۳۰ خط شبانه روزی

اینانلو سرویس

نماینده تخصصی تعمیر لوازم خانگی در سطح استان البرز​

۰۲۶-۳۶۱۹۱

۰۲۶-۹۱۳۰۰۲۰۰

تعمیر حرفه‌ای لباسشویی یوروپلاس در کرج Europlus
مجله تخصصی اینانلو سرویس

مقاله جدید

تعمیر حرفه‌ای لباسشویی یوروپلاس در کرج Europlus

خواندن این مقاله 6 دقیقه طول میکشد
۶ آبان ۱۴۰۳

نمایندگی ۱۳۰ برند

امنیت کارشناسان

۱۸۰ روز گارانتی

ارائه فاکتور رسمی

ضمانت اصالت کالا

در این مقاله از اینانلو سرویس، به طور کامل درباره نحوه تعمیر و عیب‌یابی ماشین لباسشویی یوروپلاس توضیح می دهیم. در صورت اشراف به مهارت‌های فنی، به راحتی دستگاه خود را عیب‌یابی و تعمیر کنید. اگر شما هم از کاربران ماشین لباسشویی یوروپلاس هستید، احتمالاً به دلیل قابلیت‌های فراوان و کیفیت بالای این دستگاه‌ها، از آن‌ها رضایت دارید. اما گاهی ممکن است مشکلاتی برای ماشین لباسشویی یوروپلاس شما پیش بیاید. اگر دانش فنی ندارید، با شماره 02636191 نمایندگی رسمی اینانلو تماس بگیرید تا تکنسین در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شود و مشکل لباسشویی شما را برطرف کند.

راهنمای جامع تعمیر لباسشویی یوروپلاس
راهنمای جامع تعمیر لباسشویی یوروپلاس

صدای زیاد ماشین لباسشویی یوروپلاس

علت صدای زیاد ماشین لباسشویی یوروپلاس از مشکلات آزاردهنده ماشین‌های لباسشویی، صدای زیاد آن‌ها در حین کار است. برای رفع این مشکل در ماشین‌های لباسشویی یوروپلاس، موارد زیر را بررسی کنید؛

  • احتمالا صدای زیاد به دلیل قرارگیری نادرست دستگاه در محل خود باشد. در این شرایط، وضعیت قرار گیری لباسشویی را چک کنید و دوباره آن را تراز کنید.
  • گاهی اوقات صدای زیاد به صورت خرخر شنیده می‌شود. علت این صدا گرفتگی لوله‌های دستگاه توسط جسم خارجی است که با رفع گرفتگی، مشکل حل می‌شود.
  •  برخورد دستگاه با اشیاء دیگر به دلیل فاصله کم نیز عامل صدای زیاد است که با جابه‌جایی مختصر لباسشویی رفع خواهد شد.

علت لرزش ماشین لباسشویی یوروپلاس

تمام ماشین‌های لباسشویی به دلیل چرخش با سرعت بالا، در حین کار دچار لرزش می‌شوند. اما گاهی لرزش دستگاه بسیار شدید می‌شود. در این حالت، با بررسی موارد زیر به رفع این مشکل کمک کنید.

  • احتمال دارد علت لرزش زیاد، حجم کم لباس درون دستگاه باشد. برای رفع این مشکل، میزان لباس درون لباسشویی را با توجه به حجم دستگاه تعیین کنید، نه کمتر و نه بیشتر.
  • از دیگر عوامل ایجاد لرزش شدید، از کار افتادن کمک‌های نگه‌دارنده دیگ و تسمه کاهش حرکت دیگ است. برای رفع این مشکل، باید با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی یوروپلاس تماس بگیرید.
نکات کاربردی برای نگهداری و تعمیر لباسشویی یوروپلاس
نکات کاربردی برای نگهداری و تعمیر لباسشویی یوروپلاس

علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی یوروپلاس

چنانچه متوجه نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی یوروپلاس خود شدید، موارد زیر را بررسی کنید.

  • شایع‌ترین علت نچرخیدن دیگ، حجم زیاد لباس‌ها در مخزن است که موجب سنگینی دیگ و عدم چرخش آن می‌شود.
  • خراب بودن قفل درب لباسشویی نیز علت عدم چرخش دیگ است. برای رفه این خرابی، از اینانلو سرویس کمک بگیرید.
  • ایراد در میکروسوئیچ درب که موجب باز ماندن درب دستگاه می‌شود نیز یکی دیگر از دلایل عدم چرخش دیگ است. برای تعمیر یا تعویض آن، لازم است با تکنسین‌های مجرب اینانلو سرویس ارتباط بگیرید.

