۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

مهم‌ترین دلیل بسته نشدن درب یخچال اسنوا چیست؟
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

مهم‌ترین دلیل بسته نشدن درب یخچال اسنوا چیست؟

خواندن این مقاله 5 دقیقه طول میکشد
۱ اسفند ۱۴۰۲

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا


با بسته نشدن درب یخچال اسنوا باید فورا به فکر رفع عیب و تعمیر آن باشید. در صورت نیاز به تعمیر با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس بگیرید. تا کارشناسان ما به یاری شما بشتابند. می‌پرسید علت این همه عجله چیست؟ خب واضح است خرابی درب یخچال اگر خیلی زود رفع نشود، اختلالات متعددی را به بار خواهد آورد.

از جمله این اختلالات، می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • وارد شدن فشار زیاد به کمپرسور یا موتور دستگاه
  • مشاهده برفک در یخچال فریزر اسنوا
  • فساد زودهنگام مواد غذایی
  • یکسره کار کردن و اتومات نکردن دستگاه
  • افزایش مصرف برق

مشاهده هر کدام از این موارد یعنی، یخچالتان به‌مرور به پایان عمرش نزدیک می‌شود. با توجه به شرایط اقتصادی و راحت نبودن خرید مجدد دستگاه، نکات نگهداری صحیح و تعمیر به موقع یخچال فریزر اسنوا را پشت گوش نیندازید.

<yoastmark class=

 

بررسی دلایل بسته نشدن درب یخچال اسنوا

محتمل‌ترین دلیل بسته نشدن درب یخچال اسنوا، باز ماندن کشوهای داخل یخچال فریزر و یا یک ظرف حجیم است. در نتیجه مواد و وسایل را با نظم و ترتیب داخل یخچال فریزر بچینید. طبقات را با دقت نصب کنید. کشوها را درست ببندید.  با رعایت همین نکات ساده، به راحتی ایراد برطرف خواهد شد.

  • درب یخچال فریزر اسنوا را با وسایل سنگین پر نکنید.

یکی از مهم‌ترین دلایل افتادگی درب یخچال، جا دادن مواد و وسایل حجیم و سنگین در قسمت درب دستگاه است. شاید شما هم بطری‌های سنگین نوشیدنی یا شیشه‌های پر از مربا و ترشی را در قسمت درب یخچال بگذارید. در صورت داشتن چنین عادتی همین الان جایشان را عوض کنید. وزن زیاد این وسیله ها به‌مرور سبب بسته نشدن درب یخچال اسنوا می شود.

چنانچه به دلیل سنگینی درب، لولاها مشکل پیدا کردند، باید به فکر تعمیر لولای درب یخچال باشید. با یک پیچ‌گوشتی متناسب با پیچ لولاها، تمام پیچ‌ها را سفت کنید. در مرحله بعد تست کنید. تا از تنظیم درب یخچال اطمینان حاصل کنید. بهتر است بدانید، گاهی تنظیم نبودن درب، مهم‌ترین علت سخت باز شدن درب یخچال اسنوا است.

  • به تراز بودن یخچال توجه داشته باشید

تراز نبودن یخچال، یکی از شایع‌ترین دلایل بسته نشدن درب یخچال اسنوا است. برای تراز کردن دستگاه خود با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس بگیرید. در صورت عدم تنظیم پایه های یخچال، با استفاده از یک قطعه چوب، مقوا و… این کار را انجام دهید.

  • خرابی یا فرسودگی لاستیک دور درب

گاهی نچسبیدن لاستیک دور درب، دلیل بسته نشدن درب یخچال اسنوا است. در نتیجه باید علت نچسبیدن لاستیک درب یخچال را پیدا کرده و ایراد را دریابید. شاید لاستیک دور درب یخچال تان کثیف شده. این اختلال را به کمک یک مسواک و کمی آب و صابون حل کنید. پس از تمیزکاری، لاستیک و تمام درزها را کاملاً خشک کنید. احتمالاً قسمت‌هایی از لاستیک برآمده شده‌ند. این برآمدگی به دلیل سفت شدن قسمت‌هایی از لاستیک به‌وجود می آید. برای رفع عیب اصولی با کارشناسان اینانلو سرویس در تماس باشید. فرسودگی لاستیک نیز بی تاثیر نیست. اگر لاستیک دچار ساییدگی یا پارگی و یا هر آسیب دیگری شده باشد، هیچ راهی جز تعویض آن ندارید. اینانلو سرویس قطعات اصل و اورجینال را در اختیار شما قرار می دهد.

خرابی استاپر نیز باز و بسته کردن درب یخچال را برایتان دشوار خواهد کرد. استاپر در قسمت پایین یخچال نصب می‌شود. این قطعه موقع بسته درب، آن را به سمت داخل می‌کشد. تا به آرامی بسته شود. خرابی این قطعه سبب راحت باز و بسته کردن درب می شود. در نتیجه پس از تعویض این قطعه اختلال به راحتی برطرف خواهد شد. تعویض قطعات یخچال فریزر اسنوا امری تخصصی بوده و حتما باید توسط کارشناسان مجرب لوازم خانگی صورت گیرد.

