۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر توشیبا در کرج
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر توشیبا در کرج

خواندن این مقاله 5 دقیقه طول میکشد
۲۸ شهریور ۱۴۰۳

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

نمایندگی تعمیر یخچال فریزر توشیبا در کرج، از مراکز تخصصی استان البرز است. این مرکز متشکل از شعب فعال و تکنسین های متخصص و مجرب می باشد. اینانلو سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا در کرج، تمامی مناطق سطح این استان از جمله مهرشهر، عظیمیه، جهانشهر، هشتگرد، نظرآباد، فردیس، جهانشهر، کوهسار، چندار و… را خدمات رسانی می کند. این مجموعه با بیش از دو دهه سابقه، نمایندگی رسمی و مجاز توشیبا و 130 برند دیگر لوازم خانگی است.

نمایندگی تخصصی یخچال توشیبا
نمایندگی تخصصی یخچال توشیبا

تعمیر یخچال توشیبا

تعمیر یخچال توشیبا ، یکی از خدماتی است که نمایندگی رسمی توشیبا کرج در قالب تعمیرات لوازم خانگی به مشترکین خود ارائه می دهد. یخچال از تولیدات مهم این شرکت است. به همین خاطر از کارشناسان مجرب در حوزه ی تعمیرات یخچال دعوت به عمل آمده است. همچنین واحد مربوطه، به پیشرفته ترین امکانات و ابزار روز دنیا مجهز شده است. در این مقاله از اینانلو سرویس به بررسی مزایای دریافت خدمات از این مرکز می پردازیم.

نمایندگی تعمیرات یخچال توشیبا در کرج

تیم فنی نمایندگی تعمیر یخچال فریزر توشیبا متشکل از نمایندگی های خبره و مجرب هستند. در نتیجه با خیال راحت تعمیرات دستگاه خود را به این مرکز بسپارید. کارشناسان این مرکز بر تمامی قسمت های این دستگاه مسلط هستند. به وسیله سال ها تجربه آنها، تعمیرات در کم ترین زمان ممکن انجام می شود. تعمیرات در این مرکز با شش ماه ضمانت انجام می گردد. هزینه های تعمیرات نیز مطابق تعرفه های مصوب اتحادیه است. در مرحله اخر تعمیرات، فاکتور رسمی این مرکز را از کارشناس، تحویل بگیرید. تنها با شماره 02636191 تماس بگیرید. کارشناسان اینانلو سرویس پاسخگو و کمک رسان شما در تمامی ساعات شبانه روز هستند.

توصیه های مهم نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا
توصیه های مهم نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا

موارد نیاز به تعمیر یخچال توشیبا

قطعا با اختلالاتی در یخچال خود مواجه شده اید. در این شرایط به هیچ وجه از مراکز غیر رسمی و غیر مجاز خدمات دریافت نکنید. خدمات دریافتی از این مراکز، از هیچ سازمانی قابل پیگیری نیست. نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا، به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل پاسخگوی شما مشترکین عزیز می باشد. سوالات خود در زمینه تعمیر لوازم خانگی را، در صفحه پرسش و پاسخ اینانلو سرویس مطرح کنید. کارشناسان متخصص مجموعه اینانلو سرویس فورا پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود. پس با مشاهده اختلال در دستگاه های خود فورا با شماره 02636191 تماس بگیرید. در ادامه مطالب به بررسی رایج ترین اختلالات یخچال فریزر توشیبا می پردازیم. این اختلالات بنا بر علل مختلفی ایجاد می شوند. همه ی این موارد باید به دست تکنسین های مجرب و متخصص رفع گردد.

رفع خرابی و تعویض ترموستات یخچال توشیبا

ترموستات یا رله یخچال نقش کنترل کننده دمای خودکار یخچال را برعهده دارد. این قطعه دمای داخل یخچال توشیبا را ثابت نگه می‌دارد. همه ی یخچال‌ها از امکان تنظیم دما برخوردار هستند. پس از تنظیم دما توسط کاربر، تلاش ترموستات برای ثبات نگه داشتن دما در حد تعیین شده می باشد. نحوه این قطعه بعد از ورود هوای گرم به داخل یخچال و افزایش دمای یخچال از حد مجاز تعیین شده، ترموستات به کمپرسور فرمان کار کردن می‌دهد.

پس از شروع فعالیت کمپرسور و رسیدن دمای داخل یخچال به میزان معین، ترموستات به کمپرسور فرمان خاموشی می‌دهد. به این شکل دمای داخل یخچال توشیبا را براساس میزان تعیین شدن ثابت نگه می‌دارد. در نتیجه در صورت خرابی ترموستات یخچال توشیبا، دمای داخل یخچال دائماً در حال نوسان خواهد بود. در شرایط مشاهده چنین مواردی فورا با نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا تماس بگیرید. تکنسین‌های اینانلو سرویس پس از تماس شما در محل مورد نظر حاضر می شوند. آنها با عیب‌یابی دقیق ترموستات یخچال به تعمیر یا تعویض تخصصی این قطعه می‌پردازند.

