۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

تعمیر لباسشویی آریستون | راهنمای کامل برای کاربران
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

تعمیر لباسشویی آریستون | راهنمای کامل برای کاربران

خواندن این مقاله 7 دقیقه طول میکشد
۲۴ مهر ۱۴۰۳

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

اینانلو سرویس با تیمی مجرب و کارآزموده، عیب‌یابی و تعمیر ماشین لباسشویی آریستون شما را به بهترین نحو انجام می‌دهد. ما برای تعمیر لباسشویی از قطعات فابریک و اصلی استفاده می‌کنیم تا طول عمر و عملکرد مطلوب دستگاه تضمین شود.
همچنین برای آسودگی خاطر شما، خدمات تعمیر لباسشویی آریستون در اینانلو سرویس، با گارانتی 6 ماهه ارائه می‌شود. بنابراین در صورتی که لباسشویی آریستون شما روشن نمی‌شود، آبگیری نمی‌کند، آب را تخلیه نمی‌کند، صدای زیادی دارد و… برای تعمیر آن با شماره تلفن‌های 02636191 یا 02691300200 تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی آریستون در سریع‌ترین زمان ممکن
تعمیر لباسشویی آریستون در سریع‌ترین زمان ممکن

کلیه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آریستون در اینانلو سرویس دارای 180 روز گارانتی می‌باشد.
تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته
تاسیس از دهه 1385
تعمیرکاران متخصص و آموزش دیده
واحد پیگیری و پشتیبانی خدمات، شکایت و حقوقی، هپی کال و کنترل کیفیت.

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر لباسشویی آریستون در کرج

اولین اقدام برای دریافت خدمات تعمیرات لباسشویی آریستون، تماس با اینانلو سرویس و ثبت درخواست می‌باشد. نحوه تماس برای تعمیر لباسشویی آریستون در کرج به شرح زیر است:

  • در صورت نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی آریستون خود با هریک از شماره‌های 02636191 یا 02691300200 تماس بگیرید.
  • همچنین به صورت آنلاین در سایت اینانلو سرویس درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
  • کارشناسان این مجموعه به صورت شبانه روزی و در همه روزهای هفته پاسخگوی همشهریان عزیز البرزی هستند.

نحوه ارائه خدمات تعمیرات لباسشویی آریستون در اینانلو سرویس

پس از تماس، مشخصات شما در سامانه ثبت می‌شود و آدرس پنل کاربری به تلفن همراه شما پیامک می‌گردد. پنل کاربری دسترسی به مشخصات تکنسین، ضمانت تعمیر، فاکتور هزینه‌ ها و دیگر اطلاعات را برای شما ممکن می‌کند. همچنین می‌توانید با مراجعه به پنل کاربری خود، با واحد پشتیبانی، پیشنهادات، انتقادات و شکایات اینانلو سرویس به صورت آنلاین ارتباط داشته باشید.
تعمیرکار لباسشویی آریستون طبق زمانبندی انجام شده با شما و همراه با قطعات فابریک برای تعمیر و رفع ایراد دستگاه در محل حاضر می‌شود. پس از اتمام خدمات و رفع مشکل دستگاه، فاکتور رسمی تقدیم شما عزیزان می‌شود. شما می‌توانید در پنل کاربری خود در سایت اینانلو سرویس به تعمیرکار مربوطه امتیاز دهید. در نهایت نظرسنجی در خصوص رضایت از عملکرد تکنسین از سوی کارشناسان واحد هپی کال مجموعه اینانلو سرویس انجام می‌شود. با بهره‌مندی از خدمات تعمیر لباسشویی آریستون در اینانلو سرویس در هزینه خود صرفه‌جویی نمایید.

نحوه تماس برای تعمیر لباسشویی آریستون

  • ثبت آنلاین درخواست تعمیر از طریق سایت
  • تماس با شماره تلفن 02636191

بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان اینانلو سرویس ثبت می‌شود.

