۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی دوو در کرج
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی دوو در کرج

خواندن این مقاله 5 دقیقه طول میکشد
۲۵ شهریور ۱۴۰۳

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

نمایندگی تعمیر ظرفشویی دوو در کرج به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی آماده خدمات رسانی به شما کاربران گرامی اینانلو سرویس می باشد. این مرکز تمامی خدمات خود را به مدت شش ماه گارانتی می کند. در پایان انجام خدمات، فاکتور رسمی اینانلو سرویس را از کارشناس مربوطه تحویل بگیرید. تمامی کارشناسان این مرکز هر شش ماه اطلاعات خود را در اکادمی اینانلو سرویس به روز می کنند.

خدمات تعمیر ظرفشویی در نمایندگی دوو کرج چه ویژگی هایی دارد؟
خدمات تعمیر ظرفشویی در نمایندگی دوو کرج چه ویژگی هایی دارد؟

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو در کرج

نمایندگی تعمیر ظرفشویی دوو کرج یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات این برند به شمار می رود. این نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش را با هزینه هایی مطابق تعرفه های مصوب اتحادیه برای مشتریان گرامی عزیز ارائه می کند. در نمایندگی تعمیر ظرفشویی دوو، اجرای همه قوانین و ضوابط بین المللی روز و همچنین استفاده از تجهیزات مدرن برای تعمیر، امری مهم و اساسی است. تمام تعمیرکاران و متخصصین فعال در این مرکز، دوره های آموزشی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو را به طور تئوری و عملی کامل گذرانده اند. آنها در اسرع وقت دستگاه را عیب یابی می کنند. سپس در صورت موافقت مشتری، فورا روند تعمیرات را آغاز می کنند.

تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی دوو، این امکان را فراهم کرده تا البرزی های عزیز بدون دغدغه به نمایندگی معتبر این برند در کرج، دسترسی پیدا کنند. در این مرکز علاوه بر تعمیرات، به خدمات پس از فروش و ارائه گارانتی نیز می پردازند. نمایندگی دوو کرج با بیش از دو دهه تجربه، به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی هستند. حتی در روز های تعطیل نیز امکان تماس با 02636191 وجود دارد.

خدمات پس از فروش نمایندگی ماشین ظرفشویی دوو در کرج
خدمات پس از فروش نمایندگی ماشین ظرفشویی دوو در کرج

خدمات تعمیر ظرفشویی در نمایندگی دوو کرج چه ویژگی هایی دارد؟

در ادامه این مقاله از اینانلو سرویس به معرفی و بررسی ویژگی های شاخص خدمات پس از فروش و تعمیرات ظرفشویی نمایندگی دوو خواهیم پرداخت.

  • اعزام نیرو و تعمیر در محل

با توجه به شلوغی و ازدحام جمعیت در کرج، اغلب تعمیر ماشین ظرفشویی در بیرون از خانه و جابه‌جایی آن، مشکل و دشوار است. به همین خاطر نمایندگی دوو در کرج، در هر ساعتی از شبانه روز و در همه روزهای هفته، برای تعمیرات نیرو به محل اعزام می کنند. اعزام نیروهای متخصص این مرکز در تمامی مناطق استان البرز فوری انجام می شود.

  • خدمات پس از فروش نمایندگی ماشین ظرفشویی دوو در کرج

تمام تعمیرات و خدمات انجامی در نمایندگی دوو کرج، همراه با ضمانت و خدمات پس از فروش است. در صورت بروز اختلال از همان قسمت قبلی، تا مدت مشخصی به صورت رایگان رفع می گردد. تنها هدف اینانلو سرویس، رضایتمندی مشترکین گرامی می باشد.

تعمیرکاران با تجربه نمایندگی تعمیر ظرفشویی دوو
تعمیرکاران با تجربه نمایندگی تعمیر ظرفشویی دوو
  • به کارگیری قطعات اصل ظرفشویی توسط نمایندگی دوو کرج

نمایندگی دوو کرج با کمک مجوزهای خاص، قطعات اصل برند دوو را برای دستگاه شما فراهم می کنند. قطعات ماشین ظرفشویی دوو به دلیل حساسیت بالا و تکنولوژی به روز، حتما باید اصل و اورجینال باشد. در غیر اینصورت سبب آسیب به دیگر قطعات دستگاه و خرابی مجدد خواهد شد. اینانلو سرویس از قطعات اورجینال و اصل شرکتی استفاده می کند.

