۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی وستینگ هاوس در کرج
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی وستینگ هاوس در کرج

خواندن این مقاله 5 دقیقه طول میکشد
۱ آبان ۱۴۰۳

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

نمایندگی تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس در کرج، از مراکز قدیمی و با تجربه ی استان البرز است. این مرکز متشکل از تعداد زیادی تکنسین متخصص و شعب فعال در سطح استان البرز می باشد. اینانلو سرویس تمامی خدمات خود را به مدت شش ماه گارانتی می کند. در مرحله پایانی تعمیرات، فاکتور رسمی را از کارشناس تحویل بگیرید.

برای دریافت خدمات، با شماره 02636191 تماس بگیرید. سایت اینانلو سرویس نیز به صورت آنلاین در اختیار کاربران است. با ثبت درخواست از طریق سایت این مجموعه، از 10% تخفیف ویژه بهره مند شوید. این مجموعه تعمیر ماشین لباسشویی را در برندهای مختلف انجام می‌دهد. عملکرد تمامی مدل‌های ماشین لباسشویی تقریبا مشابه است. سیکل شستشو لباسشویی وستینگ هاوس متشکل از خشک کن، آبگیری و شستشو است. کارشناسان اینانلو سرویس، اشراف کامل بر ساختار تمامی از دستگاه ها دارند.

تعمیر در محل با نمایندگی تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس
تعمیر در محل با نمایندگی تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس

مشکلات رایج ماشین‌ لباسشویی وستینگ هاوس

  • تمیز شسته نشدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی

گاهی افراد به دلیل تمیز شسته نشدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی خود، با نمایندگی تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس در کرج تماس می گیرند. در این شرایط حتماً به نوع پودر ماشین لباسشویی توجه کنید. زیرا برخی از پودرها از قدرت تمیز کنندگی مناسبی برخوردار نیستند. این شوینده ها لباس‌ها را به خوبی تمیز نمی‌کنند.

همچنین استفاده از پودر نامناسب و غیر اورجینال، قطعات دستگاه شما را نیز دچار خرابی می‌کنند. دلایل دیگری نیز سبب تمیز نشدن لباس ها می شود. در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت. استفاده بیش از حد استاندارد از شوینده، عدم انتخاب صحیح برنامه برای شستشوی لباس‌ها، پر کردن بیش از حد ظرفیت دستگاه با لباس، وجود انسداد در مسیر تخلیه ماشین لباسشویی وستینگ هاوس از جمله این دلایل هستند.

  • روشن نشدن ماشین لباسشویی

در برخی از موارد با وجود داشتن برق، ماشین لباسشویی روشن نشده و کار نمی‌کند. در ادامه این مقاله از اینانلو سرویس به بررسی دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی وستینگ هاوس می پردازیم.

بررسی این موارد را حتما به مراکز معتبر و رسمی بسپارید. دریافت خدمات از تعمیرگاه های غیر مجاز، عواقب جبران ناپذیر زیادی را به همراه دارد. در صورت ایجاد اختلال، خدمات دریافتی از این مراکز به هیچ عنوان قابل پیگیری نخواهد بود.

بررسی رایج ترین اختلالات در نمایندگی تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس
بررسی رایج ترین اختلالات در نمایندگی تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس

خرابی میکروسوئیچ درب دستگاه
عدم تراز لباسشویی وستینگ هاوس
نقص و خرابی در سیستم بلبرینگ
کار نکردن تایمر لباسشویی
عدم اتصال دوشاخه به پریز برق

اغلب خرابی های لوازم خانگی، با نشانه هایی همراه هستند. تعمیر ماشین لباسشویی وستینگ هاوس در کرج به طور تخصصی توسط بهترین نیروهای این مجموعه انجام می‌شود. در این مرکز علت روشن نشدن هرنوع ماشین لباسشویی در کمترین زمان ممکن مشخص و برطرف می‌شود.

گرفتگی یا انسداد فیلتر لباسشویی وستینگ هاوس

در انواع ماشین لباسشویی تمامی مواد اضافی البسه شامل مو و پرز برای جلوگیری از آسیب به دستگاه، توسط فیلتر آن جداسازی می‌شود. به مرور زمان فیلترهای پر شده سبب کارایی نامناسب ماشین لباسشویی وستینگ هاوس یا بو گرفتن آن می‌شوند. در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی وستینگ هاوس در کرج، این فیلتر به طور دقیق چک می شود. در صورت نیاز نیز برای تمیز کردن یا تعویض آن اقدام می‌کنند.