هر آنچه که باید درباره تعمیر لباسشویی آریستون بدانید
هر آنچه که باید درباره تعمیر لباسشویی آریستون بدانید

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آریستون

کلیه هزینه‌های اعلام شده توسط تکنسین اینانلو سرویس مطابق با نرخ مصوب اتحادیه می‌باشد. از مهمترین عوامل موثر بر این هزینه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استفاده از قطعات اصلی
  • مدت زمان گارانتی
  • مدل فناوری‌های مورد استفاده در لباسشویی آریستون
  • نوع آسیب دیدگی ماشین لباسشویی
  • تعمیر یا تعویض قطعات آسیب دیده

اینانلو سرویس، با در نظر گیری وضعیت اقتصادی جامعه، هزینه‌ها را مطابق با تعرفه اتحادیه دریافت می کند و از دریافت هزینه‌های اضافی خودداری می‌کند. همچنین با توجه به وزن و ابعاد بزرگ لباسشویی، جابجایی آن می‌تواند دشوار و پرهزینه باشد. اینانلو سرویس با ارائه خدمات در محل، نیاز به جابجایی دستگاه را از بین برده و به این ترتیب، هزینه‌های شما را تا 75% کاهش می‌دهد.

اینانلو سرویس تعمیر کدام مدل‌ها و مشکلات لباسشویی آریستون را انجام می‌دهد؟

امروزه شاهد حضور مدل‌های متنوعی از ماشین‌های لباسشویی آریستون در خانه‌های مصرف‌کنندگان هستیم. هریک از این مدل‌ها با ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود، نیازهای طیف وسیعی از کاربران را برآورده می‌کنند. اما با گذشت زمان و استفاده مداوم، هریک از این مدل‌ها دچار مشکلاتی در عملکرد خود می شوند و نیاز به تعمیر پیدا می کنند. در چنین شرایطی، سپردن تعمیر ماشین لباسشویی آریستون به تکنسین‌های متخصص و باتجربه، امری ضروری است. اینانلو سرویس با همکاری تیمی از تکنسین های آموزش‌دیده و مجرب، قادر به ارائه خدمات تعمیر تخصصی برای انواع مدل‌های این برند می‌باشد.

برخی از رایج‌ترین مشکلات لباسشویی آریستون که در اینانلو سرویس تعمیر می‌شوند، به شرح زیر می‌باشند.

  • روشن نشدن دستگاه
  • مشکل در تخلیه آب
  • ایجاد صدای زیاد
  • سرعت پایین آبگیری
  • چروک بیش از حد لباس بعد از شستشو
  • عدم تمیزی لباس بعد شستشو
  • ایجاد بوی نامطبوع

خدمات ماشین لباسشویی آریستون در اینانلو سرویس

  • نصب و راه‌اندازی انواع مدل‌های لباسشویی آریستون
  • تعمیر و تعویض قطعات مکانیکی و الکترونیکی شامل موتور، بلبرینگ، پمپ تخلیه، برد الکترونیکی، تایمر، سنسور، ولوم، کلیدها، فیلتر تخلیه، شلنگ تخلیه، شیر برقی، شیر آب ورودی، سه نظام، کمک فنر و…
  • سرویس کامل لباسشویی آریستون، رسوب‌زدایی، عیب‌یابی تخصصی و…

نمایندگی تعمیر لباسشویی آریستون در کرج

برای تعمیر لباسشویی آریستون در کرج با شماره‌های 02636191 یا 02691300200 تماس بگیرید. پس از ثبت مشخصات، تکنسین متخصص در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر می شود. خدمات اینانلو سرویس در تمامی مناطق کرج (شرق، غرب، شمال و جنوب) ارائه می‌شود. همه خدمات با استفاده از قطعات با کیفیت انجام می‌شود. اینانلو سرویس با سابقه‌ای درخشان در عرصه تعمیر لوازم خانگی، آماده انجام تمام تعمیرات تخصصی در محل شما است. تعمیرکاران ما در کمترین زمان و با هزینه ای منصفانه دستگاه شما را تعمیر می‌کنند.