رفع خرابی و تعویض ترموستات در نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا
رفع خرابی و تعویض ترموستات در نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا

تعمیر دمپر یخچال توشیبا در اینانلو سرویس

خرابی دمپر یخچال، از دیگر عوامل موثر در تغییر یا نوسان دمای داخل یخچال است. دمپر یک قطعه مکانیکی است. این قطعه در بین دریچه فریزر و یخچال قرار می گیرد. هنگام تولید کارکرد کمپرسور و تولید سرما، اول از همه سرما به قسمت فریزر وارد می‌شود. و سپس به قسمت یخچال می‌رسد. درواقع دمپر مانند یک دریچه با باز و بسته شدن اجازه عبور سرما از قسمت فریزر به یخچال را می‌دهد. در نتیجه خرابی دمپر مانع از باز شدن دریچه بین فریزر و یخچال و عبور سرما از قسمت فریزر به قسمت یخچال می‌شود.

تعویض لاستیک درب یخچال توشیبا

در صورت پارگی لاستیک دور درب یخچال توشیبا، هوای گرم خارج از یخچال به داخل یخچال نفوذ می‌کند. سپس دمای داخل یخچال را افزایش می‌دهد.به همین خاطر موتور یخچال باید برای تولید سرمای داخل یخچال بیشتر کار کند. در این شرایط فشار خیلی زیادی به آن وارد می‌شود. تا جایی که احتمالا موتور یخچال بسوزد. پس با مشاهده فرسودگی یا پارگی لاستیک دور درب یخچال توشیبا با نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا در کرج تماس بگیرید.

تعویض یا تعمیر کمپرسور یخچال توشیبا

خاموشی کمپرسور یخچال، شنیدن صدای غیر طبیعی از کمپرسور یخچال، روشن نشدن یخچال و گرم شدن مواد غذایی داخل آن همه از نشانه‌های خرابی کمپرسور این دستگاه هستند. کمپرسور یا موتور یخچال وظیفه خنک سازی داخل یخچال را برعهده دارد. درواقع کمپرسور مجموعه‌ای از پیستون، میل لنگ و سوپاپ است. همه این مجموعه برای ایجاد سرما در یخچال کار می‌کنند. در صورتی که با هر یک از این مشکلات در یخچال خود مواجه شدید با نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا تماس بگیرید. تا تکنسین‌های این مرکز به محل مورد نظر اعزام شوند. بهترین خدمات تعمیر لوازم خانگی را از اینانلو سرویس بخواهید.

تعویض موتور در نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا
تعویض موتور در نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا

تعویض موتور در تعمیر یخچال توشیبا

بخشی از اختلالت یخچال از خرابی موتور ناشی می شود. موتور، یکی از حساس ترین بخش های این دستگاه است. متاسفانه در اغلب موارد، موتور یخچال قابل تعمیر نمی با‌‌شد. اما خوشبختانه با تعویض این قطعه، عملکرد یخچال را به حالت عادی باز می گردد. کارشناسان اینانلو سرویس پس از عیب یابی دستگاه، قطعه مورد نظر را با قطعات اورجینال تعویض می کنند. سپس خدمات خود را به مدت شش ماه گارانتی می کنند.
استفاده از قطعات غیر اصل سبب از کار افتادگی دائمی دستگاه می شود. به همین خاطر تعمیرات دستگاه خود را فقط و فقط به مراکز رسمی بسپارید. دخالت افراد ناشی، زمینه ساز آسیب های جبران ناپذیر برای محصول شما خواهد بود.

سرویس در محل یخچال توشیبا

با هدف حذف هزینه و زحمت حمل یخچال به مرکز تعمیر برای مشترکین، نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا اقدام به ارائه ی خدمات سرویس در محل برای این محصول می کند. پس از تماس با این مرکز و گزارش اختلال دستگاه، کارشناسان مجرب این مرکز در محل حاضر می شوند. پس از عیب یابی دستگاه، اقدام به رفع مشکل می کنند. در صورت نیاز به تعویض قطعه، قطعات اورجینال استفاده می شود. برای دریافت خدمات با شماره 02636191 تماس بگیرید. از طریق سایت اینانلو سرویس نیز امکان ثبت درخواست تعمیر یخچال توشیبا وجود دارد. نمایندگی تعمیر یخچال فریزر توشیبا همواره پشتیبان و همراه شماست.

سوالات متداول

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

فیلد های "*" اجباری هستند