بررسی دلایل گرفتگی یا انسداد فیلتر در نمایندگی تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس
بررسی دلایل گرفتگی یا انسداد فیلتر در نمایندگی تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس

کار نکردن ماشین لباسشویی وستینگ هاوس

در صورتی که ماشین لباسشویی روشن شده اما موتور آن شروع به کار نمی‌کند، احتمالا اختلال مربوط به موارد زیر است؛

  • خرابی خازن راه انداز در دستگاه یا آسیب دیدگی سیمهای متصل به آن
  • شکستگی بلبرینگ ماشین لباسشویی وستینگ هاوس
  • وجود نقص فنی موتور

برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی وستینگ هاوس

در صورت مواجهه با برقدار بودن بدنه لباسشویی، حتماً باید آن فوراً از برق بکشید. در چنین شرایطی، بدون اتلاف وقت، با نمایندگی تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس تماس بگیرید. همچنین حتما موارد زیر را بررسی کنید. از نظر نشتی تمام قسمت های ماشین لباسشویی را بررسی نمایید. از بررسی وجود نقص فنی موتور، غافل نشوید. خازن، هیتر و سیم پیچی داخلی ماشین لباسشویی وستینگ هاوس را بررسی کنید. پریز، کابل و دوشاخه برق ماشین لباسشویی وستینگ هاوس را چک و بررسی نمایید.

خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی

اغلب به دلیل خرابی تایمر، خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی دوشاخه، نوسانات برق، خرابی زبانه یا قفل درب، نقص فنی موتور، خرابی دکمه استارت، ماشین لباسشویی وستینگ هاوس بدون دلیل و به طور ناگهانی خاموش می‌شود. در این شرایط به هیچ وجه خودتان، خودسرانه اقدام به تعمیر دستگاه نکنید.

نشتی آب از ماشین لباسشویی وستینگ هاوس

هنگام تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی وستینگ هاوس در کرج، به طور دقیق تمامی قسمتهای آن، از نظر نشتی چک و بررسی می شود. به صورت کلی مواردی شامل خرابی پمپ تخلیه، عدم تراز دستگاه، فرسودگی و یا پارگی واشر دور درب، انسداد دریچه شیر ورودی، استفاده بیش از حد از پودر شوینده، پارگی یا عدم اتصال شلنگ ورودی آب سبب نشت آب از ماشین لباسشویی وستینگ هاوس می شوند.
عدم چرخش دیگ ماشین لباسشویی وستینگ هاوس، خرابی تسمه موتور، خرابی کلاچ، نقص میکروسوئیچ درب و خرابی کوپلینگ از دیگر خرابی های رایج دراین دستگاه هستند.

نیروها در مرکز تعمیر ماشین لباسشویی در کرج، تمامی ایرادات و نقص های موجود در دستگاه شما را چک می کنند. این مرکز تمامی خدمات را به مدت شش ماه گارانتی می کند. همه ی هزینه های تعمیرات در این مرکز، مطابق تعرفه های مصوب اتحادیه می باشد.

دلایل لرزش و صدای زیاد و غیر ماشین لباسشویی وستینگ هاوس

به طور کلی بعضی از ماشین‌های لباسشویی در زمان شستشو لباس‌ها، با لرزش زیادی همراه اند. موارد زیر نیز از جمله دلایل این اختلال شایع هستند. از بررسی موارد زیر غافل نشوید. نمایندگی تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس در کرج، به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شما کاربران گرامی می باشد. موارد زیر را حتما بررسی نمایید.

  • وجود نقص در کمک فنرهای ماشین لباسشویی وستینگ هاوس
  • بارگیری بیش از حد ظرفیت دستگاه
  • عدم تراز ماشین لباسشویی وستینگ هاوس
نکاتی برای افزایش طول عمر دستگاه با نمایندگی تعمیرماشین لباسشویی وستینگ هاوس
نکاتی برای افزایش طول عمر دستگاه با نمایندگی تعمیرماشین لباسشویی وستینگ هاوس

نکاتی برای افزایش طول عمر ماشین لباسشویی

  • به اندازه نیاز و در حد استاندارد از مایع نرم کننده و پودر شوینده برای شستشوی البسه در ماشین لباسشویی وستینگ هاوس استفاده کنید.
  • برای رفع جرم و ضدعفونی کردن ماشین لباسشویی وستینگ هاوس به هیچ عنوان از سفیدکننده ها و شوینده های اسیدی استفاده نکنید.
  • تمامی شیر های آب ورودی ماشین لباسشویی وستینگ هاوس را به طور صحیح متصل کنید.
  • بعد از اتمام زمان شست و شوی لباسها، نسبت به خروج البسه فورا اقدام نمایید.
  • به شکل منظم و دوره ای، فیلترهای ماشین لباسشویی وستینگ هاوس را تمیز کنید.
  • تراز ماشین لباسشویی وستینگ هاوس از اهمیت بالایی برخوردار است. به آن بی توجه نباشید.
  • حتماً جوراب‌ها و تمامی لباس‌های کوچک را داخل توری مخصوص ماشین لباسشویی وستینگ هاوس قرار دهید.

سخن پایانی

نمایندگی تعمیر لباسشویی وستینگ هاوس در کرج به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شما کاربران گرامی می باشد. این مرکز تمامی خدمات خود را به مدت شش ماه گارانتی می کند. در پایان انجام خدمات فاکتور رسمی اینانلو سرویس را از کارشناس تحویل بگیرید. در صورت نیاز به دریافت خدمات با شماره 02636191 تماس بگیرید. از طریق سایت اینانلو سرویس نیز امکان ثبت درخواست آنلاین وجود دارد.

سوالات متداول

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

فیلد های "*" اجباری هستند