

اینانلو سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال گلدپوینت در کرج به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است. هزینه های نمایندگی تعمیر یخچال فریزر گلدپوینت در کرج ، مطابق تعرفه های مصوب اتحادیه می باشد.

توصیه های نمایندگی تعمیر یخچال گلدپوینت برای افزایش طول عمر دستگاه
توصیه های نمایندگی تعمیر یخچال گلدپوینت برای افزایش طول عمر دستگاه

کلام پایانی

امکان خرابی هر بخش یا قطعه در ماشین یخچال فریزر گلد پوینت وجود دارد. این دستگاه از یخچال فریزر های با کیفیت موجود در بازار است. در صورت مواجهه با هرگونه خرابی در این دستگاه، فورا با کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال گلد پوینت تماس بگیرید. تمامی سوالات خود را در صفحه پرسش و پاسخ اینانلو سرویس مطرح کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

این نمایندگی با داشتن تیم فنی متخصص و مجرب، از جمله تعمیرکاران ماهر، خدمات تعمیراتی و نگهداری از یخچال فریزر گلد پوینت را ارائه می‌دهد. از جمله خدماتی که این نمایندگی ارائه می‌دهد باید به تعمیرات اصلاحی و پیشگیرانه، تعویض قطعات، تنظیمات و راه‌اندازی مجدد، و مشاوره فنی برای استفاده بهینه از محصولات اشاره کرد.

این مرکز به کمک شعب فعال و تعداد زیادی تکنسین متخصص، تمامی مناطق سطح استان البرز از جمله باغستان، مهرشهر، جهانشهر، عظیمیه، کوی کارمندان، دهقان ویلا، شاهین ویلا، شهرک اوج، هشتگرد، نظرآباد و… را خدمات رسانی می کند. این مجموعه نمایندگی رسمی گلد پوینت و 130 برند دیگر لوازم خانگی نیز هستند.

برای دریافت خدمات با شماره 02636191 تماس بگیرید. سوالات خود را در صفحه پرسش و پاسخ اینانلو سرویس مطرح کنید. با ثبت درخواست از طریق سایت اینانلو سرویس، از 10% تخفیف ویژه بهره مند شوید. اینانلو سرویس همراه همیشگی شماست.

سوالات متداول

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

فیلد های "*" اجباری هستند