تعمیر لباسشویی آریستون در محل

تکنسین های متخصص اینانلو سرویس، ماشین لباسشویی آریستون را در منزل شما تعمیر می‌کنند. با استفاده از این امکان، تمامی امکانات این مجموعه در محل شما فراهم می‌شود.. در صورت نیاز به تعمیر قطعه‌ای، تعمیرکار آن را از دستگاه خارج می کند و پس از رفع ایراد، در اسرع وقت مجدداً نصب می‌کند. همچنین رسید قطعات تعمیری در پنل کاربری شما ثبت می‌شود.

  • مزیت های خدمات تعمیر لباسشویی آریستون در محل
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه با حضور تعمیرکار در محل شما.
  • کاهش خطرات حین حمل و نقل
  • پاسخ به سوالات شما در مورد استفاده از ماشین لباسشویی آریستون.
  • نظارت مستقیم بر عملکرد تکنسین
تعمیر لباسشویی آریستون، عیب‌یابی و تعمیر تخصصی در منزل
تعمیر لباسشویی آریستون، عیب‌یابی و تعمیر تخصصی در منزل

عیب‌یابی مشکلات ماشین لباسشویی آریستون

در ادامه به بررسی و ارائه راهکار برای حل بعضی از مشکلات رایج لباسشویی آریستون می‌پردازیم. چنانچه نیاز به راهنمایی دارید، در بخش نظرات یا بخش پرسش و پاسخ عنوان کنید.

  • روشن نشدن ماشین لباسشویی آریستون

– از اتصال ماشین لباسشویی به پریز برق و سلامت پریز مطمئن شوید.
– فیوز مربوط به ماشین لباسشویی را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.
– سیم برق ماشین لباسشویی را چک کنید تا از سلامت سیم مطمئن شوید.
– اگر قفل درب ماشین لباسشویی خراب باشد، ممکن است دستگاه روشن نشود.
– اگر برد الکترونیکی و موتور ماشین لباسشویی دچار ایراد شده باشد، دستگاه روشن نخواهد شد.

  • تخلیه نشدن آب در لباسشویی آریستون

– پمپ تخلیه را بردارید و از نظر انسداد بررسی کنید.
– اگر پمپ تخلیه مسدود نیست اما در زمان تخلیه همچنان سر و صدا دارد، برای تعویض پمپ تخلیه با نمایندگی تماس بگیرید.
– مسیر شلنگ تخلیه را بررسی و انسداد را برطرف کنید.
– در صورت پارگی شیلنگ، آن را تعویض کنید.
– برخی مدل‌ها مجهز به شیر در پمپ تخلیه هستند که باید دوره‌ای چک و تمیز شود.

  • سر و صدا در ماشین لباسشویی آریستون

نادیده گرفتن سر و صدا می‌تواند پرهزینه باشد. صداهایی که در حین شستشو ایجاد می‌شوند، ممکن است ناشی از موارد ساده‌ای باشند که به راحتی قابل تعمیر هستند. یکی از دلایل سر و صدای ماشین‌های لباسشویی آریستون در هنگام چرخش، بلبرینگ درام است. درام را با دست بچرخانید؛ اگر صدایی شنیده شود، به احتمال زیاد مشکل با تعویض بلبرینگ درام حل خواهد شد. اشیایی که بین دیگ لباسشویی و درام داخلی گیر کرده‌اند نیز می‌توانند صدا ایجاد کنند. اگر فکر می‌کنید سکه یا جسم فلزی دیگری در مخزن لباسشویی وجود دارد، باید فوراً آن را بردارید. خرابی بلبرینگ نیز می‌تواند باعث صدای زیاد شود و نیاز به تعویض داشته باشد که باید توسط تعمیرکار انجام شود.