چرا ماشین لباسشویی یوروپلاس روشن نمی‌شود؟

گاهی کاربران با مشکل عدم روشن شدن ماشین لباسشویی خود مواجه می‌شوند. برای عیب‌یابی و حل این ایراد، نکات زیر را بررسی کنید.

  • پیش از هر اقدامی، پریزی که لباسشویی به آن متصل است را بررسی کنید و از برق‌رسانی درست آن مطمئن شوید.
  • سپس نمایشگر دستگاه را چک کنید و از کار کرد درست آن اطمینان حاصل کنید. در صورت خرابی نمایشگر، حتماً جهت تعمیر یا تعویض آن به نمایندگی رسمی و معتبر اینانلو مراجعه کنید.
  • قرار گرفتن موتور در حالت نیم‌سوز نیز یکی دیگر از دلایل روشن نشدن لباسشویی است که برای بررسی‌های لازم باید به تکنسین‌های متخصص و مجرب اینانلو سرویس مراجعه کنید.

علت عدم تخلیه ماشین لباسشویی یوروپلاس

اگر پس از پایان عملیات شستشو متوجه عدم تخلیه لباسشویی شدید، دستگاه شما دچار مشکل شده است و باید برای عیب‌یابی و رفع مشکل اقدام کنید. انجام موارد زیر می‌تواند در عیب‌یابی سریع مشکل دستگاه کمک کند:
شایع‌ترین علت عدم تخلیه لباسشویی، خراب شدن پمپ تخلیه آن است که برای تعمیر یا تعویض آن می‌توانید از تکنسین‌های متخصص کمک بگیرید. خراب شدن اتصالات پشتی دستگاه نیز می‌تواند منجر به بروز این مشکل شود. پس ضروری است که قسمت پشت لباسشویی را جهت سلامت اتصالات چک کنید. گرفتگی چاه فاضلاب ساختمان نیز از جمله عواملی است که روند تخلیه لباسشویی را با مشکل مواجه می‌کند.

بررسی عوامل موثر در بروز نشتی آب از ماشین لباسشویی یوروپلاس

یکی دیگر از مشکلات رایج لباسشویی‌ها مشاهده نشتی آب است که اگر سریعا برطرف نشود موجب آسیب دیدن بدنه لباسشویی می‌شود. برای رفع مشکل نشتی آب می‌توانید نکات زیر را بررسی کنید:
پارگی یا سوراخ شدن شیلنگ لباسشویی یکی از دلایل رایج نشتی آب در لباسشویی‌ها می‌باشد. برای حل این اختلال باید شیلنگ دستگاه را با شلنگ نو جایگزین کنید. گرفتگی فیلتر لباسشویی نیز یکی دیگر از دلایل نشتی آب است. برای حل این مشکل می‌توانید سراغ تکنسین‌های متخصص بروید. احتمال دارد نشتی آب ماشین لباسشویی به دلیل پارگی لاستیک دور درب آن باشد که با تعویض برطرف می شود. توجه داشته باشید که برای تعویض این لاستیک حتما از تکنسین‌های مجرب کمک بگیرید.

بررسی نکات ضروری مربوط به نگهداری از ماشین لباسشویی

یکی از دلایل اصلی خراب شدن ماشین لباسشویی شما می‌تواند مربوط به عدم نگهداری درست از آن باشد. پس با ما همراه باشید تا با مهمترین نکات نگهداری از لباسشویی آشنا شوید:

  • هرگز لباسشویی را بیشتر از ظرفیت آن پر نکنید

هیچوقت مخزن لباسشویی را بیشتر از ظرفیت آن پر نکنید، چرا که علاوه بر اختلال در عملکرد دستگاه به موتور لباسشویی نیز فشار می آورد و موجب عدم کارکرد آن می‌شود.

  • لباسشویی خود را با آب داغ بشویید

نظافت لباسشویی علاوه بر اینکه از آلودگی و رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها در محفظه آن جلوگیری می‌کند، مانع از ایجاد رسوب در آن نیز می‌شود. برای این منظور لازم است در ماه یک یا دو بار لباسشویی خود را بدون لباس، تنها با آب داغ و مواد شوینده روشن کنید تا محفظه آن کاملا شستشو و عاری از آلودگی شود.

  • جاپودری را بعد از پایان شستشو تمیز کنید

باقی ماندن مواد شوینده برای مدت طولانی درون محفظه مخصوص آن نیز می‌تواند موجب ایجاد رسوب و مسدود شدن لوله‌ها شود. بنابراین سعی کنید بلافاصله بعد از تمام شدن عملیات شستشو جای مواد شوینده را کاملا تمیز کنید.