صدای درب یخچال فریزر اسنوا
صدای درب یخچال فریزر اسنوا

علت صدای درب یخچال فریزر اسنوا و نحوه رفع آن

  • هنگام نصب وراه اندازی یخچال فریزر باید موارد استاندارد رعایت شود. محل قرارگیری و نصب یخچال فریزر باید صاف و تراز باشد. در غیر این صورت سبب ایجاد صدای درب و صدمه به ساختار و قطعات یخچال فریزر می شود.

  • طبقات داخلی درب یخچال، برای خوراکی های سبک طراحی گردیده. اگر بیش از حد استاندارد سنگین شود سبب شکستگی قسمت نگهدارنده درب می شوند.

  • لولاهایی درب به مرور زمان گردوخاک سفت و خشک شدن آن ها شدن و از حالت روان بودن خود خارج می شوند. در این حالت باید تمیز و روغن کاری شوند.

  • در قسمت پایین درب یخچال فریزر برای ریگلاژ از واشر های پلاستیکی استفاده شده که به مرور زمان واشر ها کهنه می شوند. در نتیجه سبب ایجاد صدای درب دستگاه خواهد شد.

    افتادگی درب یخچال فریزر اسنوا
    افتادگی درب یخچال فریزر اسنوا


    علائم افتادگی درب یخچال فریزر اسنوا

  • باز ماندن درب یخچال
  • سخت باز شدن درب
  • وجود درز در قسمت بالای یخچال
  • تولید صدا هنگام باز کردن درب

 

دلایل افتادگی درب یخچال اسنوا

  • خرابی لاستیک دور درب یخچال

    لاستیک دور درب یخچال، نقش مهمی در عایق‌بندی و بسته شدن کامل درب دارد. با پاره شدن، فرسودگی و یا شل شدن لاستیک دور درب، هوای گرم به داخل یخچال نفوذ می‌کند.

  • خرابی لولای درب
    لولاها وظیفه‌ی نگه داشتن درب یخچال و باز و بسته شدن روان آن را برعهده دارند. با خرابی این قطعه، این روند با اختلال مواجه میگردد.

  • تراز نبودن یخچال
    اگر یخچال تراز نباشد، درب آن به طور کامل بسته نمی‌شود. برای تراز کردن یخچال، از پایه‌های قابل تنظیم یا تراز استفاده کنید.

  • خرابی یخ‌ساز
    در برخی از یخچال‌ها، یخ‌ساز سبب بسته نشدن درب یخچال اسنوا شود. تعمیر یخساز امری تخصصی است. این رفع عیب حتما باید توسط متخصص انجام گیرد.

    خرابی لاستیک دور درب یخچال
    خرابی لاستیک دور درب یخچال

     

راه های رفع مشکل افتادگی درب یخچال 

  • بررسی و تعویض لاستیک درب یخچال
    در صورت شل شدن یا فرسودگی لاستیک دور درب یخچال اسنوا، باید آن را تعویض کنید.

  • سفت کردن لولای درب
    با شل شدن لولا های درب یخچال، به راحتی با پیچ گوشتی آن ها را سفت کنید.

  • تراز کردن یخچال
    برای تراز کردن یخچال، از پایه‌های قابل تنظیم یا تراز استفاده کنید.

  • بررسی و تعمیر یخ‌ساز
    در صورت خرابی و نداشتن عملکرد صحیح قطعه یخساز، تعمیر آن را از اینانلو سرویس بخواهید.

  • بررسی و تعمیر قفل درب
    خرابی قفل درب یخچال اسنوا باید فورا تعمیر شود. برای تعمیر لوازم خانگی اسنوا با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید.

مشاهده هرگونه علائم از خرابی درب یخچال باید فورا بررسی و رفع عیب گردد. تعمیر یخچال فریزر اسنوا امری تخصصی بوده و حتما باید توسط کارشناسان مجرب انجام گردد. اینانلو سرویس نمایندگی رسمی تعمیر لوازم خانگی اسنوا در استان البرز می باشد.


حرف آخر



همان‌طور که اشاره شد بسته نشدن درب یخچال اسنوا به علت مشکلات فنی‌ای مثل خراب بودن لولا یا لاستیک دور درب و یا علت‌های ساده‌ای مثل پر بودن یخچال به وجود آید. اینانلو سرویس نمایندگی رسمی لوازم خانگی اسنوا در کرج است. این مرکزخدمات شبانه روزی دارد. این مجموعه تمامی مناطق سطح استان البرز مانند فردیس،مارلیک ملارد، محمدشهر، مشکین دشت، شهرک ناز، شهرک بعثت، واریان شهر، رزکان نو، شیخ آباد ، حسین آباد، شهرک بنفشه، عظیمیه، مصباح ،هفت تیر، آزادگان، طالقانی، شاهین ویلا، گوهردشت، دهقان ویلا، حصارک، کمالشهر، مهرشهر، گلشهر، کوی کارمندان، باغستان، شهر جدید هشتگرد، هشتگرد قدیم، نظرآباد، هیو، گلسار، کردان، کوهسار، آبیک، طالقان، مهرویلا، جهانشهر، کیانمهر، کوی مهر تهران دشت، کمالشهر،صفادشت، رجائی شهر، تنکمان، مهدی آباد، چهارباغ، پیشاهنگی، لشکرآباد، شهرک رضوانیه و… را خدمات رسانی می کنید.

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

"*" indicates required fields