۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویو در کرج
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویو در کرج

خواندن این مقاله 5 دقیقه طول میکشد
۱ آبان ۱۴۰۳

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویو به صورت شبانه روزی در هفت روز هفته آماده خدمات رسانی به شما کاربران گرامی می باشد. این مجموعه تمامی خدمات خود را به مدت شش ماه گارانتی می کند. هزینه تعمیرات نیز، مطابق تعرفه های مصوب اتحادیه محاسبه می گردد.

اینانلو سرویس بیش از 20 سال در زمینه تعمیر لوازم خانگی سابقه فعالیت دارد. در صورت مشاهده علائم خرابی به هیچ وجه به ان بی توجه نباشید. بی توجهی به خرابی های دستگاه، سبب گسترش اختلال آن می شود. در صورت مشاهده اختلال در دستگاه خود با شماره 02636191 تماس بگیرید.

بررسی رایج ترین اختلالات در نمایندگی تعمیر لباسشویی ویو
بررسی رایج ترین اختلالات در نمایندگی تعمیر لباسشویی ویو

تعمیر لباسشویی ویو در کرج در نمایندگی تعمیر لباسشویی ویو

تعمیر ماشین لباسشویی در کرج توسط نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش اینانلو سرویس صورت می‌گیرد. این مجموعه تعمیر ماشین لباسشویی را در برندهای مختلف به انجام می رساند.
عملکرد تمامی مدل‌های ماشین لباسشویی تقریبا مشابه یکدیگر است. تمامی این دستگاه ها برمبنای سه چرخه شامل شستشو، آبگیری و خشکشویی است. انواع ماشین لباسشویی در مدل‌های درب از جلو، درب از بالا، دوقلو، سطلی، جی بی، دو درب و قابل حمل وارد بازار شده اند.

هر کدام از این دستگاه ها ویژگی‌های متفاوتی دارند. در مدل‌های جدید ماشین لباسشویی، حالات شستشوی البسه و خشک کردن آنها بسیار مجهزتر است.

بررسی مشکلات رایج ماشین‌ لباسشویی ویو

  • تمیز شسته نشدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی ویو

گاهی افراد به دلیل تمیز شسته نشدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی ویو خود، به نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی در کرج مراجعه می‌کنند. در این موارد حتماً به نوع پودر ماشین لباسشویی توجه کنید. زیرا برخی از پودرها از قدرت تمیز کنندگی مناسبی برخوردار نیستند. آن ها لباس‌ها را به خوبی پاک و تمیز نمی‌کنند.

همچنین استفاده از پودر نامناسب، قطعات دستگاه شما را نیز خراب می‌کند. دلایل دیگری نیز سبب این اختلال در ماشین لباسشویی شما می گردد. در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

    • استفاده بیش از حد از شوینده
    • عدم انتخاب برنامه مناسب برای شستشوی لباس‌ها
    • پر کردن محفظه با لباس، بیش از ظرفیت دستگاه
    • گرفتگی در مسیر تخلیه ماشین لباسشویی ویو
تمیز شسته نشدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی ویو
تمیز شسته نشدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی ویو

روشن نشدن ماشین لباسشویی ویو

در برخی از موارد با وجود داشتن برق، ماشین لباسشویی ویو روشن نمی شود. به بررسی دلایل این خرابی می پردازیم:

  • خرابی میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ویو
  • عدم تراز دستگاه
  • نقص و خرابی در سیستم بلبرینگ
  • کار نکردن و خرابی تایمر دستگاه
  • عدم اتصال دو شاخه به پریز برق

تعمیر ماشین لباسشویی در کرج به طور تخصصی توسط بهترین نیروهای اینانلو سرویس، انجام می‌شود. در این مرکز علت روشن نشدن هرنوع ماشین لباسشویی در کمترین زمان ممکن مشخص می شود. تعمیرات به سرعت انجام می شود.

کار نکردن ماشین لباسشویی ویو

در صورتی که ماشین لباسشویی روشن شده اما موتور آن شروع به کار نمی‌کند، ایراد و نقص شامل موارد زیر می باشد.

  • خرابی خازن راه انداز در دستگاه یا آسیب دیدگی سیم های متصل به آن
  • خرد یا شکسته شدگی بلبرینگ ماشین لباسشویی ویو
  • نقص فنی موتور
بررسی دلایل انسداد یا گرفتگی فیلتر در نمایندگی تعمیر لباسشویی ویو
بررسی دلایل انسداد یا گرفتگی فیلتر در نمایندگی تعمیر لباسشویی ویو

انسداد یا گرفتگی فیلتر لباسشویی ویو

در انواع ماشین لباسشویی تمامی مواد اضافی البسه شامل مو و پرز برای آسیب ندیدن دستگاه، توسط فیلتر آن جداسازی می‌شوند. به مرور زمان فیلترهای پر شده سبب کارایی نامناسب ماشین لباسشویی ویو یا بو گرفتن آن می‌شوند. در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویو در کرج، این فیلتر به طور دقیق چک می شود. در صورت نیاز اقدام به تمیز کردن یا تعویض آن می‌کنند.

برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی ویو

در صورت مواجهه با برق داشتن بدنه لباسشویی ویو، حتماً باید پریز برق آن را فوراً بکشید. همچنین برای بررسی دقیق تر موارد زیر را چک کنید.

  • از نظر نشتی تمام بخشهای ماشین لباسشویی را چک و بررسی نمایید.
  • از بررسی نقص فنی موتور غافل نشوید.
  • خازن، هیتر و سیم پیچی داخلی ماشین لباسشویی ویو را چک کنید.
  • پریز، کابل و دوشاخه برق ماشین لباسشویی ویو را بررسی نمایید.

برای بررسی موارد بالا، حتما از کارشناسان متخصص اینانلو سرویس کمک بگیرید. به هیچ وجه خودتان برای تعمیر دستگاه اقدام نکنید. اقدام خودسرانه در این امر، سبب اختلالات بیشتر در قطعات دستگاه می شود.

خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی ویو

اغلب به دلیل خرابی تایمر، خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی دوشاخه، نوسانات برقی، خرابی زبانه یا قفل درب، نقص فنی موتور، خرابی دکمه استارت، ماشین لباسشویی ویو بدون دلیل و به طور ناگهانی خاموش می‌شود. در این شرایط از کارشناسان متخصص اینانلو سرویس کمک بگیرید. برای برقراری ارتباط با این مرکز با شماره 02636191 تماس بگیرید.

نشتی آب از ماشین لباسشویی ویو

هنگام عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی ویو در کرج، به طور دقیق تمامی قسمتهای آن، از لحاظ نشتی بررسی میشود. به طور کلی مواردی شامل خرابی پمپ تخلیه، عدم تراز بودن دستگاه، فرسودگی و پارگی واشر دور درب، مسدود شدن دریچه شیر ورودی، استفاده فراوان از پودر شوینده، پارگی یا وصل نبودن شلنگ ورودی آب سبب نشت آب از ماشین لباسشویی میشوند.

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی، خرابی تسمه موتور، خراب شدن کلاچ، نقص میکروسوئیچ درب و معیوب شدن کوپلینگ از دیگر خرابی های رایج در ماشین لباسشویی هستند. با مشاهده هرگونه اختلال در لوازم خانگی خود، با نمایندگی تعمیر لباسشویی ویو تماس بگیرید.

هزینه ها در نمایندگی تعمیر لباسشویی ویو
هزینه ها در نمایندگی تعمیر لباسشویی ویو

دلایل لرزش و صدایی زیاد ماشین لباسشویی ویو

به طور کلی برخی از ماشین‌های لباسشویی، هنگام شستن لباس‌ها با لرزش زیادی همراه اند. در ادامه به بررسی دلایل لرزش ماشین لباسشویی ویو می پردازیم. با مشاهده علائم خرابی فورا با شماره 02636191 تماس بگیرید.

  • ایجاد نقص در کمک فنرهای ماشین لباسشویی ویو
  • بارگیری بیش از حد ظرفیت ماشین لباسشویی
  • عدم تراز لباسشویی ویو

کارشناسان اینانلو سرویس، به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته اماده خدمات رسانی به شما کاربران گرامی می باشند. با ثبت درخواست تعمیر از طریق سایت اینانلو سرویس از 10% تخفیف ویژه بهره مند شوید.

نکات پیشنهادی نمایندگی تعمیر لباسشویی ویو برای افزایش طول عمر دستگاه

در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ویو در کرج، نکاتی به افراد آموزش می دهد. تا با رعایت آنها، به افزایش طول عمر دستگاه کمک شود. در ادامه به بررسی برخی از این موارد می پردازیم.

  • به اندازه نیاز و در حد استاندارد از پودر شوینده و مایع نرم کننده برای شستشوی البسه در ماشین لباسشویی ویو استفاده کنید.
  • برای رفع جرم و ضدعفونی دستگاه به هیچ عنوان از سفیدکننده ها و شوینده های اسیدی استفاده نکنید.
  • تمامی شیر آبهای ورودی ماشین لباسشویی ویو را به طور صحیح متصل کنید.
  • پس از اتمام زمان شست و شوی لباسها، نسبت به خروج آن ها فورا اقدام نمایید.
  • به شکل منظم و دوره ای، فیلترهای ماشین لباسشویی ویو را تمیز کنید.
  • توجه داشته باشید ماشین لباسشویی ویو در محل قرارگیری، از تراز مناسب برخوردار باشند.
  • حتماً جوراب‌ها و تمامی لباس‌های کوچک را درون توری مخصوص ماشین لباسشویی قرار دهید.

برای ثبت درخواست تعمیر، از طریق شماره 02636191 اقدام کنید. سایت اینانلو سرویس نیز به صورت 24 ساعته در دسترس شما عزیزان می باشد. اینانلو سرویس، اورژانس لوازم خانگی شماست.

سوالات متداول

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

فیلد های "*" اجباری هستند