  • نشتی آب در لباسشویی آریستون

اگر در زمان شستشو شاهد نشت آب از ماشین لباسشویی شدید. احتمالا شلنگ تخلیه مسدود شده باشد. در این حالت، شلنگ تخلیه را با دقت چک کنید تا پیچ نخورده یا پاره نشده باشد. اگر مسیر شیلنگ تخلیه توسط اجسام خارجی مسدود شده است، از شیلنگ اضطراری برای خارج کردن آب باقی‌مانده استفاده کنید. پایه‌های ماشین لباسشویی خود را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که هم‌سطح هستند. اتصال بین شیلنگ و شیر اگر به درستی سفت نشود، می‌تواند منبع نشت آب باشد. اگر پمپ تخلیه توسط اشیا یا لباس‌های کوچک مسدود شود، آب روی زمین می‌ریزد. برای حل این مشکل، پنل کوچک پایین ماشین لباسشویی را جدا کرده و فیلتر را تمیز کنید. تعمیرکار ماشین لباسشویی آریستون تمیز کردن ماهیانه فیلتر پمپ تخلیه را اکیداً توصیه می‌کند.

راهنمای کامل تعمیر لباسشویی آریستون: سریع و آسان
راهنمای کامل تعمیر لباسشویی آریستون: سریع و آسان
  • باقی ماندن کف بر روی لباس در لباسشویی آریستون

از دلایل اصلی باقی ماندن کف روی لباس، استفاده از شوینده نامرغوب است. اگر به جای پودر ماشینی از پودر دستی استفاده کنید، در حین شستشو کف زیادی تولید می‌شود که ماشین لباسشویی قادر به تمیز کردن آن نخواهد بود. در خرید مواد شوینده دقت کنید. اگر لباس‌هایتان خیلی چرب یا کثیف است، هرگز پودر لباسشویی بیش از مقدار استاندارد در ماشین لباسشویی آریستون نریزید. پودر زیاد روی لباس کف می‌گذارد.

  • بوی بد داخل دیگ لباسشویی آریستون

چنانچه با مشکل بوی بد مواجه اید، موارد زیر را چک کنید:

– پس از اتمام فرآیند شستشو، بلافاصله لباس‌ها را از درون دستگاه خارج کنید. اگر لباس‌ها به مدت طولانی در ماشین لباسشویی بماند، محیط داخل دیگ به دلیل رطوبت زیاد به مکانی بسیار مناسب برای رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها تبدیل می‌شود. – در هنگام مواجهه با این مشکل، محفظه داخلی و لاستیک اطراف در را با پارچه نرم خشک کنید و در صورت نیاز با استفاده از دفترچه راهنما، داخل دیگ را با مواد شوینده مناسب رسوب‌زدایی کنید.

  • آبگیری نکردن ماشین لباسشویی آریستون

در صورت کم بودن فشار آب ورودی به ماشین لباسشویی، دستگاه ممکن است به درستی آبگیری نکند. برای رفع این مشکل، شلنگ ورودی آب را بررسی کنید و از عدم مسدود بودن آن اطمینان حاصل کنید. اگر شیر برقی خراب باشد، آب وارد ماشین لباسشویی نمی‌شود. خراب شدن برد الکترونیکی لباسشویی نیز از دیگر دلایل بروز این مشکل می‌باشد.

  • خراب شدن لباس‌ها بعد از شستشو در لباسشویی آریستون

قبل از شستن لباس‌ها با ماشین لباسشویی آریستون، جنس لباس را بررسی کنید. پارچه‌های نخی می‌توانند در برابر آهن و آب گرم مقاومت کنند، در حالی که ترکیب پلی‌استر به محیط خنک‌تری نیاز دارد. برچسب‌های اصلی لباس‌ها به وضوح در مورد جنس لباس توضیح داده شده است. اگر شک دارید، لباس‌ها را با سرعت کم و دمای متوسط بشویید.
در مجموع، برای جلوگیری از مشکلات رایج در ماشین لباسشویی آریستون، باید به نکاتی مانند بررسی شلنگ تخلیه و ورودی آب، تمیز کردن منظم فیلتر پمپ تخلیه، استفاده از پودر لباسشویی مناسب و تخلیه سریع لباس‌ها پس از شستشو توجه کنید.

همچنین، بررسی جنس لباس‌ها و تنظیمات مناسب شستشو می‌تواند از خراب شدن لباس‌ها جلوگیری کند. با رعایت این نکات، می‌توانید عملکرد بهینه و طول عمر ماشین لباسشویی خود را تضمین کنید.

 

سوالات متداول

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

فیلد های "*" اجباری هستند