تعمیرات لوازم خانگی اینانلو

نمایندگی سام سرویس در کرج

خواندن این مقاله 5 دقیقه طول میکشد
۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تمیز کردن تخته گوشت با لیمو !!!!

اگر تخته گوشت شما بوی نامطبوع گوشت و سایر مواد غذایی را به خود گرفته است کافی است با کمک یک لیمو و نمک آن را تمیز کنید و اثرات بوی بد و آلودگی را از آن محو کنید.

تمیز کردن سر دوش آب !!!

نحوه تمیز کردن سر دوش آب از فوت و فن خانه داری است که هر کسی آن را نمی داند. برای تمیز کردن اثرات آهک و مواد معدنی روی سر دوش آب کافی است محلولی برابر از آب و سرکه را داخل یک کیسه پلاستیکی بریزید و سر دوش با کش ببندید، پس از مدت 15 الی 20 دقیقه آن را باز کرده و آب کشی کنید تا مثل روز اولش شود.

تمیز کردن ظروف زنگ زده !!!

برای درخشان کردن ظروف زنگ زده، ابتدا آنها را با روغن نباتی چرب کنید، سپس روی آن ها نمک بپاشید و با کمک یک برش از سیب زمینی زنگار ها را از سطح ظرف پاک کنید تا مثل روز اول تمیز شود.

تمیز کردن ظروف مسی !!!

 از کچاپ یا رب گوجه فرنگی برای تمیز کردن ظروف مسی استفاده کنید.

تمیز کردن فلز زیر اتو !!!!

بعد از چسبیدن لباس به اتو ، جدا کردن آن کار سختی خواهد بود . زیرا بسیار سفت می شود. راهکار پاک کردن اتو ، نمک است . اتو را به برق بزنید و آن را روی حرارت زیاد تنظیم کنید . مقداری نمک را بر روی روزنامه بریزید و اتوی داغ شده را  روی آن بگذارید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور dc در ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E3 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که درب دستگاه به درستی بسته نشده است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی برد الکترونیکی، یا خرابی لولای درب ایجاد شود. جهت بررسی دستگاه از نظر فنی با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت ارور e2 لباسشویی سامسونگ چیست؟

کد خطا E2 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به تخلیه آب نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله بسته بودن دریچه تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی فیلتر پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. در صورتی که با بررسی و تمیز کردن فیلتر تخلیه مشکل حل نشد با شماره 02636191 تماس بگیرید. تکنسین در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه مراجعه می کند.

آخرین سوال پرسیده شده

دلیل ایجاد کد خطای E1 ماشین لباسشویی سامسونگ چیست ؟

کد خطا E1 ماشین لباسشویی سامسونگ به معنای این است که دستگاه قادر به آبگیری نیست. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی شیر آب ورودی، خرابی فیلتر شیر آب ورودی، خرابی پمپ تخلیه، خرابی سوئیچ فشار، یا خرابی برد الکترونیکی ایجاد شود. برای بررسی دستگاه با شماره 02636191 تماس بگیرید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت افتادگی درب ماشین ظرفشویی سامسونگ چیست؟

خراب بودن درب ماشین ظرفشویی سامسونگ با این تفاسیر که وسط نمی ماند، مربوط به اختلال در لولای درب میباشد، بررسی نمایید که پیچ و مهره های لولای درب مشکلی نداشته باشند و اگر لولا شکسته تعویض نمایید. برای انجام این کار میتوانید با شماره گیری 02636191 و 02691300200 از خدمات اینانلو سرویس بهره مند شوید.

آخرین سوال پرسیده شده

علت صدای سوت قطار از ظرفشویی بوش چیست؟

صداي سوت از ماشين ظرفشويي می تواند دو علت داشته باشد. ممکن است آب پاش های پایین و بالا مشکل داشته باشد و یا ایراد از پمپ تخلیه دستگاه باشد. همچنین پمپ آب پاش نیز باید چک شود. همچنین می توانید از خدمات اینانلو سرویس نیز بهره مند شوید.

