۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

راهنمای جامع تعمیر برد جاروبرقی ال جی: از تشخیص تا تعمیر
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

راهنمای جامع تعمیر برد جاروبرقی ال جی: از تشخیص تا تعمیر

خواندن این مقاله 5 دقیقه طول میکشد
۱۴ شهریور ۱۴۰۳

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

تعمیر برد جاروبرقی ال جی امری تخصصی است. به هیچ وجه نباید این تعمیرات را به افراد متفرقه و تعمیرکاران آزاد بسپارید. اینانلو سرویس، نمایندگی رسمی و مجاز تعمیرات لوازم خانگی ال جی در استان البرز است. این مرکز با شعب فعال و تعداد زیادی تکنسین متخصص، تمامی مناطق سطح استان البرز را خدمات رسانی می کند. تمامی خدمات اینانلو سرویس به مدت شش ماه شامل گارانتی می باشد. تمامی هزینه های تعمیرات در این مرکز، مطابق تعرفه های مصوب اتحادیه می باشد. در صورت مواجهه با خرابی و نیاز به تعمیر برد جاروبرقی ال جی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

چرا تعمیر برد الکترونیکی جاروبرقی ال جی مهم است؟
چرا تعمیر برد الکترونیکی جاروبرقی ال جی مهم است؟

چرا تعمیر برد الکترونیکی جاروبرقی ال جی مهم است؟

برد الکترونیکی از مهم ترین اجزای جاروبرقی در دستگاه های جدید ال جی است. آسیب برد الکترونیکی کارکرد کلی سیستم جاروبرقی ال جی را مختل می کند. آشنایی با نحوه تعمیر برد جاروبرقی ال جی از جمله نکات حائز اهمیت است. مشتریان این محصول باید از آن آگاه باشد. به همین خاطر در این مقاله از اینانلو سرویس به بررسی دلایل خرابی و نحوه تعمیر برد جاروبرقی می پردازیم.

برد الکترونیکی مغز جاروبرقی است.

برد به عنوان محور اصلی دستورات دستگاه عمل می کند. اکثر مشکلات جاروبرقی های ال جی، در نهایت به برد الکترونیکی مرتبط می شوند. بردها از قطعات کوچکتری تشکیل می شوند. این قطعات شامل آی سی ها، خازن ها، مقاومت، دیود، پتانسیومتر، ترایاک و سایر قطعات الکترونیکی است.
برد الکترونیکی وظایف مختلفی را بر عهده دارد. این وظایف شامل کنترل سرعت، کنترل میزان قدرت مکش، دریافت دستورات از ورودی جاروبرقی یا به عبارتی کلیدهای مختلف و اعمال دستورات، کنترل ولتاژ ورودی به دستگاه، نمایش اطلاعاتی از وضعیت جاروبرقی روی نمایشگر و کنترل سلامت دستگاه توسط سنسورهای حفاظتی از جمله این وظایف هستند.

خرابی و نیاز به تعمیر برد الکترونیکی جاروبرقی ال جی چه نشانه هایی دارد؟
خرابی و نیاز به تعمیر برد الکترونیکی جاروبرقی ال جی چه نشانه هایی دارد؟

خرابی برد الکترونیکی جاروبرقی چه نشانه هایی دارد؟

گاهی شاید با عملکرد نامناسب جاروبرقی مواجه شوید. این عملکرد نامناسب دلایل متفاوتی دارد. در بسیاری از موارد مشکلات اصلی در جاروبرقی ناشی از آسیب دیدگی برد الکترونیکی و قطعات آن است. این برد حاوی قطعات مهمی است. هر یک از این قطعات وظیفه مخصوصی را بر عهده دارند. پس باید با نحوه عملکرد هر یک از آنها آشنا باشید. برای تشخیص خرابی برد الکترونیکی جارو باید به نشانه ها و علائم آن دقت کرد. با بررسی این نشانه ها، عیب یابی دستگاه سرعت می یابد. زیرا هر نشانه ای مربوط به آسیب دیدگی یک قطعه است. با توجه به اهمیت برد الکترونیکی تعمیر آن باید گزینه آخر باشد. بهترین راه برای در امان ماندن از تعمیر برد جاروبرقی ال جی حفظ صحیح این دستگاه و استفاده مناسب از آن است.

تنظیم نشدن سرعت جاروبرقی یعنی برد الکترونیکی به تعمیر نیاز دارد

زمانی که تنظیم کننده سرعت را برای تغییر سرعت می چرخانید، احتمالا به آن آسیب بزنید. با سلامت این قطعه با تغییر مقدار سرعت، تغییری در میزان سرعت رخ نخواهد داد. در این شرایط احتمال آسیب به برد الکترونیکی بالا است. پس در صورتی که از سلامت دکمه مطمئن هستید، باید برد الکترونیکی جاروبرقی را برای تعمیر بررسی کنید. تعمیر برد جاروبرقی ال جی را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید.

کاهش قدرت مکش ، از نشانه های الزام به تعمیر برد جاروبرقی ال جی

زمانی که قدرت مکش جاروبرقی کاهش می یابد، می تواند یکی از دلایل آسیب به برد الکترونیکی دستگاه باشد. از دلایل دیگر آن باید به انسداد لوله، کثیفی فیلتر و پر بودن کیسه اشاره کرد. همچنین کاهش قدرت مکش شاید ناشی از اختلال در عملکرد موتور جاروبرقی ال جی باشد. در صورت مواجهه با این اختلال فورا با اینانلو سرویس تماس بگیرید. از طریق شماره 02636191 با کارشناسان ما در ارتباط باشید. تعمیر برد جاروبرقی ال جی خود را به ما بسپارید.

