۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

نمایندگی تعمیر لباسشویی گلدپوینت در کرج
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

نمایندگی تعمیر لباسشویی گلدپوینت در کرج

خواندن این مقاله 5 دقیقه طول میکشد
۵ آبان ۱۴۰۳

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی گلدپوینت در کرج، به صورت شبانه روزی در خدمات مشترکین خود می باشد. این مرکز سابقه بیست ساله در زمینه تعمیرات لوازم خانگی دارد. اغلب خرابی های لوازم خانگی با نشانه هایی همراه است. لطفا به هیچ وجه به این علائم بی توجه نباشید. در صورت مشاهده هر گونه اختلال در لباسشویی گلدپوینت با شماره 02636191 تماس بگیرید. در پایان انجام خدمات، فاکتور رسمی اینانلو سرویس تحویل مشتری گرامی می شود. سایت اینانلو سرویس، به صورت آنلاین در اختیار کاربران می باشد.

ارائه خدمات در منزل با نمایندگی تعمیر لباسشویی گلد پوینت
ارائه خدمات در منزل با نمایندگی تعمیر لباسشویی گلد پوینت

تعمیرات لباسشویی گلدپوینت در کرج منزل

در صورت مواجهه با هر گونه اختلال در ماشین لباسشویی گلد پوینت، فورا با شماره اینانلو سرویس تماس بگیرید. به هیچ وجه از مراکز متفرقه و غیر مجاز کمک نگیرید. دریافت خدمات از این مراکز به هیچ عنوان قابل پیگیری نمی باشد. اینانلو سرویس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی گلد پوینت در کرج به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به شما عزیزان است. تمامی هزینه ها در این مرکز مطابق تعرفه های مصوب اتحادیه می باشد. در مرحله پایانی تعمیرات نیز فاکتور رسمی اینانلو سرویس را از کارشناس تحویل بگیرید. پس از ثبت درخواست تعمیر توسط مشتری، کارشناس برای هماهنگی و تعیین زمان مراجعه با تماس میگیرد. پس از مراجعه و عیب یابی دستگاه، هزینه حدودی تعمیرات به مشتری اعلام میشود. در صورت موافقت ایشان، روند تعمیرات اغاز میگردد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی گلدپوینت در کرج تعمیرات را در محل و منزل مشتری انجام میدهد. این روش سبب صرفه جویی در هزینه ها و جلوگیری از آسیب های احتمالی به دستگاه می گردد. تعمیر لباسشویی گلدپوینت در خانه یکی از گزینه های به صرفه برای مشتریان است. با درخواست تعمیر لباسشویی گلدپوینت در محل در هزینه های تعمیر و عیب یابی دستگاه خود صرفه جویی کنید.

سرویس و تعمیرات در نمایندگی تعمیر لباسشویی گلدپوینت در کرج
سرویس و تعمیرات در نمایندگی تعمیر لباسشویی گلدپوینت در کرج

سرویس و تعمیرات لباسشویی در کرج و حومه

نمایندگی تعمیر لباسشویی گلدپوینت درکرج، به عنوان نمایندگی رسمی در این استان، فعالیت خود را به یک مدل یا برند خاص محدود نکرده است. این مرکز دارای کارگاه‌های تعمیراتی پیشرفته می باشد. در نتیجه قادر به عیب‌یابی و تعمیر انواع ماشین‌های لباسشویی از تمام برندها می‌باشد. با مشاهده هر نوع مشکل در دستگاه خود فورا با کارشناسان ما در ارتباط باشید. تعمیرات دستگاه را پشت گوش نیندازید. بی توجهی به تعمیرات سبب آسیب به دیگر قطعات دستگاه میگردد.

در صورت خرابی و نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی گلد پوینت در کرج چه باید کرد؟

تجربه چندین ساله در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی گلدپوینت در کرج، استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و قطعات اورجینال در تعمیرات، تیم فنی مجرب و متخصص، سرعت بالا در انجام تعمیرات و قیمت مناسب در مقایسه با سایر مراکز تعمیراتی است. به این ترتیب، با مراجعه به نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی گلدپوینت در کرج با خیال راحت دستگاهتان را تعمیر کنید. مطمئن باشید که دستگاهتان به بهترین شکل ممکن تعمیر و بررسی خواهد شد. حتی خطرات مرتبط با تعمیرات توسط افراد ناتوان یا غیرمتخصص را نیز از بین خواهید برد.

تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی گلد پوینت
تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی گلد پوینت

تعمیرکار ماشین لباسشویی گلدپوینت در کرج

یافتن یک تعمیرکار ماشین لباسشویی در کرج یکی از نیازهای اساسی و ضروری برای خانواده‌ هاست. با توجه به اهمیت ماشین‌ های لباسشویی در زندگی روزمره، داشتن یک تعمیرکار ماشین لباسشویی در نزدیکی شهر کرج بسیار اهمیت دارد. نمایندگی تعمیر لباسشویی گلدپوینت، تمامی اختلالات دستگاه شما را رفع می کند. این مرکز تمامی خدمات خود را به مدت شش ماه گارانتی می کند.
این کارشناسان تمامی مشکلات و نقص های موجود در ماشین لباسشویی‌ گلد پوینت شما را رفع عیب می کنند. آن ها حیات دوباره به لوازم خانگی شما می بخشند. پس از انجام روند تعمیرات، دستگاه را تست می کنند. پس از انجام تست های پیاپی، دستگاه را در سلامت کامل همراه با فاکتور رسمی تحویل مشتری می دهند. آنها با تجربه و مهارت‌ های فنی خود مسائل متعددی از جمله عیب‌ یابی، تعمیرات و سرویس ماشین لباسشویی گلدپوینت را برطرف می‌ سازند. این مرکز تعطیلی ندارد. به صورت شبانه روزی در خدمات مشترکین گرامی می باشد.