منتخب سردبیر

ممنوعیت تبلیغ کولر گازی

ممنوعیت تبلیغ کولر گازی

نوشته شده در ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
انتخاب البرزی ها، اینانلو سرویس

انتخاب البرزی ها، اینانلو سرویس

نوشته شده در ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
بازدید آقای اینانلو از مجموعه فنی و حرفه ای استان البرز

بازدید آقای اینانلو از مجموعه فنی و حرفه ای استان البرز

نوشته شده در ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
حضور آقای اینانلو در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی مشهد

حضور آقای اینانلو در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی مشهد

نوشته شده در ۲ بهمن ۱۴۰۲
بررسی علل باد گرم کولر گازی سامسونگ و نحوه رفع آن

بررسی علل باد گرم کولر گازی سامسونگ و نحوه رفع آن

اینانلو سرویس در این مقاله قصد دارد به بررسی علل باد گرم کولر گازی سامسونگ و نحوه رفع آن بپردازد. در صورت مواجه شدن با وزش باد گرم کولر گازی با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در زمان روشن کردن کولر گازی بجای خنک شدن اتاق، کولر گازی باد گرم بزند. این مسئله به خصوص در تابستان‌های گرم می‌تواند سبب آزرده خاطر شدن کاربران گردد. دلایل زیادی وجود دارد که سبب می شود که کولر گازی در وضعیت مناسبی قرار نگرفته و باد گرم بزند.

نوشته شده در ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
تعمیر ماشین لباسشویی آاگ AEG در کرج

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آاگ AEG در کرج

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آاگ AEG در کرج یکی از ضروری‌ترین منابع برای تعمیرات این وسیله است، در این مقاله از اینانلو سرویس تصمیم داریم در خصوص شیوه تعمیر ماشین لباسشویی آاگ AEG مطالب مهمی را عنوان کنیم.

نوشته شده در ۱۱ آذر ۱۴۰۲
دلایل بسته نشدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ

بررسی دلایل بسته نشدن درب لباسشویی سامسونگ

بسته نشدن درب ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از خرابی هایی است که امکان دارد برای این دستگاه رخ بدهد. این مسئله موجب می شود که دستگاه اصلا شروع به کار نکند. چون در صورت باز ماندن درب ماشین لباسشویی، دستگاه آبگیری نمی کند و در نهایت هیچ وقت وارد سیکل شستشو نمی شود. جهت اطمینان از بسته شدن درب ماشین لباسشویی، باید موقع بستن درب صدایی شبیه به تیک بشنوید. وگرنه یعنی درب به خوبی بسته نشده است.

نوشته شده در ۱ آبان ۱۴۰۲
تعمیر ماشین لباسشویی هیوندای در کرج

تعمیر لباسشویی هیوندای در کرج

اینانلو سرویس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی هیوندای در کرج ، آماده‌ی ارائه خدمات نصب،تعمیر و سرویس لباسشویی هیوندای در کل مناطق استان البرز می‌باشد. بیشتر از 25 سال‌ تجربه در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی و لباسشویی هیوندای و همکاری با تکنسین‌های مجرب و دوره دیده ضمانتی برای خدمات اینانلو سرویس می‌باشد.

نوشته شده در ۱۹ مهر ۱۴۰۲

ویدیو های منتخب در مجله تخصصی لوازم خانگی

مگه لباسشویی راه میره؟

مگه لباسشویی راه میره؟ لباسشویی گرنیه، مشتری اعلام کردن که لرزش، صدا و حرکت داره. این اتفاق موقعی میفته تو دستگاه که یا پایه ها تراز نباشه و یا اینکه کمک ها خراب باشه. وقتی کمک خراب باشه دستگاه به شدت صدا میده و لق میزنه. این عمل باعث میشه که سنگ های تعادل بخوره تو سینی جلو و دستگاه حرکت کنه.

نوشته شده در ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیگر ویدیو ها

سال 1403 مبارک

لباس ها درلباسشویی چرکمرد میشه

کی لباسشوییم رو سرویس کنم؟

علت صدای زیاد ماشین ظرفشویی دوو

علت صدای زیاد ماشین ظرفشویی دوو و نحوه رفع ایراد

صدای زیاد و غیر طبیعی ماشین ظرفشویی دوو از جمله رایج ترین خرابی های این دستگاه است. این اختلال آزار دهنده دلایل بسیاری دارد. ماشین ظرفشویی دوو در لیست باکیفیت‌ترین ماشین ظرفشویی‌های بازار ایران قرار می گیرد. در گذر زمان شاید شما صداهای اضافی و بلندی را از این ماشین‌ها بشنوید. امروزه ماشین های ظرفشویی‌ دوو در صورت بروز مشکل، خطا را به صورت کد خطا و ارور نشان می‌دهند. به همین خاطر به راحتی قادر به تشخیص عیب دستگاه خواهید بود.