مشکلات رایج و راه‌حل‌های تعمیر لباسشویی یوروپلاس
مشکلات رایج و راه‌حل‌های تعمیر لباسشویی یوروپلاس
  • تمیز کردن فیلترهای آب لباسشویی

تمام انواع لباسشویی فیلترهای متعددی دارند که در صورت مسدود شدن می‌توانند کارایی دستگاه را با مشکل مواجه کنند. بنابراین سعی کنید به طور مداوم فیلترهای آب دستگاه را شستشو دهید و یا در صورت لزوم آنها را تعویض کنید تا از ورود گرد و خاک و انواع آلودگی به درون لباسشویی و لوله‌های آن جلوگیری نمایید.

  • ماشین لباسشویی را در کنار سینک ظرفشویی و یا داخل حمام قرار ندهید

قرار دادن لباسشویی در مکان‌های مرطوب موجب نفوذ رطوبت به بدنه و اتصالی سیستم برق آن می‌شود. بنابراین سعی کنید محلی خشک و دور از رطوبت را برای  لباسشویی انتخاب و حتما آن را به پریزی جدا متصل کنید.

  • سعی کنید بیش از حد از برنامه‌های با حرارت بالا برای آبکشی استفاده نکنید

چنانچه به طور مداوم از برنامه‌هایی با دمای بالا جهت آبکشی لباس‌ها استفاده کنید، علاوه بر افزایش مصرف انرژی موجب کاهش طول عمر دستگاه نیز می‌شوید.

  • برای انجام سیکل شستشو برنامه مناسب با نوع لباس را انتخاب کنید

امروزه تمام لباسشویی‌های هوشمند دارای برنامه‌های متنوعی جهت شستشوی انواع لباس می‌باشند که باید با توجه به جنس لباس خود تنظیمات اختصاصی مربوط به آن را انتخاب کنید. چرا که در غیر این صورت ممکن است دستگاه با مشکل مواجه شده و آسیب ببیند.

تعمیر لباسشویی یوروپلاس | روش‌های ساده و سریع
تعمیر لباسشویی یوروپلاس | روش‌های ساده و سریع
  • از جرم‌گیری و رسوب‌زدایی لباسشویی خود غافل نشوید

تمام لباسشویی‌ها پس از مدتی ممکن است به دلیل تمیز نکردن درست دچار جرم و رسوب شوند و عملکرد مطلوب دستگاه کاهش یابد. برای جلوگیری از این اتفاق لازم است تمام قطعات و لوله‌های لباسشویی رسوب‌زدایی شوند که این کار توسط تعمیرکاران تخصصی لباسشویی انجام می‌گیرد.

  • هر ۶ ماه یک بار سرویس ماشین لباسشویی را انجام دهید

توصیه می‌شود هر ۶ ماه یک بار، ماشین لباسشویی خود را توسط یک تعمیرکار مجرب و متخصص سرویس کنید تا از عملکرد درست دستگاه خود مطمئن شوید.

سخن نهایی

در این مطلب از اینانلو سرویس سعی کردیم شما را با مشکلات احتمالی ماشین لباسشویی یوروپلاس و نحوه عیب‌یابی آنها آشنا کنیم. امیدواریم شما خوانندگان محترم با توجه به نکات گفته شده و رعایت اصول ساده جهت نگهداری از دستگاه خود به افزایش طول عمر آن کمک کنید. چنانچه موفق به رفع خرابی لباسشویی خود نشدید. متخصصان ما در اینانلو سرویس در همه ی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به شما کاربران عزیز خواهند بود.

سوالات متداول

سامانه تعمیر آنلاین

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید…؟

می توانید درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیردند

نظر شما درباره این مطلب چیست ؟

شما می توانید نظر خود را ارسال کنید همچنین اگر سوالی دارید می توانید از ما بپرسید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینانلو سرویس

نماینده تعمیر و تامین تجهیزات ۱۳۰ برند داخلی و خارجی

آخرین پرسش ها

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

برای رفع سوراخ کف ماشین ظرفشویی سامسونگ چه باید کرد؟

بدنه ماشین های ظرفشویی شما از نوع استیل می باشد. شما می توانید به صورت مقطعی بدنه را جوش داده و آب بندی کنید، اما توصیه نمی شود. چرا که حرارت آب گرم ماشین ظرفشویی بسیار بالاست و سبب از بین رفتن آن قسمت خواهد شد. نهایتا پیشنهاد می کنیم بدنه را تعویض کنید. می توانید از خدمات اینانلو سرویس در این زمینه بهره مند شوید.

در این مقاله می خوانید

فیلد های "*" اجباری هستند