بررسی رایج ترین اختلالات ماشین لباسشویی گلدپوینت

اینانلو سرویس به عنوان یک مرکز تخصصی در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی گلد پوینت فعالیت می‌ کند. در ادامه مطالب به بررسی دقیق رایج ترین اختلالات ماشین لباسشویی گلدپوینت در کرج می پردازیم. با اینانلو سرویس همراه باشید.
حرکات لرزشی و پرشی شدید ماشین لباسشویی گلد پوینت

اغلب لباسشویی ها با کمی لرزش همراه اند. این لرزش تا حدی طبیعی است. اما اگر لرزش افزایش یابد و حالت پرشی پیدا کند، غیرطبیعی است. در این مواقع تراز بودن دستگاه را چک کنید. لطفا به این موارد بی توجه نباشید. در صورت عدم داشتن اطلاعات کافی با کارشناسان اینانلو سرویس در تماس باشید.

  • عدم تخلیه آب از دستگاه

عدم تخلیه آب از دستگاه لباسشویی گلد پوینت، احتمالا به دلیل خرابی پمپ دستگاه یا مشکل در فیلتر باشد. برای بررسی این مورد، حتما از نمایندگی تعمیر لباسشویی گلدپوینت در کرج کمک بگیرید.

  • سر و صدای زیاد و غیرطبیعی لباسشویی گلدپوینت

ماشین‌های لباسشویی اغلب کم صدا هستند. اگر صداهای غیرطبیعی در هر مرحله‌ای از کار دستگاه شنیده شود، نشانه‌ای از اختلال هستند. به این نشانه ها بی توجه نباشید. فورا برای تعمیر آنها اقدام کنید.

  • عدم چرخش دیگ دستگاه

از دیگر اختلالات رایج لباسشویی گلدپوینت باید به عدم چرخش دیگ شستشو و ثابت ماندن آن اشاره کرد. اختلال در عملکرد سنسورها، کمربند درایو یا خرابی در موتور دستگاه نیز در این امر تاثیر دارد.

  • اختلال در آبگیری لباسشویی گلدپوینت

در برخی مواقع، دستگاه قادر به آبگیری نیست. یا این فرآیند به کندی انجام می‌شود. این مشکل به دلیل باز بودن درب ماشین لباسشویی، اختلال در اتصال و ارتباط بین کلید تایمر و یا خرابی میکروسوئیچ است. بررسی این موارد را حتما به نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی گلدپوینت در کرج بسپارید.

  • باز نشدن درب ماشین لباسشویی گلدپوینت

در صورتی که پس از شستشو البسه، درب دستگاه باز نشد، مشکل در قفل درب و یا فرآیند تخلیه آب است.

  • آبگیری پیوسته و بدون قطع شدن

خرابی شیر ورودی آب سبب قطع نشدن آبگیری دستگاه می گردد. خرابی شیر ورودی آب لباسشویی گلدپوینت از جمله اختلالات تخصصی دستگاه شماست. این امر حتما باید توسط کارشناسان متخصص در نمایندگی تعمیر لباسشویی گلدپوینت رفع گردد. اینانلو سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی گلدپوینت در کرج به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی می باشد.

بررسی دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی در نمایندگی تعمیر لباسشویی گلدپوینت
بررسی دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی در نمایندگی تعمیر لباسشویی گلدپوینت
  • روشن نشدن ماشین لباسشویی

در صورت روشن نشدن ماشین لباسشویی گلدپوینت احتمالا، اختلالی در اتصال دستگاه به برق یا میکروسوئیچ درب وجود دارد. تیم فنی ما در نمایندگی تعمیرات لباسشویی گلدپوینت در کرج با دانش و تجربه خود آماده‌اند تا با کمترین تاخیر به تعمیر وسایل شما بپردازند.

  • خرابی کلید یا سوئیچ درب ماشین لباسشویی گلدپوینت

میکروسوئیچ وظیفه باز کردن درب ماشین لباسشویی را پس از اتمام شستشو بر عهده دارد. میکروسوئیچ ها به ۳ دسته تقسیم میشوند. این تقسیم بندی شامل میکروسوئیچ برق، میکروسوئیچ فشاری و میکروسوئیچ پلاتن می باشد.

با مشاهده یکی از علائم عدم چرخش دیگ لباسشویی گلدپوینت، مانند، باز نشدن درب لباسشویی بعد از فرآیند شستشو، نمایش کدهای خطای خرابی میکروسوئیچ روی صفحه نمایشگر لباسشویی، روشن نشدن موتور دستگاه و قفل نشدن درب در نتیجه کار نکردن ماشین لباسشویی، فورا با نمایندگی تعمیر لباسشویی گلدپوینت تماس بگیرید. تعمیرات ماشین لباسشویی گلدپوینت، امری به شدت تخصصی است.

دلایل زیادی سبب خرابی لباسشویی گلدپوینت می شود. به علائم و نشانه های خرابی این دستگاه بی توجه نباشید. در صورت نیاز به دریافت خدمات با شماره 02636191 تماس بگیرید.

سوالات متداول

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

فیلد های "*" اجباری هستند