۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

علت لرزش ماشین لباسشویی ال جی چیست؟
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

علت لرزش ماشین لباسشویی ال جی چیست؟

خواندن این مقاله 5 دقیقه طول میکشد
۶ مرداد ۱۴۰۳

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

این مقاله از اینانلو سرویس مربوط به بررسی علت لرزش ماشین لباسشویی ال جی است. در این مطلب به بررسی دلایل ایجاد این خرابی می پردازیم. ماشین لباسشویی ال جی به گونه ای طراحی شده که روی یک سطح ثابت در منزل شما بدون هیچ لرزشی کار کند. اغلب لرزش لباسشویی ال جی با صدای زیاد این دستگاه همراه است. با مشاهده هر گونه اختلال فورا با شماره 02636191 تماس بگیرید. در صورت ثبت درخواست از طریق سایت این مجموعه از 10% تخفیف ویژه بهره مند شوید. کارشناسان اینانلو سرویس، هر شش ماه اطلاعات خود را در آکادمی این مجموعه به روز می کنند. این مرکز با بیش از دو دهه تجربه، نمایندگی رسمی و مجاز 130 برند مطرح لوازم خانگی می باشد.

علت حرکت و لرزش ماشین لباسشویی ال جی
علت حرکت و لرزش ماشین لباسشویی ال جی

علت حرکت و لرزش ماشین لباسشویی ال جی

عدم تراز ماشین لباسشویی ال جی یکی از مشکلات رایج این دستگاه است. شاید این اختلال برای اغلب دستگاه های لباسشویی اتفاق بیفتد. لرزش لباسشویی ال جی دلایل مختلفی مانند تراز نبودن لباسشویی ال جی، نا متعادل بودن بار دستگاه، خرابی فنرهای دیگ، اختلال در تسمه های دستگاه، خرابی بلبرینگ دیگ، ایراد فلکه ی آبکش یا همان فولی و… دارد.
این تکان های شدید در نهایت باعث وجود ایرادات بیشتر در لباسشویی شما خواهد شد. این ایرادات موجب عدم کار کرد صحیح لباسشویی می شود. تعویض یا تعمیر قطعات معیوب کار آسانی نیست. این امر باید توسط یک تکنسین ماهر و مجرب انجام گیرد. اینانلو سرویس برای رعایت حال مشتریان خود، الویت را بر تعمیر قطعات می گذارد. تا در هزینه ها صرفه جویی شود. در صورت عدم امکان تعمیر، قطعات را با قطعه اصل و اورجینال شرکتی تعویض می نماید. تمامی خدمات و قطعات در این مجموعه شامل شش ماه گارانتی می باشد. در مرحله پایان انجام خدمات، فاکتور رسمی اینانلو سرویس تحویل مشترکین گرامی خواهد شد. به توصیه اینانلو سرویس به هیچ وجه از مراکز غیر رسمی و نامعتبر خدمات دریافت نکنید.

بررسی علت صدا و لرزش لباسشویی ال جی

استفاده مداوم و کارکرد یکسره لباسشویی سبب ایجاد اختلال برای دستگاه می گردد. تکان خوردن و صدای بیش از حد لباسشویی نیز‌ از جمله این اختلالات است. لرزش ماشین لباسشویی الی جی به دلیل مسطح نبودن زمینی که لباسشویی برای روی آن قرار دارد اتفاق می افتد. به همین دلیل تراز کردن دستگاه از جمله مسائل حائز اهمیت است. لباسشویی بعد از سال ها کار‌کرد دچار اختلالاتی از جمله خوردگی نوار های لرزش گیر لباسشویی، ساییدگی‌‌ نوار های داخلی و … می شود. در صورت بروز و مشاهده یکی‌ از ایرادات مذکور هر چه سریع تر با کارشناسان ما در تماس باشید. زیرا با هر بار استفاده و طی کردن پروسه شستشو، باعث آسیب به اجزای دیگر و بیشتر لباسشویی ال جی خواهید شد. همین امر باعث پرداخت هزینه های بیشتری می شود.

بررسی علت صدا و لرزش لباسشویی ال جی
بررسی علت صدا و لرزش لباسشویی ال جی

تست لرزش ماشین لباسشویی ال جی

اولین گام این است که به ماشین لباسشویی با دقت نگاه کنید. تا ببینید چیزی از بسته بندی حمل آن مثل فوم زیر دستگاه نمانده باشد. در این صورت، قادر به انجام تست لرزش می باشید. برای رفع عیب لوازم خانگی خود، به هیچ وجه خودسرانه عمل نکنید. این کار را به کارشناسان مجرب اینانلو سرویس بسپارید.