نوشته شده در ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
علت آبریزی یا نشت آب از ماشین لباسشویی دوو

علت آبریزی یا نشت آب از ماشین لباسشویی دوو و نحوه رفع ایراد

نشت آب یا آبریزی از ماشین لباسشویی دوو، یکی از مشکلات شایع در تمامی ماشین های لباسشویی است. نشت آب ماشین لباسشویی دوو، از قسمت پایین، پشت و یا جلوی دستگاه اتفاق می افتد. نشت آب از هر یک از قسمت های دستگاه نمایانگر نوعی از خرابی است. برای مثال نشت آب از جلو مربوط به جاپودری، لاستیک دور درب و یا فیلتر دستگاه می باشد. در صورت نشت آب از پشت ماشین لباسشویی دوو، احتمالا شلنگ ورودی آب یا دریچه ورودی یا شیر برقی اختلال دارند.

نوشته شده در ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
خداحافظی با گرمای یخچال! مراحل تعویض کمپرسور یخچال دوو

همه چیز درباره تعویض کمپرسور یخچال دوو، از عیب یابی تا نصب کمپرسور جدید

از تعمیرات تخصصی ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی گرفته تا بررسی دقیق یخچال‌های فریزر و ساید بای ساید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با دقتی بی‌نظیر توسط اینانلو سرویس انجام می‌شود. جهت دریافت مشاوره و راهنمایی‌ تخصصی، کافیست با شماره 02636191 تماس حاصل فرمایید.

نوشته شده در ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی دوو

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی دوو و نحوه رفع ایراد

روشن نشدن ماشین ظرفشویی دوو از خرابی های رایج این دستگاه محبوب است. این اختلال دلایل بسیاری دارد. در این مقاله از اینانلو سرویس به بررسی علل موثر بر این اختلال خواهیم پرداخت. ظرفشویی دوو از محصولات محبوب میان کاربران است. برند دوو نامی آشنا برای افرادی است که به دنبال خرید یک ماشین ظرفشویی مطمئن و با کیفیت هستند.

نوشته شده در ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
علت صدای زیاد یخچال فریزر دوو

علت صدای زیاد ماشین لباسشویی دوو و نکاتی برای رفع آن

صدای زیاد لباسشویی دوو از خرابی های رایج و آزار دهنده این دستگاه است. این صدای زیاد و غیرطبیعی دلایل بسیاری دارد. در این مقاله از اینانلو سرویس به بررسی دلایل صدای زیاد و غیر طبیعی ماشین لباسشویی دوو خواهیم پرداخت. ماشین لباسشویی از جمله مهم‌ترین لوازم خانگی است. این دستگاه در طول هفته یا حتی روزانه شاید بارها مورد استفاده قرار بگیرد. در نظر داشته باشید در صورت مواجهه با خرابی لوازم خانگی با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید. به هیچ وجه از نمایندگی های غیر مجاز و متفرقه خدمات دریافت نکنید. اینانلو سرویس با سابقه بیش از دو دهه فعالیت در زمینه خدمات پس از فروش، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

نوشته شده در ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
علل آبگیری نکردن لباسشویی دوو

بررسی دلایل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی دوو و نحوه رفع ایراد

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی دوو دلایل بسیاری دارد. در این مقاله از اینانلو سرویس به بررسی دلایل عدم آبگیری این دستگاه و نحوه رفع آن خواهیم پرداخت. با مواجهه با هرگونه اختلال در دستگاه لباسشویی دوو خود، با شماره های 02636191 و 02691300200 تماس حاصل فرمایید. شما کاربر گرامی از طریق سایت اینانلو سرویس نیز قادر به ثبت درخواست هستید. این مرکز به صورت 24 ساعته، حتی در ایام تعطیل، آماده خدمات رسانی به شما کاربران گرامی خواهد بود.

نوشته شده در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نیاز به تعمیر لوازم خانگی دارید؟

با ثبت درخواست در سامانه آنلاین تعمیر لوازم خانگی اینانلو سرویس، از 10 درصد تخفیف ویژه این مجموعه برخوردار شوید.
با ثبت درخواست اورژانسی در سامانه ثبت درخواست، کارشناسنان ما در کمتر از یک ساعت در کنار شما خواهند بود.