  • تعمیرکاران با تجربه ماشین ظرفشویی در نمایندگی دوو کرج

تعمیرکار متخصص مهمترین دلیل یک تعمیر اساسی و درست است. هر چقدر مهارت و تجربه تعمیرکار بیشتر باشد، کیفیت تعمیر نیز بالاتر می رود. تمامی تعمیرکاران این مرکز دارای سابقه و تجربه بالا هستند. این متخصصین دوره های تخصصی آموزش خود را در این مرکز به اتمام رسانده اند. تکنسین های ما دارای گواهینامه و مدرک معتبر تعمیرات دوو می باشند.

  • خدمات تعمیر شبانه‌روزی نمایندگی ظرفشویی دوو

نمایندگی ظرفشویی دوو در کرج، برای رفاه حال مردم، به صورت تمام وقت پاسخگوی مشتریان خود می باشد. شما کاربران گرامی از طریق شماره 02636191 با کارشناسان ما در تماس باشید. با ثبت درخواست از طریق سایت اینانلو سرویس، شامل 10% تخفیف ویژه شوید. تمامی سوالات خود را در صفحه پرسش و پاسخ مطرح کنید. کارشناسان اینانلو سرویس در اسرع وقت پاسخگوی شما کاربران گرامی می باشند.

چرا ماشین ظرفشویی را باید در کوتاهترین زمان تعمیر کرد؟

در صورت مشاهده علائم خرابی و نیاز به دریافت خدمات، فورا با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی دوو تماس بگیرید. به هیچ وجه تعمیر دستگاه را پشت گوش نیندازید. دیر کرد در روند تعمیرات، سبب آسیب به دیگر قطعات دستگاه می شود. هر وسیله برقی احتمالا دچار ایراد و خرابی شود. اما تعمیر باید فورا و در اسرع وقت صورت گیرد. تعویق تعمیر دستگاه، سبب گسترش خرابی و افزایش هزینه تعمیرات می گردد. کارشناسان ما بلافاصله پس از تماس شما، کارشناس در محل شما حاضر می شود. اینانلو سرویس با داشتن شعب فعال و تعداد زیادی تکنسین فعال در سطح شهر، تمامی مناطق سطح استان را خدمات رسانی و پشش می دهند.

چطور درخواست تعمیر خود را در نمایندگی تعمیر ظرفشویی دوو در کرج ثبت نماییم؟

شما به راحتی با شماره گیری 02636191 درخواست خود را ثبت کنید. از طریق سایت اینانلو سرویس نیز به صورت آنلاین امکان ثبت درخواست تعمیر وجود دارد. کارشناسان این مرکز به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

پس از ثبت درخواست شما، کارشناس مربوطه با شما تماس گرفته و پس از هماهنگی در محل حاضر می شوند. پس از عیب یابی دستگاه توسط کارشناس هزینه حدودی به مشتری اعلام می گردد. در صورت موافقت مشتری با هزینه، روند تعمیرات آغاز می گردد.

تمامی خدمات در این مرکز به مدت شش ماه شامل گارانتی است. در پایان انجام خدمات، فاکتور رسمی اینانلو سرویس را از کارشناس تحویل بگیرید. همه هزینه ها در این مرکز مطابق تعرفه های مصوب اتحادیه می باشد.

چطور درخواست تعمیر خود را در نمایندگی تعمیر ظرفشویی دوو در کرج ثبت نماییم؟
چطور درخواست تعمیر خود را در نمایندگی تعمیر ظرفشویی دوو در کرج ثبت نماییم؟

ایرادات رایج در تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو

  • روشن نشدن دستگاه
  • عدم شستشوی صحیح ظروف در ماشین ظرفشویی دوو
  • عدم آبگیری ظرفشویی
  • بسته نشدن درب دستگاه
  • خشک نشدن ظروف در ظرفشویی
  • نشت آب از دستگاه

سخن پایانی

اینانلو سرویس در این مقاله به معرفی نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی دوو در کرج پرداخت. این مرکز بیش از بیست سال در این حوزه سابقه فعالیت دارد. به هیچ وجه تعمیرات لوازم خانگی خود را به مراکز متفرقه و غیرمجاز نسپارید. دریافت خدمات از این مراکز به هیچ عنوان قابل پیگیری نخواهد بود. اینانلو سرویس با شعب فعال خود در سطح استان البرز تمامی مناطق مهرشهر، عظیمیه، جهانشهر، باغستان، شاهین ویلا، دهقان ویلا، کوهسار، گلسار، نظرآباد، هشتگرد، شهرجدید هشتگرد، چندار و … را خدمات رسانی می کند.

سوالات متداول

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

فیلد های "*" اجباری هستند