تست لرزش در ماشین لباسشویی چیست؟

مخزن یا لگن لباسشویی را به آرامی بچرخانید. تا ببینیم پیچ و مهره هایی پشت ماشین لباسشویی که در کارخانه قرار داده می شوند، در هنگام نصب برداشته شده یا خیر. وظیفه این پیچ و مهره ها نگهداری محکم دیگ در زمان حمل و نقل دستگاه است. حتما پیش از استفاده و در هنگام نصب باید باز شوند. مراحل زیر را انجام دهید. درب ماشین لباسشویی را باز کنید. مخزن داخلی را به عقب فشار دهید. اگر صدای بلندی هنگام هل دادن لگن شست و شو به عقب شنیده شد به این معناست که این مهره ها هنوز پشت ماشین لباسشویی وجود دارند. از یک پیچ گوشتی برای باز کردن آن استفاده نمایید. پیچ های پشت دستگاه را نزد خود نگه دارید. زیرا در جا به جایی بعدی باید مجددا بسته شوند.

تراز بندی ماشین لباسشویی ال جی

برای کاهش صدا و لرزش ماشین لباسشویی ال جی، باید سطح زیر آن را هموار کنید.
ابتدا چک کنید که سطح زیر آن به خوبی تراز باشد. دو تا روش برای کنترل تراز سطح زیر ماشین لباسشویی ال جی وجود دارد. دستگاه باید از جلو به عقب و بغلهای ماشین به خوبی هم سطح باشد.
دستتان را در گوشه ای از ماشین لباسشویی بگذارید و آن را تکان دهید. در صورت عدم تراز دستگاه مراحل زیر را طی کنید. 3 الی 4 تا حوله در ماشین لباسشویی بیندازید. سیکل و چرخه شست و شو و خشک کن را اجرا کنید. با رسیدن به دور خشک کن و لرزش لباسشویی ال جی، هر کدام از گوشه های ماشین لباسشویی را به سمت پایین فشار دهید . اگر با فشار یک گوشه از ماشین لباسشویی صدا قطع شد، آن سمت نیاز به تنظیم دارد.

تست لرزش لباسشویی ال جی
تست لرزش لباسشویی ال جی

زیر دستگاه ماشین لباسشویی ال جی یکسری مهره تنظیم وجود دارد. اگر پیچ آن را در جهت عقربه های ساعت بپیچانید باز می شود. ابتدا این پیچ را با چرخاندن در جهت عقربه های ساعت باز کنید. مثلا به اندازه یک ربع ساعت آن را باز کنید. آرام آرام تا جایی که دیگر صدای لرزش به گوش نرسد باز کنید. و در آخر پیچ را محکم کنید. برخی از زمین ها خیلی لیز هستند. با قرار دهی بیش از حد لباس در دستگاه، ماشین لباسشویی شروع به حرکت روی زمین می کند. زیر پایه های ماشین لباسشویی ال جی پدهایی که از طرف دیگرش با چسب به زمین محکم می شود را بچسبانید.

سطح زیر ماشین لباسشویی ال جی

صدا دادن در برخی از سطوح مثل کفپوشهای چوبی و سرامیک در دور خشک کن طبیعی است. برای اینکه متوجه لرزش های طبیعی شوید، دستگاه را با 4 تا 6 کیلو حوله نم دار پر کنید. روی دور خشک کن قرار دهید. اگر دیدی صدا می دهد از پدهای صداگیر در گوشه های ماشین لباسشویی استفاده نمایید.

تراز برای جلوگیری از لرزش لباسشویی ال جی
تراز برای جلوگیری از لرزش لباسشویی ال جی

کلام پایانی

در این مقاله از اینانلو سرویس با دلایل لرزش لباسشویی ال جی آشنا شدید. با مشاهده هر یک از موارد مذکور، فورا برای تعمیر دستگاه اقدام کنید. در صورت نیاز با شماره 02636191 تماس بگیرید. از طریق سایت اینانلو سرویس نیز با کارشناسان ما در ارتباط باشید. اینانلو سرویس با داشتن شعب فعال و تعداد زیادی تکنسین متخصص، تمامی مناطق مهرشهر، گلشهر، عظیمیه، جهانشهر، گلسار، چندار، نظر آباد، هشتگرد و … را خدمات رسانی می کند.

سوالات متداول

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

فیلد های "*" اجباری هستند