چگونه می توان برد الکترونیکی جاروبرقی ال جی را تعمیر کرد؟چگونه می توان برد الکترونیکی جاروبرقی ال جی را تعمیر کرد؟

جرقه زدن کلیدها احتمالا به دلیل معیوب بودن برد الکترونیکی است

وجود تنها یک نشانه برای آسیب به برد الکترونیکی جارو برقی کافی نیست. وجود هر اختلالی در دستگاه، احتمالا ناشی از چندین عامل باشد. بر همین اساس، عوامل متعددی در جرقه زدن کلیدهای جاروبرقی ال جی نقش دارند. کارشناسان مجرب اینانلو سرویس، برای رعایت حال مشتریان خود، اولویت را بر تعمیر قطعات می گذارد. در صورت عدم امکان تعمیر قطعه معیوب، آن را با قطعات اصلی جا به جا می کند. پس با اطمینان تعمیر برد جاروبرقی ال جی خود را به اینانلو سرویس بسپارید.

نشانه های آسیب به قطعات برد الکترونیکی چیست؟

علائم و نشانه های آسیب به برد الکترونیکی جاروبرقی متفاوت است. خرابی پتانسیومتر نشانه ای متفاوت از آسیب به خازن های برد دارد. نشانه های صدمه به ترایاک با نشانه های آسیب به ولوم متفاوت است. به همین خاطر برای تعمیر برد جاروبرقی ال جی، ابتدا باید منشا بروز اختلال عیب یابی و سپس فرآیند تعمیر آغاز گردد. در صورت مواجهه با اختلال عدم تغییر سرعت مکش، ایراد احتمالا ناشی از آسیب به مقاومت های محدود کننده یا ولتاژ ورودی به برد باشد. آسیب دیدگی پتانسیومتر، خازن ها و ترایاک ها سبب روشن نشدن جاروبرقی می شود. همچنین اتصالات مدارهای برد الکترونیکی باعث اختلال در موتور و عدم کارکرد آن باشد. در مواقعی هم احتمالا موتور جاروبرقی بیش از حد داغ شود. در این صورت باید صفحه انتقال حرارت و خنک کننده ترایاک را چک و بررسی نمود.

چگونه می توان برد الکترونیکی جاروبرقی را تعمیر کرد؟

پس از عیب یابی، قدم بعدی تعویض یا تعمیر قطعه معیوب است. تعمیر برد جاروبرقی  امری غیر ممکن نیست. اما در بیشتر موارد به دلیل نا آگاهی از نحوه تعمیر آن، پس از خرابی برد الکترونیکی یا قطعات آن، برد اصلی را به طور کامل تعویض می کنند. البته این امر دلیل متفاوتی دارد. در ادامه مطالب به عمده ترین دلایل آن می پردازیم.

برد الکترونیکی حساس ترین قطعه جاروبرقی است. در صورت مشاهده علائم خرابی این قطعه فورا برای تعمیر برد جاروبرقی الجی اقدام کنید.این برد دارای قطعات زیادی است. که هزینه جداگانه هر کدام از آنها خسارات اقتصادی زیادی را به همراه خواهد داشت.
در بسیاری از موارد تعویض برد الکترونیکی از تعمیر آن، هزینه به مراتب کمتری دارد.
با توجه به تخصصی بودن تعمیر برد الکترونیکی جاروبرقی، به توصیه اینانلو سرویس برای سلامت خود و جلوگیری از خسارت های اقتصادی بیشتر، حتما از یک متخصص حرفه ای برای انجام این کار کمک بگیرید.

تعمیر برد الکترونیکی جاروبرقی ال جی، کاری دقیق و پیچیده تعمیر برد الکترونیکی جارو برقی ال جی، کاری دقیق و پیچیده

تعمیر برد جاروبرقی ال جی، کاری دقیق و پیچیده

وقتی به نشانه های ایجاد اختلال در برد الکترونیکی و الزام تعمیر آن ها دقت کنیم، در می یابیم که تعمیر برد الکترونیکی جاروبرقی کاری دقیق و پیچیده است. هر کدام از قطعات برد جاروبرقی دارای وظایف مخصوص به خود هستند، شناخت هر یک از این وظایف به عیب یابی ما در جهت تعمیر دستگاه کمک شایانی می کند.

تعمیر برد الکترونیکی نیازمند مهارت بالایی است. اشتباه در تعمیر احتمالا خسارت های اقتصادی زیادی را به همراه بیاورد. به همین دلیل این امر تخصصی را حتما به افراد متخصص در مراکز رسمی و مجاز لوازم خانگی بسپارید. کارشناسان اینانلو سرویس به صورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته اماده خدمات رسانی می باشد. این مرکز تمامی خدمات خود را به مدت شش ماه گارانتی می کند. در مرحله آخر انجام خدمات و تعمیرات فاکتور رسمی اینانلو سرویس تحویل مشتری گرامی می شود. در صورت نیاز به دریافت خدمات با شماره 02636191 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

فیلد های "*" اجباری هستند